MITEN TEHDÄÄN SUPERHYPPYJÄ

jaa-a

miten niitä ihme superjumppeja tehään????!!!!!! KERTOKAA HETIKOHTAVÄLITTÖMÄSTI

17

2325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

mihin peliin?

• ???

Jos otat vaikka silmän käteen ja katsot tuonne ylös. Siellähän lukee, että HALO.

Tarvitseeko tänne tulla mesoamaan, jos on itse niin tyhmä ettei edes lukea osaa?

• Beef Man

Niitä on todella vaikea käydä selittämään.
      Osaan tehdä vain sen Zanzibarissa että pääsee tukikohdan katolle, senkin luin netistä englanniksi, ja todella vaikeaa oli.

Ja kuulemma telkkarissa pitää olla 60HZ-moodi, muuten niitä ei voi tehdä.

• kysyjä....

Miten se televisio tohon liittyy ? :D
        ja pitää olla nokian kännykkä pöydällä ?...

quakessa se toimii siten että ammut itteäsi singolla manulle ja hyppäät.

• Beef Man
        kysyjä.... kirjoitti:

Niin on vain kuullut että se liittyy.
        Itelläni on 60HZ.

• n4p
        kysyjä.... kirjoitti:

superjump on helppo selittää mut vaikee tehä ekal kerral. se tehää sellatii et sun täytyy olla oikees kohas ja hypätä oikeesee kohtaa :)

• DARK LORD

ETTÄ TE OOTTTE SIT TYHMII! NO MÄPÄ KERRON MITEN SUPERHYPPYJÄ TEHÄÄN!KATO VISKAA KRANAATTI ALLES JA JUST ENNEN KUN SE PAMAHTAA HYPPÄÄT ILMAAN!EI OO TON VAIKEEENPAA!

• Beef Man

Superhypyt on niitä kun käytetään pelin bugeja hyväksi ja hypätään älyttömiä korkeuksia.

• Master Chief
        Beef Man kirjoitti:

Superhypyt on niitä kun käytetään pelin bugeja hyväksi ja hypätään älyttömiä korkeuksia.

kiitos olen kyllä katsonut videoita niistä mutta tuota kranaattihommaa en tiennyt

• ..kranu..
        Master Chief kirjoitti:

kiitos olen kyllä katsonut videoita niistä mutta tuota kranaattihommaa en tiennyt

Voi teitä... karanuilla tietenki...

• ...
        ..kranu.. kirjoitti:

... et varmaankaan tarkoita miekkahyppyä vai?

• McNyx
        ..kranu.. kirjoitti:

Mä osaan jokases kentäs superjumpit ja bugit:D
        Ne on iha helppoja ku oppii. Mutta mä olen keksiny itekei jokases kentäs ainakin 2 superjumppii. te ootte iha noboja lOL xD

• Mike
        McNyx kirjoitti:

Mä osaan jokases kentäs superjumpit ja bugit:D
        Ne on iha helppoja ku oppii. Mutta mä olen keksiny itekei jokases kentäs ainakin 2 superjumppii. te ootte iha noboja lOL xD

Pidä se turpasi kiinni. Olet sellainen teinix-paska joka hekottaa kaikelle.

• n4p
        Mike kirjoitti:

Pidä se turpasi kiinni. Olet sellainen teinix-paska joka hekottaa kaikelle.

OOTTE KAIKKI PASKAHOUSUI, paitsi ne jotka puhus niist bugeist :). eli se tehää pelin BUGIEN avulla.
        EI KRANUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen voi tehä kyl kranul ja miekal mut NE EIIIII OLE SUPER HYPPYJÄ!!!!!!!!!!!!!!!

• Vartija 2

Älkää kiroilko!

• ,,,,

se on vaan satunnainen bugi

• hallömestari

no hyppäät ja käytät jetbackiä nii teet superhypyn :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe