Kaipaisin linkkejä Venäjän juna-aikatauluihin, erityisesti kinnostaa Petroskoi-Murmansk väli.
Juna aikataulut
14
943
Vastaukset
- matkalle aikova
Kiitos linkistä, aikatauluasiat tuli selviksi ei muuta kuin lippuja ostamaan.
- Anonyymi
rzd kirjoitti:
http://www.timetable.tsi.ru/indexrg.php?lang=eng&w=1280&h=1024
Ei linkit toimi.
- Anonyymi
Minä myös, Petroskoi-Murmansk. Vanhat aikataulut on, en tiedä pitääkö ne paikkansa. Uusia en löydä. Mitä ruokaa mukaan junaan, vai onko siellä, miten kahden hengen hytti = sivuosoite-linkki lipuille ja aikatauluille. Myös Murmansk-Petroskoi.
- kiitos jos löydät, apua tarvitaan nyt- Anonyymi
teillä omia huoria kaapi-timot tappavat kuin kärpäisiä päivittäin
menisi iltapaskan ala-arvoinen propaganda timo lähibaariin etsimään, miten suom.huora myy itseä päivittäin ja niitä huoria suomessa olia aina ja on nyt. nälkäisiä peräkylän pirjoja kaapi-pena myy 50 e ja sarja-kuristaja tappaa ihanan suomalaisen huoran . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teillä omia huoria kaapi-timot tappavat kuin kärpäisiä päivittäin
menisi iltapaskan ala-arvoinen propaganda timo lähibaariin etsimään, miten suom.huora myy itseä päivittäin ja niitä huoria suomessa olia aina ja on nyt. nälkäisiä peräkylän pirjoja kaapi-pena myy 50 e ja sarja-kuristaja tappaa ihanan suomalaisen huoran .teidän possu-näköinen seluliitti nasty on huora !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja humalainen 15v.tyttö mene huoneseen 3 mohammudin kanssa, huoria tsyhan ilotytöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teidän possu-näköinen seluliitti nasty on huora !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja humalainen 15v.tyttö mene huoneseen 3 mohammudin kanssa, huoria tsyhan ilotytöt
iltapaskan roska kala-kiiskille haiseva tsuhnan prostituoittu, joka 15-vuotiana jo myy itseä mohammudeille. eihän suomessa ole sivistystä, kiiski myy omia jutuja ja vainon uhri on aina hieno venäläinen nainen, tämä on rikos naisia kohtaan. ja omat huorat myy itseä rauhassa tylsässä paska iltapaskojen pirunpellon suomessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iltapaskan roska kala-kiiskille haiseva tsuhnan prostituoittu, joka 15-vuotiana jo myy itseä mohammudeille. eihän suomessa ole sivistystä, kiiski myy omia jutuja ja vainon uhri on aina hieno venäläinen nainen, tämä on rikos naisia kohtaan. ja omat huorat myy itseä rauhassa tylsässä paska iltapaskojen pirunpellon suomessa
Kukaan ei voittaa tsuhnan huoria typeryydessä, läski jaloissa ja korkokengissä , lihavuudesta , kynsissä , ahneeudessa ja kaapi-Pena maksaa vuorille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voittaa tsuhnan huoria typeryydessä, läski jaloissa ja korkokengissä , lihavuudesta , kynsissä , ahneeudessa ja kaapi-Pena maksaa vuorille
Tässä hieno venäläinen nainen avutuu sisimmästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä hieno venäläinen nainen avutuu sisimmästään.
Ja miksi niindsä tänään afrikkassa ei kysynyt, miksi afrikkalaiset pakenee Eurooppaan ja Suomi ottaa heitä. Kertoisi sen, että musta somali raiskaa jopa 5v.lasta tai 85v.mummoa, mutta ei, puhuu Putinista. Ja iltapaska keksi otsikkoitta että myyisi oma sontaa aivopestyille penoille ja pirjoille peräkylissä. Ja nämä jopa eivät joutuu liikkumaan, niin odottavat iltapaskojen uutisia. Propaganda koneisto
- Anonyymi
Oisko ollunna pietarriin mänijöitä, kaikki junat män justiinsa.
- Anonyymi
Sama asia minua !!
- Anonyymi
http://www.rzd.ru/
Tuo linkki minulla hidas, mutta pitäis kai toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984