Mitkä ovat teidän mielestänne parhaat kouluaineet?
Minun lempiaineeni ovat äikkä ja liikka. Äikkä sen takia, koska opettajamme on niin mukava. Saatamme esim. lukea 5 minuuttia jotain juttua, sitten opettaja katsoo kelloa ja sanoo:"no tulihan sitä jo luettua menkäähän pihalle" tai sitten katselemme elokuvia.
Parhaat aineet
13
554
Vastaukset
- pX
Ei sulla ois tässä vaiheessa seittemääkymppiä lainata?
- holm
Parhaat aineet on ruotsi ja kemia.
- sanna
Äikkä ehdottomasti! :) Sitten tulee matikka, kemia, fysiikka, bilsa ja mantsa.
- Julia
parhaat on matikka,kuvis,kässä ja liikka!!!
meillä on matikassa niiiiiin ihana
opettaja !!! se aina neuvooo ja OSAA OPETTAA!! - -susanna-
ovat tietysti psykologia, ruotsi, yhteiskuntaoppi ja kotsa (silloin kuin oli vielä sitä yläasteella).
- Medition
Parhaimmat aineet ovat nämä: Kotitalous, Kemia, Kuvis, uskonto ja historia. Uskonnossa ja hissassa meillä on ihan super opettaja se on legenda jo eläessään. Viime vuonna se kirjotti yli 100 tuntia jälkkäriä. Mutta se puhuu asiaa ja on syötävän hyvän näköinen...
- sugared
Kuvis ja bilsa kuuluu ihan ykkösiin. Hyvinä kakkosina fysiikka ja kemia, vaikka "vähän" vaikeita joskus ovatkin, niin ihan mielenkiintosia, ja hurjalla pänttäämisellä saa jopa hyviä tuloksia :)
- Jarkko
on tietysti Matikka, Atk ja Liikunta...
- Hän
Paras aine on tietenkin persekasvatus
- meikä
Ihan ehdottomasti ranska, ruotsi ja kuvis!
- Anonyymi
No minä olen alakoulussa, yhteiskuntaoppi, Et(elämänkatsomustieto) ja ympäristöoppi on lempiaineitani.
- Anonyymi
Oma lepparini olisi matikka mutta ei ehkä koska opettaja on niin ilkeä ja kiusaa tyttöjä koko ajan.
Joten ehkä englanti tai käsityöt. - Anonyymi
Ite nyt vitosella, parhaita ehkä tähän mennessä hissa, et ja yhteiskuntaoppi...
Ps
Matikka on ihan paskaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379