Pirun tylsää..?

kyllästynyt

Tahtoisin hääjuhlastamme jotenkin ihan erilaisen kuin perinteisen hääjuhlan kermakakkuineen ja häävalsseineen. Kyllästyttää, kun kaikki häät on niin samanlaisia, vaikka tosi mukavia ovat olleetkin. Jotenkin meille ei vaan istu hääkarkit, painetut lautasliinat, kermakakut ja morsiuskimpun heitot ym. Perinteet ovat toisaalta hienoja, mutta tuntuu, että lähipiirissä häitä on ollut jo miljoonia ja haluaisimme omiemme olevan jotain muuta... Onko kellään hyviä kokemuksia erikoisista häistä? En kaipaa kallista ja krumeluuria, vieraitakin tulisi vain noin 50. En silti halua mitään tavallista kavereiden bileiltaakaan... Taidan olla melko vaikea tapaus...Tahtoisimme sulhon kanssa vain löytää jonkun erikoisemman juhlapaikan (Turun seudulta)! Laitilan Louhenlinna vastaisi unelmiamme (ainakin nettisivujen perusteella), mutta A-oikeuksineen tulee liian kalliiksi. Ei myöskään ole hullumpi ajatus, että karkaisimme ulkomaille lempipaikkaamme vuorten laaksoon, jossa maisemat ovat huikeat. Sitten voisi jälkeenpäin juhlistaa ystävien kera kotimaassa. Onko jotain muita ideoita? Kiitos etukäteen!

5

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

      Kyllä häistä syntyy ikimuistoiset jos ottaa HYVÄN bilebändin joka osaa muutakin kuin tangot ja humpat!!!

      Tässä on ihan kertakaikkisen parhaat bändit:
      Antti Matikaisen luotsaama Flipper, www.flipperi.com tai
      Christa Renwall/Jumper www.jumperband.org

      Ja rohkeutta ratkaisuihin muutenkin! Ei kaikki ole dollareista kiinni!

    • annabelle

      Luepa viesti kotahäistä.Häät on nimenomaan sun ja puolisosi ihan ikioma juttu.Olen kuullut lumilinna häistä.Laivahäistä, Kuumailmapallo kosinnasta, miksei häätkin?..Häät voi muokata sellaisiksi oman näköisiksi..Voi olla satuhäät, mihin kaikki pukeutuu satuhahmoihin..avaruushäät...kummitushäät...
      keksikää joku teema mitä noudatatte.
      Eihän kukaan tai mikään kiellä itse juhlan järjestämiseen liittyvistä jutuista.Siihen voi liittää sen seremonian jossa vihkivala tehdään.Siihen voi liittää jotain speciaalijuttuja.Tutkikaa alkukansojen hääriittejä.Esim afrikka, intiaanit, eri uskonnot,mikä estää teitä luomasta ihan omaperäiset häät jotka varmasti muistetaan.Pääasia että nautitte siitä ja kumpikin tahtoo samaa asiaa.Suunnitelkaa rauhassa ja jos kaipaat apua olen valmis auttamaan ihan harrastuksena.Olen kudonnan Artesaani ja mulla on käsityötaitoja ja tietoja myös kasveista.Esim puutarhureilla, kukkien sitojilla, voi olla hienoja ideoita häiden laittamisesta.Puku voi olla jotain ihan muuta kuin perinteinen hääpuku.Riippuu paljon siitä hengestä minkä ympärille haluatte rakentaa häät.Voi olla modernia tai perinnettä.Voi olla vauhtihäät missä tapahtuu koko ajan ja kansa osallistuu.Se pitää miettiä minkätyyppisiä vieraita kutsutte.Että heilläkin on mukavaa.tai tunnelmahäät rauhallista musaa ja hyvää ruokaa pitkästä pöydästä.Tai molemmat voi kuulua juhlaan erillisinä ohjelmina.

    • Musiikkia!

      Ei tanssihäät:

      Mikäli esim. haluette musiikiin jotain hieman
      erikoisempaa niin konsertinomaista.

      Ohjelmistossa Reino Helismaan kappaleita, Vesa Matti Loiria upeita nostalgisia kappaleita.
      mm. rakovalkealla, päivänsäde ja menninkäinen jne.
      Nyt nuorekkaalla kokoonpanolla tilattavissa eri tilaisuuksiin.

      Tanssihäät:

      Mikäli haluatte taas vastaavasti uusinta
      "hittikermaa" mm. Pientä unelmaa, mä putoan, perutaan häät ym ym.. taattua nuorekasta menoa, niin sitten kannattaa ottaa tansiorkesteri
      Pekka Suonpä & Sydänkuu lisätietoa ositteessa: ==>> www.sydänkuu.com

      e-mail:

      [email protected]

      • Seregi^

        Viettäkää ne erikoisessa paikassa. Maistraatin edustajan tai papin saa vaikka minne. Tarjotkaa erikoista ruokaa. Laittakaa hauska pukeutumiskoodi.. käytä mielikuvistusta ;)


    • Tulevamorsu

      Louhenlinnaa en voi kyllä suositella kenellekään, joka haluaa päättää jotain juhlistaan itse ja saada vähän enemmän kuin ne kaksi vaihtoehtoa kaikkeen (joista molemmat ovat kamalia mutta minkäs teet kun "ei ole ennenkään ollut muita pöytäliinoja kuin tämä vihreä tai ruskea", siis mitä??).
      Emäntä on omahyväinen ja töykeä eikä ota asiakastaan huomioon oikeastaan ollenkaan, esittää ensin ystävällistä ja sanoo että "järjestetään hääparin toiveiden mukaan" mutta todellisuudessa vaihtoehtoja kaikessa on tosiaan se yksi tai kaksi niin ei paljon lohduta, ja jos jotain omaa yrität ehdottaa niin jyrkkä ei tulee kaikkeen("ei ole ennenkään hääparit tuoneet omia juttuja"). Omia juomia ei saa tuoda vaan pitää ostaa talon baarista missä olut on sen 5€ ja lonkero 6, näin esimerkkinä..Ehkä joku tykkää eikä ole rahasta kiinni, mutta itse en voi kyllä suositella paikkaa kenellekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe