Terve
Pitäisi jostain saada lasilevy ruokapöytään.
Osaako kukaan sanoa mistä saisi Vantaan läheltä moista? Eikös ihan ikkunalasifirmat tee noita? Tekeekö myös esim. viisteet tms. reunoihin?
Ruokapöytään lasi
4
2606
Vastaukset
- Sanet
Itse olen myös teettänyt itselleni ruokapöytään lasiin. Itselläni ruokapöydän kansi (ja koko pöytä) on mäntyä ja lasin olen siis laittanut tämän päälle. Kannattaa huomata, että lasi pitää olla leveydeltään/pituudeltaan pari millimetriä pienempi kuin pöydän kannen todellinen koko. Meidän lasiin tehtiin hiotut reunat ja lasi teetettiin tavallisessa lasiliikkeessä. Reunoja ei kannata turhaan pyöristellä, ellei myös ruokapöydän reunat ole pyöristetyt, vaan lasin tulee noudattaa samaa mallia kuin ruokapöydän kansikin on. Olen ollut kyllä tähän ratkaisuun tosi tyytyväinen, helppo puhdistaa eikä kallis pöytä naarmuunnu! :) Lasi pääsee vähän pöydän päällä liikkumaan (ellei sitä jotenkin kiinnitä, itse en ole kiinnittänyt). Lasiin tulee aika helpolla ikävän näköisiä sormenjälkiä, mutta paras puhdistuskeino on laittaa kosteaan keittiörättiin vähän tiskiainetta ja pyyhiä pöytä ja lopuksi vielä pyyhkäistä pelkästään kostealla rätillä.
- Lasiin päätynyt
Haaveilen myös pöytälasista. Mitä moinen maksaa?
- Sanet
Lasiin päätynyt kirjoitti:
Haaveilen myös pöytälasista. Mitä moinen maksaa?
Meillä maksoi 180x90cm pöytään 120 euroa. Mutta tein kyllä pienen soittoringin ja kyselin hinnat eri lasiliikkeistä ja hinnoissa oli siis TODELLA huimia eroja, että kannattaa kyllä vähän kysellä ennen kuin ostaa!
- Anonyymi
Puuseppä taidot.
Tehdä sopiva alusta lasi pyödälle, johon voi luvan kanssa laittaa aseita tms näyttöön julkiset tilat.
Jännitääkö kaikkia oksettaa jo kaikkia kysymys puhelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418