Suositelkaa minulle hyvää ja mukavaa hammaslääkäriä Lappeenrannasta. Mistä paikoista teillä on positiivista sanottavaa? Aika pitäisi varata, mutta ei haisuakaan mistä, kun tuntuu noita paikkoja olevan niin monta.
Hammaslääkäri
9
17599
Vastaukset
- kiärme
Koulukadulla(Kuuselan Shellin päässä) on PlusHammas. Siisti, mukavat lääkärit. Mie tykkään.
- Jucca
Saimaanlinnan hammaslääkärit ja sieltä Petri Leskinen. Erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista hoitoa.
- edelliseen
Saimaanlinnan hammaslääkärit ja sieltä Vuokko Ottavainen.
- ex-hampilääkärin pelkääjä
Ennen pelkäsin hammaslääkärille menoa enemmän kuin mitään muuta mutta kuulemani mukaan läksin kokeilemaan vakuutusyhtiö Pohjolan yläkerrassa olevaa Mauno Oravaista ja oli huisin ymmärtäväinen pelkooni. Tekee työnsä hyvin, häsläämättä ja ymmärtäen potilasta =o) Suosittelen!
- ollliii
plushammasta suosittelen. ite käyn siellä heikki heikkosella. aivan loistavaa palvelua ja ammattitaitoa. ei paljon hötkyillä ja ei satu. jos haluu ni sinne voi viedä oman cd levyn soiman operaation ajaks jos se rauhoittaa omaa oloa käynnin ajaksi. ainut miinus siinä on hinta kun se on ykstyinen lekuri. mutta tosaalta kivuttomuudesta olen kyllä valmis maksamaan. jos kiinnostus heräs ni paikka sijaitsee keskustan shelliä vastapäätä siinä ihan uudessa kerrostalossa. siin on joku "kauneuskauppa" kulmassa ja okan toimistot on siinä.
- vastauksista!
Näistä varmaan jonkun valitsen.
- jv
Vuokko Ottavainen on kuin enkeli. Ei pelota yhtään käydä. Löytyy Saimaanlinnan hammaslääkäreistä
- Vitsi-Simppa.
ai kaipaat suosituksia paikoista. No, mie suosittelen että jos on reikä hampaassa niin siihen laitetaan paikka. Eli suosittelen hammaspaikkaa.
- jeerttu
Varokaa pää alaspäin suosivia hammaslääkäreitä. Ei muuten, mutta veri pakkautuu päähän ja porauskuona valuu suoraan kurkkuun, nykyaikaako?!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264