Tervehdys hyvä herrat homot.
Kuten otsikosta näkyy, on kyse suuseksistä. Olen vuosien mittaan lukenut tästä aiheesta eri lehtien netin foorumeita. Suomalaisia sekä anglosaksisia. Olen niissä monta kertaa törmännyt seuraavaan suuseksi-aiheeseen. Siitä ovat kirjoittaneet (visusti anonyymisti), sekä hetero- että homomiehet. Asetelmana on ollut: Homomies on/on ollut heteromiehen salainen suurakastaja. Asia homomiesten kertomana on ollut rennon avointa, mutta heteromiesten kertomana se on ollut hieman takeltelevaa, jotenkin ujostelevaa. Sellaista suuren salaisuuden paljastamista.
Homomiesten suhteen ovat ymmärtääkseni olleet kyseessä ns. ”imuri” rakastelijat. Vieläpä sellaiset, jotka haluavat tehdä sitä nimenomaan heteromiehille. Heteromiesten suhteen taas on ollut kyseessä miehet jotka rakastavat ennen kaikkea suuseksiä ja sitä heille tehtynä.
Usein heteromiehet kuvasivat kokemustensa olleen hyvin nautinnollisia ja monet heistä olivatkin jääneet tuohon seksisuhteeseensa ”koukkuun” useiden vuosien ajaksi.
Tämänkaltaiset parit ovat tietenkin ilman muuta pientä vähemmistöä, sekä homojen, että heteroiden keskuudessa. Mutta silti, heitä on varmasti paljon enemmän kuin mitä puhutaan tai luullaan. Siitä olen varma. Loukkaako tällainen kunnon homomiehiä? Ja jos loukkaa, niin miksi? Minusta tuollainen saattaisi olla aika nättikin juttu, mutta ”imurin” tulisi olla silloin 100% homomies. Ei mikään bi. Tämän sanoi naiseensa rakastunut heteromies (siis minä). Olisi kiva saada asiallisia palautteita.
Heterolle suuseksiä
24
5020
Vastaukset
- on niin kiinnostavaa?
Mikä ihme siinä on kiinnostavaa, että toinen mies (homo) ottaa sinulta suihin?
Ja kyllä sanomattakin aika yksipuolista toimintaa :) Mutta joo.. tällaisia homoja löytyy, joiden fantasia on imeä heteromiehiä. En sitten tiedä kummalla rattaat on enempi solmussa, tekijällä vai antajalla. Antajalla silloin, kun harrastaa tällaista parisuhteessa, tekijällä nyt muuten vain, kun yleensä harrastaa satunnaista seksiä...- pois!
Kyllä se satunnaisen seksin harrastaminen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus nykyaikana.
- Axel
pois! kirjoitti:
Kyllä se satunnaisen seksin harrastaminen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus nykyaikana.
Mä en kyl tajuu, et miten hetero voi pitää itseään heterona, jos nauttii, että mies(homo)imee sitä?
- Axel
Axel kirjoitti:
Mä en kyl tajuu, et miten hetero voi pitää itseään heterona, jos nauttii, että mies(homo)imee sitä?
Olen itse lähes 100% gay ja en voisi kuvitella, että nauttisin siitä että nainen imee..eli jos mies väittää olevansa hetero ja nauttii siitä, että toinen mies imee, niin kyllähän sitä vähintään bi silloin on.
- kiukku pussiin
Axel kirjoitti:
Olen itse lähes 100% gay ja en voisi kuvitella, että nauttisin siitä että nainen imee..eli jos mies väittää olevansa hetero ja nauttii siitä, että toinen mies imee, niin kyllähän sitä vähintään bi silloin on.
"Nokun se homous on niin iso taakka kannettavana", parempi on siis valehdella itselleen olevansa umpihetero. Semmoista kulissia nämä pelokkaat "umpihetero" äijät pitää. Sanoisin että melko pieni on itsetunto heillä.
- Axel
kiukku pussiin kirjoitti:
"Nokun se homous on niin iso taakka kannettavana", parempi on siis valehdella itselleen olevansa umpihetero. Semmoista kulissia nämä pelokkaat "umpihetero" äijät pitää. Sanoisin että melko pieni on itsetunto heillä.
Miksi nämä "heterot" aina mainitsevat, että on hetero ja on tyttöystävä..sehän on vain ulkokuori eli jonkinlainen suojakuori. Teot ratkaisevat ja selittävät, että kuka tai mikä on. Jos haluaa, että mies imee, niin kyllähän sitä jonkin tason homppeli on oli sitten kotona tyttöystävä ym. ym. Uskomatonta selittelyä. Ettekö tunne itseänne??
- Lukenut hetero
Axel kirjoitti:
Miksi nämä "heterot" aina mainitsevat, että on hetero ja on tyttöystävä..sehän on vain ulkokuori eli jonkinlainen suojakuori. Teot ratkaisevat ja selittävät, että kuka tai mikä on. Jos haluaa, että mies imee, niin kyllähän sitä jonkin tason homppeli on oli sitten kotona tyttöystävä ym. ym. Uskomatonta selittelyä. Ettekö tunne itseänne??
No olipas kitkeriä vastauksia. On kovin suvaitsemattomia jäykkäniskoja liikkeellä. Minähän otin asian puheeksi nimenomaan yleisellä tasolla, yhdenlaisena ilmiönä ihmisten moninaisessa eroottisessa elämässä.
Vastaukseksi sain vain täysin omakohtaisia, vinoileviakin, vastauksia. Tuo oma napa on useille myös se maailman napa.
Tätä asiaa ei näemmä hyväksytä sen enempää homo- kuin heteromaailmassakaan, vaikka sitä varmasti esiintyy enemmän kuin luullaan.
Ei ryppyotsaisuus näissä asioissa ole kovin paikallaan. - yöäks!
pois! kirjoitti:
Satunnaisista suhteista saa mitään! Enkä sellaista harrasta.
- Anonyymi
Axel kirjoitti:
Juurikin näin.
Eniten mies joka katkera ja sanoo, että ei voi nauttia siitä, ei ole kokeillut viel. Itse muistan kaverini, joka huippusarjan mieste nmies, bodari, adonis kroppa, mollasi aina minua, koska olin aika menestynyt myös miesten keskuudessa ja naiset ihannoivat. Niinpä kerran hän hieman huppelipäissään sanoi, no maistapa kunnon miestä. Sen jälkeen hän on aina sanonut, älä sano mitään, voiko ottaa uuusiksi.? Naimisissa on, mutta ina kysyy voisinko, en koska olen jo varattu ajat toiselle.? joten se pahiten sanoo, joka eniten kaipaa. Kuten sanotaan ettei ruuasta voi sanoa onko hyvää tai pahaa, eritoten mausta, maku on asia, muttei jos kokeile, niin ei voi sanoa? allergiat erikseen. Kiittoo kauniisto jo 35 miehen kanssa yhdessä ollut. Ja en vaihda. Pyydän vain kokeile pois, parasta. - Anonyymi
Lukenut hetero kirjoitti:
No olipas kitkeriä vastauksia. On kovin suvaitsemattomia jäykkäniskoja liikkeellä. Minähän otin asian puheeksi nimenomaan yleisellä tasolla, yhdenlaisena ilmiönä ihmisten moninaisessa eroottisessa elämässä.
Vastaukseksi sain vain täysin omakohtaisia, vinoileviakin, vastauksia. Tuo oma napa on useille myös se maailman napa.
Tätä asiaa ei näemmä hyväksytä sen enempää homo- kuin heteromaailmassakaan, vaikka sitä varmasti esiintyy enemmän kuin luullaan.
Ei ryppyotsaisuus näissä asioissa ole kovin paikallaan.siitä olen samaa mieltä, joskin kirjoitn esimerkillä. Olkoon maailma suvaisevampi kaikille ja monelta osin. Jos mietitte ja katsotte, kuinka tiukkaa, kaunista kroppaa ja antaumuksellista on myös urheuli, niin siihen on tehty töitö todella, todella paljon. Nyt kun Armando sen 145 ooo ekua voitti, voi mikä polemiikki asiasta. Kyllä urheilija on palkkansa ansainnut. Eri asia on onko kansanedustajat ja ministerit lakeerinsa ansainnut?
- hemmo
"..., mutta ”imurin” tulisi olla silloin 100% homomies. Ei mikään bi. Tämän sanoi naiseensa rakastunut heteromies (siis minä)"
Tämäntyylinen kirjoittelu osoittaa sinulla mukaheterona ylimielistä suhtautumista homoihin, joten tämän parempia vastauksia on turha odottaa. Olet itse bi, sen vuoksi tarinasi ärsyttää. - hemmo
"Loukkaako tällainen kunnon homomiehiä? Ja jos loukkaa, niin miksi?"
Normihomoa tällainen käytös varmasti loukkaa, koska kukapa haluaisi olla pelkkänä esineellistettynä objektina? Tavalliselle homolle seksi ei ole suorituksena minkään arvoista, vaan siitä tulee kunnon seksiä vasta kun oikeat tunteet astuvat peliin. - gila
Kiva nimitys ihmiselle tuo "imuri". Et sen esineellistävämpää termiä keksinyt? Suosittelen jotain siivouskomerosta löytyvää mallia. Imee varmasti pölyt myös päänupista.
Olet ehkä naiseesi rakastunut, mutta et hetero. Mikä vaikeus on tunnustaa olevansa biseksuaali? Imuri ei saisi olla "mikään bi". Mikäs bissä on vikana? Katso peiliin ja tutki itseäsi.
t. bi- Nimetön
Sanompa minäkin sanasen. Alkuperäinen kirjoittaa kyllä asiaa siinämielessä että minulla on meneillään samatilanne. Olen onnellisesti liitossa ja hetero , mutta haluan sen tunteet että minultaotetaan suihin sillointällöin kunnolla ja ilman kummempia herkistelyjä. Muutaman vakioimijän ole saanut , chattipalstalta tietenkin , ja kovin ovatkin olleet tyyyväisiä ja innokkaita.Aloite tapaamisiin onkin pääsääntöisesti tullut heiltä . Itse envälitä suhteesta tai aktista missääntapauksessa miehenkanssa, vaan pelkkä fyysinen seksisuoritus on se mitä haen ja annan siis suihinottajalle mitä hän haluaa. Viehätys on siinä paljon että asiaanmennään samantien tavattaessa, ja silläselvä sitten. Eli annan jos otetaan.
- ;-D
Nimetön kirjoitti:
Sanompa minäkin sanasen. Alkuperäinen kirjoittaa kyllä asiaa siinämielessä että minulla on meneillään samatilanne. Olen onnellisesti liitossa ja hetero , mutta haluan sen tunteet että minultaotetaan suihin sillointällöin kunnolla ja ilman kummempia herkistelyjä. Muutaman vakioimijän ole saanut , chattipalstalta tietenkin , ja kovin ovatkin olleet tyyyväisiä ja innokkaita.Aloite tapaamisiin onkin pääsääntöisesti tullut heiltä . Itse envälitä suhteesta tai aktista missääntapauksessa miehenkanssa, vaan pelkkä fyysinen seksisuoritus on se mitä haen ja annan siis suihinottajalle mitä hän haluaa. Viehätys on siinä paljon että asiaanmennään samantien tavattaessa, ja silläselvä sitten. Eli annan jos otetaan.
Mutta eikös tuon vuoksi miehet käy yleensä huorissa? Preferoit kuitenkin homoja ja se tarkoittaa taas sitä, että ...
- Lukenut hetero
Nimetön kirjoitti:
Huomaatko minulle annetuista palutteista niiden kiukun ja vinoilun. Ilmeisesti tällä foorumilla on paljon narsistisia homoja. Sellaisia homoja jotka eivät suvaitse muiden näkemyksiä lainkaan. Vain omiaan. Lisäksi pyrkivät leimaamaan ja syyllistämään eri mieltä olevia kirjoittajia. Varsin narsistista.
Totuus on kuitenkin että tuonkaltaisia homoja on, eikä vain muutama tyyppi. Sen varmaankin totesit netti-Chateissasi.
tse en ole ollut mukana noissa jutuissa, mutta kuten kerroin, niistä on ollut paljon puhetta eri chateissa ja foorumeilla, etenkin joillakin ulkolaisilla sivuilla. Juuri tämän takia otin asian puheeksi tällä foorumilla.
Vaikka itselläni ei ole ko. kokemuksia, on se minusta ihan jees juttu. - Late42v
Lukenut hetero kirjoitti:
Huomaatko minulle annetuista palutteista niiden kiukun ja vinoilun. Ilmeisesti tällä foorumilla on paljon narsistisia homoja. Sellaisia homoja jotka eivät suvaitse muiden näkemyksiä lainkaan. Vain omiaan. Lisäksi pyrkivät leimaamaan ja syyllistämään eri mieltä olevia kirjoittajia. Varsin narsistista.
Totuus on kuitenkin että tuonkaltaisia homoja on, eikä vain muutama tyyppi. Sen varmaankin totesit netti-Chateissasi.
tse en ole ollut mukana noissa jutuissa, mutta kuten kerroin, niistä on ollut paljon puhetta eri chateissa ja foorumeilla, etenkin joillakin ulkolaisilla sivuilla. Juuri tämän takia otin asian puheeksi tällä foorumilla.
Vaikka itselläni ei ole ko. kokemuksia, on se minusta ihan jees juttu.Olen homo ja täytyy tunnustaa, että minusta olis kyl kiihottavaa kun saisin ns. "pokattua" heteromiehen ja imisin kyllä mielelläni!!
Ajattelen nyt täysin vain seksikokemuksena, enkä niinkään ajattele sen syvempiä tässä kohtaa. Kyllähän monet meistä homoista haaveilee komeista heteromiehistä. "Lukenut heterohan" kirjoitti ihan asiallisesti. - on vähän
Late42v kirjoitti:
Olen homo ja täytyy tunnustaa, että minusta olis kyl kiihottavaa kun saisin ns. "pokattua" heteromiehen ja imisin kyllä mielelläni!!
Ajattelen nyt täysin vain seksikokemuksena, enkä niinkään ajattele sen syvempiä tässä kohtaa. Kyllähän monet meistä homoista haaveilee komeista heteromiehistä. "Lukenut heterohan" kirjoitti ihan asiallisesti.eriasia kuin tehdä.
Kuinka monella on fantasioita? varmasti monella, mutta kuinka moni toteuttaa kaikki fantasiansa? ei varmaan monikaan... - Anonyymi
No pojat rauhoittukaapas.
Kyllä hetero, heteron tuntee ja bi bi:n sekä sekamalskan.
Tuohan ei ollut heteromiehen käytöstä ollenkaan, mitä kovemmin huutaa, sitä enemmän jokin itseen sattuu? onko se kaipuu, kateus mitä muut tekee tai eivät tee. Itse ei ole kokenut.
Pyydän Sinua olemaan fiksumpi ja parempi ihminen, eli ns, käyttäydy oj´k, niin saa vielä enemmän kaikua. Olen ok kaveri, kirjoituksista kuulee.
Hyvää jatkoa, onne ja kuullaan ja kirjoitellan jos täällä nähdään.
Jokke - Anonyymi
Nimetön kirjoitti:
Hyvä niin. Jos tykkäät, että mies ottaa sinulta suihin ja imee spermat, niin ok.
Ei se maailmaa kaada, kuin, jos suhteesi saa tietää siitä. Oletko miettinyt, mitä puhelin tai kännykkä jättää jälkiä? Eli olen ja kannustan sinua, mutta en ole terapeuttejanne ja itse tykkäät nyt ns, jännityksestä, silloin sinulla seisoo. Miksei. Olisihan miellyttävää ottaa tuntemattomalta kortsulla suihin, mutten paljaalla. Pikaystäväni kanssa meni 3 kuukautta nnen kuin suostuimme seksiin ilman kortsua ede suu sellaiseen. Joten mietittävää, jos oletkin antava, sinulla Glans peniksessä pieni haavauma, toinen kantaa imevöä tautia jasaat. Tartutat sen tyttöystävääsi, kihlattuusi, vaimoosi. Niin yleivaarallinen tartuntatuti menee jäljityksen eli silln pengottaan kaikki kunppanit ja mahdollisesti jäjitys,Ovelle kolkuttajat ja kirjeett. Eli hyvä esimerkki on pinnalle noussut kuppa eli syfilis, joita ainakin Hesan sanoista levinnyt ulkaomaista tietä. Tippuri saa kalun hieman irvistelemään ja condyloomassa voi selvitä hyvin ilman hoitoa, mutta seksissä condomi pakollinen leviämisen ehkäsyksi. Eli piirit pienet pyörii.
Kiitos - Anonyymi
on vähän kirjoitti:
eriasia kuin tehdä.
Kuinka monella on fantasioita? varmasti monella, mutta kuinka moni toteuttaa kaikki fantasiansa? ei varmaan monikaan...Juuri näin.
Ilman fantasioita emme elä, ja elämme fantasioissa. Kuten näemme kasvot, kropan kehon, joka piirtynyt komeana, kauniina mieleemme, niin vaikea sitä on kieltää.
Eli tottahan on, että kun katselee TOKYON MM kisoja, niin helppinen sentään millaisia kroppia toisena jälkeen ja varmasti sadoille erilaisille mieleisiä. Ihanaa olisi tuota imuttaa, kato nyt kun vasemmassa ihan jäätävä lahkeessa on. Ja mikä parasta tekniikassa, katsokaapa noita hidastuskuvia, niin mielikuvituksen saa gay miehellä jos heterollakin laukkaamaan. Ja ettemme olisi niin optimistisia, niin meille tarjotaan hunajaa eli 100m juoksun jälkeen kroppa paljaaksi ja pelkkää lihasta tarjolle. Kyllä seksuaalisuus aon kaikessa läsnä. Miksei olisi ja miksemme saisi olla seksuaalisia, jos emme niin hitto vieköön. Ihmisen perustarve. Seksi on nami kun oikein ja ihmisen oikean kanssa tekee. Kiitos
- Anonyymi
Moikka.
Olet ihan asiallisella ja oikealla sialla. Nimittäin ei ole oikeaa tai väärää. Kun kerran tietää, että olen 70% naiseen ja 30% mieheen, kokeile toisen luvalla tai ennen sitä kumpi on parempi.
Paras vaihtoehti parisuhteelle olisi, että nainenkin kokeilisi mitä tuntee ja tietää. Eli kyllä mies voi saada ottamaan suihin hetereona, ehkä vertaa sitten jopa vaimoonsa tai muuten, Parhaat IMUT.,m´niinkö.
Itse kun tuossa jos toista kommentoin lääkärinä, niin kyllä se on vain ,että kun oikean löytää siinä pysyy. Mekin ensitapaamisesta 35 vuota yhdessä ja onnellista hyvää aikaa on ollut. Meillä samat amatit ja päämäärät ja ollet jo pitkään sitä mitä olemme, saaneet mitä haluamme ja tehneet mitä haluamme! elämältä ei voi paljon enemmän pyytää.
Sinulle sanoiksi: kokeile ja mieti, sano ja tuota, Jos vaillinaisessa suhteessa, keskustele. Rakkaus ylittää rajat ja Teillä voi olla auvoinen suhde, jossa molemmat saa mitä haluaa. - Anonyymi
Ja voin tämän verran avautua tähdistä. Lienee tuo Susanna se Only Fans tähti, mutta en hänestä niin. Kun näin hänen uusimman kaverinsa sängyllä, niin nami tuo on kyllä sellainen mies/poika Itä-Hesasta, että pitääkö perheensä vielä koossa vaiko menee Susannan mukana. Näitä sanoja lukekaa ja miettikää, kyllä kaveri namu, ja varmaan Susanna jos jos olisin Hetero?
Ihanaa, kun pienet asiat täällä meidän kotosuomessa saa suuret piirteet.
Mutta suureksi sen vaan suussa, miehensä sanojen mittaiseksi. Olen saanut oman miehen jo niin aikoja sitten enkä vaihda.
Minusta kivaa ja ihanaa kommentoida sekä asiaa ja asian vierestä, joita ihmiset saa itsellensä nostetuksi ongelmaksi. Pyydän katsomaan peiliin; olkaamme vielä itsenäisiä, sietäkäämme toisia, rakentakaamme pesää sen kanssa josta tykkäämme ja olkaamme suvaitsevaisia. Käsiksi ei saa käydä kuin rakkaudesta ja silloinkin vain hellyydestä. Kiitokset Teille. - Anonyymi
Tuohon kerron kreikasta. Kun siihen aikaan harrastettiin orgioita, ei ollut tietoa olisko toinen gay, lasbo, hetero vaiko? Miten määriteltävissä. Panomiehet eli useimmiten yläluokan miehet määrittivät asemansa panijoina, eli olivat TOP. Sen sijaan ei myöskään oltu autuaina tietävinä sairauksista ja muista, mutta, myöskään ei ketään lannistettu. Orgiat ja orgasmistettavat olivat usein jaoteltu vai aktiivisen ja passiivisen osallistumisen perusteella. Näin syntyi käsitteet TOP eli(halliseva, paneva) BTM(alistuva, ottava).
Pientä kertausta tuohon myös, että usein tämä alistuva oli alle täysi-ikäinen, nainen tai miespuolinen. Pederastiset Mykonilaiset suhteethan täten korostivat miehuutta ja miehisyyttä, joten myös nykymaailman suuntaukset ja viittaukset ovat varmaan perua Kreikan ja Rooman aikaisesta Divide et Imperasta. Hajota ja hallitse.
Voi olla kaukaa haettua, mutta kun miettii niin osat loksahtelevat paikalleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475918
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?885644Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2525619Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k324726Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494709Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1963974- 1413500
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283136Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43121Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253117