LÄÄKETEKNIKKO/FARMANOMI

Nelly

Missä paikkakunnilla voi opiskella lääketeknikoksi/farmanomiksi aikuislinjalla? Alkaako näitä aikuislinjoja muuloin kuin tammikuussa?

9

9675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuopiossa

Siis kuopiossa ainakin. Yhteishakuoppaista löytyy muutkin paikkakunnat

• rillaliina

työllistyminen tulevassa voi olla kehnoa kun nyt jo "riitaa" koko tutkinnon tarpeellisuudesta. Mieti vielä...
      Apteekit harkitsevat aloittavansa oman assistentin tutkinnon jolloin eivät työllistäisi lainkaan farmanomeja/lääketeknikoita.

• pahvi

Miten te jaksatte jankuttaa farmanomien/lääketeknikoiden työpaikoista. paremmin työllistettyjä saa hakea. Nyttenkin niille on pilvin pimein työpaikkoja. itse opiskelen juuri lääkealan perustutkintoa HESOTESSA. Mahtavaa. suosittelen.

• vähän lisää
        pahvi kirjoitti:

Miten te jaksatte jankuttaa farmanomien/lääketeknikoiden työpaikoista. paremmin työllistettyjä saa hakea. Nyttenkin niille on pilvin pimein työpaikkoja. itse opiskelen juuri lääkealan perustutkintoa HESOTESSA. Mahtavaa. suosittelen.

voi kyllä huvittaa lukea noita teidän kirjoituksia, kun melkein kaikki puhuvat puuta
        heinää tästä koulutuksesta.
        Itse opiskelen lääkealan perustutkintoa Hesotessa ja tämä on aivan mahtava koulutus.
        Työpaikkoja löytyy apteekeista,sairaala-apteekeista,lääketukuista,lääketehtaista,riippuen
        mihin koulutuksessaan suuntautuu. Ja tiedoksi:
        Jos valitsee apteekkialan, tutkintonimike on lääketeknikko ja jos valitsee lääkkeenvalmistuksen,lääkekehityksen tai lääketukkukaupan,on tutkintonimike farmanomi.
        Hesotessa on myös käytäntö,että kun suorittaa lääkealan perustutkinnon ja jos olet tarpeeksi hyvä,pääset Helsingin yliopistoon lukemaan farmasiaa,VAIKKA ET OLISIKAAN YLIOPPILAS. Niillä on siellä joku kiintiö.
        OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ,NIIN EI TARVITSE JAUHAA
        PASKAA!!!!

• weera
        vähän lisää kirjoitti:

voi kyllä huvittaa lukea noita teidän kirjoituksia, kun melkein kaikki puhuvat puuta
        Itse opiskelen lääkealan perustutkintoa Hesotessa ja tämä on aivan mahtava koulutus.
        Työpaikkoja löytyy apteekeista,sairaala-apteekeista,lääketukuista,lääketehtaista,riippuen
        Jos valitsee apteekkialan, tutkintonimike on lääketeknikko ja jos valitsee lääkkeenvalmistuksen,lääkekehityksen tai lääketukkukaupan,on tutkintonimike farmanomi.
        Hesotessa on myös käytäntö,että kun suorittaa lääkealan perustutkinnon ja jos olet tarpeeksi hyvä,pääset Helsingin yliopistoon lukemaan farmasiaa,VAIKKA ET OLISIKAAN YLIOPPILAS. Niillä on siellä joku kiintiö.
        PASKAA!!!!

(osuvan nimimerkin olet kyllä itsellesi valinnut;)))

Ottaako kupoliin kun tajusit että turhaanpa taisi tulla lähdettyä tuohon koulutukseen, vastauksesi oli todella lapsellinen.

Ja jos tietoa tuosta rillaliinun esittämästä asiasta haluat, käytäppä googlea, löytyy kyllä kun osaa hakea. Sehän on "vain" faktaa.

Sinne yliopistoon muuten pääsee kuka vain kun on suorittanut kolmevuotisen ammattitutkinnon, vaikka tarjoilija.
        Otappa itse asioita selvää ennenkuin vastailet typeryyksiä...

• ..........
        vähän lisää kirjoitti:

PASKAA!!!!

>>Hesotessa on myös käytäntö,että kun suorittaa lääkealan perustutkinnon ja jos olet tarpeeksi hyvä,pääset Helsingin yliopistoon lukemaan farmasiaa,VAIKKA ET OLISIKAAN YLIOPPILAS. Niillä on siellä joku kiintiö. >>

Voi tziizus.

• niin että tuota
        .......... kirjoitti:

>>Hesotessa on myös käytäntö,että kun suorittaa lääkealan perustutkinnon ja jos olet tarpeeksi hyvä,pääset Helsingin yliopistoon lukemaan farmasiaa,VAIKKA ET OLISIKAAN YLIOPPILAS. Niillä on siellä joku kiintiö. >>

Voi tziizus.

nii-iin??!!
        eipä sitä farmasiaa tosta noin vaan mennä lukemaan.eli kun ei ole ylioppilas, niin tämä lääkealan perustutkinto on ihan hyvä pohjakoulu siihen,jos haluaa farmaseutiks.
        että mikäs tässä mättää???
        ootteks te valittajat niitä, ketä on jääny rannalle ruikuttaan,eli ei oo päässy tähän koulutukseen???

• weera
        niin että tuota kirjoitti:

nii-iin??!!
        eipä sitä farmasiaa tosta noin vaan mennä lukemaan.eli kun ei ole ylioppilas, niin tämä lääkealan perustutkinto on ihan hyvä pohjakoulu siihen,jos haluaa farmaseutiks.
        että mikäs tässä mättää???
        ootteks te valittajat niitä, ketä on jääny rannalle ruikuttaan,eli ei oo päässy tähän koulutukseen???

On sanonta: Tyhmän ja hullun kanssa ei auta inttää.
        Ja tuo sopii sinuun, kun et näköjään tajua mitä sinulle kirjoitetaan.
        Ei kyllä ihme, ethän osaa itse edes oikein kirjoittaa...(tuolla kirjoitustaidolla ei kyllä yliopistoon mennä)...
        Hyvästi!

• Opiskelemaan?
        weera kirjoitti:

On sanonta: Tyhmän ja hullun kanssa ei auta inttää.
        Ja tuo sopii sinuun, kun et näköjään tajua mitä sinulle kirjoitetaan.
        Ei kyllä ihme, ethän osaa itse edes oikein kirjoittaa...(tuolla kirjoitustaidolla ei kyllä yliopistoon mennä)...
        Hyvästi!

Moi,
        luin kirjoituksia ko. aiheesta, koska olen itse harkitsemassa ns. pohjakoulutuksen aloittamista kyseisellä alalla. Olen toki korkeakoulukelpoinen, mutta työn monipuolisuus ja se, että YO-todistuksen omaavana "pikakurssitus" juuri nimenomaiseen ammattitutkintoon vaikuttaisi hyvältä vaihtoehdolta. Palkkauksesta ei näytä olevan mitään mainintaa, miksei!!!

Yliopistoon hakeutuminen onnistuu siis myös - ei ylioppilailla, kiintiöineen. Ei mikään väheksyttävä väylä. Kysymys on motivoituneisuudesta, hyvästä kirjoittamistaidosta sekä hyvästä asioiden sisäistämistaidosta. Vaivaa on nähtävä ja lukuhaluja oltava todellakin, jotta kukin valmistuu maisteriksi.
        Opiskeluterveisin
        Marian

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2343
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1277
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      671
    Aihe