kertokaa jotain helppoja kortti temppuja kun mä en osasa yhtään. tai siis kyl osaan mut ne on semmosii perus temppui jotka kaikki osaa.
ja neuvokaa miten sais liinan kadotettua nyrkistä muutakun "taikasuola"jutun kanssa,eli miten sensaa ois sieltä nyrkistä silleen tyylillä ettei kukaan huomaa
auttakaa!!!
8
1374
Vastaukset
- arttu
kerrotkos mulle pari perus kortti temppu ohjetta pliiiis
- käksy mateisena
Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?
- en vaan osaa!
käksy mateisena kirjoitti:
Lupaatko ettet kerro kenellekään jos opetan tuon tempun?Kuka sulle on näyttänyt tuon tempun?
en kerro
- Taikuri99
en vaan osaa! kirjoitti:
en kerro
mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?
- dadf
Taikuri99 kirjoitti:
mite tää saa tehtyy..kertokaa pliis:D. on niinkun esim: 559977 ja noista mä sitten valitsisin yhen kortin.. sit se mun valkkaama kortti poistetaan sieltä.. en tajuu sitä.. vaikka ei sano sitä ääneen minkä valitsin niin se poistuu siitä kortti pakasta.. että onx se siit sekotuksesta kii?
Ei ole sekotuksesta kiinni. Ei koko pakkaa tarvi ees sekottaa.
- antti
voitko kertoo ne kaikki huonot temput niin kerron 2 omaa hyvää temppuu.
- ???
nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...
- Antti
??? kirjoitti:
nuo kaksi omaa temppua muutenvaan minulle...
En kerro ellei taikurille ite kerrota jotain temppuu mut nyt osaan 7 temppuu kun kamu kerto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453173
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683153Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302815Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572706- 252089
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛101743Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231357Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run111330- 151296
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31267