Finskin Aasian lennot?

pikkepökki

Onko tietoa Finnairin lentojen tasosta Aasiaan (turistiluokassa)? Viimeksi lensin Lufthansalla, ja sille reissulle olisi kyllä pitänyt ottaa omat eväät. Ruuat oli niin onnettoman surkeita turistiluokassa, aamupala pahin. Omaa vesipulloakaan ei ollut tarjolla, joten yöllä sai herätä tukehtumispisteessä kun ilmastointi kuivatti hengitysröörit. Millä koneella Finnair lentää sinne? Sillä isoimmalla kai? Pitäisikö lentoa varten huomioida muuta? Koneessahan puhutaan suomea?

Oma pisin lento Finskillä on kestänyt n. 5 tuntia ja se kyyti oli kyllä mukavaa ja ruuat syötäviä. Laukut kylläkin hukkuvat turhanki useasti...

11

3565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juki

      onko se muka lentoyhtiön vika, jos menee laukut hukkaan?????? no ei todellakaan, vao meinaatkos että lentoemännät tai lentäjät käypi laukkusi heittämässä väärälle hihnalle......... kyl siel toimii joku muu kuin finnairin väki.. eihän kenttäkään ole finnairin vaan hki-vantaa.. jotta älä hauku vääriä ihmisiä... tosin ruoka ihan ok, eikä palveluakaan ole moittiminen,, kerran turkkilaisten koneella lentänyt..

      • pikkepökki

        Tuli selväksi. En tiedä kuka laukkuni siellä hukkasi, mutta minä olin Finnairin asiakas ja jotenkin kuvittelin, että lentoyhtiö huolehtisi matkustajien lisäksi myös matkatavaroista jossain määrin. Nyt tiedän. Kiitos tiedosta.


    • Finskillä.

      Lennoilla matkustajille jaetaan omat pikkuvesipullot. Lisäksi yön aikana takana baari auki, ja vesitarjoilu noin tunnin välein. Ruoka ihan ok ja riittävästi nykyään.

    • eric

      Itse lennän thailla joko tukholmasta tai köpiksestä niin saa palvelua on tilaa ja sapuskat ok, tukholmaan pääsee halvalla flyme ja köpikseen blue1 Finnairia en ole käyttänyt enää vuosiin ja käyn thaikuissa 3 kertaa vuodessa.. Finski on syvältä..

      • Huh huh

        Niin siis jos lentään Bangokiin, niin on isompi kone, baari yms. mutta lennäpä Phukettiin. Koneet samanlaisia pikkupurkkeja kuin Kanarille menevät. Et saa siirrettyä penkikiä juurikaan ja syöt suurinpiirtein polvet suussa. Siistiä istua 13-15 h siinä..... Ottaisivat muutaman rivin pois, niin tulisi tilaa. Palvelu pelaa hyvin. Juomat maksullisia.


      • pikkepökki

        Kääk... kuulostaa kauhealta! Olen kyllä lentämässä Hong Kongiin... toivottavasti sinne on se iso kone! Finnairin valitsin tälläkertaa hinnan takia (!!), oli niin hyvä tarjous että sen halvempaa ei ole missään. Ja olen kyllä valmis maksamaan lentoajan lyhyydestäkin, viimeksi se vuorokauden matkustaminen oli melko tuskaa kun nyt pääsee 8:ssa tunnissa ja saa motkottaa suomeksi lentoemoille ;) puolet halvemmalla.


      • pilkun viilaaja
        pikkepökki kirjoitti:

        Kääk... kuulostaa kauhealta! Olen kyllä lentämässä Hong Kongiin... toivottavasti sinne on se iso kone! Finnairin valitsin tälläkertaa hinnan takia (!!), oli niin hyvä tarjous että sen halvempaa ei ole missään. Ja olen kyllä valmis maksamaan lentoajan lyhyydestäkin, viimeksi se vuorokauden matkustaminen oli melko tuskaa kun nyt pääsee 8:ssa tunnissa ja saa motkottaa suomeksi lentoemoille ;) puolet halvemmalla.

        Itse asiassa 9 h 50 min Hong Kongiin non-stop, mutta kone on näillä suorilla lennoilla iso, joten ei huolta. Viime talvena lennettiin Finskillä Pekingiin. Palvelu oli erinomaista ja tilaa oli turistiluokassakin riittävästi. Muutenkaan ei ole Finnairissa valittamista. Varsinkin, kun hinnat ovat usein todella edullisia, kuten nyt nämä ensi kesän Hong Kongit ja Nagoyat, jotka myytiin tammikuussa. Eivätpä ole kilpailevat yritykset pystyneet samaan! Siispä Hong Kong kutsuu kesällä :)


      • pilkun viilaaja kirjoitti:

        Itse asiassa 9 h 50 min Hong Kongiin non-stop, mutta kone on näillä suorilla lennoilla iso, joten ei huolta. Viime talvena lennettiin Finskillä Pekingiin. Palvelu oli erinomaista ja tilaa oli turistiluokassakin riittävästi. Muutenkaan ei ole Finnairissa valittamista. Varsinkin, kun hinnat ovat usein todella edullisia, kuten nyt nämä ensi kesän Hong Kongit ja Nagoyat, jotka myytiin tammikuussa. Eivätpä ole kilpailevat yritykset pystyneet samaan! Siispä Hong Kong kutsuu kesällä :)

        Stoccan hulluilta päiviltä löysin, jonotuksen jälkeen, Finskin suoran lennon edestakaisin 700e. Tarjoilu ja palvelu oli sitä samaa kuin yleensäkin karjakunnan teuraskuljetuksessa onkin.
        Sanot lentoemolle että MÖÖ! niin se ymmärtää että
        olutta. Sano BÄÄ! niin saat kahvia. NÖFNÖF tuo sitä heidän ruoaksi nimittämää sotkua missä on
        jotain munakasvulvaa ja teurastajan sormelta näyttävä nakki. Lennolla kuulutettiin Englantia osaavaa lääkäriä. Kovin tuntuu kansainväliseltä
        lennolta. Löydetty lekuri oli siiderissä ja sanoi
        IHAHAA! Sekin tajuttiin että se tahtoi vessaan.


      • pikkepökki
        pilkun viilaaja kirjoitti:

        Itse asiassa 9 h 50 min Hong Kongiin non-stop, mutta kone on näillä suorilla lennoilla iso, joten ei huolta. Viime talvena lennettiin Finskillä Pekingiin. Palvelu oli erinomaista ja tilaa oli turistiluokassakin riittävästi. Muutenkaan ei ole Finnairissa valittamista. Varsinkin, kun hinnat ovat usein todella edullisia, kuten nyt nämä ensi kesän Hong Kongit ja Nagoyat, jotka myytiin tammikuussa. Eivätpä ole kilpailevat yritykset pystyneet samaan! Siispä Hong Kong kutsuu kesällä :)

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Itse kallistun myös finskin puoleen vaikka keskustelu on ollut (höm) vivahteikasta... :)


    • Cover

      Lennettiin juuri Hki-Bangkok-Hki ja ei voi paljoo kehuja jakaa.Meno lento lähti Hki:stä Klo 17.00. Tarjoulusta olut loppui klo 21.00 GT klo 23.00 ja sen jälkeen koneen purseri teki päätöksen ettei mitään alkoholi juomia ole enää tarjolla kenellekkään.(ja kysymys ei todellakaan ollut siitä että olisinmme olleet hulalassa ja meille ei sen vuoksi olisi voinut tarjoilla)Piti kuulemma sääästää paluumatkalaisille!!! Thaimaastahan ei vissiin saa ollenkaan olutta :). Palvelu oli muutenkin ynseää ja tuntui että pitää anella esim. vettä juotavaksi.Itse en suosittele kenellekään FINNAIRIN kyytiä!!!

      • Finskillä matkustava

        ...että alkoholi tarjoilullako se lentoyhtiön taso mitataan. Taidat olla tyypillinen Thaimaassa käyvä örveltäjä, jolla ilmainen viinatarjoilu on kaiken hyvän alku ! Huh huh !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe