Kysymysiä experteille ??

Pikku-Pate

Hei tässä on kaikille maailmanmatkaajille pari kysymystä ??
1.) Mistä vakuutusyhtiöstä saa halvimmalla matkatavaravakuutuksen 16 vrk:n matkalle Malesiaan ? Onko hinnoissa suuria eroja ? 2.)Onko kukaan ostanut Malesiasta sulkapallomailaa, siis kunnollista. Löytyykö Langawilta (Kuah) vai pitääkö mennä isompaan paikkaan? 3.) Minulla on kiusallinen "vaiva" aurinkoa ottaessa (tai tarkemmin sanottuna auringonoton jälkeen esim. illalla ja yöllä) nimittäin ruskettunut tai hiukan punainen iho kutiaa niin vietävästi. Kaikki hydrokortisonit ja rasvat on kokeiltu, mutta mikään ei tunnu auttavan. Onko kellään hyvää keinoa siis muuta kuin pysytellä poissa auringosta. T:Kutiava auringonottaja

5

1371

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • experttiman

Ex Pertti - Nykyinen Martti

• expertt

1. En tieda mista saa halvimmalla, mutta jos et vakuutuspetosta suunnittele etka aio tahallasi havittaa tavaroitasi niin vakuutus on melkolailla turha.

2. Malesiasta olen ostanut sulkapallo- ja tennismailan. Hinta on suunnilleen nesjasosan siita mita vastaava maila maksaa Suomessa. Langavilla en ole kaynyt koskaan, mutta eikohan sieltakin mailoja loydy.

3. Omakohtaista kokemusta tuollaisesta ongelmasta ei ole, mutta kehottaisin kaantymaan jonkun ihotautilaakarin puoleen.

• jepjep

Matkavakuutus 30e/vuosi
      Kotivakuutus (jotain)/vuosi

Eli tässä tapauksessa tavarat kuuluu kotivakuutukseen. :) Erikseen otettavista en osaa sanoa...

• itse testannut

MOI,
      vakuutuksista ja mailoista en tiedä mutta itse sain avun palaneen ihon kutinaan ostamalla (esim Banana Boat -nimisen firman "Sooth-a-caine") after sun geeliä jossa lidokaiinia eli puudutusainetta! Ja sitten kun vielä säilytät geelin jääkaapissa niin jopas viilentää ja rauhoittaa kun on kylmää ja puuduttavaa! Kannattaa ainakin kokeilla... Toivottavasti tepsii!

Ps. ja jos lompsa antaa periksi niin kaiken maailman ihovaurioihin ja rohtuneisiin huuliin yms ihan ässä on Elizabeth Ardenin 8 hour cream, maksaa (ja "haisee") vaan paljon!

• kutinasta

voisit kokeilla jotain aloe vera-geeliä, viilentää ja kosteuttaa mukavasti. Itse ostin k.o tuotetta thaimaasta ja rauhoittaa ainakin palanutta nahkaa kummasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      865
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      629
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      490
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      452
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      417
    Aihe