seksiä kaverin kanssa..

TEa

Olin kaverini Mikon kanssa saunassa ja huomasin kuinka Mikolla olkoi veitikka jöpöttää kun hän katseli alastonta kroppaani.. kiihotuin kun huomasin et Mikko oli kiinnostunut musta niin.. otin Mikon kalun käteeni,hellään hyvvilyyn ja pian otin koko komeuden suuhuni.. Mikko hymähti hieman kun sieppasin kullin suuhuni.. tunsin kuinka se sykki niin lämpöisenä ja täynä intoa.. imin sitä kaulua yhä tiuhemmin ja aloin itsekkin kostua.. pyysin Mikkoa laittamaan kalunsa minun huulilleni sillä olin jo valmis siihen että hän olisi tullut sisääni.. hetken myöhemmin Mikko työntyi sisääni,se tuntui niin hyvälle vaikka silti niin väärälle sillä Mikko oli mun paras ystäväni tai niin hänelle olin uskotellut,sillä miksi menettäisin miehen joka oli valmis maksamaan koko elämäni ja huolehtisi lapsistani.. Mikko tuli pian, kun annoin hänen työntyä sisälleni.. nuolin hänen kalunsa puhtaaksi ja sovimme ettemme puhuisi siitä kenellekkään.. nyt minulla on toinen mies,Make.. Hän on aivan ihana vaikkei hänellä olekkaan yhtä iso kuin Mikolla,niin silti hän saaa minut tuntemaan ja tyydyttää haluni.. Mutten voi olla ajattelematta Mikkoa, sillä haluan vähän isompaa.. mitä pitäisi tehdä? Kertoakko totuus vaikka se sattuisi? Haluan jatkaa maken kanssa, vaikka välil haluaisin Mikon olevan se.. =) en tiedä mitä tehdä.. neuvoja? kiitos.. T:TeA

3

17112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The BoRis

NO jos molemmat on sun "kavereita" niin rohkeasti vaan kerrot mitä tahdot, niin eiköhän homma selviä sit siten :P

• haluaa yhdyntään?

Ainakin kumppanilla ei!
      Joudun aina vakuuttamaan kuinka ihanaa olisi yhdyntää ja tuntea kumppaniani toteellisesti haluavansa sen ja laukaisevan sisälleni.

Huomenna ollaan yhdessämme jälleen, mutten jaksa sitä enää pyytää. Kaikki kerrat on ollut pettymystä.

Sitten sekin, että mies luulee, että voi naida molempia naisia samana päivänä ja leikkivänsä orgasmia päästäen vähän pissaa sisällesi, jotta spermat jäisi illaksi vielä vaimolleen, jotta vaimonsa ei epäileisi syrjähyppyjä.

• jaska

Mä teen ainakin aina niin että päästän vähän virtsaa emättimen perukoille ja säästän spermat parempaan panoon. Nyt kaikki miehetkin vaan teeskentelemään orgasmeja! Tasa-arvo se pitää tässäkin asiassa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe