Tuli jokin aika sitten hankittua kyseinen
"nuhapumppu", siis sillä Perkinsin 136 hv moottorilla, ja on nyt ajettu normaalia maantieajoa 380.000 km, itse olen ajanut sillä
n: 100 tkm, eikä sen kummempia ongelmia ole ollut, mitä nyt jarrupalojaon eteen ja taakse vaihdettu. Tuli vain tuossa mieleen, että onko kellään kokemuksia kyseisen
"voimanpesän" kestävyydestä?? Meikäläistä kun
hiukan arvelluttaa tämä Perkins tuote.
Volvo FLC
5
2497
Vastaukset
- todella todella
tyytyväinen että se on kestänyt jo noinkin pitkään, ite ajattelisin että kaikki tuosta eteenpäin on pelkkää plussaa, eikös öljynsyönti oo perkinsin yks ominaisuus?
- Fagerroth
No Öljyt vaihdan aina 15 tkm välein,
ja aina suotimenkin. Öljyä tuolla
vaihtovälillä kuluu n. 4-5l. Liekö normaalia vai
ei??? Viimevkonvaihteessa kun oli täällä
Et.suomessa vähän kylmempää -20 -22 astetta,
niin kyllä ilman lohkolämmittäjää lähti
hyvin käyntiin, akut on kyllä uudet ja
varmasti riittävän kokoset, eikös se oo
sen merkki että kone on vielä kohtuu
kunnossa kun kylmällä käynnistyy hyvin???
Pitäis kyllä tietty laitta lohkolämmitin. - ole....
onnellinen,,tosi hyvä suoritus noin pienelle
autolle!Kyllä pastori-perkins kestää,ainoa
neste ja öljy vuotoja.Halvat osat!
- Tampere.
Minulle on kerrottu, että pikku-Volvoissa olisi Deutzin kone!
No, joka tapauksessa, Volvon laatuun voi aina luottaa, alihankkijoissaankin.- olis
perkins.Deutz/volvo kaivukoneissa,hyvä kone
sekin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741