Onko kukaan kuullut Jokioisten kartanossa liikkuvasta kummitus naisesta,paikalliset tuntee hänet harmana rouvana.Tarina kertoo että olisi jonkun kartanonherran surmattu vaimo joka kummittelee.
Ko kartanossa on myös muistaakseni won Willebrandien hauta.
Harmaa rouva
16
6229
Vastaukset
- Harmaa neiti
http://groups.msn.com/sinisetajatukset/osa11.msnw
Tuolta löytyy jotain asiaa aiheesta. - reiska2
Kuka olette?.
- Reiska121
Uutta tietoa rouvasta?.
- kullipepe
moi näin harmaa ruovan eilem ;) hän on vihainnen kumitus :))
- Khghkkkhj
Aijaa, pyysitkö että näyttäiskö se tissit?
- Forsaanetsijäsara
Me nähtiin just ikkunassa valkoinen varjo siitä saatiin muodesttetua ihminen me nähtiin se takapihan/puutarhan puoleisella ikkunalla oikealla kulmassa ylhäällä voisiko tämä olla harmaarouva?
- Khghkkkhj
Ei ku mielikuvituksenne tuote.
- Khghkkkhj
Oon kuullut, eriasia onkin uskonko siihen ni en, uskon että se on legendaa, ihmiset on keksiny semmosen ja pelottelee muita, tunnen yhden miehen joka oli yövartijana kyseisessä kartanossa ja sano että ei hän mitään havainnu kertaankaan.
- köyhäeikummittele
Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...
- köyhäkummitus
köyhäeikummittele kirjoitti:
Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...
Tämä totta!
Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan. - epätasa-arvoa
köyhäkummitus kirjoitti:
Tämä totta!
Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan.Kovasti on tarinoita kartanoissa kummittelevista rouvista, mutta harvemmassa ovat tarinat elementtikerrostaloissa kummittelevista yh-äideistä...
- Jjlkcjnvhjk
Olen kuullu jokioisten kartanon harmaasta rouvasta, kaveri toimi vartijanakin kartanossa, kuitenkaan havaitsematta mitään kummitusta, niin hän ainaki kerto, ite en oo koskaan nähny minkäänlaista kummitusta koko elämäni aikana, en edes minkäänlaista ilmiötä eli mun on tässä mielessä mahdoton uskoo niihin, ei oo todistusaineistoa. Jutut on erittäin mielenkiintoisia kuitenki kun oon tykänny kummitusjutuista koko ikäni!
- Anonyymi
Se vitun lutka vei meijän frendin
- Anonyymi
Oliko isot tissit?
- Anonyymi
Ai oikeesti
- Anonyymi
Jännä että mainitsit asian, en nimittäin tiedä mitään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612