Haluaisin formatoida "kovon" ja aloittaa puhtaalta pöydältä,tietääkö viisaammat onko olemassa HELPPOJA ohjelmia joilla( tälläinen aloittelijakin) voisi tetävästä suoriutua. Tai antaisko joku seikka peräiset ohjeet miten suoritan formatoinnin. Malliin, ensin teet sitä ja painaset siitä ja sitten kun se on valmis ajat sen sisään ja niin eespäin. Ja täytyykö olla joitakin käynnistys ohjelmia win 2000 käyttis levyn lisäksi. Kiitän ja kumarran näin etukäteen.
Formatointi miten?????
7
4856
Vastaukset
- Pertsa_
Kovosi formatoituu samalla, kun asennat Win2000:n puhtaana asennuksena (ei päivityksenä) uudestaan. Et tarvitse muuta kuin 2000:n asennuslevyn, jolla käynnistät koneesi suoraan. Käyttiksen asennuksen edetessä asennusohjelma näkee että kiintolevyllä on jo vanha Windows-versio ja varoittaa, että jos asennusta jatketaan kaikki tieto kovolta häviää. Jos näin haluat, jatkat vain asentamista ja käyttiksen asennuksen jälkeen voit aloittaa puhtaalta pöydältä.
- putsausta
No entä sitten miten saan putsattua entiset asennus kerrat( näyttää aina kun ajaa käyttö järjestelmää uusiksi) ja sitten kun avaat taas tietokoneen tulee näytölle 5 (tässä koneessa 5 ) rinnakkaisohjelma asennusta joista ylin on se viimeisin ja toimiva, muuita ei pitäs ollaa ja ei siellä olekkaan, mutta miten saan koneen uskomaan ettei rinnakkaisia ole.Miten poistan tämän turhan "kyselyn"
- yölentäjä
ei boottaa rompulta vaan tarvii 4 käynnistysdiskettiä jotka sillä rompulla tosin voi tehdä.
Näin ainakin minulla. Voi olla erilaisia versioita... en kinaa siitä.
Asennuksessa kannattaa poistaa koko osio missä ne vanhat on, ja luoda sitten uusi osio johon uusi asennus menee.
Ohjelma kyllä kysyy ja neuvoo selkeästi.
Näin saat formatoitua koneesi yksinkertaisesti.
Kun olet luonut uuden osion, tahtoo asennus alustaa sen... siitä vaan - BIOS ongelmana
yölentäjä kirjoitti:
ei boottaa rompulta vaan tarvii 4 käynnistysdiskettiä jotka sillä rompulla tosin voi tehdä.
Näin ainakin minulla. Voi olla erilaisia versioita... en kinaa siitä.
Asennuksessa kannattaa poistaa koko osio missä ne vanhat on, ja luoda sitten uusi osio johon uusi asennus menee.
Ohjelma kyllä kysyy ja neuvoo selkeästi.
Näin saat formatoitua koneesi yksinkertaisesti.
Kun olet luonut uuden osion, tahtoo asennus alustaa sen... siitä vaanKyllä se käynnistyy rompultakin. Kaikki versiot. Ongelmana on se että tuohon aikaan kun windows 2000 esiteltiin, ei ollut yhtä tapaa käynnistää konetta CD:ltä ja... kaikki BIOS:sit eivät siitä suoriudu. Mitä uudempi kone, sen varmemmin käynnistyy asennus CD:ltä suoraan.
yölentäjä kirjoitti:
ei boottaa rompulta vaan tarvii 4 käynnistysdiskettiä jotka sillä rompulla tosin voi tehdä.
Näin ainakin minulla. Voi olla erilaisia versioita... en kinaa siitä.
Asennuksessa kannattaa poistaa koko osio missä ne vanhat on, ja luoda sitten uusi osio johon uusi asennus menee.
Ohjelma kyllä kysyy ja neuvoo selkeästi.
Näin saat formatoitua koneesi yksinkertaisesti.
Kun olet luonut uuden osion, tahtoo asennus alustaa sen... siitä vaannimittäin alkuperäinen sekä alkuperäisestä tehty image joka poltettu sitten levylle.
Jos on tehty vain kopio esim. nerolla tyyliin kopioi levy niin tästä kopiosta ei tule boottaava.
Eli asentaessa W2K:ta kohdassa jossa mahdollisuus poistaa osio/osiot niin poista osio. Tämän jälkeen asennus kysyy alustetaanko FAT32 vai NTFS tiedostojärjestelmään niin valitset NTFS:n.
- Nimetön
Kiitti oikeeeeeen paljon neuvoistanne, kun kaikki neuvonne niputti ja toimi sen mukaan formatointi onnistui. Kiitti vielä kerran!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683