Miehet!

Takku

Mua inhottaa kun 30-50 miehet haluais mennä mun kanssa ulos ja ne ehdottelee erlaisia asioita. Olen itse 17 ja tätä on jatkunut jo kauan. Musta se on erittäin inhottavaa, mikä teitä miehiä vaivaa!?

Kysymys: onko teistä kauheaa/huono idea, että 17 vuotias tyttö ja 24 vuotias mies seurustelee? kysyn tätä kaverini puolesta. Itse en oikein tiedä miten suhtautua heidän seurusteluunsa, onko se okei?

9

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että joo

Jos sä oot niin rupsahtanu että ne luulee sua vanhemmaks :D

• Onkohan noi kaakit vähän liian vanhoja sulle tai sun kaverilles. 5 vuodenkin ikäero on jo mun mielestä aika paljon, kun toinen ei ole vielä edes täysi-ikäinen. Mitäköhän mahtais noitten tyyppien päässä liikkua.

• Mie$

"Mua inhottaa kun 30-50 miehet haluais mennä mun kanssa ulos ja ne ehdottelee erlaisia asioita. Olen itse 17 ja tätä on jatkunut jo kauan. Musta se on erittäin inhottavaa, mikä teitä miehiä vaivaa!?"

Se on biologiaa. Tietysti jokaisessa kulttuurissa on omat sisäiset käyttäytymissääntönsä esim. sen suhteen, miten pitkälle meneviä ja millaisella kielenkäytöllä ehdotuksia on sopivaa tehdä, mutta ei se, että sinä olet 17 muuta tätä asiaa. Eri asia olisi jos olisit vielä lapsi, mutta 17-vuotias ei ole enää lapsi. Tosin aika pieni prosentti se taitaa kumminkin olla, joka tuon ikäiselle ehdottelee ja nekin kännissä. Useimmat siis useimmiten hillitsevät itsensä ja noudattavat perinnäisiä kohteliaisuussääntöjä, mutta jokainen heteromies varmasti ajattelee seksiä 17-vuotiaan osuessa näkökenttään. Ei se ole ikään liittyvä asia vaan biologinen reaktio. Siinä iässä vartalo on jo naisen vartalo ja yleensä vielä kaunis naisen vartalo...

"Kysymys: onko teistä kauheaa/huono idea, että 17 vuotias tyttö ja 24 vuotias mies seurustelee? kysyn tätä kaverini puolesta. Itse en oikein tiedä miten suhtautua heidän seurusteluunsa, onko se okei?"

Onko kauheaa/huono idea, että 47-vuotias nainen ja 54-vuotias mies ovat naimisissa? Ei se ikäero tee siitä mitenkään kauheaa kunhan kummatkin ovat laillisessa iässä eikä suhteessa selvästikään ole kysymys mistään teiniritsan himosta. Jos taas suhteessa näyttää ulospäin olevan alistamisen elementtejä on se ilman muuta tuomittavaa, mutta ei ikäeron takia vaan sen alistamisen takia. Eiköhän 17-vuotias osaa jo elää omaa elämäänsä ja valita kenelle haaransa levittää.

• justd

jestas saat kylmät väreet kulkemaan selkääni pitkän! Vai biologinen tosiasia! No kas kun pedofiiileillekkin kohta sallitaan vaikka mitä biologian nimissä!!

• tämä kulttuuri sen tekee

Nainen on hedelmällisimmillään 25 vuoden iässä, joten väärässä olet.

• Mie$
        justd kirjoitti:

jestas saat kylmät väreet kulkemaan selkääni pitkän! Vai biologinen tosiasia! No kas kun pedofiiileillekkin kohta sallitaan vaikka mitä biologian nimissä!!

Pedofilia on hei kuitenkin sairaus ja sen lääketieteellinen määritelmä pitää sisällään sen, että seksuaalisen himon tulee kohdistua alle 13-vuotiaaseen. Siis lapseen. Onko 17-vuotias ja 12-vuotias ihan samalla linjalla tämän asian suhteen? Eivät ole. Olivatko Britney Spears, Christina Aquilera ja kaikki muut teinijulkkikset hotteja jo ennen kuin ne täytti 18? Olivat. Kasva aikuiseksi!

• Mie$
        tämä kulttuuri sen tekee kirjoitti:

Nainen on hedelmällisimmillään 25 vuoden iässä, joten väärässä olet.

Sori. Mä kokonaan unohdin, että miehet pitää ainoastaan 25-vuotiaita sexyinä. Jos ne on 24 niin ne on ihan liian nuoria ja vastaavasti 26-vuotiaat on niin ikäloppuja, ettei päät todellakaan käänny. Vai olisko kuitenkin niin, että se päiden kääntymis refleksi toimisi vähän laajemmalla kuin yhden vuoden skaalalla?

• ...

Seitsemän vuoden ikäero ei ole liikaa, jos molemmat ovat täysi-ikäisiä, mutta jos toinen on vielä alaikäinen, niin on vähän erikoiselta.

Ne 30-50 vuotiaat miehet taitavat kyllä olla pervoja.

• Mies_16

Minä voisin naida sinun kanssasi. Annatko yhteystietosi niin päästäisiin hommiin. Olen 180 cm 80 kg kiimainen uros pk-seudulta. Antaisin sinulle sellaisen kielihoidon minkä tulet muistamaan vielä 70 vuotiaana. Kiinnostaisiko? Kiimainen kullini jo odottaa innolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      65
      5638
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4337
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2926
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2254
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1946
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      132
      1819
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1392
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1008
    Aihe