Finskin Aasian lennot?

pikkepökki

Onko tietoa Finnairin lentojen tasosta Aasiaan (turistiluokassa)? Viimeksi lensin Lufthansalla, ja sille reissulle olisi kyllä pitänyt ottaa omat eväät. Ruuat oli niin onnettoman surkeita turistiluokassa, aamupala pahin. Omaa vesipulloakaan ei ollut tarjolla, joten yöllä sai herätä tukehtumispisteessä kun ilmastointi kuivatti hengitysröörit. Millä koneella Finnair lentää sinne? Sillä isoimmalla kai? Pitäisikö lentoa varten huomioida muuta? Koneessahan puhutaan suomea?

Oma pisin lento Finskillä on kestänyt n. 5 tuntia ja se kyyti oli kyllä mukavaa ja ruuat syötäviä. Laukut kylläkin hukkuvat turhanki useasti...

11

3460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juki

      onko se muka lentoyhtiön vika, jos menee laukut hukkaan?????? no ei todellakaan, vao meinaatkos että lentoemännät tai lentäjät käypi laukkusi heittämässä väärälle hihnalle......... kyl siel toimii joku muu kuin finnairin väki.. eihän kenttäkään ole finnairin vaan hki-vantaa.. jotta älä hauku vääriä ihmisiä... tosin ruoka ihan ok, eikä palveluakaan ole moittiminen,, kerran turkkilaisten koneella lentänyt..

      • pikkepökki

        Tuli selväksi. En tiedä kuka laukkuni siellä hukkasi, mutta minä olin Finnairin asiakas ja jotenkin kuvittelin, että lentoyhtiö huolehtisi matkustajien lisäksi myös matkatavaroista jossain määrin. Nyt tiedän. Kiitos tiedosta.


    • Finskillä.

      Lennoilla matkustajille jaetaan omat pikkuvesipullot. Lisäksi yön aikana takana baari auki, ja vesitarjoilu noin tunnin välein. Ruoka ihan ok ja riittävästi nykyään.

    • eric

      Itse lennän thailla joko tukholmasta tai köpiksestä niin saa palvelua on tilaa ja sapuskat ok, tukholmaan pääsee halvalla flyme ja köpikseen blue1 Finnairia en ole käyttänyt enää vuosiin ja käyn thaikuissa 3 kertaa vuodessa.. Finski on syvältä..

      • Huh huh

        Niin siis jos lentään Bangokiin, niin on isompi kone, baari yms. mutta lennäpä Phukettiin. Koneet samanlaisia pikkupurkkeja kuin Kanarille menevät. Et saa siirrettyä penkikiä juurikaan ja syöt suurinpiirtein polvet suussa. Siistiä istua 13-15 h siinä..... Ottaisivat muutaman rivin pois, niin tulisi tilaa. Palvelu pelaa hyvin. Juomat maksullisia.


      • pikkepökki

        Kääk... kuulostaa kauhealta! Olen kyllä lentämässä Hong Kongiin... toivottavasti sinne on se iso kone! Finnairin valitsin tälläkertaa hinnan takia (!!), oli niin hyvä tarjous että sen halvempaa ei ole missään. Ja olen kyllä valmis maksamaan lentoajan lyhyydestäkin, viimeksi se vuorokauden matkustaminen oli melko tuskaa kun nyt pääsee 8:ssa tunnissa ja saa motkottaa suomeksi lentoemoille ;) puolet halvemmalla.


      • pilkun viilaaja
        pikkepökki kirjoitti:

        Kääk... kuulostaa kauhealta! Olen kyllä lentämässä Hong Kongiin... toivottavasti sinne on se iso kone! Finnairin valitsin tälläkertaa hinnan takia (!!), oli niin hyvä tarjous että sen halvempaa ei ole missään. Ja olen kyllä valmis maksamaan lentoajan lyhyydestäkin, viimeksi se vuorokauden matkustaminen oli melko tuskaa kun nyt pääsee 8:ssa tunnissa ja saa motkottaa suomeksi lentoemoille ;) puolet halvemmalla.

        Itse asiassa 9 h 50 min Hong Kongiin non-stop, mutta kone on näillä suorilla lennoilla iso, joten ei huolta. Viime talvena lennettiin Finskillä Pekingiin. Palvelu oli erinomaista ja tilaa oli turistiluokassakin riittävästi. Muutenkaan ei ole Finnairissa valittamista. Varsinkin, kun hinnat ovat usein todella edullisia, kuten nyt nämä ensi kesän Hong Kongit ja Nagoyat, jotka myytiin tammikuussa. Eivätpä ole kilpailevat yritykset pystyneet samaan! Siispä Hong Kong kutsuu kesällä :)


      • pilkun viilaaja kirjoitti:

        Itse asiassa 9 h 50 min Hong Kongiin non-stop, mutta kone on näillä suorilla lennoilla iso, joten ei huolta. Viime talvena lennettiin Finskillä Pekingiin. Palvelu oli erinomaista ja tilaa oli turistiluokassakin riittävästi. Muutenkaan ei ole Finnairissa valittamista. Varsinkin, kun hinnat ovat usein todella edullisia, kuten nyt nämä ensi kesän Hong Kongit ja Nagoyat, jotka myytiin tammikuussa. Eivätpä ole kilpailevat yritykset pystyneet samaan! Siispä Hong Kong kutsuu kesällä :)

        Stoccan hulluilta päiviltä löysin, jonotuksen jälkeen, Finskin suoran lennon edestakaisin 700e. Tarjoilu ja palvelu oli sitä samaa kuin yleensäkin karjakunnan teuraskuljetuksessa onkin.
        Sanot lentoemolle että MÖÖ! niin se ymmärtää että
        olutta. Sano BÄÄ! niin saat kahvia. NÖFNÖF tuo sitä heidän ruoaksi nimittämää sotkua missä on
        jotain munakasvulvaa ja teurastajan sormelta näyttävä nakki. Lennolla kuulutettiin Englantia osaavaa lääkäriä. Kovin tuntuu kansainväliseltä
        lennolta. Löydetty lekuri oli siiderissä ja sanoi
        IHAHAA! Sekin tajuttiin että se tahtoi vessaan.


      • pikkepökki
        pilkun viilaaja kirjoitti:

        Itse asiassa 9 h 50 min Hong Kongiin non-stop, mutta kone on näillä suorilla lennoilla iso, joten ei huolta. Viime talvena lennettiin Finskillä Pekingiin. Palvelu oli erinomaista ja tilaa oli turistiluokassakin riittävästi. Muutenkaan ei ole Finnairissa valittamista. Varsinkin, kun hinnat ovat usein todella edullisia, kuten nyt nämä ensi kesän Hong Kongit ja Nagoyat, jotka myytiin tammikuussa. Eivätpä ole kilpailevat yritykset pystyneet samaan! Siispä Hong Kong kutsuu kesällä :)

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Itse kallistun myös finskin puoleen vaikka keskustelu on ollut (höm) vivahteikasta... :)


    • Cover

      Lennettiin juuri Hki-Bangkok-Hki ja ei voi paljoo kehuja jakaa.Meno lento lähti Hki:stä Klo 17.00. Tarjoulusta olut loppui klo 21.00 GT klo 23.00 ja sen jälkeen koneen purseri teki päätöksen ettei mitään alkoholi juomia ole enää tarjolla kenellekkään.(ja kysymys ei todellakaan ollut siitä että olisinmme olleet hulalassa ja meille ei sen vuoksi olisi voinut tarjoilla)Piti kuulemma sääästää paluumatkalaisille!!! Thaimaastahan ei vissiin saa ollenkaan olutta :). Palvelu oli muutenkin ynseää ja tuntui että pitää anella esim. vettä juotavaksi.Itse en suosittele kenellekään FINNAIRIN kyytiä!!!

      • Finskillä matkustava

        ...että alkoholi tarjoilullako se lentoyhtiön taso mitataan. Taidat olla tyypillinen Thaimaassa käyvä örveltäjä, jolla ilmainen viinatarjoilu on kaiken hyvän alku ! Huh huh !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7781
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3804
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe