Kellään?

suunnittelua

Onko kellään ollut kahta kaasoa? Olisiko tökeröä pyytää kahta? Hluan siskoni ehdottomasti, mutta haluaisin myös parhaan ystäväni mukaan tuekseni ja mukaan suunnitteluun.

5

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että on

en usko että ois kahta kaasoa hyvä olla, ei semmonen oo ollu tapana. kyllä yhdellä kaasolla pärjää. ottaa muita sitten avustamaan. valitse kaasoks se joka on läheisempi ja tuntee sut paremmin.

• on jees

Olen ollut kaksissa häissä joissa on ollut kaksi kaasoa. Kai niitten on vain oltava sellaisia että tulevat keskenään toimeen.

• minä

.. ja meillä oli yksi kaaso ja neljä bestmania. Kaikille riitti hommaa hääpäivänä (koristelua, lahjojen avaamista, pientä juontoa ja lahjojen kotiin kuljetusta), mutta niin vähän, että ehtivät juhliakin.

• kahta

Meillä oli kaksi kaasoa ja yksi bestman. Minun sisko ja ystäväni. Kirkossa siskoni piti kimppua ja ystäväni kuvasi ja oli muuten ihanasti läsnä. Ystäväni ja bestman hoitivat juhlassa ohjelmat ja hieman videokuvaamista. Siskoni piti siis vain kimppua. Joskus on pakko olla enemmän kuin yksi. Ystäväni ja bestman olivat pelastus, koska muuten ei olisi tullut kunnon juhlaakaan.

• Teemu Selälleen

Meikä sai häädön häistä ja kaaso lähti bestmänin matkaan ja mulla tuli itku kurkkuun ku se oli mun salarakas se kaaso muttei tieten mikään hirmu kiva sellainen kun se ei koskaan ottanu huomioon mun tunteita kun se aina vaan shoppaili Balilla senkin jälkeen ku meidän piti mennä naimisiin Balilla ku ei ollu varaa lähteä NewYorkiin ku sinne maksaa liput niin paljon, mutta vaimo on onnellinan ja lapset on hoidossa 24/7 ku meillä on niin paljon pätäkkää! Onx kellekkään muulle sattunu näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5540
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1542
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      961
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      812
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      807
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39