Mitkä ovat teidän mielestänne parhaat kouluaineet?
Minun lempiaineeni ovat äikkä ja liikka. Äikkä sen takia, koska opettajamme on niin mukava. Saatamme esim. lukea 5 minuuttia jotain juttua, sitten opettaja katsoo kelloa ja sanoo:"no tulihan sitä jo luettua menkäähän pihalle" tai sitten katselemme elokuvia.
Parhaat aineet
14
812
Vastaukset
- pX
Ei sulla ois tässä vaiheessa seittemääkymppiä lainata?
- holm
Parhaat aineet on ruotsi ja kemia.
- sanna
Äikkä ehdottomasti! :) Sitten tulee matikka, kemia, fysiikka, bilsa ja mantsa.
- Julia
parhaat on matikka,kuvis,kässä ja liikka!!!
meillä on matikassa niiiiiin ihana
opettaja !!! se aina neuvooo ja OSAA OPETTAA!! - -susanna-
ovat tietysti psykologia, ruotsi, yhteiskuntaoppi ja kotsa (silloin kuin oli vielä sitä yläasteella).
- Medition
Parhaimmat aineet ovat nämä: Kotitalous, Kemia, Kuvis, uskonto ja historia. Uskonnossa ja hissassa meillä on ihan super opettaja se on legenda jo eläessään. Viime vuonna se kirjotti yli 100 tuntia jälkkäriä. Mutta se puhuu asiaa ja on syötävän hyvän näköinen...
- sugared
Kuvis ja bilsa kuuluu ihan ykkösiin. Hyvinä kakkosina fysiikka ja kemia, vaikka "vähän" vaikeita joskus ovatkin, niin ihan mielenkiintosia, ja hurjalla pänttäämisellä saa jopa hyviä tuloksia :)
- Jarkko
on tietysti Matikka, Atk ja Liikunta...
- Hän
Paras aine on tietenkin persekasvatus
- meikä
Ihan ehdottomasti ranska, ruotsi ja kuvis!
- Anonyymi
No minä olen alakoulussa, yhteiskuntaoppi, Et(elämänkatsomustieto) ja ympäristöoppi on lempiaineitani.
- Anonyymi
Oma lepparini olisi matikka mutta ei ehkä koska opettaja on niin ilkeä ja kiusaa tyttöjä koko ajan.
Joten ehkä englanti tai käsityöt. - Anonyymi
Ite nyt vitosella, parhaita ehkä tähän mennessä hissa, et ja yhteiskuntaoppi...
Ps
Matikka on ihan paskaa.. - Anonyymi
Minulla on historia ja fysiikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497