seksiä kaverin kanssa..

TEa

Olin kaverini Mikon kanssa saunassa ja huomasin kuinka Mikolla olkoi veitikka jöpöttää kun hän katseli alastonta kroppaani.. kiihotuin kun huomasin et Mikko oli kiinnostunut musta niin.. otin Mikon kalun käteeni,hellään hyvvilyyn ja pian otin koko komeuden suuhuni.. Mikko hymähti hieman kun sieppasin kullin suuhuni.. tunsin kuinka se sykki niin lämpöisenä ja täynä intoa.. imin sitä kaulua yhä tiuhemmin ja aloin itsekkin kostua.. pyysin Mikkoa laittamaan kalunsa minun huulilleni sillä olin jo valmis siihen että hän olisi tullut sisääni.. hetken myöhemmin Mikko työntyi sisääni,se tuntui niin hyvälle vaikka silti niin väärälle sillä Mikko oli mun paras ystäväni tai niin hänelle olin uskotellut,sillä miksi menettäisin miehen joka oli valmis maksamaan koko elämäni ja huolehtisi lapsistani.. Mikko tuli pian, kun annoin hänen työntyä sisälleni.. nuolin hänen kalunsa puhtaaksi ja sovimme ettemme puhuisi siitä kenellekkään.. nyt minulla on toinen mies,Make.. Hän on aivan ihana vaikkei hänellä olekkaan yhtä iso kuin Mikolla,niin silti hän saaa minut tuntemaan ja tyydyttää haluni.. Mutten voi olla ajattelematta Mikkoa, sillä haluan vähän isompaa.. mitä pitäisi tehdä? Kertoakko totuus vaikka se sattuisi? Haluan jatkaa maken kanssa, vaikka välil haluaisin Mikon olevan se.. =) en tiedä mitä tehdä.. neuvoja? kiitos.. T:TeA

3

16694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The BoRis

      NO jos molemmat on sun "kavereita" niin rohkeasti vaan kerrot mitä tahdot, niin eiköhän homma selviä sit siten :P

    • haluaa yhdyntään?

      Ainakin kumppanilla ei!
      Joudun aina vakuuttamaan kuinka ihanaa olisi yhdyntää ja tuntea kumppaniani toteellisesti haluavansa sen ja laukaisevan sisälleni.

      Huomenna ollaan yhdessämme jälleen, mutten jaksa sitä enää pyytää. Kaikki kerrat on ollut pettymystä.

      Sitten sekin, että mies luulee, että voi naida molempia naisia samana päivänä ja leikkivänsä orgasmia päästäen vähän pissaa sisällesi, jotta spermat jäisi illaksi vielä vaimolleen, jotta vaimonsa ei epäileisi syrjähyppyjä.

      • jaska

        Mä teen ainakin aina niin että päästän vähän virtsaa emättimen perukoille ja säästän spermat parempaan panoon. Nyt kaikki miehetkin vaan teeskentelemään orgasmeja! Tasa-arvo se pitää tässäkin asiassa olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe