Kysymysiä experteille ??

Pikku-Pate

Hei tässä on kaikille maailmanmatkaajille pari kysymystä ??
1.) Mistä vakuutusyhtiöstä saa halvimmalla matkatavaravakuutuksen 16 vrk:n matkalle Malesiaan ? Onko hinnoissa suuria eroja ? 2.)Onko kukaan ostanut Malesiasta sulkapallomailaa, siis kunnollista. Löytyykö Langawilta (Kuah) vai pitääkö mennä isompaan paikkaan? 3.) Minulla on kiusallinen "vaiva" aurinkoa ottaessa (tai tarkemmin sanottuna auringonoton jälkeen esim. illalla ja yöllä) nimittäin ruskettunut tai hiukan punainen iho kutiaa niin vietävästi. Kaikki hydrokortisonit ja rasvat on kokeiltu, mutta mikään ei tunnu auttavan. Onko kellään hyvää keinoa siis muuta kuin pysytellä poissa auringosta. T:Kutiava auringonottaja

5

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • experttiman

Ex Pertti - Nykyinen Martti

• expertt

1. En tieda mista saa halvimmalla, mutta jos et vakuutuspetosta suunnittele etka aio tahallasi havittaa tavaroitasi niin vakuutus on melkolailla turha.

2. Malesiasta olen ostanut sulkapallo- ja tennismailan. Hinta on suunnilleen nesjasosan siita mita vastaava maila maksaa Suomessa. Langavilla en ole kaynyt koskaan, mutta eikohan sieltakin mailoja loydy.

3. Omakohtaista kokemusta tuollaisesta ongelmasta ei ole, mutta kehottaisin kaantymaan jonkun ihotautilaakarin puoleen.

• jepjep

Matkavakuutus 30e/vuosi
      Kotivakuutus (jotain)/vuosi

Eli tässä tapauksessa tavarat kuuluu kotivakuutukseen. :) Erikseen otettavista en osaa sanoa...

• itse testannut

MOI,
      vakuutuksista ja mailoista en tiedä mutta itse sain avun palaneen ihon kutinaan ostamalla (esim Banana Boat -nimisen firman "Sooth-a-caine") after sun geeliä jossa lidokaiinia eli puudutusainetta! Ja sitten kun vielä säilytät geelin jääkaapissa niin jopas viilentää ja rauhoittaa kun on kylmää ja puuduttavaa! Kannattaa ainakin kokeilla... Toivottavasti tepsii!

Ps. ja jos lompsa antaa periksi niin kaiken maailman ihovaurioihin ja rohtuneisiin huuliin yms ihan ässä on Elizabeth Ardenin 8 hour cream, maksaa (ja "haisee") vaan paljon!

• kutinasta

voisit kokeilla jotain aloe vera-geeliä, viilentää ja kosteuttaa mukavasti. Itse ostin k.o tuotetta thaimaasta ja rauhoittaa ainakin palanutta nahkaa kummasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3919
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3515
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2648
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1618
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1134
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1110
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe