Kysymysiä experteille ??

Pikku-Pate

Hei tässä on kaikille maailmanmatkaajille pari kysymystä ??
1.) Mistä vakuutusyhtiöstä saa halvimmalla matkatavaravakuutuksen 16 vrk:n matkalle Malesiaan ? Onko hinnoissa suuria eroja ? 2.)Onko kukaan ostanut Malesiasta sulkapallomailaa, siis kunnollista. Löytyykö Langawilta (Kuah) vai pitääkö mennä isompaan paikkaan? 3.) Minulla on kiusallinen "vaiva" aurinkoa ottaessa (tai tarkemmin sanottuna auringonoton jälkeen esim. illalla ja yöllä) nimittäin ruskettunut tai hiukan punainen iho kutiaa niin vietävästi. Kaikki hydrokortisonit ja rasvat on kokeiltu, mutta mikään ei tunnu auttavan. Onko kellään hyvää keinoa siis muuta kuin pysytellä poissa auringosta. T:Kutiava auringonottaja

5

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • experttiman

      Ex Pertti - Nykyinen Martti

    • expertt

      1. En tieda mista saa halvimmalla, mutta jos et vakuutuspetosta suunnittele etka aio tahallasi havittaa tavaroitasi niin vakuutus on melkolailla turha.

      2. Malesiasta olen ostanut sulkapallo- ja tennismailan. Hinta on suunnilleen nesjasosan siita mita vastaava maila maksaa Suomessa. Langavilla en ole kaynyt koskaan, mutta eikohan sieltakin mailoja loydy.

      3. Omakohtaista kokemusta tuollaisesta ongelmasta ei ole, mutta kehottaisin kaantymaan jonkun ihotautilaakarin puoleen.

    • jepjep

      Matkavakuutus 30e/vuosi
      Kotivakuutus (jotain)/vuosi

      Eli tässä tapauksessa tavarat kuuluu kotivakuutukseen. :) Erikseen otettavista en osaa sanoa...

    • itse testannut

      MOI,
      vakuutuksista ja mailoista en tiedä mutta itse sain avun palaneen ihon kutinaan ostamalla (esim Banana Boat -nimisen firman "Sooth-a-caine") after sun geeliä jossa lidokaiinia eli puudutusainetta! Ja sitten kun vielä säilytät geelin jääkaapissa niin jopas viilentää ja rauhoittaa kun on kylmää ja puuduttavaa! Kannattaa ainakin kokeilla... Toivottavasti tepsii!

      Ps. ja jos lompsa antaa periksi niin kaiken maailman ihovaurioihin ja rohtuneisiin huuliin yms ihan ässä on Elizabeth Ardenin 8 hour cream, maksaa (ja "haisee") vaan paljon!

    • kutinasta

      voisit kokeilla jotain aloe vera-geeliä, viilentää ja kosteuttaa mukavasti. Itse ostin k.o tuotetta thaimaasta ja rauhoittaa ainakin palanutta nahkaa kummasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe