Kannattaako teidn mielestä lähteä pelkästään viikon lomalle Dominikaaniseen tasavaltaan?
Onko joku ollut viikon matkalla siellä???? Oliko aika aivan liian lyhyt vai riittikö se hyvin?
kannattaako?
6
1309
Vastaukset
- Kalle
Moi,
Katselin juuri aurinkomatkojen varaustilannetta ja siellä oli ainakin ainoat loppuunmyydyt paikat viikon mittaisia. Itse en lähtisi kuitenkaan noin kauas viikoksi. Jos ei aikaisemminkäynyt on varmasti niin paljon nähtävää ja koettavaa ettei ehkä viikossa ehdi.Olin joskus välimerellä kerran viikon lomalla josta kolme päivää vatsataudissa, silloin olisi toinen viikko myös ollut tarpeen... - Sosuassa ollut
ei riitä viikko alkuunkaan.
Matkoihin menee pari päivää ja paikan päällä on paljon nähtävää ja koettavaa.
Itse en lähtisi viikon matkalle. Menisi vaan rahat hukkaan. - nippa nappa riittää.
Olimme 5v sitten PuertoPlatan RiuMerengessa 1vk. reissulla, ja kyllähän se aika äkkiä oli ohi. Viikko kuluu ko. AllIncluseve paikassa helposti jo rutiineihin totutellessa, paikkaan tutustuessa ja ennen kaikkea rennosti löhöillessä. Ainakaan millekkään retkille ei kannattaisi mielestäni etukäteen itseään bookata.
- Platassa
Tulimme juuri viikon reissulta. Joku sanoi, että matkat syö ajasta pois, mutta Aurinkomatkoilla lennot on päälle eli yli 8 päivän matka.
Suosittelen, - xxx
Platassa kirjoitti:
Tulimme juuri viikon reissulta. Joku sanoi, että matkat syö ajasta pois, mutta Aurinkomatkoilla lennot on päälle eli yli 8 päivän matka.
Suosittelen,jos asennoituu niin että riittää.
itse juuri palanneena viikko riitti ihan hyvin, koska kahteen ei ollut aikaa. - merja
xxx kirjoitti:
jos asennoituu niin että riittää.
itse juuri palanneena viikko riitti ihan hyvin, koska kahteen ei ollut aikaa.No hyvä tietää et joku on sitä mieltä että riittää. Mulla on vähän sama juttu että ei voi olla poissa kun se viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882