Gigantin PC "huolto"

kestää.......

Ostin Gigantista (Tammistosta) tietokoneen noin kk. sitten.
Kone lakkasi toimimasta parin viikon käytön jälkeen.
Vein koneen takaisin, luvattiin olla pikapuoliin yhteydessä.
Mikä lienee se "pikapuoliin" käsite Gigantissa.
On mennyt kohta 3 viikkoa,eikä kuulu mitään.
Jos viet autosi huoltoon, niin harvemmin sitä kolmea viikkoa huolletaan...
Tältä ajalta olen maksanut netti liittymästäni normaalit maksut- oli kone tai ei.
Kunhan saan koneeni takaisin, aion antaa hakiessani melko kova äänistä palautetta, tietysti muiden asiakkaiden kuullen.'
Ja ihan täysin aiheesta.
Samalla palautan Gigantin korttini myymälään- sille ei ole enää käyttöä.

10

1846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • first_hp_finn

      huolto on nopempaa?

      *************************************/
      T: First_hp_finn ]
      *************************************/

      • Yksityisissä ainakin, kuten Mikromafia tai PC-putiikki. Saa koneen parissa päivässä. Riippuu tietenkin hommasta. Osat on uusinu hetkessä, kun ei ole ruuhkaa.

        Giganttiin ei ole luottamista.


      • No kyllä

        Kannettava oireili, F/S nouti kannettavan kahden päivän päästä ilmoituksesta ja sain sen takaisin vajaassa viikossa, kotiovelle tuotuna.


    • To-del-la-kin

      Auttaako se älämölö siinä liikkeessä muuta kuin sen että nämä myyjät joilla ei ole mitään valtaa eikä syytä tapahtuneeseen menevät sinä päivänä kotiinsa masentunein mielin. Lisäksi mokaat itsesi siinä samalla.

      Eikö kannattaisi ennemmin tehdä kirjallinen vastike gigantin korkeammalle tasolle.

    • gigantti

      Mietippäs taas vähän ennenkuin alat mesoamaan noin. Tuskimpa sitä konetta missään gigantin "pajalla" korjataan, vaan todennäköisesti se lähtee eteenpäin osaavaan huoltoon, tämä tietysti lisää "huoltoaikaa". Tuo gigantin haukkuminen ei auta mitään, sillä heillä ei ole mitään tekemistä koneiden huollon kanssa, he ovat vain jälleenmyyjiä.

      Liittymän maksu on ollut täysin omaa tyhmyyttäsi, itse olisin ainakin ilmoittanut jo alussa, että kone on menossa huoltoon.

      • Hande

        Turha puolustella täällä Giganttia.Yksi Suomen surkeimmista ketjuista.Esim.kaikki mainoslehtisten tarjoukset ovat "yllättäen" loppu varastosta kun menet kysymään ja myyjä painostaa ostamaan kalliimman tuotteen.

        -Kaverini osti Gigantista telkkarin joka paukahti 2 päivässä.Huollon sekä sovitun kotoa vaihtoon hakemisen kanssa ei tapahtunut mitään kunnes lopulta kaveri kyllästyi ja kuskasi telkkarin Giganttiin takaisin ja pyysi rahansa takaisin.

        SE NYT ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA YHTÄÄN MITÄÄN.


      • Hyviä kokemuksia
        Hande kirjoitti:

        Turha puolustella täällä Giganttia.Yksi Suomen surkeimmista ketjuista.Esim.kaikki mainoslehtisten tarjoukset ovat "yllättäen" loppu varastosta kun menet kysymään ja myyjä painostaa ostamaan kalliimman tuotteen.

        -Kaverini osti Gigantista telkkarin joka paukahti 2 päivässä.Huollon sekä sovitun kotoa vaihtoon hakemisen kanssa ei tapahtunut mitään kunnes lopulta kaveri kyllästyi ja kuskasi telkkarin Giganttiin takaisin ja pyysi rahansa takaisin.

        SE NYT ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA YHTÄÄN MITÄÄN.

        Jaajaa... kaikenlaisia kokemuksia sitä on. "myyjä painostaa ostamaan kalliimman..." no eikö se ole oma moka jos ostaa.

        Minulla on kyllä hyviäkin kokemuksia... ostimme tulostinta, myyjä sanoi hinnan ja minä siihen että eikös teillä ollut joku hintatakuu, tämä sama tulostin maksaa siellä ja siellä näin vähän.

        Hinnasta katosi samantien sopiva siivu jotta tulostin saatiin parikymppiä halvemmaksi kuin 30 km päässä olevassa liikkeessä.


      • paska
        Hyviä kokemuksia kirjoitti:

        Jaajaa... kaikenlaisia kokemuksia sitä on. "myyjä painostaa ostamaan kalliimman..." no eikö se ole oma moka jos ostaa.

        Minulla on kyllä hyviäkin kokemuksia... ostimme tulostinta, myyjä sanoi hinnan ja minä siihen että eikös teillä ollut joku hintatakuu, tämä sama tulostin maksaa siellä ja siellä näin vähän.

        Hinnasta katosi samantien sopiva siivu jotta tulostin saatiin parikymppiä halvemmaksi kuin 30 km päässä olevassa liikkeessä.

        Avasin elisa laajakaistan gigantista ja sain kaupan päälle ilmaisen modeemin. Asensin sen koneeseen mutta ei tominut soittelin ja kysyin miksi se ei toimi ja he sanoivat että se toimii ja kyse voi olla operaattorilta, soitin elisaan ja he sanoi että netti on asennettu. sama tarina jatkui 3kk, jouduin maksamaan netin vaikka koskaa saanut sitä käytettyä. Sitten gigantti sanoi että ne modeemit oli hajalla ja pyysivät vaan anteeksi.....

        EN SUOSITTELE GIGANTTIA KENELLEKKÄÄN

        ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA


      • ----
        paska kirjoitti:

        Avasin elisa laajakaistan gigantista ja sain kaupan päälle ilmaisen modeemin. Asensin sen koneeseen mutta ei tominut soittelin ja kysyin miksi se ei toimi ja he sanoivat että se toimii ja kyse voi olla operaattorilta, soitin elisaan ja he sanoi että netti on asennettu. sama tarina jatkui 3kk, jouduin maksamaan netin vaikka koskaa saanut sitä käytettyä. Sitten gigantti sanoi että ne modeemit oli hajalla ja pyysivät vaan anteeksi.....

        EN SUOSITTELE GIGANTTIA KENELLEKKÄÄN

        ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA

        Aivan. Jos korjaus venyy ja venyy, niin kyllä myyjäliikkeen kuuluu ottaa yhteyttä asiakkaaseen.
        Asiakas se on käytännössä, se, joka maksaa sen myyjän(kin) palkan.
        Turhaan jeesustelette Gigantin puolesta- siis muutamat siel.
        TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA


      • olet
        paska kirjoitti:

        Avasin elisa laajakaistan gigantista ja sain kaupan päälle ilmaisen modeemin. Asensin sen koneeseen mutta ei tominut soittelin ja kysyin miksi se ei toimi ja he sanoivat että se toimii ja kyse voi olla operaattorilta, soitin elisaan ja he sanoi että netti on asennettu. sama tarina jatkui 3kk, jouduin maksamaan netin vaikka koskaa saanut sitä käytettyä. Sitten gigantti sanoi että ne modeemit oli hajalla ja pyysivät vaan anteeksi.....

        EN SUOSITTELE GIGANTTIA KENELLEKKÄÄN

        ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA

        Edes hieman täysjärkinen ihminen ymmärtää lopetta liittymänsä jos on maksanut 3kk tyhjästä. Turha tänne on tulla omaan "viisauttaan" itkemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe