Miten paljon maksaa gradun kansitus? Olen kuullut, että Turussa Kluutti olisi edullinen. Kannattaisi kuulemma lähettää kansitustöitä jopa ko. paikkakunnan ulkopuolelta. Minkähänlaisista hinnoista gradun kansituksessa puhutaan?
Gradun kansituksen hinnat
8
7234
Vastaukset
- Valmistuminen lähestyy
Olen itse tulostanut gradun, eli pelkästä kansituksesta olisi kyse..
- KM-2001
Kluutti oli tosi edullinen verrattuna esim. Tampereeen yliopistopainoon. Kluutissa oli tosi nopeaa, eli sain käsittämättömän äkkiä gradut kansiin ja palvelu oli ystävällistä. Sai viedä tulostettuina tai ottivat siellä kopioita. Oli muistaakseni erittäin edullista myös heillä ottaa kopiot.
- Sinttu
KM-2001 kirjoitti:
Kluutti oli tosi edullinen verrattuna esim. Tampereeen yliopistopainoon. Kluutissa oli tosi nopeaa, eli sain käsittämättömän äkkiä gradut kansiin ja palvelu oli ystävällistä. Sai viedä tulostettuina tai ottivat siellä kopioita. Oli muistaakseni erittäin edullista myös heillä ottaa kopiot.
Turussa Kluutti oli tosissaan hyvin edullinen. Kappalehinta oli 9 euroa! Kannet ovat siistit ja hienot - olen tyytyväinen. Vein itse paperitulosteet, mutta niinhän se pitää tuonne helsinkiläiseen firmaankin viedä. Heillä vaan kappalehinta on 15-20 euroa.
- khi
Sinttu kirjoitti:
Turussa Kluutti oli tosissaan hyvin edullinen. Kappalehinta oli 9 euroa! Kannet ovat siistit ja hienot - olen tyytyväinen. Vein itse paperitulosteet, mutta niinhän se pitää tuonne helsinkiläiseen firmaankin viedä. Heillä vaan kappalehinta on 15-20 euroa.
Kerroit, että Turussa gradun kannet sai kluutilla 9 euron hintaan. Mikä firma on kyseessä?
- minä myös
Mites sitten Helsingin suunnalla? Gradu alkaa olla kohta painokunnossa, mistäs niitä kansia kannattaisi kysellä? Yliopistopaino on tietysti helppo ja kallis...
- etelä-
helsingissä on Viiskulman lähellä halpa paikka. Mielestäni aiheesta oli juttua Hesarissa tai Ylkkärissä pari vuotta sitten. Yliopistopaino on tosi kallis
- ????
etelä- kirjoitti:
helsingissä on Viiskulman lähellä halpa paikka. Mielestäni aiheesta oli juttua Hesarissa tai Ylkkärissä pari vuotta sitten. Yliopistopaino on tosi kallis
se on tämä: http://www.kirjansitomovkjokinen.fi/
- gradu
???? kirjoitti:
se on tämä: http://www.kirjansitomovkjokinen.fi/
Siä jokisella makso n. 30e yhteen satasivuseen kannet, jos on vähemmän sivuja tai useempi kpl niin 20-25e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268