auttakaa!!!

en vaan osaa !

kertokaa jotain helppoja kortti temppuja kun mä en osasa yhtään. tai siis kyl osaan mut ne on semmosii perus temppui jotka kaikki osaa.

ja neuvokaa miten sais liinan kadotettua nyrkistä muutakun "taikasuola"jutun kanssa,eli miten sensaa ois sieltä nyrkistä silleen tyylillä ettei kukaan huomaa

8

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arttu

kerrotkos mulle pari perus kortti temppu ohjetta pliiiis

• käksy mateisena

Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?

• en vaan osaa!
        käksy mateisena kirjoitti:

Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?

en kerro

• Taikuri99
        en vaan osaa! kirjoitti:

en kerro

mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?

• dadf
        Taikuri99 kirjoitti:

mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?

Ei ole sekotuksesta kiinni. Ei koko pakkaa tarvi ees sekottaa.

• antti

voitko kertoo ne kaikki huonot temput niin kerron 2 omaa hyvää temppuu.

• ???

nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...

• Antti
        ??? kirjoitti:

nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...

En kerro ellei taikurille ite kerrota jotain temppuu mut nyt osaan 7 temppuu kun kamu kerto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6738
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4038
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3465
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      387
      1853
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1428
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      32
      1389
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      49
      1169
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1016
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      960
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      909
    Aihe