Onko kukaan kuullut Jokioisten kartanossa liikkuvasta kummitus naisesta,paikalliset tuntee hänet harmana rouvana.Tarina kertoo että olisi jonkun kartanonherran surmattu vaimo joka kummittelee.
Ko kartanossa on myös muistaakseni won Willebrandien hauta.
Harmaa rouva
16
6065
Vastaukset
- Harmaa neiti
http://groups.msn.com/sinisetajatukset/osa11.msnw
Tuolta löytyy jotain asiaa aiheesta. - reiska2
Kuka olette?.
- Reiska121
Uutta tietoa rouvasta?.
- kullipepe
moi näin harmaa ruovan eilem ;) hän on vihainnen kumitus :))
- Khghkkkhj
Aijaa, pyysitkö että näyttäiskö se tissit?
- Forsaanetsijäsara
Me nähtiin just ikkunassa valkoinen varjo siitä saatiin muodesttetua ihminen me nähtiin se takapihan/puutarhan puoleisella ikkunalla oikealla kulmassa ylhäällä voisiko tämä olla harmaarouva?
- Khghkkkhj
Ei ku mielikuvituksenne tuote.
- Khghkkkhj
Oon kuullut, eriasia onkin uskonko siihen ni en, uskon että se on legendaa, ihmiset on keksiny semmosen ja pelottelee muita, tunnen yhden miehen joka oli yövartijana kyseisessä kartanossa ja sano että ei hän mitään havainnu kertaankaan.
- köyhäeikummittele
Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...
- köyhäkummitus
köyhäeikummittele kirjoitti:
Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...
Tämä totta!
Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan. - epätasa-arvoa
köyhäkummitus kirjoitti:
Tämä totta!
Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan.Kovasti on tarinoita kartanoissa kummittelevista rouvista, mutta harvemmassa ovat tarinat elementtikerrostaloissa kummittelevista yh-äideistä...
- Jjlkcjnvhjk
Olen kuullu jokioisten kartanon harmaasta rouvasta, kaveri toimi vartijanakin kartanossa, kuitenkaan havaitsematta mitään kummitusta, niin hän ainaki kerto, ite en oo koskaan nähny minkäänlaista kummitusta koko elämäni aikana, en edes minkäänlaista ilmiötä eli mun on tässä mielessä mahdoton uskoo niihin, ei oo todistusaineistoa. Jutut on erittäin mielenkiintoisia kuitenki kun oon tykänny kummitusjutuista koko ikäni!
- Anonyymi
Se vitun lutka vei meijän frendin
- Anonyymi
Oliko isot tissit?
- Anonyymi
Ai oikeesti
- Anonyymi
Jännä että mainitsit asian, en nimittäin tiedä mitään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1322564Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002095Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.401755Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi391578Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n591456Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään271139Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan581110Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe101085Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.621050Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?
Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup30746