kertokaa jotain helppoja kortti temppuja kun mä en osasa yhtään. tai siis kyl osaan mut ne on semmosii perus temppui jotka kaikki osaa.
ja neuvokaa miten sais liinan kadotettua nyrkistä muutakun "taikasuola"jutun kanssa,eli miten sensaa ois sieltä nyrkistä silleen tyylillä ettei kukaan huomaa
auttakaa!!!
8
1380
Vastaukset
- arttu
kerrotkos mulle pari perus kortti temppu ohjetta pliiiis
- käksy mateisena
Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?
- en vaan osaa!
käksy mateisena kirjoitti:
Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?
en kerro
- Taikuri99
en vaan osaa! kirjoitti:
en kerro
mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?
- dadf
Taikuri99 kirjoitti:
mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?
Ei ole sekotuksesta kiinni. Ei koko pakkaa tarvi ees sekottaa.
- antti
voitko kertoo ne kaikki huonot temput niin kerron 2 omaa hyvää temppuu.
- ???
nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...
- Antti
??? kirjoitti:
nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...
En kerro ellei taikurille ite kerrota jotain temppuu mut nyt osaan 7 temppuu kun kamu kerto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666338Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932886Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131047
- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75953- 66922