Kävin tänään vaihtamassa liittymää ja myyjä kertoi, että lyhyitä (esim. 050 123 45) numeroita voi myydä. Onkohan kellään mitään tietoa tällaisesta asiasta? Ostaako joku oikeasti numeroita, jotka ovat lyhyempiä kuin normaalisti?
Lyhyet numerot?
9
4389
Vastaukset
- Heidi.K
Enpä ole kuullutkaan tuommoisesta, täytyypä vähän ruveta surffaamaan ja katsoa löytyykö netistä asian tiimoilta jotain. Meinaan jos viisinumeroisia kännynumeroita saa niin OTAN HETI!!!! Ja syyhän on se että se on ehkä helpompi muistaa, tai sit ei....
- Mika0800
Lyhyet numerot ovat Radiolinjan L-osakasnumeroita.
Näitä on olemassa 4- ja 5-numeroisia (siis numeroiden määrä 050 -alkuosan JÄLKEEN).
Numerosarjat ovat:
050 1xxx
050 2xxx
050 6yyyy
Itsellänikin on 0506 yyyy -numero.
Sain tuon hankkimalla Radiolinjan L -osakkeen.
Jos kiinnostaa, kysy lisää, puhNro täältä:
http://ota.se/mika0800
- uteliaano
Mistäs mihin liittymään vaihdoit, ja miksi myyjä sulle tuommoista soopaa heitti?
- alkup. kyselijä
En vaihtanut liittymää mistään mihinkään, juteltiin muuten vaan. Eikä se ole soopaa, olen kuullut siitä muualtakin, kas kun minulla on tällainen lyhyt numero. Kiinnostaisi vaan tietää esim. mitä sellaisesta tarjotaan nykypäivänä.
- vain hyvistä
alkup. kyselijä kirjoitti:
En vaihtanut liittymää mistään mihinkään, juteltiin muuten vaan. Eikä se ole soopaa, olen kuullut siitä muualtakin, kas kun minulla on tällainen lyhyt numero. Kiinnostaisi vaan tietää esim. mitä sellaisesta tarjotaan nykypäivänä.
numeroista, itelläni on muutama jemmassa.
En ole ajatellut myydä, mutta kannattaa hankkia, pystyypähän muistamaan oman numeronsakin jopa muutaman lasin jälkeen.
Pääosa ihmisistä on valinnut niin vaikean numeron, etteivät edes itse sitä muista. ;)
Olen koittanut ettii nelinumeroisia symmetrisiä numeroita esim 8844 , mutta ovat kiven alla.
Tuntuvat maksavan joitan 3-5 t €, itelläni on seitsen numeroisia ja tuollasia hyviä, niitä kun sattu joskus saamaan kun tajus vaan rohmuta.
Mut jos on yritystoimintaa niin hyvästä numerosta ei oo haittaakaan, ja eiks kohta saa nettiosoitteenkin sen perään! - 050-alkuisia osakenumeroita
vain hyvistä kirjoitti:
En ole ajatellut myydä, mutta kannattaa hankkia, pystyypähän muistamaan oman numeronsakin jopa muutaman lasin jälkeen.
Pääosa ihmisistä on valinnut niin vaikean numeron, etteivät edes itse sitä muista. ;)
Olen koittanut ettii nelinumeroisia symmetrisiä numeroita esim 8844 , mutta ovat kiven alla.
Tuntuvat maksavan joitan 3-5 t €, itelläni on seitsen numeroisia ja tuollasia hyviä, niitä kun sattu joskus saamaan kun tajus vaan rohmuta.
Mut jos on yritystoimintaa niin hyvästä numerosta ei oo haittaakaan, ja eiks kohta saa nettiosoitteenkin sen perään!... ovat Radiolinjan (Elisan) alunperin alullelaskemia 050-al´kuisia. Muilla ei ole sellaisia.
Outoa jos teistä muutama ei tiennyt sellaisten olemassaolosta.
Sellainen vain hankintaan, jos on niin rikas, että on varaa maksaa jopa puhelinnumerosta, jopa tuhansia euroja. - alkup. kyselijä
vain hyvistä kirjoitti:
Mut jos on yritystoimintaa niin hyvästä numerosta ei oo haittaakaan, ja eiks kohta saa nettiosoitteenkin sen perään!Siis mitä? Nehän maksaa ihan maltaita. Mulla on vielä semmonen numero, joka on _todella_ helppo. Missähän sen vois myydä?
- Arde63
alkup. kyselijä kirjoitti:
Siis mitä? Nehän maksaa ihan maltaita. Mulla on vielä semmonen numero, joka on _todella_ helppo. Missähän sen vois myydä?
Välillä niitä on myynnissä huuto.netissä, hinta on vaihdellut riippuen numerosta. Tonnilla, parilla on jo saanut suhteellisen helpostimuistettavan numeron.
- David_
Lyhytnumeroiden siirrettävyys toiselle haltijalle vaikeutuu huomattavasti:
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=53191
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339