Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MITEN TEHDÄÄN SUPERHYPPYJÄ

jaa-a

miten niitä ihme superjumppeja tehään????!!!!!! KERTOKAA HETIKOHTAVÄLITTÖMÄSTI

17

2281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      mihin peliin?

      • ???

        Jos otat vaikka silmän käteen ja katsot tuonne ylös. Siellähän lukee, että HALO.

        Tarvitseeko tänne tulla mesoamaan, jos on itse niin tyhmä ettei edes lukea osaa?


    • Beef Man

      Niitä on todella vaikea käydä selittämään.
      Osaan tehdä vain sen Zanzibarissa että pääsee tukikohdan katolle, senkin luin netistä englanniksi, ja todella vaikeaa oli.

      Ja kuulemma telkkarissa pitää olla 60HZ-moodi, muuten niitä ei voi tehdä.

      • kysyjä....

        Miten se televisio tohon liittyy ? :D
        ja pitää olla nokian kännykkä pöydällä ?...


        quakessa se toimii siten että ammut itteäsi singolla manulle ja hyppäät.


      • Beef Man
        kysyjä.... kirjoitti:

        Miten se televisio tohon liittyy ? :D
        ja pitää olla nokian kännykkä pöydällä ?...


        quakessa se toimii siten että ammut itteäsi singolla manulle ja hyppäät.

        Niin on vain kuullut että se liittyy.
        Itelläni on 60HZ.


      • n4p
        kysyjä.... kirjoitti:

        Miten se televisio tohon liittyy ? :D
        ja pitää olla nokian kännykkä pöydällä ?...


        quakessa se toimii siten että ammut itteäsi singolla manulle ja hyppäät.

        superjump on helppo selittää mut vaikee tehä ekal kerral. se tehää sellatii et sun täytyy olla oikees kohas ja hypätä oikeesee kohtaa :)


    • DARK LORD

      ETTÄ TE OOTTTE SIT TYHMII! NO MÄPÄ KERRON MITEN SUPERHYPPYJÄ TEHÄÄN!KATO VISKAA KRANAATTI ALLES JA JUST ENNEN KUN SE PAMAHTAA HYPPÄÄT ILMAAN!EI OO TON VAIKEEENPAA!

      • Beef Man

        Superhypyt on niitä kun käytetään pelin bugeja hyväksi ja hypätään älyttömiä korkeuksia.


      • Master Chief
        Beef Man kirjoitti:

        Superhypyt on niitä kun käytetään pelin bugeja hyväksi ja hypätään älyttömiä korkeuksia.

        kiitos olen kyllä katsonut videoita niistä mutta tuota kranaattihommaa en tiennyt


      • ..kranu..
        Master Chief kirjoitti:

        kiitos olen kyllä katsonut videoita niistä mutta tuota kranaattihommaa en tiennyt

        Voi teitä... karanuilla tietenki...


      • ...
        ..kranu.. kirjoitti:

        Voi teitä... karanuilla tietenki...

        ... et varmaankaan tarkoita miekkahyppyä vai?


      • McNyx
        ..kranu.. kirjoitti:

        Voi teitä... karanuilla tietenki...

        Mä osaan jokases kentäs superjumpit ja bugit:D
        Ne on iha helppoja ku oppii. Mutta mä olen keksiny itekei jokases kentäs ainakin 2 superjumppii. te ootte iha noboja lOL xD


      • Mike
        McNyx kirjoitti:

        Mä osaan jokases kentäs superjumpit ja bugit:D
        Ne on iha helppoja ku oppii. Mutta mä olen keksiny itekei jokases kentäs ainakin 2 superjumppii. te ootte iha noboja lOL xD

        Pidä se turpasi kiinni. Olet sellainen teinix-paska joka hekottaa kaikelle.


      • n4p
        Mike kirjoitti:

        Pidä se turpasi kiinni. Olet sellainen teinix-paska joka hekottaa kaikelle.

        OOTTE KAIKKI PASKAHOUSUI, paitsi ne jotka puhus niist bugeist :). eli se tehää pelin BUGIEN avulla.
        EI KRANUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen voi tehä kyl kranul ja miekal mut NE EIIIII OLE SUPER HYPPYJÄ!!!!!!!!!!!!!!!


    • Vartija 2

      Älkää kiroilko!

    • ,,,,

      se on vaan satunnainen bugi

    • hallömestari

      no hyppäät ja käytät jetbackiä nii teet superhypyn :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe