kaukoparannuksesta

Sirkku

Hei
Tuolla alempana taisi jotain keskustelu yritystä aiheesta ollakin. TOiset uskoo, toiset ei. TIedän, että Vihannissa on yksi parantaja joka aikaisemmin otti potilaita vastaan henkilökohtaisesti mutta tekee nykyisin vain kaukoparannusta. Toinen parantaja on Kajaanissa ja tekee mielestäni sekä että, lähi- ja kaukohoitoa, mutta molempien miesten hoito perustuu energioihin.

Itse en ole tähän asti uskonut tippaakaan moiseen höpötykseen vaikka olen kuullut monien saavan avun. Nyt eräs hyvä tuttavani sai hankalaan vaivaan avun kaukoparantajalta. Sattumaa tai ei, hyvä että vaiva parani.

Itse olen hankalassa tilanteessa. Minulla on erittäin vaikea ongelma, jatkuva migreeni, jota on hoidettu erikoislääkärin, neurologin, vastaanotolla 15 vuotta ja ongelma on vaihtelevasti ollut parempana ja huonompana, mutta usein huonompana. Nyt estolääkitystä on taas lisätty aivan valtavasti ja silti kohtauksia on nyt tämän vuoden puolella ollut 15 ( nyt 26. päivä) eli aika toivotonta elämää.

Aion kokeilla nyt kaukoparannusta. Olen niin epätoivoinen että alan kokeilemaan järjestään kaikkea huuhaata ja aloitan tästä. Katsotaan mitä tapahtuu. Mitään muuta en menetä kuin rahat. Perinteistä lääkitystä en aio jättää toistaiseksi. Sitä olen syönyt 15 vuotta ja syön edelleen vaikka kohtauksia tulee ihan jatkuvasti.

Jos joku tietää onko migreeniin energioista ollut apua, niin mielellään kuulisin lisää. Toivon asiallisia kommentteja. Ymmärrän että toisilla nousee karvat pystyyn moisesta rahastuksesta. Niin minullakin nousisi jos ei olisi monta kuukautta ollut joka toinen päivä migreenikohtaus.

44

15821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihannissa

      Kajaanin parantajan tiedän, mutta kuka on tämä Vihannin parantaja? Kerro kokemuksia sitten kun olet saanut hoitoja.

      • Sirkku

        Vihannissa on Jorma O Takanen. Minä uskon hänen tietämykseensä enemmän kuin Kajaanin parantajaan. On tehnyt yhteistyötä myös lääkäreiden kanssa ja on perehtynyt kaikkiin lääketieteen uusiin tutkimuksiin.
        Kajaanin parantajaa kohtaan minulla on tosi syvät ennakkoluulot. (ehkä siksi että hänen nettisivuilla mainitaan että hoito tehoaa parhaiten eläimiin ja alle 7 vuotiaisiin lapsiin.

        TÄhän vihannin parantajaan en uskoisi ellen tietäisi hänen saaneen todellisia tuloksia aikaan.

        Yhden hoidon olen nyt saanut. Kun hoitoaika alkoi, ajattelin, että olen hullu kun tämmöseen aloin, ihan huuhaata ja minua huijataan tässä. Kun oli kulunut minuutti hoitoajan alkamisesta, tunsin sähköiskun niskassa. Sattumaa tai ei, tiedä siitä.
        Yksi hoito ei vielä paranna mitään. Taustoja en juurikaan kertonut hänelle, sanoin vain, että pää on jatkuvasti kipeä. Kun hoidon jälkeen olimme puhelinyhteydessä, hän tiesi hyvin tarkkaan sairaushistoriani. Pääkipu ei yhdellä hoidolla voi poistua. (vaikka hoidon jälkeen ei kyllä kohtauksia ole vielä ollut) Jatkohoidon varaan ehdottomasti, mutta en jätä oikeaa lääketiedettä rinnalta pois. Sitä olen tuloksetta käyttänyt 15 vuotta.

        Jos joku tietää jotain kokemuksia niin kertokaa. Tottakai kamppailen sen kanssa että suostun tämmöiseen mutta eipä ole enää paljon vaihtoehtoja.


      • Yhteystiedot
        Sirkku kirjoitti:

        Vihannissa on Jorma O Takanen. Minä uskon hänen tietämykseensä enemmän kuin Kajaanin parantajaan. On tehnyt yhteistyötä myös lääkäreiden kanssa ja on perehtynyt kaikkiin lääketieteen uusiin tutkimuksiin.
        Kajaanin parantajaa kohtaan minulla on tosi syvät ennakkoluulot. (ehkä siksi että hänen nettisivuilla mainitaan että hoito tehoaa parhaiten eläimiin ja alle 7 vuotiaisiin lapsiin.

        TÄhän vihannin parantajaan en uskoisi ellen tietäisi hänen saaneen todellisia tuloksia aikaan.

        Yhden hoidon olen nyt saanut. Kun hoitoaika alkoi, ajattelin, että olen hullu kun tämmöseen aloin, ihan huuhaata ja minua huijataan tässä. Kun oli kulunut minuutti hoitoajan alkamisesta, tunsin sähköiskun niskassa. Sattumaa tai ei, tiedä siitä.
        Yksi hoito ei vielä paranna mitään. Taustoja en juurikaan kertonut hänelle, sanoin vain, että pää on jatkuvasti kipeä. Kun hoidon jälkeen olimme puhelinyhteydessä, hän tiesi hyvin tarkkaan sairaushistoriani. Pääkipu ei yhdellä hoidolla voi poistua. (vaikka hoidon jälkeen ei kyllä kohtauksia ole vielä ollut) Jatkohoidon varaan ehdottomasti, mutta en jätä oikeaa lääketiedettä rinnalta pois. Sitä olen tuloksetta käyttänyt 15 vuotta.

        Jos joku tietää jotain kokemuksia niin kertokaa. Tottakai kamppailen sen kanssa että suostun tämmöiseen mutta eipä ole enää paljon vaihtoehtoja.

        Mistähän tuon Jorma O. Takasen yhteystiedot saisi. Hän toimii nykyään Jyväskylässä, eikä vihannin numero ole enää käytössä.

        Kävin Takasella Vihannissa paikan päällä viime kesällä 2005 noin vuoden verran vaivanneen lonkka/selkävian vuoksi. Vaiva alkoi todella vaikuttaa yleiseen olotilaan ja opiskelukin kärsi jo pelkästään siksi, että käveleminen oli välillä todella tuskallista. Mitään liikunta harrastusta en voinut enää ajatellakaan. Olin käynyt hakemassa apua jo aikaisemmin varmaan kymmenestä eri paikasta. Mukana asiantuntijoita, naprapaatteja, fysioterapeutti, sekä myös valtion arvauskeskukset.

        Kun kävin Takasella, hän löysi vikapaikat tarkalleen, vaikka en kertonut ennen hoitoa vaivasta mitään. Minulla oli hänen kertomansa mukaan aineenvaihduntahäiriö (lisämunuaisen toimintahäiriö), jonka vuoksi elimistö ei pysty hajottamaan kaikkea valkuaisainetta. Valkuaisaineitta eli proteiinia oli kertynyt niveliin. Erityisesti oikean puoleiseen lonkaan, jossa pahin kipukin oli. Hänen mukaan proteiinin kertyminen aiheuttaa mm. nivellukkoja.

        Hoidon jälkeen hän kertoi, että lisämunuaisen alueella tapahtui parannusta. Hän antoi myös ohjeita mitä ruokia tulisi välttää. Joukossa oli ihme kyllä useita ravintoaineita, mitä olin viime aikoina runsaasti käyttänyt. Hän neuvoi myös tekemään yhtä voimisteluliikettä (jalkakyykky oikealla jalalla) kahden viikon ajan, jolla saataisiin jalan lihaksien hermotus toimimaan.

        Takasen selitykset olivat kyllä mielestäni loogisia, eikä meno mielestäni miltään noitahommalta vaikuttanut. Itse en mitään erityistä tuntenut hoidon aikana. En myöskään ottanut hommaa kovin tosissaan. Noudatin kuitenkin ravinto-ohjetta ja tein voimisteluliikettä kuten hän neuvoi. Viikon kuluttua Takasen käynnistä menin käymään jäsenkorjarilla (myös vihannissa). Hän löysi selästä nivellukon (si-nivel), joka oli ollut jumissa jo pitkään. Hän sai nivelen toimimaan ja kolmen viikon kuluttua pystyin jo kävelemään normaalisti. Vielä samana syksynä aloitin potkunyrkkeilyn, eikä vuoden kestäneestä vaivasta ollut tietoakaan.

        Itse kyllä olin sitä mieltä, että jäsenkorjari oli se joka vaivan korjasi. Ehkä siksi, että sieltä löytyi selvä vika. Kävi kuitenkin mielessä seuraava: jäsenkorjari korjasi oireen, eli lukkiutuneen nivelen. Liekö Takanen kuitenkin hoitanut oireen aiheuttajan, eli proteiinin kertymisen. Takasen kertomukset kyllä sopivat yhteen tuon nivel lukon kanssa. En kuitenkaan päätäni vaivannut asialla sen enempää, koska jalka ja selkä oli kunnossa.

        Tästä on kulunut nyt noin vuosi ja minulla on taas oikeassa jalassa ollut häiriötä noin 3 kuukauden ajan. Kipuja tuntuu nivelissä, mutta tällä kertaa pahin kipu on oikeassa nilkassa ja jalkaterässä. Olen hakenut vaivaan taas apua ja kävin myös samalla jäsenkorjarilla, ilman tuloksia. Ongelma vain pahenee. Molempia tapauksia edelsi muutaman kuukauden paussi liikunta harrastuksista kesätöiden (ja laiskuuden) vuoksi.

        Ottaisin siis Takaselta taas hoidon, jos vain yhteystiedot saisi. Olen jo nyt käyttänyt yli 200 euroa avun saamiseksi turhaan. Olen kyllä valmis kokeilemaan mitä tahansa, jotta pääsisi taas harrastamaan tai edes kävelemään kunnolla. Takanen ei ilmeisesti itseään ole mainostanut ja hänellä on vakio asiakkaita. Mainostukselle ei siis liene tarvettakaan. Hän myös kertoi, ettei tee hommaa rahan takia. Muutaman kympin Takasen käynnistä maksaa pelkästään siksi, että hän kertoo niin mielenkiintoisia juttuja.

        En kyllä Takasen kykyihin itsekään uskoisi, ellen olisi kuullut monia ja monia juttuja, joihin hän on saanut todellisia tuloksia aikaan. Juttelin Takasen asiakkaiden kanssa hänen vastaanotollaan ja he kertoivat myös useita mielenkiintoisia tarinoita, joihin hän on apua saanut aikaan. Joissain tapauksissa myös lääkärien apua ja lääkkeitä tarvitaan. On myös ollut tapauksia, joissa Takanen on tunnistanut oireen ja sen aiheuttajan, mutta on itse sanonut, että ei voi tehdä asialle mitään.

        Noita energioita (minkä muotoista sitten lieneekään) voidaan nykyään ihan oikeasti mitata jonkinlaisella mittarilla ja asiaa tutkitaan ihan tieteellisellä tasolla. Aiheesta on tainnut tulla TV:ssä jokin dokumenttikin. Energiahoitajilla nuo energiat ovat moninkertaiset, verrattuna "tavalliseen" ihmiseen. Hommaan ei siis voi ryhtyä kuka tahansa. Takasella on käynyt myös Helsingin yliopistolta asti tutkijoita testaamassa että onko asia pelkää huijausta: terve mies sai terveen tuomion.

        Jos jollain on siis takasen yhteystiedot niin voisiko lähettää [email protected].


      • Anonyymi
        Sirkku kirjoitti:

        Vihannissa on Jorma O Takanen. Minä uskon hänen tietämykseensä enemmän kuin Kajaanin parantajaan. On tehnyt yhteistyötä myös lääkäreiden kanssa ja on perehtynyt kaikkiin lääketieteen uusiin tutkimuksiin.
        Kajaanin parantajaa kohtaan minulla on tosi syvät ennakkoluulot. (ehkä siksi että hänen nettisivuilla mainitaan että hoito tehoaa parhaiten eläimiin ja alle 7 vuotiaisiin lapsiin.

        TÄhän vihannin parantajaan en uskoisi ellen tietäisi hänen saaneen todellisia tuloksia aikaan.

        Yhden hoidon olen nyt saanut. Kun hoitoaika alkoi, ajattelin, että olen hullu kun tämmöseen aloin, ihan huuhaata ja minua huijataan tässä. Kun oli kulunut minuutti hoitoajan alkamisesta, tunsin sähköiskun niskassa. Sattumaa tai ei, tiedä siitä.
        Yksi hoito ei vielä paranna mitään. Taustoja en juurikaan kertonut hänelle, sanoin vain, että pää on jatkuvasti kipeä. Kun hoidon jälkeen olimme puhelinyhteydessä, hän tiesi hyvin tarkkaan sairaushistoriani. Pääkipu ei yhdellä hoidolla voi poistua. (vaikka hoidon jälkeen ei kyllä kohtauksia ole vielä ollut) Jatkohoidon varaan ehdottomasti, mutta en jätä oikeaa lääketiedettä rinnalta pois. Sitä olen tuloksetta käyttänyt 15 vuotta.

        Jos joku tietää jotain kokemuksia niin kertokaa. Tottakai kamppailen sen kanssa että suostun tämmöiseen mutta eipä ole enää paljon vaihtoehtoja.

        Näissä ja monesti esim. Kaivonkatsojan paikan määrityksissä olevat henkilöt ovat supon ja uskovaisten peitetoiminnassa olevia henkilöitä. Täällä käytetään valtavasti aikaa ja rahaa yksilöä kohtaan ja nämä tehdään viranomaisten kanssa yhteistyössä nämä toimet.

        Myös nämä lausunnot täälläkin.


    • Todellako

      uskooko ihmiset todellakin näihin huu-haa juttuihin? Käsittääkseni maalaisjärjen käyttö ei ole kiellettyä!

      Jos migreeni on niin mars lääkärille ja saat lääke reseptin joka oikeasti auttaa.

      Älkää nyt hyvänen aika rahoja polttako ilmaan noita-tohtoreihin!

      • Janne

        Vihannin parantajalla olen käynyt useita kertoja, samoin vaimoni. Kaukoparannuksesta emme ole mielestämme saaneet yhtä paljon apua kun hoidosta paikanpäällä. Samoin kokivat eräät tuttavamme. Häneltä saatu apu on kuitenkin ollut merkittävä, samoin useiden tuttaviemme kokemukset ovat samansuuntaisia.

        Mutta kuten alkuperäinen kirjoittaja totesi, hän ei ole saanut lääkäriltä apua ts. lääketiede ei voi auttaa häntä riittävästi. Väitän että tällä vaihtoehtoishoidon arvostelijalla ei ole omakohtaista kokemusta energiahoitajista, päinvastoin kuin minulla. Ennakkoluuloja oli minullakin, mutta en silti mennyt arvostelemaan ja tuomitsemaan etukäteen tietämättä asiasta mitään, onneksi. Nyt olen energiahoito -asioihin tutustunut enemmänkin, mutta kaukohoidon toimivuuden periaatetta en silti vieläkään ymmärrä. Olen vakuuttunut siitä että jokin järkiperäinen toimintamekanismi on olemassa ja ehkä se vielä joskus osataan kuvatakin. Suosittelen kysyjää ottamaan kokeeksi vähintään kolme hoitokertaa.


      • aiheuttaja

        lääkkeillä hoidetaan yleensä vain oireita, ei aiheuttajaa!
        monissa vaihtoehtohoidoissa (ainakin manuaalisissa) toimitaan päinvastoin, monet tyytyväiset asiakkaat ei voi olla väärässa, ihan kaikkeen en minäkään usko, mutten tuomitse suoralta kädeltä mitään.


      • Sirkku alkuperäinen
        Janne kirjoitti:

        Vihannin parantajalla olen käynyt useita kertoja, samoin vaimoni. Kaukoparannuksesta emme ole mielestämme saaneet yhtä paljon apua kun hoidosta paikanpäällä. Samoin kokivat eräät tuttavamme. Häneltä saatu apu on kuitenkin ollut merkittävä, samoin useiden tuttaviemme kokemukset ovat samansuuntaisia.

        Mutta kuten alkuperäinen kirjoittaja totesi, hän ei ole saanut lääkäriltä apua ts. lääketiede ei voi auttaa häntä riittävästi. Väitän että tällä vaihtoehtoishoidon arvostelijalla ei ole omakohtaista kokemusta energiahoitajista, päinvastoin kuin minulla. Ennakkoluuloja oli minullakin, mutta en silti mennyt arvostelemaan ja tuomitsemaan etukäteen tietämättä asiasta mitään, onneksi. Nyt olen energiahoito -asioihin tutustunut enemmänkin, mutta kaukohoidon toimivuuden periaatetta en silti vieläkään ymmärrä. Olen vakuuttunut siitä että jokin järkiperäinen toimintamekanismi on olemassa ja ehkä se vielä joskus osataan kuvatakin. Suosittelen kysyjää ottamaan kokeeksi vähintään kolme hoitokertaa.

        Heippa

        Kiitos asiallisesta kommentista. Olen saanut nyt yhden hoidon ja aion jatkaa. En edelleenkään tiedä miten hoito voi olla mahdollista, mutta ajattelen niin, että koska 15 vuoden erikoislääkärin hoito ei ole tehoa tuottanut, tilanne vain pahentunut, haluan yrittää tätä.

        Vihannin parantaja sanoi, että hän uskaltaa antaa vasta kuukauden kuluttua seuraavan hoidon. Kyseessä ei ole puhdas migreeni ongelma (siksi luultavasti ei migreenin estohoito ja migreenilääkkeet tehoa) vaan aineenvaihduntasairaus. Vihannin parantaja sanoi, että elimistö ei kestä yhtäkkistä muutosta eikä ihminen itsekään siihen pysty vaan pikkuhiljaa haetaan muutosta. Uskon siihen.

        Tietääkseni vihannin parantaja ei tällä hetkellä ota henkilökohtaisesti vastaan vaan tekee vain etähoitoa. Eihän tämä koko hoito ole millään lailla järkeen perustuvaa, mutta eihän tässä maailmassa kaikki muukaan ole kovin järkeen käypää.

        En tule pettymään jos tästä ei ole apua, haluan vain nyt kokeilla kaiken mahdollisen, koska lääketiede ei voi minua auttaa.


      • ????????

        Kun eivät ymmärrä lukemaansa??????


      • Kysyn vaan

        ...> Älkää nyt hyvänen aika rahoja polttako ilmaan noitatohtoreihin!

        Mihinkäs niitä sitten pitäis polttaa?

        Vstaanottomaksuihin ja pillereihinkö???


      • Anonyymi

        Parantaja liikuttaa paikkoja ei se ole mitään hoitoa lähinnä ärsyttää niinsanottuja hoitajia on joka lähtöön myös erittäin tyhmiä


      • Anonyymi

        Nehän perustuu ainoastaan siihen että uskotaan kovasti ihmeisiin joten ihmisen aivot ovat merkillinen kapistus sinänsä. Olen ollut niin monilla esitelmillä mukana naapurikaupungin sairaalassa ja ei voi kun ihmetellä miten paljon ihmisen aivot osaavat asioita ja miten mikäkin asia vaikuttaa ihmiseen . Joten siksi en usko mihinkään parantajiin, mutta ymmärrän että jos on kova kipu niin kokeilee vaikka mitä . Itse en kokeilisi mitään epätieteellisiä hoitomenetelmiä .
        Siis entisestä auton korjaajasta ei mitenkään voi tulla mitään parantajaa , eikä mitään energioiden lähettelijää.
        Mutta heidän puheensa vaikuttavat tavattomasti ihmiseen joka apua heiltä hakee.
        Kuten esim lonkka vaivat , ne hoitelee tavalliset lääkärit jotka tietävät niistä pitkän koulutuksensa vuoksi eniten .


      • Anonyymi
        aiheuttaja kirjoitti:

        lääkkeillä hoidetaan yleensä vain oireita, ei aiheuttajaa!
        monissa vaihtoehtohoidoissa (ainakin manuaalisissa) toimitaan päinvastoin, monet tyytyväiset asiakkaat ei voi olla väärässa, ihan kaikkeen en minäkään usko, mutten tuomitse suoralta kädeltä mitään.

        Yleensä antibiotikalla esim hoidetaan terveeksi juuri aiheuttaja . Siis bakteerit
        Syöpälääkkeillä myös otetaan syöpä pois . Kilpirauhas lääkkeellä annetaan tarvittava hormooni lääke muodossa. Jne


      • Anonyymi
        Sirkku alkuperäinen kirjoitti:

        Heippa

        Kiitos asiallisesta kommentista. Olen saanut nyt yhden hoidon ja aion jatkaa. En edelleenkään tiedä miten hoito voi olla mahdollista, mutta ajattelen niin, että koska 15 vuoden erikoislääkärin hoito ei ole tehoa tuottanut, tilanne vain pahentunut, haluan yrittää tätä.

        Vihannin parantaja sanoi, että hän uskaltaa antaa vasta kuukauden kuluttua seuraavan hoidon. Kyseessä ei ole puhdas migreeni ongelma (siksi luultavasti ei migreenin estohoito ja migreenilääkkeet tehoa) vaan aineenvaihduntasairaus. Vihannin parantaja sanoi, että elimistö ei kestä yhtäkkistä muutosta eikä ihminen itsekään siihen pysty vaan pikkuhiljaa haetaan muutosta. Uskon siihen.

        Tietääkseni vihannin parantaja ei tällä hetkellä ota henkilökohtaisesti vastaan vaan tekee vain etähoitoa. Eihän tämä koko hoito ole millään lailla järkeen perustuvaa, mutta eihän tässä maailmassa kaikki muukaan ole kovin järkeen käypää.

        En tule pettymään jos tästä ei ole apua, haluan vain nyt kokeilla kaiken mahdollisen, koska lääketiede ei voi minua auttaa.

        Entäs oletko käynyt ottamassa kokeita esim kilpirauhas joka säätelee koko kehon hormooni toiminnan .
        Miksi kaikilla on sama vika aina kun näitä luonnon juttuja tarjoillaan siis juuri aineen vaihdunta .
        Ihan kun entinen autoista muka tietävä mies sanoi aina saman vian ettei auto saa maata .
        Migreeni on neurologinen sairaus joka tarvitsisi lisä tutkimuksia silloin kun et ole tyytyväinen lääkkeisiin .
        Allergiakin voi olla se joka laukaisee migreenin jos on syönyt jotain mikä ei sovi itselle . Yhdellä oli aina pää kipeä kun söi hernekeittoa jossa oli läskiä. Mutta kun otti läskin kokonaan pois euokavaliosta ja laittoi hernekeiton sen sijasta porkkanaa , niin se sopi hyvin.joten allergiakin voi saada selville verikokeilla .


    • apua

      Apua on ollut ainakin joillekkin tästä omasta tekniikastani...eikä se nyt pelkästään rahastuksella toimi. Ei ole leipätyöni! Laita sähköpostiosoitteesi, niin otan yhteyttä ja jutustellaan lisää.
      Itse en tänne omaa osoitettani häiriköinnin vuoksi laita, koska onhan kyse höpönlöpö-huuhaasta ;D

    • TheOneAndOnly

      Voitais vaikka kokeilla se 3 kertaa. Eikä maksa mitään. Ihan testin vuoksi voisin kokeilla auttaako kaukoreiki tuohon migreeniin.

      En siis ole mikään tunnettu parantaja, vaan ihan tavan jamppa joka on käynyt reiki-kurssin ja antanut hoitoja perheelle ja tuttaville, joten olisi kiva kokeilla miten tuo vaikuttaa sinun tilanteeseesi.

      Laita emaili niin sovitaan tarkemmin, mikäli siis kiinnostaa kokeilla.

      -Pete

      • Sirkku

        voitko kertoa yhtään tarkemmin. miksi tarvitset sähköposti osoitteen. miten hoitosi tapahtuu? mihin se perustuu? toivon, että olet asiallinen.


      • Sirkku
        Sirkku kirjoitti:

        voitko kertoa yhtään tarkemmin. miksi tarvitset sähköposti osoitteen. miten hoitosi tapahtuu? mihin se perustuu? toivon, että olet asiallinen.

        jos oikeasti pystyt jotenkin auttamaan niin kerro sähköpostiin tarkemmin. olen hyvin epäluuloinen kaikkea täällä netissä tapahtuvaa kohtaan kun täällä liikkuu kaikenlaisia mutta olen tämän ongelman kanssa niin epätoivoinen että laitan nyt tuon osoitteen tähän.


      • Sirkku
        Sirkku kirjoitti:

        jos oikeasti pystyt jotenkin auttamaan niin kerro sähköpostiin tarkemmin. olen hyvin epäluuloinen kaikkea täällä netissä tapahtuvaa kohtaan kun täällä liikkuu kaikenlaisia mutta olen tämän ongelman kanssa niin epätoivoinen että laitan nyt tuon osoitteen tähän.

        jostain syystä ei tullut tuohon edelliseen
        [email protected]


      • TheOneAndOnly
        Sirkku kirjoitti:

        jos oikeasti pystyt jotenkin auttamaan niin kerro sähköpostiin tarkemmin. olen hyvin epäluuloinen kaikkea täällä netissä tapahtuvaa kohtaan kun täällä liikkuu kaikenlaisia mutta olen tämän ongelman kanssa niin epätoivoinen että laitan nyt tuon osoitteen tähän.

        Ei näy tuota sinun sähköpostiosoitetta. Saattaa olla että sitä ei saa postittaa tänne.

        Ajattelin että sitä kautta voisi keskustella tarkemmin esim. siitä milloin lähetän hoitoa, mutta ei kai tuo sähköposti ole välttämätön.

        Ainut mitä tässä mietin on että koska en tunne sinua, niin tuleeko se hoito perille. Muut keitä olen hoitanut kaukona ovat olleet tuttuja, joten en ole varma miten homma toimii, jos tiedän vain etunimesi. Saattaa se kyllä toimia, näissä energia-jutuissa kun ei tarvii näköjään kovin kummoisia tietoja kun kontakti saadaan aikaiseksi.

        Juu ja kannatan tuota epäluuloisuutta, liikkeellä kun on kaikenlaista porukkaa.

        Hoito tapahtuu siten, että yksinkertaisesti alan lähettämään energiaa tiettyyn kelloaikaan. Olisi hyvä jos itse olisit silloin menossa nukkumaan, eli olisit mahdollisimman rento, jolloin olet vastaanottavainen energialle.


      • Sirkku
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Ei näy tuota sinun sähköpostiosoitetta. Saattaa olla että sitä ei saa postittaa tänne.

        Ajattelin että sitä kautta voisi keskustella tarkemmin esim. siitä milloin lähetän hoitoa, mutta ei kai tuo sähköposti ole välttämätön.

        Ainut mitä tässä mietin on että koska en tunne sinua, niin tuleeko se hoito perille. Muut keitä olen hoitanut kaukona ovat olleet tuttuja, joten en ole varma miten homma toimii, jos tiedän vain etunimesi. Saattaa se kyllä toimia, näissä energia-jutuissa kun ei tarvii näköjään kovin kummoisia tietoja kun kontakti saadaan aikaiseksi.

        Juu ja kannatan tuota epäluuloisuutta, liikkeellä kun on kaikenlaista porukkaa.

        Hoito tapahtuu siten, että yksinkertaisesti alan lähettämään energiaa tiettyyn kelloaikaan. Olisi hyvä jos itse olisit silloin menossa nukkumaan, eli olisit mahdollisimman rento, jolloin olet vastaanottavainen energialle.

        katso tuo viesti jossa otsikko on tässä. laitoin siihen osoitteen [email protected]


      • TheOneAndOnly
        Sirkku kirjoitti:

        katso tuo viesti jossa otsikko on tässä. laitoin siihen osoitteen [email protected]

        Laitoin jo sinulle postia, tuliko perille?


      • uskovainen nainen
        Sirkku kirjoitti:

        katso tuo viesti jossa otsikko on tässä. laitoin siihen osoitteen [email protected]

        eli saatanasta. Kun otat yhteyttä kaukoparantajiin, nii nhän lähettää demonihenget liikkeelle, jotka sitovat sinut ja vetävät pimeyteen. Sama juttu on kaikki ennustajat ja muut vainajahenkiin yhteyttä ottavat meediot, kun olet yhteydessä heihin, annat samalla saatanalle luvan tulla elämääsi. Tämä on surullista, mutta totta. Kaikki tällaiset ovat Raamatun vastaisia, noidat, ennustajat, omiin nimiinsä parantavat ihmiset, vaiva voi näennäisesti parantua, mutta se ei olekaan mikään ihme, kyllä saatana voi jäljitellä Jumalan tekemiä ihmeitä johonkin saakka, mutta perkele ei ole tullut maailmaan hoitamaan ihmisiä, vaan tuhoamaan, tappamaan ja varastamaan. Voi, teitä rakkaat ihmiset, kun te eksytte.
        Jeesus Kristus parantaa ihmisiä tänäkin päivänä, Hän on elävä Jumala. Minunkin jalkani kasvoi rukouksella yhtä pitkäksi kuin toinen,ja Herra toimii kokouksissa.


      • matte
        uskovainen nainen kirjoitti:

        eli saatanasta. Kun otat yhteyttä kaukoparantajiin, nii nhän lähettää demonihenget liikkeelle, jotka sitovat sinut ja vetävät pimeyteen. Sama juttu on kaikki ennustajat ja muut vainajahenkiin yhteyttä ottavat meediot, kun olet yhteydessä heihin, annat samalla saatanalle luvan tulla elämääsi. Tämä on surullista, mutta totta. Kaikki tällaiset ovat Raamatun vastaisia, noidat, ennustajat, omiin nimiinsä parantavat ihmiset, vaiva voi näennäisesti parantua, mutta se ei olekaan mikään ihme, kyllä saatana voi jäljitellä Jumalan tekemiä ihmeitä johonkin saakka, mutta perkele ei ole tullut maailmaan hoitamaan ihmisiä, vaan tuhoamaan, tappamaan ja varastamaan. Voi, teitä rakkaat ihmiset, kun te eksytte.
        Jeesus Kristus parantaa ihmisiä tänäkin päivänä, Hän on elävä Jumala. Minunkin jalkani kasvoi rukouksella yhtä pitkäksi kuin toinen,ja Herra toimii kokouksissa.

        terveyttä tänään halvalla myy...


      • Auta !

      • TheOneAndOnly
        Auta ! kirjoitti:

        [email protected]

        Vaan ihan tavallinen tallaaja, joka vain on käynyt kurssin, jossa opetettiin antamaan energiahoitoa. Jos haluat kokeilla olisiko reikistä apua ongelmiisi, niin ehdotan että käyt ihan henkilökohtaisesti reiki-hoidossa ainakin 3 kertaa. Jos siitä on apua tuohon vaivaan, niin helpotusta tulee noiden 3 kerran aikana.

        -Pete


      • TheOneAndOnly
        uskovainen nainen kirjoitti:

        eli saatanasta. Kun otat yhteyttä kaukoparantajiin, nii nhän lähettää demonihenget liikkeelle, jotka sitovat sinut ja vetävät pimeyteen. Sama juttu on kaikki ennustajat ja muut vainajahenkiin yhteyttä ottavat meediot, kun olet yhteydessä heihin, annat samalla saatanalle luvan tulla elämääsi. Tämä on surullista, mutta totta. Kaikki tällaiset ovat Raamatun vastaisia, noidat, ennustajat, omiin nimiinsä parantavat ihmiset, vaiva voi näennäisesti parantua, mutta se ei olekaan mikään ihme, kyllä saatana voi jäljitellä Jumalan tekemiä ihmeitä johonkin saakka, mutta perkele ei ole tullut maailmaan hoitamaan ihmisiä, vaan tuhoamaan, tappamaan ja varastamaan. Voi, teitä rakkaat ihmiset, kun te eksytte.
        Jeesus Kristus parantaa ihmisiä tänäkin päivänä, Hän on elävä Jumala. Minunkin jalkani kasvoi rukouksella yhtä pitkäksi kuin toinen,ja Herra toimii kokouksissa.

        Että energiahoidot ovat paha juttu. Oletko koskaan kokeillut niitä?

        En ole kanssasi samaa mieltä tuosta että jos ottaa hoitoja niin antaa luvan "saatanalle" tulla elämään. Eihän siinä tehdä mitään sopimuksia kenenkään kanssa, ei ole allekirjoituksia, eikä kutsuta henkiä, kuten esim. jossain spiritismin peluussa tehdään. Kyllä minusta pitää ihan kutsumalla kutsua negatiivisia henkiä elämäänsä, jotta ne saisivat luvan häiriköitä ihmisiä.

        Uskon siis vahvasti että on olemassa henkitason otuksia, jotka kiusaavat ihmisiä, mutta jos tuollaisia on jollakin elämää vaikeuttamassa, niin sen kyllä huomaa jokainen, seuraukset ovat niin vahvoja.

        Minä uskon tuohon raamatun lauseeseen jossa sanotaan: "Hedelmistään puu tunnetaan".

        Katson siis miten jokin asia vaikuttaa pitkällä tähtäimellä ihmisen elämään, ja teen sen perusteella johtopäätökset onko jokin asia hyvä vai huono tai jotain siltä väliltä. Näin mielestäni voimme nähdä, että esim. huumeet ovat pahasta, koska ne raunioittavat ihmisen, vaikka ne aluksi saattavat tuntua "taivaallisen" hyvältä.

        Olen sanonut tämän aikaisemminkin, kun näistä asioista olen puhunut, mutta eikö Jeesuskin sanonut "Näitä ihmetekoja ja suurempiakin te tulette tekemään". Tuon perusteella uskallan väittää että ihmiset ovat kykeneviä suuriin tekoihin, aivan kuten Jeesuskin teki, eikä se ole synti, ainakaan jos uskomme Jeesuksen sanaan.

        En siis voi mitenkään uskoa että Jumala, hän joka on suurempi rakkaudessaan kuin mitä ihminen voi käsittää, heittää rakkaan lapsensa pois, jos hän yrittää olla hyvä ihminen ja auttaa lähimmäistään.
        Uskotko sinä todella niin? Ja jos uskot niin millä perusteella? Vain koska raamatussa niin lukee?

        Pyydän jo valmiiksi anteeksi jos seuraavat kappale et loukkaavat jotakuta, se ei ole tarkoitukseni. Tarkoitukseni on saattaa teitä ajattelemaan.

        Usko Jumalaan on mielestäni hyvä asia, mutta sokea usko on mielestäni todella paha asia.

        Miksikö?

        Koska sokean uskon kiilto silmissä on ihmisiä tapettu todella paljon. Ja noita hirmutekoja on tehty "Jumalan nimessä". Jos nuo ihmiset olisivat pysähtyneet miettimään hetkeksi ja kysyneet sisimmältään "Teenkö nyt varmasti Rakastavan Jumalan tahdon", niin moni pää olisi jäänyt harteilleen.

        -Pete


      • Juha Eerik
        uskovainen nainen kirjoitti:

        eli saatanasta. Kun otat yhteyttä kaukoparantajiin, nii nhän lähettää demonihenget liikkeelle, jotka sitovat sinut ja vetävät pimeyteen. Sama juttu on kaikki ennustajat ja muut vainajahenkiin yhteyttä ottavat meediot, kun olet yhteydessä heihin, annat samalla saatanalle luvan tulla elämääsi. Tämä on surullista, mutta totta. Kaikki tällaiset ovat Raamatun vastaisia, noidat, ennustajat, omiin nimiinsä parantavat ihmiset, vaiva voi näennäisesti parantua, mutta se ei olekaan mikään ihme, kyllä saatana voi jäljitellä Jumalan tekemiä ihmeitä johonkin saakka, mutta perkele ei ole tullut maailmaan hoitamaan ihmisiä, vaan tuhoamaan, tappamaan ja varastamaan. Voi, teitä rakkaat ihmiset, kun te eksytte.
        Jeesus Kristus parantaa ihmisiä tänäkin päivänä, Hän on elävä Jumala. Minunkin jalkani kasvoi rukouksella yhtä pitkäksi kuin toinen,ja Herra toimii kokouksissa.

        Jumalan rauhaa!

        Kerroit kaukoparannuksesta. Mutta oletko samaa mieltä paikallishoidosta, eli jos parantaja ja parannettava ovat samassa paikassa?

        Kyseisen Vihantilaisen parantajan luona ovat käyneet lukuisat uskovaiset ihmiset. Ja ovat kuulemma selvittäneet paikanpäällä tapahtuneen hoidon vaaroista. Olivat tulleet tulokseen, että ei ole vaaraksi. Eli ei olisi saatanasta peräisin.

        Itse olen ollut uskossa vasta kesästä alkaen. Minua vaivaa väsymys. Olen rukoillut Jumalaa, että hän ottaisi väsymykseni pois. Olen myös saanut rukousapua asiaan, mutta vielä ei ainakaan Jumala ole rukouksiin vastannut. Miksiköhän Herra viivyttelee asiassa. Osaisitko sinä valistaa minua tässä.

        Siunaavin terveisin Juha


    • pinky

      Isosiskoni sai vihannista apua migreeniin..
      Kärsi siitä tosi paljon..
      Nyt siitä on varmaan jo 6vuotta kun sitä hoidettiin..
      ja ei oo migreeniä sen jälkeen ollu kun takasella hoidatti.
      voi olla että se vaatii useamman hoito kerran, mutta sehän on vähäistä jos todella haluaa vaivasta eroon..

      • auttanut minuakin paljon

        mm. vauvamme parantui välittömästi keltaisuudestaan. Vauvan etähoitoaika oli illalla ja aamun verikokeissa arvot olivat laskeneet kotiutustasolle ja pysyivät siinä sen kaksi päivää, mitä vielä seurattiin ennen kuin pääsimme kotiin... En tieten hoitajille kertonut etähoidosta mitään... Myös itselleni ja lukuisille ihmisille, joita olen Takasen odotushuoneesa tavannut, hoito on auttanut. Tosin esimerkiksi itselläni on perinnöllistä heikkoutta lisämunuaisissa ja sydämessa, jota Takanenkaan ei tietenkään pysty parantamaan.
        Ei siis ole mikään "henkiparantaja" vaan hänellä on kyky tunnistaa ihmisen elimistön energian epätasapaino ja korjata sitä. Mielestäni ei ole kyse mistään epäluonnollisesta kyvystä, joskin harvinaisesta. Onhan joillakin ihmisillä myötäelämisen kyky, he pystyvät helpottamaan toisen ihmisen ahdistusta pelkällä läsnäolollaan. Ja joidenkin ihmisten pelkkä tapaaminen pelastaa loppupäivän. Kyllä siinäkin jotain energia tasolla liikahtaa, uskon ma... Joillakin ihmisillä on vain kumma tapa pitää kaikkea hullutuksena, mitä he eivät konkreettisesti pysty näkemään omilla silmillään!
        Itse nauroin vuosikausia ihmisille, jotka vielä maksavat semmoisesta energiahoidoista itsensä kipeäksi. Sitten oli vaihtoehtona lääketieteen tarjoamat psyykenlääkkeet, kun mitään lääketieteellistä vaivaa ei löytynyt, ja tämä energiahoito. Tätä nykyä käyn jokapäivä työssä, mikä on kohdallani tosi iso asia. (aikaisemmin kärsin mm. monta päivää kestäneistä migreeneistä, johon mikään lääke ei auttanut..)En halua ajatellakaan, missä olisin ilman näitä hoitoja...
        Mieluummin maksan muutaman kympin hoidoista kuin napsisin tabuja. Lääkkeethän ne vasta elimistöä kuormittaisivat. Toki lääkkeitä on otettava, jos sairaus sitä vaatii. Nykyään vaan tahtovat niitä mielialalääkkeitä määrätä ulostusvaivoihinkin. Paska on housussa, mutta se ei enää harmita -Tyyliin.


    • kaikki kokeiltu

      monta vuotta kestänyt jokapäiväinen päänsärky lähti vyöhyketerapiassa ensimmäisellä hoitokerralla!

      Suosittelen ainakin kokeilemaan, jos muut hoidot eivät ole auttaneet.

    • tahtoa

      Tietääkö joku parantaja joka ottaa vielä uusia asiakkaita? Soitin tänään Jorma Takaselle, joka on toiminut josku Vihanissa, mutta hän on eläkkeellä eikä ota enää uusia asiakkaita. Markku Leinonen Kajaanista ei enää pysty näkemään sairauksia.

    • fatwansaanut

      Mutta Toivo Lång Kouvolan Inkeroisista! Missä hän on? Hän on antanut kymmenen vuoden ajan näillä sivustoilla fatwoja!!!Tilatkaa häneltä sellainen. Antaa mielellään!!!

      • satamapoosu

        Toivo on satamassa lastaamassa pirtua!


      • Anonyymi

        Viesti Fatwansaanut. Kertoisitko lähemmin millaisia fatwoja Lång on jakanut julkisesti netissä.
        Terv. Toivo Lång Inkeroinen.


    • Anonyymi

      Hei. Huomasin kirjoituksesi. Olen pitkän tien henkisen polun kulkija. Maalliselta koulutukseltani psykiatrian sairaanhoitaja. Yli 18 vuotta sitten koin totaalisen loppuunpalamisen. Sen jälkeen on alkanut vähitellen uusi elämä. Itse olen saanut apua psykoterapiasta ja energiahoidoista. Olen käynyt reikikoulutuksen. Teen kuitenkin hoitoja omalla tavallani. Rukoilen isämeidän rukouksen jolloin käteni alkavat lämmetä. Kristusenergia on mukana hoidoissani vahvasti. Minulla on toiminimi. Teen hoitoja kotona ja kaukohoitoina. Olen eläkeläinen joten perustoimeentuloni on turvattu. Siksi en ole määritellyt hoidoilleni maksua. Omantunnon ja rahatilanteen mukaan voi maksaa kunhan ensin saa kokea auttaako. Juuri migreeniä ja yleensäkin päänsärkyjä olen kaukohoitanut hyvin tuloksin. Minuun saa yhteyttä fbssä tai mesingerissä. Nimeni on kirs i schadewitz . Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

      • Anonyymi

        On poikkeuksellista, että joku ilmoittaa omat yhteystietonsa täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On poikkeuksellista, että joku ilmoittaa omat yhteystietonsa täällä.

        Ei kannattaisi, ellei sitten ole tuolla nimellä rekisteröitynyt S24:n käyttäjä. Nythän kuka tahansa on voinut lähettää tuon viestin vaikka kiusamielessä. Toisaalta, voihan tänne rekisteröityä valeprofiilillakin, mutta silti.


    • Anonyymi

      Mene Papin luo ensiksi
      Ja pyydä esi rukousta vaivaasi ja sitten pyydä esirukous ryhmän ja vanhimiston veli ryhmä jotka toimii
      Kirkon piirissä kannan sinua jo etu käteen
      Ja mielummin siten että itse suhdautut siihen avoimmin mielin sillä vaito ehtosi ovat vähissä
      Ja miten sitten Jumala auttaa sinua sitten
      Se nää nähtäväksi sillä Jeesus auttaa sairaita
      Kun he uskovat siihen sillä Kaikkivaltiaalla on
      Kaikki valta maassa ja taivaassa ikuisesti
      Joten apu on aina ilmainen kun kyse Jumalan toimista joten voit mennä itse rukoillen
      Ja pyytää apua mutta mielestäni siellä missä on paljon rukousta niin on myös paljon siunausta
      Mutta yksin rukoillessa on vähemmän siunausta
      Joten siunausta sinne ja voimia päästä eteen päin

    • Anonyymi

      Periaatteessa äidit harrastavat kaukoparannusta. Jos heidän lapsensa on pois kotoa tai sairastaa, he pystyvät niin halutessaan lähettää lapselleen terveyttä matkoista välittämättä.
      Myös rakastavaiset samoin toisilleen.
      Itsellänikin on jonkun verran parannusvoimaa. Olen kuitenkin itse jo väsynyt ja kipuileva.
      Jalkani kipeytyi viime viikolla häijyksi. Lähetin raajalleni parantavaa energiaa. Kipu alkoi vähenemään siedettäväksi.
      Perin ominaistaitoni isältäni. Hän piti äitiämme hengissä psyykkisellä voimallaan monia vuosia. Silti hän kuoli leskenä.

      • Anonyymi

        Äitini ei ollut koskaan sairas koko pitkän työvuosiensa aikana , hän aloitti työt 15 vuotiaana ja lopetti 65 vuotiaana . Kun kysyin eikö hän koskaan edes ollut potenut päänsärkyä niin hän sanoi aina että sairaudet ajatellaan pois , tarkoitti ilmeisesti jotain itsesuggestiota äkun tuli vanhakaan sai kaikki mahdolliset sairausådesta mitä voi olla saman aikaisesti . En uskaltanut sanoa että miksei ne ajatukset sitten enää pelaa . Joten jotenkin tietysti suggessoi työvuosinaan itsensä niin ettei tuntenut koskaan kipua missään .


    • Anonyymi

      Psyykkinen energiahoito on mielestäni todellisuutta. Keskitytään energian antamiseen jollekin henkilölle.
      Kuten ketjussa kerrotaan, voimaantuminen tuntuu vahvana lämmöntuntemisena hoidettavan keholla.

      • Anonyymi

        En vaan usko noihin energian siirtoihin , mutta mielummin on loogisempaa että kun kuuntelee parantajaa niin ei jännitä yhtään ja keho rentoutuu ja tuntee lämmön , sillä jännittynuåyt keho tekee vaan joka paikan kipeäksi


    • Anonyymi

      Ystäväni kokeili akupunktiota vaikka ei uskonut siihen . Migreeni oli pois kolme vuotta sen hoidon jälkeen. Eikä erikoisen kallista liioin.
      Joten akupunktiohoitoa on Kiinassa käytetty satoja vuosia ja joissain sairaaloissakin sitä käytetään.
      Itse en usko mihinkään kauko tai lähi parantajiin ,sillä niihin ei ole loogista selitystä. Naapurin äijä kun pääsi eläkkeelle niin alkoi käsillä parantajaksi ja puhui kovasti energioista , ei kukaan mitenkään voi energioita siirrellä ,puhelimen kautta kellekkään
      Itselläni ollut vaikea migreeni koko elämän ajan sain neurolla ruiskeen mukaani jonka otin silloin kun migreeni on tulossa se tepsi minulla, nyt vanhemmiten ei ole enää migreeniä mutta saatan saada sen siksakkia värähtelevän kuvion silmiin vieläkin aina joskus !mutta ei enää tule itse päänsärkyä mukaan kuten ennen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe