Tervehdys,
Onko tietoa saako pintakosteusmittareita vuokrattua jostain? Paras olisi tietysti teettää mittaukset ammattilaisilla mutta tekisi mieli käydä paikat läpi ensin itse ennen kuin alkaa maksaa turhasta.
Kosteusmittarin vuokraus
5
9902
Vastaukset
- on turha
se näyttää koska viimeksi on käyty suihkussa.
- ainakin
kuntotarkastaja porasi reiän eteisen kautta suihkun taakse ja mittasi kosteuden. Mitään ei löytynyt ja kuivaa oli myös, kun kylppärirempan takia kaikki laitettiin uusiksi. Joten kannattaa pyytää joku mittaamaan kosteutta muualtakin kuin pinnasta.
- on paskan
jauhantaa.kyllä pintamittarilla katotaan että
lähetäänköö poraan reikiä vai ei.ehkä se tuntuu
pätevältä kun poraa reiän.se on ammattitaidon
puutetta.
kylpyhuone asentajilla on noi mittarit kaikilla,
ja kokemuksella näkevät jo päältä onko joku vialla.
sitten on nää kravatti pellet joiden taksa tähtitieteellinen. - tyhmyri
Totta kirjoitit. Kävin ymmärtämättömänä salaa suihkussa ennen mittausta (ihan pienessä) ja tuloksena on, että suihkuhuoneen seinät on purettava ja uudet rakennettava valtuutetun märkätilan ammattilaisen tekemänä. Mittaus suoritettiin yli puoli vuotta sitten viimevuoden puolella, mutta tulokset tulivat asukkaiden tietoon juhannukseksi. Työ on tehtävä joko heinäkuussa taloyhtiön toimesta ennalta määräämättömällä hinnalla tai itse teettää elokuun aikana.Aikaa vastauksen antoon annettiin kesäkuun loppuun eli peräti 11 päivää tiedon saamisesta. Ennakkavarotuksia ei annettu, päin vastoin molemmissa yhtiökokouksissa oli keskustelua asian tiimoilta että pientä saumojen korjausta oli odotettavissa, hieman laattojen silikoonien uusimista. Edellä mainitusta syystä yhtiökokouksessa valtuudet annettiin taloyhtiön hallitukselle toimia itsenäisesti.
Oma suihkutilani on ensin päällystetty muovitapetilla, joka on päällemaalattu kahdesti
akrylaattimaalilla ja laatoitettu isoilla jättikokoisilla ja paksuilla koristelaatoilla
suihkutilan kohdalta 180cm korkeuteen. Kyllä yhdestä kohtaan yhdellä kosteusmittauksella miatttuna on voimaa ja valtaa, luvulla jota ei edes näytetty minulle. Nyt työllä on sitten niin kiirekkin.
- Jope
Claes Ohlsson ( oliko oikein kirjotettu ) 14 €
kosteusmittari, joka mittaa pinta kosteutta , ei siinä muuta tarvitse jos rakennat uutta taloa.
vanha keino on teipata lattiaan/seinään muovikalvo esim.50x50 cm , ja odotella vaikka 1 vrk ja katsoa onko muovin sisäpuolella kosteutta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733