Harmaa rouva

Reiska

Onko kukaan kuullut Jokioisten kartanossa liikkuvasta kummitus naisesta,paikalliset tuntee hänet harmana rouvana.Tarina kertoo että olisi jonkun kartanonherran surmattu vaimo joka kummittelee.
Ko kartanossa on myös muistaakseni won Willebrandien hauta.

16

6228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaa neiti
    • reiska2

      Kuka olette?.

    • Reiska121

      Uutta tietoa rouvasta?.

    • kullipepe

      moi näin harmaa ruovan eilem ;) hän on vihainnen kumitus :))

      • Khghkkkhj

        Aijaa, pyysitkö että näyttäiskö se tissit?


    • Forsaanetsijäsara

      Me nähtiin just ikkunassa valkoinen varjo siitä saatiin muodesttetua ihminen me nähtiin se takapihan/puutarhan puoleisella ikkunalla oikealla kulmassa ylhäällä voisiko tämä olla harmaarouva?

      • Khghkkkhj

        Ei ku mielikuvituksenne tuote.


    • Khghkkkhj

      Oon kuullut, eriasia onkin uskonko siihen ni en, uskon että se on legendaa, ihmiset on keksiny semmosen ja pelottelee muita, tunnen yhden miehen joka oli yövartijana kyseisessä kartanossa ja sano että ei hän mitään havainnu kertaankaan.

      • köyhäeikummittele

        Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...


      • köyhäkummitus
        köyhäeikummittele kirjoitti:

        Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...

        Tämä totta!
        Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
        sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan.


      • epätasa-arvoa
        köyhäkummitus kirjoitti:

        Tämä totta!
        Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
        sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan.

        Kovasti on tarinoita kartanoissa kummittelevista rouvista, mutta harvemmassa ovat tarinat elementtikerrostaloissa kummittelevista yh-äideistä...


    • Jjlkcjnvhjk

      Olen kuullu jokioisten kartanon harmaasta rouvasta, kaveri toimi vartijanakin kartanossa, kuitenkaan havaitsematta mitään kummitusta, niin hän ainaki kerto, ite en oo koskaan nähny minkäänlaista kummitusta koko elämäni aikana, en edes minkäänlaista ilmiötä eli mun on tässä mielessä mahdoton uskoo niihin, ei oo todistusaineistoa. Jutut on erittäin mielenkiintoisia kuitenki kun oon tykänny kummitusjutuista koko ikäni!

    • Anonyymi

      Se vitun lutka vei meijän frendin

      • Anonyymi

        Oliko isot tissit?


      • Anonyymi

        Ai oikeesti


    • Anonyymi

      Jännä että mainitsit asian, en nimittäin tiedä mitään

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe