Mulla on The Sims 2. En tajua kuinka voin rakentaa talon. Olen kokeillut vaikka mitä mutta se ei vaan anna tehdä mitään. Tavaroita osaan ostella ja tapetteja vaihtaa sekä lattiamateriaalia ja kaikkea muuta, mutta seiniä en osaa tehdä enkä perustuksia. Miten ne saa tehtyä?
APUA
7
312
Vastaukset
- Emm_
Kokeilisit käyttää järkeä? :)
- The Sims 2
Sitähän tässä on käytettykin, mutta alan epäilemään että tässä, minkä olen netistä imuttanut, ei ole kaikki osat kunnossa.
- Adonia
The Sims 2 kirjoitti:
Sitähän tässä on käytettykin, mutta alan epäilemään että tässä, minkä olen netistä imuttanut, ei ole kaikki osat kunnossa.
Luultavasti siinä ei ole kaikki osat kunnossa. Ostaisit kaupasta niin varmasti toimisi. Paljon parempi hyvä peli jonka hinta kirpaisee hetken kuin peli joka on ilmainen muttei toimi kunnolla. Talon rakentaminen on niin tärkeä osa peliä, että vaikeaksi menee.
- tee ekaksi tontti..
Adonia kirjoitti:
Luultavasti siinä ei ole kaikki osat kunnossa. Ostaisit kaupasta niin varmasti toimisi. Paljon parempi hyvä peli jonka hinta kirpaisee hetken kuin peli joka on ilmainen muttei toimi kunnolla. Talon rakentaminen on niin tärkeä osa peliä, että vaikeaksi menee.
Siis tässä kakkosessa pitää ekaksi luoda tontti ja sitten vasta päsäet taloa rakentaa..?ootko tehny tontin,jos oot niin sit siinä on jotain vikaa joo.
- The Sims 2
tee ekaksi tontti.. kirjoitti:
Siis tässä kakkosessa pitää ekaksi luoda tontti ja sitten vasta päsäet taloa rakentaa..?ootko tehny tontin,jos oot niin sit siinä on jotain vikaa joo.
Olen luonut tontin, joo. Voi hitsi jos tossa pelissä on jotain vikaa, mutta en enää muutakaan keksi. Kiitti neuvoista :)
The Sims 2 kirjoitti:
Olen luonut tontin, joo. Voi hitsi jos tossa pelissä on jotain vikaa, mutta en enää muutakaan keksi. Kiitti neuvoista :)
Moikka!
Joku joskus on sanonut, että netistä ladatusta Sims 2 pelissä ei toimi tuo rakennus työkalu, vaikka tontinkin on laittanut.
Itselläni on aidot pelit ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tosin en voi sanoa tosta toimimattomuudesta varmaa neuvoa, mutta näin olen tältä palstalta lukenut monella olleen sama ongelma (siis ladattujen pelien kanssa).
Ainahan valmiita taloja voi ladata netistä. Eihän se ole sama, kuin itse olisi rakentanut, mutta helpottaa...
Toivottavasti joskus onnistuu...- The Sims 2
squrtle kirjoitti:
Moikka!
Joku joskus on sanonut, että netistä ladatusta Sims 2 pelissä ei toimi tuo rakennus työkalu, vaikka tontinkin on laittanut.
Itselläni on aidot pelit ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tosin en voi sanoa tosta toimimattomuudesta varmaa neuvoa, mutta näin olen tältä palstalta lukenut monella olleen sama ongelma (siis ladattujen pelien kanssa).
Ainahan valmiita taloja voi ladata netistä. Eihän se ole sama, kuin itse olisi rakentanut, mutta helpottaa...
Toivottavasti joskus onnistuu...Ai voi ladata valmiita taloja? Kiitos vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411501Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86752
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55538
- 38524
- 55486