kertokaa jotain helppoja kortti temppuja kun mä en osasa yhtään. tai siis kyl osaan mut ne on semmosii perus temppui jotka kaikki osaa.
ja neuvokaa miten sais liinan kadotettua nyrkistä muutakun "taikasuola"jutun kanssa,eli miten sensaa ois sieltä nyrkistä silleen tyylillä ettei kukaan huomaa
auttakaa!!!
8
1399
Vastaukset 8
- arttu
kerrotkos mulle pari perus kortti temppu ohjetta pliiiis
- käksy mateisena
Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?
- en vaan osaa!
käksy mateisena kirjoitti:
Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?
en kerro
- Taikuri99
en vaan osaa! kirjoitti:
en kerro
mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?
- dadf
Taikuri99 kirjoitti:
mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?
Ei ole sekotuksesta kiinni. Ei koko pakkaa tarvi ees sekottaa.
- antti
voitko kertoo ne kaikki huonot temput niin kerron 2 omaa hyvää temppuu.
- ???
nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...
- Antti
??? kirjoitti:
nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...
En kerro ellei taikurille ite kerrota jotain temppuu mut nyt osaan 7 temppuu kun kamu kerto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081215
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
- 60544