Kysymysiä experteille ??

Pikku-Pate

Hei tässä on kaikille maailmanmatkaajille pari kysymystä ??
1.) Mistä vakuutusyhtiöstä saa halvimmalla matkatavaravakuutuksen 16 vrk:n matkalle Malesiaan ? Onko hinnoissa suuria eroja ? 2.)Onko kukaan ostanut Malesiasta sulkapallomailaa, siis kunnollista. Löytyykö Langawilta (Kuah) vai pitääkö mennä isompaan paikkaan? 3.) Minulla on kiusallinen "vaiva" aurinkoa ottaessa (tai tarkemmin sanottuna auringonoton jälkeen esim. illalla ja yöllä) nimittäin ruskettunut tai hiukan punainen iho kutiaa niin vietävästi. Kaikki hydrokortisonit ja rasvat on kokeiltu, mutta mikään ei tunnu auttavan. Onko kellään hyvää keinoa siis muuta kuin pysytellä poissa auringosta. T:Kutiava auringonottaja

5

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • experttiman

Ex Pertti - Nykyinen Martti

• expertt

1. En tieda mista saa halvimmalla, mutta jos et vakuutuspetosta suunnittele etka aio tahallasi havittaa tavaroitasi niin vakuutus on melkolailla turha.

2. Malesiasta olen ostanut sulkapallo- ja tennismailan. Hinta on suunnilleen nesjasosan siita mita vastaava maila maksaa Suomessa. Langavilla en ole kaynyt koskaan, mutta eikohan sieltakin mailoja loydy.

3. Omakohtaista kokemusta tuollaisesta ongelmasta ei ole, mutta kehottaisin kaantymaan jonkun ihotautilaakarin puoleen.

• jepjep

Matkavakuutus 30e/vuosi
      Kotivakuutus (jotain)/vuosi

Eli tässä tapauksessa tavarat kuuluu kotivakuutukseen. :) Erikseen otettavista en osaa sanoa...

• itse testannut

MOI,
      vakuutuksista ja mailoista en tiedä mutta itse sain avun palaneen ihon kutinaan ostamalla (esim Banana Boat -nimisen firman "Sooth-a-caine") after sun geeliä jossa lidokaiinia eli puudutusainetta! Ja sitten kun vielä säilytät geelin jääkaapissa niin jopas viilentää ja rauhoittaa kun on kylmää ja puuduttavaa! Kannattaa ainakin kokeilla... Toivottavasti tepsii!

Ps. ja jos lompsa antaa periksi niin kaiken maailman ihovaurioihin ja rohtuneisiin huuliin yms ihan ässä on Elizabeth Ardenin 8 hour cream, maksaa (ja "haisee") vaan paljon!

• kutinasta

voisit kokeilla jotain aloe vera-geeliä, viilentää ja kosteuttaa mukavasti. Itse ostin k.o tuotetta thaimaasta ja rauhoittaa ainakin palanutta nahkaa kummasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe