Et sitten voinut edes kysyä mitään tunteistani sinua kohtaan? Saati tunnustaa itse jotain? Itse olen raukka, enkä uskalla, joten mitäpä sitä toiseltakaan tietysti vaatimaan. Ehkä parempi ettet sanonutkaan, taitaisi olla ajatukset vielä enemmän sekaisin nyt.
Sulle
6
805
Vastaukset
- vastaa
niinkuin sinne huudetaan.... aina voi voittaa.
- Hiljasta
Näitä samanlaisia tilanteita näyttäs olevan täälläkin vaikka kuinka paljon.
Minkälaistakohan elämä ois, jos ihmiset aina 100% varmuudella tietäisi toisen tunteet? Se näkyisi vaikkapa jonain suurena punaisena x- merkkinä otsassa...:)
Jännä kyllä ajatella, että ihastuin viime vuonna kolmeen työkaveriin. Kellään niistä ei varmaan ollu hajuaakaan siitä. Yhteen ihastuin sitten oikein kunnolla eikä se vieläkään ole lähtenyt päästä pois.
Jännä myös ajatella, että kuinkahan moni on ihastunu just minuun. Sitä kun ei voi ikinä tietää!
Onkohan se vaan suomalainen juttu vai mikä kun ihmiset pysyy mielellään vaiti näissä jutuissa. Kaikki pelkää seuraamuksia tai jotain. Mitä ikinä ne muka sitten onkaan. Oikeestihan niillä ei pitäs olla mitään väliä. Nimittäin jos toinen sanoo ei niin sittenpä ainakin se juttu on selvitetty eikä tarvii enää elää epätietoisuudessa ja voi etsiä uuden pakkomielteen...:) ei sitä aina osaa sanoa, eikä aina ole soveliasta tunnustaa tunteitaan.
- Aloez
Miksi et voi tunnustaa?
- 2WL Th
Ota vain pari drinkkiä jonain odotuksen jännitteisenä yönä ja kierrä kätesi kaulani ympäri. Ei tarvitse sanoa mitään, sitten tiedän jo muutenkin.
- Emilia
Tuplataan saman tien se drinkkien määrä. Ei kait, tokkiisa tuota kanttia pitää muutenkin löytyä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111431Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463974Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163177Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1452490Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin992211Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001824Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3091087Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18885Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143795- 56772