Onko kellään ollut kahta kaasoa? Olisiko tökeröä pyytää kahta? Hluan siskoni ehdottomasti, mutta haluaisin myös parhaan ystäväni mukaan tuekseni ja mukaan suunnitteluun.
Kellään?
5
1101
Vastaukset
- että on
en usko että ois kahta kaasoa hyvä olla, ei semmonen oo ollu tapana. kyllä yhdellä kaasolla pärjää. ottaa muita sitten avustamaan. valitse kaasoks se joka on läheisempi ja tuntee sut paremmin.
- on jees
Olen ollut kaksissa häissä joissa on ollut kaksi kaasoa. Kai niitten on vain oltava sellaisia että tulevat keskenään toimeen.
- minä
.. ja meillä oli yksi kaaso ja neljä bestmania. Kaikille riitti hommaa hääpäivänä (koristelua, lahjojen avaamista, pientä juontoa ja lahjojen kotiin kuljetusta), mutta niin vähän, että ehtivät juhliakin.
- kahta
Meillä oli kaksi kaasoa ja yksi bestman. Minun sisko ja ystäväni. Kirkossa siskoni piti kimppua ja ystäväni kuvasi ja oli muuten ihanasti läsnä. Ystäväni ja bestman hoitivat juhlassa ohjelmat ja hieman videokuvaamista. Siskoni piti siis vain kimppua. Joskus on pakko olla enemmän kuin yksi. Ystäväni ja bestman olivat pelastus, koska muuten ei olisi tullut kunnon juhlaakaan.
- Teemu Selälleen
Meikä sai häädön häistä ja kaaso lähti bestmänin matkaan ja mulla tuli itku kurkkuun ku se oli mun salarakas se kaaso muttei tieten mikään hirmu kiva sellainen kun se ei koskaan ottanu huomioon mun tunteita kun se aina vaan shoppaili Balilla senkin jälkeen ku meidän piti mennä naimisiin Balilla ku ei ollu varaa lähteä NewYorkiin ku sinne maksaa liput niin paljon, mutta vaimo on onnellinan ja lapset on hoidossa 24/7 ku meillä on niin paljon pätäkkää! Onx kellekkään muulle sattunu näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892