Ostin Gigantista (Tammistosta) tietokoneen noin kk. sitten.
Kone lakkasi toimimasta parin viikon käytön jälkeen.
Vein koneen takaisin, luvattiin olla pikapuoliin yhteydessä.
Mikä lienee se "pikapuoliin" käsite Gigantissa.
On mennyt kohta 3 viikkoa,eikä kuulu mitään.
Jos viet autosi huoltoon, niin harvemmin sitä kolmea viikkoa huolletaan...
Tältä ajalta olen maksanut netti liittymästäni normaalit maksut- oli kone tai ei.
Kunhan saan koneeni takaisin, aion antaa hakiessani melko kova äänistä palautetta, tietysti muiden asiakkaiden kuullen.'
Ja ihan täysin aiheesta.
Samalla palautan Gigantin korttini myymälään- sille ei ole enää käyttöä.
Gigantin PC "huolto"
10
1805
Vastaukset
- first_hp_finn
huolto on nopempaa?
*************************************/
T: First_hp_finn ]
*************************************/Yksityisissä ainakin, kuten Mikromafia tai PC-putiikki. Saa koneen parissa päivässä. Riippuu tietenkin hommasta. Osat on uusinu hetkessä, kun ei ole ruuhkaa.
Giganttiin ei ole luottamista.- No kyllä
Kannettava oireili, F/S nouti kannettavan kahden päivän päästä ilmoituksesta ja sain sen takaisin vajaassa viikossa, kotiovelle tuotuna.
- To-del-la-kin
Auttaako se älämölö siinä liikkeessä muuta kuin sen että nämä myyjät joilla ei ole mitään valtaa eikä syytä tapahtuneeseen menevät sinä päivänä kotiinsa masentunein mielin. Lisäksi mokaat itsesi siinä samalla.
Eikö kannattaisi ennemmin tehdä kirjallinen vastike gigantin korkeammalle tasolle. - gigantti
Mietippäs taas vähän ennenkuin alat mesoamaan noin. Tuskimpa sitä konetta missään gigantin "pajalla" korjataan, vaan todennäköisesti se lähtee eteenpäin osaavaan huoltoon, tämä tietysti lisää "huoltoaikaa". Tuo gigantin haukkuminen ei auta mitään, sillä heillä ei ole mitään tekemistä koneiden huollon kanssa, he ovat vain jälleenmyyjiä.
Liittymän maksu on ollut täysin omaa tyhmyyttäsi, itse olisin ainakin ilmoittanut jo alussa, että kone on menossa huoltoon.- Hande
Turha puolustella täällä Giganttia.Yksi Suomen surkeimmista ketjuista.Esim.kaikki mainoslehtisten tarjoukset ovat "yllättäen" loppu varastosta kun menet kysymään ja myyjä painostaa ostamaan kalliimman tuotteen.
-Kaverini osti Gigantista telkkarin joka paukahti 2 päivässä.Huollon sekä sovitun kotoa vaihtoon hakemisen kanssa ei tapahtunut mitään kunnes lopulta kaveri kyllästyi ja kuskasi telkkarin Giganttiin takaisin ja pyysi rahansa takaisin.
SE NYT ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA YHTÄÄN MITÄÄN. - Hyviä kokemuksia
Hande kirjoitti:
Turha puolustella täällä Giganttia.Yksi Suomen surkeimmista ketjuista.Esim.kaikki mainoslehtisten tarjoukset ovat "yllättäen" loppu varastosta kun menet kysymään ja myyjä painostaa ostamaan kalliimman tuotteen.
-Kaverini osti Gigantista telkkarin joka paukahti 2 päivässä.Huollon sekä sovitun kotoa vaihtoon hakemisen kanssa ei tapahtunut mitään kunnes lopulta kaveri kyllästyi ja kuskasi telkkarin Giganttiin takaisin ja pyysi rahansa takaisin.
SE NYT ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA YHTÄÄN MITÄÄN.Jaajaa... kaikenlaisia kokemuksia sitä on. "myyjä painostaa ostamaan kalliimman..." no eikö se ole oma moka jos ostaa.
Minulla on kyllä hyviäkin kokemuksia... ostimme tulostinta, myyjä sanoi hinnan ja minä siihen että eikös teillä ollut joku hintatakuu, tämä sama tulostin maksaa siellä ja siellä näin vähän.
Hinnasta katosi samantien sopiva siivu jotta tulostin saatiin parikymppiä halvemmaksi kuin 30 km päässä olevassa liikkeessä. - paska
Hyviä kokemuksia kirjoitti:
Jaajaa... kaikenlaisia kokemuksia sitä on. "myyjä painostaa ostamaan kalliimman..." no eikö se ole oma moka jos ostaa.
Minulla on kyllä hyviäkin kokemuksia... ostimme tulostinta, myyjä sanoi hinnan ja minä siihen että eikös teillä ollut joku hintatakuu, tämä sama tulostin maksaa siellä ja siellä näin vähän.
Hinnasta katosi samantien sopiva siivu jotta tulostin saatiin parikymppiä halvemmaksi kuin 30 km päässä olevassa liikkeessä.Avasin elisa laajakaistan gigantista ja sain kaupan päälle ilmaisen modeemin. Asensin sen koneeseen mutta ei tominut soittelin ja kysyin miksi se ei toimi ja he sanoivat että se toimii ja kyse voi olla operaattorilta, soitin elisaan ja he sanoi että netti on asennettu. sama tarina jatkui 3kk, jouduin maksamaan netin vaikka koskaa saanut sitä käytettyä. Sitten gigantti sanoi että ne modeemit oli hajalla ja pyysivät vaan anteeksi.....
EN SUOSITTELE GIGANTTIA KENELLEKKÄÄN
ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA - ----
paska kirjoitti:
Avasin elisa laajakaistan gigantista ja sain kaupan päälle ilmaisen modeemin. Asensin sen koneeseen mutta ei tominut soittelin ja kysyin miksi se ei toimi ja he sanoivat että se toimii ja kyse voi olla operaattorilta, soitin elisaan ja he sanoi että netti on asennettu. sama tarina jatkui 3kk, jouduin maksamaan netin vaikka koskaa saanut sitä käytettyä. Sitten gigantti sanoi että ne modeemit oli hajalla ja pyysivät vaan anteeksi.....
ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTAAivan. Jos korjaus venyy ja venyy, niin kyllä myyjäliikkeen kuuluu ottaa yhteyttä asiakkaaseen.
Asiakas se on käytännössä, se, joka maksaa sen myyjän(kin) palkan.
Turhaan jeesustelette Gigantin puolesta- siis muutamat siel.
TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA - olet
paska kirjoitti:
Avasin elisa laajakaistan gigantista ja sain kaupan päälle ilmaisen modeemin. Asensin sen koneeseen mutta ei tominut soittelin ja kysyin miksi se ei toimi ja he sanoivat että se toimii ja kyse voi olla operaattorilta, soitin elisaan ja he sanoi että netti on asennettu. sama tarina jatkui 3kk, jouduin maksamaan netin vaikka koskaa saanut sitä käytettyä. Sitten gigantti sanoi että ne modeemit oli hajalla ja pyysivät vaan anteeksi.....
ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTAEdes hieman täysjärkinen ihminen ymmärtää lopetta liittymänsä jos on maksanut 3kk tyhjästä. Turha tänne on tulla omaan "viisauttaan" itkemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968