Mä en ymmärrä mitään horoskoopeista. Tiedän vain olevani neitsyt, koska olen syntynyt 13.09... Eli siis kuulin hetki sitten, että on olemassa joku kuumerkki juttu!?!? Miten se toimii? Eli mistä saan tiedettyä mikä olen kuumerkiltäni!?
Olis kiva saada tietoa tai joku hyvä linkki edes...
Onko kuumerkki niinku puolet sitten luonteestani ja aurinkomerkki puolet?
En ymmärrä mitään
2
532
Vastaukset
- scorpio
horoskooppiin vaikuttaa kaikkien planeetoiden sijainti syntymäkartallasi sekä mm. nousevamerkki eli se minkälainen on ulkoinen olemuksesi, ja miten käyttäydyt..
tässä tärkeimmät mistä horoskooppi koostuu:
1. aurinkomerkki (sinulla siis neitsyt) kuvaa sisäistä luonnettasi ja perusenergiaasi, ja egoasi
2.Nousevamerkki: ns. naamio aurinkomerkin päällä, kuvaa ulkoista olemustasi, esim jos nouseva merkki on leijona muut näkevät sinut leijonana.. tämän kautta ilmaiset aurinkomerkkiäsi..toisin sanoen persoonasi.Saadaan selville syntymäkellonajan mukaan
3. kuumerkki: kuvaa tunteitasi ja automaattisia reaktioita. myöskin liittyy sisäiseen maailmaasi.. liitetään myös äitisuhteeseen ja omaan naiseuteen ja miesten naisihanteeseen. esim. miehellä kuu skorpionissa: mies pitää skorpioni naisista.. ja jos naisella on kuu ravussa hänen naiseutensa ilmenee ravulle ominaisella tavalla ja hän on tunne-elämältään rapu eli hyvin herkkä ja haavoittuva yms.Saadaan selville kun menet tekemään astrologisen kartan esim. www.astro.fi voit tehdä ilmasien kartan ja saat siitä pikatulkinnan. riittää kun tiedät syntymäpäiväsi jos haluat tietää kuumerkin ja muut planeettojen sijainnit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519