Harmaa rouva

Reiska

Onko kukaan kuullut Jokioisten kartanossa liikkuvasta kummitus naisesta,paikalliset tuntee hänet harmana rouvana.Tarina kertoo että olisi jonkun kartanonherran surmattu vaimo joka kummittelee.
Ko kartanossa on myös muistaakseni won Willebrandien hauta.

16

6228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaa neiti
    • reiska2

      Kuka olette?.

    • Reiska121

      Uutta tietoa rouvasta?.

    • kullipepe

      moi näin harmaa ruovan eilem ;) hän on vihainnen kumitus :))

      • Khghkkkhj

        Aijaa, pyysitkö että näyttäiskö se tissit?


    • Forsaanetsijäsara

      Me nähtiin just ikkunassa valkoinen varjo siitä saatiin muodesttetua ihminen me nähtiin se takapihan/puutarhan puoleisella ikkunalla oikealla kulmassa ylhäällä voisiko tämä olla harmaarouva?

      • Khghkkkhj

        Ei ku mielikuvituksenne tuote.


    • Khghkkkhj

      Oon kuullut, eriasia onkin uskonko siihen ni en, uskon että se on legendaa, ihmiset on keksiny semmosen ja pelottelee muita, tunnen yhden miehen joka oli yövartijana kyseisessä kartanossa ja sano että ei hän mitään havainnu kertaankaan.

      • köyhäeikummittele

        Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...


      • köyhäkummitus
        köyhäeikummittele kirjoitti:

        Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...

        Tämä totta!
        Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
        sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan.


      • epätasa-arvoa
        köyhäkummitus kirjoitti:

        Tämä totta!
        Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
        sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan.

        Kovasti on tarinoita kartanoissa kummittelevista rouvista, mutta harvemmassa ovat tarinat elementtikerrostaloissa kummittelevista yh-äideistä...


    • Jjlkcjnvhjk

      Olen kuullu jokioisten kartanon harmaasta rouvasta, kaveri toimi vartijanakin kartanossa, kuitenkaan havaitsematta mitään kummitusta, niin hän ainaki kerto, ite en oo koskaan nähny minkäänlaista kummitusta koko elämäni aikana, en edes minkäänlaista ilmiötä eli mun on tässä mielessä mahdoton uskoo niihin, ei oo todistusaineistoa. Jutut on erittäin mielenkiintoisia kuitenki kun oon tykänny kummitusjutuista koko ikäni!

    • Anonyymi

      Se vitun lutka vei meijän frendin

      • Anonyymi

        Oliko isot tissit?


      • Anonyymi

        Ai oikeesti


    • Anonyymi

      Jännä että mainitsit asian, en nimittäin tiedä mitään

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1569
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      52
      1025
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      640
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe