Mulla on The Sims 2. En tajua kuinka voin rakentaa talon. Olen kokeillut vaikka mitä mutta se ei vaan anna tehdä mitään. Tavaroita osaan ostella ja tapetteja vaihtaa sekä lattiamateriaalia ja kaikkea muuta, mutta seiniä en osaa tehdä enkä perustuksia. Miten ne saa tehtyä?
APUA
7
288
Vastaukset
- Emm_
Kokeilisit käyttää järkeä? :)
- The Sims 2
Sitähän tässä on käytettykin, mutta alan epäilemään että tässä, minkä olen netistä imuttanut, ei ole kaikki osat kunnossa.
- Adonia
The Sims 2 kirjoitti:
Sitähän tässä on käytettykin, mutta alan epäilemään että tässä, minkä olen netistä imuttanut, ei ole kaikki osat kunnossa.
Luultavasti siinä ei ole kaikki osat kunnossa. Ostaisit kaupasta niin varmasti toimisi. Paljon parempi hyvä peli jonka hinta kirpaisee hetken kuin peli joka on ilmainen muttei toimi kunnolla. Talon rakentaminen on niin tärkeä osa peliä, että vaikeaksi menee.
- tee ekaksi tontti..
Adonia kirjoitti:
Luultavasti siinä ei ole kaikki osat kunnossa. Ostaisit kaupasta niin varmasti toimisi. Paljon parempi hyvä peli jonka hinta kirpaisee hetken kuin peli joka on ilmainen muttei toimi kunnolla. Talon rakentaminen on niin tärkeä osa peliä, että vaikeaksi menee.
Siis tässä kakkosessa pitää ekaksi luoda tontti ja sitten vasta päsäet taloa rakentaa..?ootko tehny tontin,jos oot niin sit siinä on jotain vikaa joo.
- The Sims 2
tee ekaksi tontti.. kirjoitti:
Siis tässä kakkosessa pitää ekaksi luoda tontti ja sitten vasta päsäet taloa rakentaa..?ootko tehny tontin,jos oot niin sit siinä on jotain vikaa joo.
Olen luonut tontin, joo. Voi hitsi jos tossa pelissä on jotain vikaa, mutta en enää muutakaan keksi. Kiitti neuvoista :)
The Sims 2 kirjoitti:
Olen luonut tontin, joo. Voi hitsi jos tossa pelissä on jotain vikaa, mutta en enää muutakaan keksi. Kiitti neuvoista :)
Moikka!
Joku joskus on sanonut, että netistä ladatusta Sims 2 pelissä ei toimi tuo rakennus työkalu, vaikka tontinkin on laittanut.
Itselläni on aidot pelit ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tosin en voi sanoa tosta toimimattomuudesta varmaa neuvoa, mutta näin olen tältä palstalta lukenut monella olleen sama ongelma (siis ladattujen pelien kanssa).
Ainahan valmiita taloja voi ladata netistä. Eihän se ole sama, kuin itse olisi rakentanut, mutta helpottaa...
Toivottavasti joskus onnistuu...- The Sims 2
squrtle kirjoitti:
Moikka!
Joku joskus on sanonut, että netistä ladatusta Sims 2 pelissä ei toimi tuo rakennus työkalu, vaikka tontinkin on laittanut.
Itselläni on aidot pelit ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tosin en voi sanoa tosta toimimattomuudesta varmaa neuvoa, mutta näin olen tältä palstalta lukenut monella olleen sama ongelma (siis ladattujen pelien kanssa).
Ainahan valmiita taloja voi ladata netistä. Eihän se ole sama, kuin itse olisi rakentanut, mutta helpottaa...
Toivottavasti joskus onnistuu...Ai voi ladata valmiita taloja? Kiitos vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923