Onko kukaan kuullut Jokioisten kartanossa liikkuvasta kummitus naisesta,paikalliset tuntee hänet harmana rouvana.Tarina kertoo että olisi jonkun kartanonherran surmattu vaimo joka kummittelee.
Ko kartanossa on myös muistaakseni won Willebrandien hauta.
Harmaa rouva
16
5333
Vastaukset
- Harmaa neiti
http://groups.msn.com/sinisetajatukset/osa11.msnw
Tuolta löytyy jotain asiaa aiheesta. - reiska2
Kuka olette?.
- Reiska121
Uutta tietoa rouvasta?.
- kullipepe
moi näin harmaa ruovan eilem ;) hän on vihainnen kumitus :))
- Khghkkkhj
Aijaa, pyysitkö että näyttäiskö se tissit?
- Forsaanetsijäsara
Me nähtiin just ikkunassa valkoinen varjo siitä saatiin muodesttetua ihminen me nähtiin se takapihan/puutarhan puoleisella ikkunalla oikealla kulmassa ylhäällä voisiko tämä olla harmaarouva?
- Khghkkkhj
Ei ku mielikuvituksenne tuote.
- Khghkkkhj
Oon kuullut, eriasia onkin uskonko siihen ni en, uskon että se on legendaa, ihmiset on keksiny semmosen ja pelottelee muita, tunnen yhden miehen joka oli yövartijana kyseisessä kartanossa ja sano että ei hän mitään havainnu kertaankaan.
- köyhäeikummittele
Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...
- köyhäkummitus
köyhäeikummittele kirjoitti:
Kummittelukin vaikuttaa olevan aatelisten etuoikeus...
Tämä totta!
Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan. - epätasa-arvoa
köyhäkummitus kirjoitti:
Tämä totta!
Ektoplasman hinta on henkimaailmassa sitä tasoa, että köyhät
sielut eivät sitä pysty hamnkkimaan.Kovasti on tarinoita kartanoissa kummittelevista rouvista, mutta harvemmassa ovat tarinat elementtikerrostaloissa kummittelevista yh-äideistä...
- Jjlkcjnvhjk
Olen kuullu jokioisten kartanon harmaasta rouvasta, kaveri toimi vartijanakin kartanossa, kuitenkaan havaitsematta mitään kummitusta, niin hän ainaki kerto, ite en oo koskaan nähny minkäänlaista kummitusta koko elämäni aikana, en edes minkäänlaista ilmiötä eli mun on tässä mielessä mahdoton uskoo niihin, ei oo todistusaineistoa. Jutut on erittäin mielenkiintoisia kuitenki kun oon tykänny kummitusjutuista koko ikäni!
- Anonyymi
Se vitun lutka vei meijän frendin
- Anonyymi
Oliko isot tissit?
- Anonyymi
Ai oikeesti
- Anonyymi
Jännä että mainitsit asian, en nimittäin tiedä mitään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820