Millaisia kokemuksia Yaris Versosta? Olisi tarkoitus hankkia auto siistiin pikkuajoon ja pieniin kuljetuksiin.
Kokemuksia
14
1203
Vastaukset
- kipla
hyvä.Tilaa on ja auto ei ole kertaakaan pykinyt mistään.Ajettu 74000 km.
- versoilija
125000 km (65000 ite ajettua) km takana Verso 1,3:lla vm -00. näppärä ja tilava auto 4 hlön perheelle. luotettava on ollut, ainut vika ollut etupyörän laakeri joka piti vaihtaa. Onhan se meluisa peli ja pitkillä matkoilla tulee kuskille väsy mut kaupunkiajossa mainio peli. Nyt vaan tulee perheeseen viides jäsen joten pitäs isompi auto vaihtaa. Takapenkkien piilotus lattian sisään mainio juttu, hetkessä saa versosta pakettiautomaisen kuljetusvälineen:)Uskomattomia tavamääriä on kuljeteltu. Osta pois.
- kipakka
tulee yleensä pitkillä matkoilla,vai mitä tarkoitit?
- ......
kipakka kirjoitti:
tulee yleensä pitkillä matkoilla,vai mitä tarkoitit?
siis sjoasento on pitkälle matkalle huono, jalat puutuu ja melu alkaa rassata,. kaunpunkiajossa nämä jutut ei ehdi ahistaa:)
- versosta
Tänks!
Itse olen ajanut "tavallista" Yarista pari vuotta ja mainio peli oli. Lähinnä kiinnostaa juuri tuo tilan käyttö... Pystyikös takapenkin laittamaan puoliksi alas, eli vaikka 1 istumapaikka toinen puoli matalaks tavaroille? - vers...
Hintapyyntösi? ;)
- kipla
versosta kirjoitti:
Tänks!
Itse olen ajanut "tavallista" Yarista pari vuotta ja mainio peli oli. Lähinnä kiinnostaa juuri tuo tilan käyttö... Pystyikös takapenkin laittamaan puoliksi alas, eli vaikka 1 istumapaikka toinen puoli matalaks tavaroille?No ajoasento on makuasia.ainakaan itse en ole huomannut mitään puutumisia tai muutakaan pitkällä matkalla.Minusta ajoasento on hyvä.Ainut mikä pitää valpaana on jos sivutuuli puuskissa on kova.
- ....
vers... kirjoitti:
Hintapyyntösi? ;)
-00 verso 1,3 125000 km 10.000 e lähtee:)
- 70tkm
en suosittele, jos joudut ajamaan taajaman ulkopuolella, ei minkään laisia ajoominaisuuksia, tuulen ja urien viemä kevyt nakkikioski! vetoisa ja meluinen koppi. Parhaimmillaan ehkä Tokion liikenteessä. Johon se on tarkoitettukkin ja pieni kokoisille japseille, kuskin penkki on pohjanoteeraus, reidet puutuu.
- versosta
En joudu ajamaan taajaman ulkopuolella... :)
- kipla
versosta kirjoitti:
En joudu ajamaan taajaman ulkopuolella... :)
yaris verso d4d 1.4-2003 ajettu 73000.sol malli.Sähköikkunat ja peilit lisälämmitin.hyvässä kunnossa ja siisti.
- versosta
kipla kirjoitti:
yaris verso d4d 1.4-2003 ajettu 73000.sol malli.Sähköikkunat ja peilit lisälämmitin.hyvässä kunnossa ja siisti.
Ja sitten se tärkein, eli hinta?... :)
- kipla
versosta kirjoitti:
Ja sitten se tärkein, eli hinta?... :)
15.200 euroa.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043