Haluisin tietää kyseisestä kelkasta vähäsen.Kun ois tyrkyllä tuommonen laite,vm 88 alle 5000km ajettu,ja sen tiedän että sillä kelkalla ei oo ajettu paljo muuta kuin terveisiä.Ei oo rääkätty,eikä vejetty kuormia,vetokoukusta ees maalit ei oo lähteny.Ns.Löytö.En hae reittikelkkaa.Lähinnä kalastus ja satunnaisia ajeluja varten hankkisin.Ja kun ei ois vielä hinnalla pilattu.Oisin vailla asiallista tietoa/kokemuksia.
LYNX 5900
9
13722
Vastaukset
- linksi tunturin juurella
näkyy päälle jos annettu romutusta.halvat osat osta pois.hyvä kelkka ajeluun ja edullista menoa.ei kannata muita ostaa harmiksi osat kaukana ja hinnat sen mukaisia ja osaaminen hukassa.lynxin saa itte kuntoon aina jos ei saa joka kylässä on sille paja.5000 ei ole paljon.kato tela että reunat on tallella.nappulan takana sisäpuolella telassa on halkeama jokaisessa se on normaalia jo.ohjauksen välys muuten kertoo paljon ajosta.jos se renkkasee paljon on saanut ajoa.samaten keularauta kielii osumista.
- sdfjsjf
Jos on vielä synchro- niin osta ihmeessä, sillä pääsee ummella vaikka mihin puhumattakaan vetohommista.
- omistanut
Varma toiminen peli. Lähtee kelillä ku kelillä tulille helposti. Vetää kuormat nöyrästi, ummella menee kohtuu hyvin mutta peruuttaminen ei onnistu, sukset haukkaa. Hinta varmaan 2 tonnin luokkaa....
- maksaa
Ei kannata m,aksaa yli 1000€, tai sit pitää olla ajettu vain 1000 km, ajatelkaa nyt -88 vm kelkka, jotain rajaa, hei!
- nämä
maksaa kirjoitti:
Ei kannata m,aksaa yli 1000€, tai sit pitää olla ajettu vain 1000 km, ajatelkaa nyt -88 vm kelkka, jotain rajaa, hei!
vaan maksaa 2000E luokkaa jopa 3000E!!!
Loppuun rääkätyt sportti kelkat on ihan eri asia... - KAlle
nämä kirjoitti:
vaan maksaa 2000E luokkaa jopa 3000E!!!
Loppuun rääkätyt sportti kelkat on ihan eri asia...Hölmöt maksaa tuollaisia summia noista. Ainahan pyytää saa. Itsekin myin vanhan sportin (-92 Ski-Doo) hintaan 2300,-... Sitten ostin tilalle tuollaisen työkelkan, -99 hintaan 1800,-. En todellakaan maksaisi noin vanhasta rakkineesta yli 1000,-... Ei se ole hölmö joka pyytää, vaan joka maksaa.
- lynxman
KAlle kirjoitti:
Hölmöt maksaa tuollaisia summia noista. Ainahan pyytää saa. Itsekin myin vanhan sportin (-92 Ski-Doo) hintaan 2300,-... Sitten ostin tilalle tuollaisen työkelkan, -99 hintaan 1800,-. En todellakaan maksaisi noin vanhasta rakkineesta yli 1000,-... Ei se ole hölmö joka pyytää, vaan joka maksaa.
Toi kelkka on todellakin hintansa väärti vaik ois vajaat 200e. Ei kyllä ihan heti lumeen oo kiinni jäämässä. JA kyllä vetää kuormia.
- jarva
lynxman kirjoitti:
Toi kelkka on todellakin hintansa väärti vaik ois vajaat 200e. Ei kyllä ihan heti lumeen oo kiinni jäämässä. JA kyllä vetää kuormia.
Kyllä lynxin panssarivaunusta kannattaa maksaa jos työjuhtaa tarvitsee. Tulee suuremmatkin tukit perässä. Pilkille nyt pääsee millä tahansa katiskalla.
- sepi
jarva kirjoitti:
Kyllä lynxin panssarivaunusta kannattaa maksaa jos työjuhtaa tarvitsee. Tulee suuremmatkin tukit perässä. Pilkille nyt pääsee millä tahansa katiskalla.
Ostin hiljattain vm.-91 vastaavan siistin, ehjän synckro lynxin etusukset teleskooppijousilla. Vaihteet 2 eteen 1 taakse 4500 km ajetun. Hinta yli 2000 €. Vetää kuin mikäkin. Mahtava peli työhommiin ja miksei myös vapaa-aikaan. Sportti-kelkat reiteille ovat erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307