Turhautunut henkimaailmaan

Polestar

Olen tosi luovuttaja fiiliksellä, tämän " henkimaailman kanssa", en mielestäni ole kehittynyt yhtään ja en edelleenkään aisti/ tunne mitään. Alkaa tuntua ihan turhalle koko homma. Ja tunnettu "epäluuloisuus" koko hommaa kohtaan on voimistunut jälleen lähes entiselleen. On vaan jotenkin vaikea uskoa " tyhjään". Taidan olla toivoton? kuin lapsi joka ei saanut heti mitä haluaa, niin lyö hanskat tiskiin ja toteaa, että olkoon enkeit, jumala ja muut, josseivat ole olemasssa minulle. En ainakaan ole tuntenut pääseväni mitenkään lähemmäs mitään. Toisaalta halu uskoa johonkin on tosi kova! Miksi en saa mitään vahvuutta omaan uskooni. on ahdistavaa ajatella taas , ette mitään kai molekkaan missään, onko huijattu?

15

1727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idänt.

      Älä masennu ja menetä uskoasi suotta sillä tuo on täysin tuttua itselleni ja monelle muulle tutulleni. Menemme kuin vuoristorataa ylösalas ja sitkeästi vaan uskomalla totuus viimein selviää.
      Minulla alkoi ns.kolmassilmä viimeinkin tuntua otsassa pari viikkoa sitten,mukana olen ollut henkisyydentiellä viitisen vuotta. Viimeiset pari vuotta aktiivisesti ja nyt alkaa vasta tulla tuloksia,tosin energioita en muuten tunne vieläkään. Käy mukana kaikissa henkisissä jutuissa mitä löydät,kotiin jääminen tässä uudessa ajassa ei kannata. Ryhmissä ja maailman turuilla ja toreilla saa vinkkejä ja ystäviä jotka auttavat. On myös henkisiäkeskuksia joissa kannattaa käydä, itse löysin juuri sellaisesta oman polkuni. Maallinen minä eli ego vastustaa meitä uskomasta näitä juttuja,ego ei tiedä mitään vaikka luuleekin tietävänsä. Korkeinminä tietää ja siihen saa yhteyden kun olet tarpeeksi kypsä ja jaksat meditoida päivittäin,oikopolkua näissä jutuissa ei ole.
      Lukemalla saat tietoa paljon ja samalla kasvatat uskoasi. Koskaan älä usko ihmistä joka ei ole aiheeseen tutustunut yhtään ja silti väittää kaikkea hölynpölyksi ja täällä näitä tyyppejä riittää jotka tuomitsevat ilman vähäisintäkään tietoa. Tosin kaikkeen tietoon täytyy suhtautua varauksella ja kuunnella sisintään. Sinulle vastataan "verhontakaa" juuri sillä värähtelytasolla jota itse nyt olet eli liian rankkaa tietoa et voi saada eli kehittyä nopeutetusti vaan vähitellen kuten me kaikki muutkin. Jumala on tukesi ja sielussasi tälläkin hetkellä,pyydä tukea sieltä.Sinua rakastetaan.
      tv:Idäntietäjä

    • hghgh

      Ei vielä auta että uskoo Jumalaan. Lusiferkin tietää Jumalan olevan olemassa. Pitää tehdä parannus. Pitää elää Jumalan tahdon mukaisesti.

    • TheOneAndOnly

      Tuo on ihan ymmärrettävää että turhauttaa, jos mitään ei ole omalle kohdalle sattunut. En voi kuin sanoa, että tiedän että tämä aineellinen maailma ei ole kaikki, mutta minulle on sattunut tapauksia, jotka ovat sen minulle todistaneet, joten minun on helppo olla asiasta varma.

      Mitä olet puuhaillut henkisen avautumisen eteen?

      Yksi mitä voisin suositella on esim. reiki-kurssin käynti, joka avaa ihmistä, ja siinä pääsee tuntemaan energioiden vaikutuksen, joita ei tieteen mielestä pitäisi olla olemassakaan. Tuo kurssi voisi olla yksi tapa avata itseäsi, mikäli haluat tuntea jotain "ei-aineellista".

      Tärkeintä on kuitenkin että et masennu ;) Mitä surullisempi olet, sitä vaikeampi sinun on tarttua henkisiin juttuihin, sillä nuo henkiset energiat ovat "korkeita" ja suru sekä masennus ovat hyvin "alhaisia" energioita.

      -Pete

      • Polestar

        Mitähän olen puuhaillut? kaikenkaikkiaan olen pyrkinyt tarkastelemaan itseäni ja omaa käytöstäni sekä yrittänyt "muuttaa" tyyliäni epäitsekkäämpään suuntaan. Aluksi ihan näin vaan arjessa, kotona, jossa tosin olen todella kiinni. Ehkä liikaakin? Mutta on lähes mahdotonta irrottaa omaa aikaa, (joka varmasti joskus, olisi tervettä itsekkyyttä) reiki ym. kurssit siis nyt mahdot. tällä hetkellä.
        Mieheni masennus ym. on niin voimakkaasti perheemme, voimat vievänä ja minut uuvuttavana haittana, että sekin on varmasti yksi syy, ei vaan ole energiaa. Olen myös viimiseen asti yrittänyt tukea, ymmärtää, ohjata (ei pakottamalla), miestäni paranemiseen ja saada häntä näkemään mitä ihanaa hänellä on ympärillään. Aika rämpimistä on ja välillä voimat tosi vähissä, mutta jostain löydän aina lämmintä tunneta ja yritän aina vaan.
        Lisäksi olen lukenut paljon kirjallisuutta, ns. henkimaailmasta.
        Monissa kirjossa puhutaan usein, siitä miten ihmisen olisi hyvä alkaa "työstämään" itseään ja pyrkiä muuttumaan toisia rakkaudella ajattelevaksi ihmiseksi joka hyväksyy ihmiset sellaisena kuin ne on ja käyttää mahd. vähän negatiivista energiaa ja ajatuksi joka päiväisessä elämässään ym.
        No helpommin sanottu kuin tehty, sitäkin olen pohtinut, että minkäs teet kun on vaan niin poikki, että tulee joskus huudettua lapsille pahanteosta tai kun olet jankuttanut useita kertoja, että pikkuveljeä ei löydä tms. hermo menee ja tulee karjuttua. Sekä mieheni kanssa, loputtomasti se, että vain häntä pitää tässä perheessä ymmärtää niin paljon. Saa joskus pinnan palamaan todella ja tulee rumastikkin sanottua. Lisäksi olen varmasti luonteeltanikin sellainen tempperamenttinen ja aika voimakaskin ihminen.
        Mutta toisaalta ihan inhimillästä kai?
        Pyrin kuitenkin käyttämään sydäntäni eniten myös arjessa, siihen vähän järjen käyttöä sekaan ja käytännöllisyyttä höysteeksi.
        Tämmöinen "novelli" taas syntyi. Kiva jos jaksoit lukea.


      • TheOneAndOnly
        Polestar kirjoitti:

        Mitähän olen puuhaillut? kaikenkaikkiaan olen pyrkinyt tarkastelemaan itseäni ja omaa käytöstäni sekä yrittänyt "muuttaa" tyyliäni epäitsekkäämpään suuntaan. Aluksi ihan näin vaan arjessa, kotona, jossa tosin olen todella kiinni. Ehkä liikaakin? Mutta on lähes mahdotonta irrottaa omaa aikaa, (joka varmasti joskus, olisi tervettä itsekkyyttä) reiki ym. kurssit siis nyt mahdot. tällä hetkellä.
        Mieheni masennus ym. on niin voimakkaasti perheemme, voimat vievänä ja minut uuvuttavana haittana, että sekin on varmasti yksi syy, ei vaan ole energiaa. Olen myös viimiseen asti yrittänyt tukea, ymmärtää, ohjata (ei pakottamalla), miestäni paranemiseen ja saada häntä näkemään mitä ihanaa hänellä on ympärillään. Aika rämpimistä on ja välillä voimat tosi vähissä, mutta jostain löydän aina lämmintä tunneta ja yritän aina vaan.
        Lisäksi olen lukenut paljon kirjallisuutta, ns. henkimaailmasta.
        Monissa kirjossa puhutaan usein, siitä miten ihmisen olisi hyvä alkaa "työstämään" itseään ja pyrkiä muuttumaan toisia rakkaudella ajattelevaksi ihmiseksi joka hyväksyy ihmiset sellaisena kuin ne on ja käyttää mahd. vähän negatiivista energiaa ja ajatuksi joka päiväisessä elämässään ym.
        No helpommin sanottu kuin tehty, sitäkin olen pohtinut, että minkäs teet kun on vaan niin poikki, että tulee joskus huudettua lapsille pahanteosta tai kun olet jankuttanut useita kertoja, että pikkuveljeä ei löydä tms. hermo menee ja tulee karjuttua. Sekä mieheni kanssa, loputtomasti se, että vain häntä pitää tässä perheessä ymmärtää niin paljon. Saa joskus pinnan palamaan todella ja tulee rumastikkin sanottua. Lisäksi olen varmasti luonteeltanikin sellainen tempperamenttinen ja aika voimakaskin ihminen.
        Mutta toisaalta ihan inhimillästä kai?
        Pyrin kuitenkin käyttämään sydäntäni eniten myös arjessa, siihen vähän järjen käyttöä sekaan ja käytännöllisyyttä höysteeksi.
        Tämmöinen "novelli" taas syntyi. Kiva jos jaksoit lukea.

        Vaikuttaa siltä, että sinulla on arki niin rankkaa ja työntäyteistä, että siinä ei jää aikaa näihin henkisiin juttuihin.

        Tuollainen tiivis ja raskas arki "maadoittaa" ihmistä, eli vetää ihmistä näihin maan energioihin, jolloin kaikki korkeammat energiat menevät helpommin "yli". Eli ei ihme, mikäli et ole saanut niitä hengellisiä kokemuksia. Tuo nykyinen elämänmenosi on juuri sellaista, mikä estää aika tehokkaasti tuollaiset kokemukset. Huomaa siis että et ole "uskon puutteessa" tai muutenkaan huono, vaikka et kokisikaan noita henkisiä juttuja. Elämäntilanteesi vain on sellainen että se ei anna sijaa näille henkisille asioille.

        Tämä taas ei tarkoita etteikö hengellisten asioiden kokeminen ole mahdollista arjessa, se vain on paljon vaikeampaa.

        Tuo että olet pyrkinyt tarkastelemaan itseäsi ja muuttamaan käytöstäsi arjessa on juuri sitä hengellistä elämää, jota ihmisten mielestäni tulisikin harjoittaa. Mitä hyötyä on käydä kirkossa sunnuntaisin, jos loppuviikon ajattelee pahaa muista ihmisistä? Juuri ajatuksia puhdistamalla puhdistuu käytös ja koko olemus alkaa "nousta" kohti ylevämpiä olotiloja.

        Eli jatka ihmeessä tuota harjoitteluasi. Jos vielä saisit irti vaikka muutaman minuutin joka päivä hiljentymiseen, niin se olisi hieno homma ja auttaisi pysymään rauhallisena niinä vaikeina päivän tunteina.

        Voimia toivon sinulle!

        -Pete


      • Polestar
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että sinulla on arki niin rankkaa ja työntäyteistä, että siinä ei jää aikaa näihin henkisiin juttuihin.

        Tuollainen tiivis ja raskas arki "maadoittaa" ihmistä, eli vetää ihmistä näihin maan energioihin, jolloin kaikki korkeammat energiat menevät helpommin "yli". Eli ei ihme, mikäli et ole saanut niitä hengellisiä kokemuksia. Tuo nykyinen elämänmenosi on juuri sellaista, mikä estää aika tehokkaasti tuollaiset kokemukset. Huomaa siis että et ole "uskon puutteessa" tai muutenkaan huono, vaikka et kokisikaan noita henkisiä juttuja. Elämäntilanteesi vain on sellainen että se ei anna sijaa näille henkisille asioille.

        Tämä taas ei tarkoita etteikö hengellisten asioiden kokeminen ole mahdollista arjessa, se vain on paljon vaikeampaa.

        Tuo että olet pyrkinyt tarkastelemaan itseäsi ja muuttamaan käytöstäsi arjessa on juuri sitä hengellistä elämää, jota ihmisten mielestäni tulisikin harjoittaa. Mitä hyötyä on käydä kirkossa sunnuntaisin, jos loppuviikon ajattelee pahaa muista ihmisistä? Juuri ajatuksia puhdistamalla puhdistuu käytös ja koko olemus alkaa "nousta" kohti ylevämpiä olotiloja.

        Eli jatka ihmeessä tuota harjoitteluasi. Jos vielä saisit irti vaikka muutaman minuutin joka päivä hiljentymiseen, niin se olisi hieno homma ja auttaisi pysymään rauhallisena niinä vaikeina päivän tunteina.

        Voimia toivon sinulle!

        -Pete

        Kiittelen taas jälleen sanoistasi ja voiman lähetyksestä. Myös lähetän kauniita ajatuksia ja ison haluaus rutistuksen sinne jonnekkin, kun jaksat asioitani pohtia. Toivon myös sinulle voimaa ja rakkautta, mitä ikinä teetkin ja milloin missä oletkin.


      • Noita-Nainen

        "Tärkeintä on kuitenkin että et masennu ;) Mitä surullisempi olet, sitä vaikeampi sinun on tarttua henkisiin juttuihin, sillä nuo henkiset energiat ovat "korkeita" ja suru sekä masennus ovat hyvin "alhaisia" energioita."

        Sen verran tarkennusta, etta tavallaan "alhaiset mielialat vetavat alahaisia energioita puoleensa" ja "ylevat mielialat ylevia energioita", MUTTA olen myos ainakin itse kokenut sen, etta jos minua masentaa, niin joku YLEMMAN tason henki on tullut minua lohduttamaan.:)


      • Noita-Nainen
        Polestar kirjoitti:

        Mitähän olen puuhaillut? kaikenkaikkiaan olen pyrkinyt tarkastelemaan itseäni ja omaa käytöstäni sekä yrittänyt "muuttaa" tyyliäni epäitsekkäämpään suuntaan. Aluksi ihan näin vaan arjessa, kotona, jossa tosin olen todella kiinni. Ehkä liikaakin? Mutta on lähes mahdotonta irrottaa omaa aikaa, (joka varmasti joskus, olisi tervettä itsekkyyttä) reiki ym. kurssit siis nyt mahdot. tällä hetkellä.
        Mieheni masennus ym. on niin voimakkaasti perheemme, voimat vievänä ja minut uuvuttavana haittana, että sekin on varmasti yksi syy, ei vaan ole energiaa. Olen myös viimiseen asti yrittänyt tukea, ymmärtää, ohjata (ei pakottamalla), miestäni paranemiseen ja saada häntä näkemään mitä ihanaa hänellä on ympärillään. Aika rämpimistä on ja välillä voimat tosi vähissä, mutta jostain löydän aina lämmintä tunneta ja yritän aina vaan.
        Lisäksi olen lukenut paljon kirjallisuutta, ns. henkimaailmasta.
        Monissa kirjossa puhutaan usein, siitä miten ihmisen olisi hyvä alkaa "työstämään" itseään ja pyrkiä muuttumaan toisia rakkaudella ajattelevaksi ihmiseksi joka hyväksyy ihmiset sellaisena kuin ne on ja käyttää mahd. vähän negatiivista energiaa ja ajatuksi joka päiväisessä elämässään ym.
        No helpommin sanottu kuin tehty, sitäkin olen pohtinut, että minkäs teet kun on vaan niin poikki, että tulee joskus huudettua lapsille pahanteosta tai kun olet jankuttanut useita kertoja, että pikkuveljeä ei löydä tms. hermo menee ja tulee karjuttua. Sekä mieheni kanssa, loputtomasti se, että vain häntä pitää tässä perheessä ymmärtää niin paljon. Saa joskus pinnan palamaan todella ja tulee rumastikkin sanottua. Lisäksi olen varmasti luonteeltanikin sellainen tempperamenttinen ja aika voimakaskin ihminen.
        Mutta toisaalta ihan inhimillästä kai?
        Pyrin kuitenkin käyttämään sydäntäni eniten myös arjessa, siihen vähän järjen käyttöä sekaan ja käytännöllisyyttä höysteeksi.
        Tämmöinen "novelli" taas syntyi. Kiva jos jaksoit lukea.

        Kuullostaa silta, etta tarkkailet itseasi jo LIIANKIN kanssa...tyyliin: "mita saan tehda ja mita en saa tehda"...ei se noin toimi. Ihan ensimmaiseksi sinun tulee vain olla OMA ITSESI ja varata hieman aikaa itsellesi. Jos ei muuten, niin keskella yota juuri kun olet nukahtamaisillasi ja muu "poppoo" on hiljaa.

        Sitten vain kuuntelet ja ehka laitat telepaattisen kysymyksen menemaan "sinne jonnekin"...sitten jaat odottamaan vastausta.

        Mutta ei naita hommia ole ennenkaan "hoidettu pakolla". Asiat tapahtuvat tai sitten eivat ole tapahtuakseen...pakottaminen on varma tapa ehkaista luonteva kommunikointi henkimaailman kanssa.


    • Göstalle kiitos

      Kuuntele Gösta Sundqvistin kappale "Goan Arkki", joka kertoo henkisen tiedon etsinnästä. Löytyy Leevi And The Leavingsin levyltä "Rakkauden planeetta" ja sanat löytyvät (laittomasti tosin...) kun Googleen laittaa hakusanoiksi tuon biisin nimen.

      Arvelisin että biisin sanat vastaavat kysymykseesi.

    • Noita-Nainen

      "Olen tosi luovuttaja fiiliksellä, tämän " henkimaailman kanssa", en mielestäni ole kehittynyt yhtään ja en edelleenkään aisti/ tunne mitään. Alkaa tuntua ihan turhalle koko homma. Ja tunnettu "epäluuloisuus" koko hommaa kohtaan on voimistunut jälleen lähes entiselleen. On vaan jotenkin vaikea uskoa " tyhjään". Taidan olla toivoton? kuin lapsi joka ei saanut heti mitä haluaa, niin lyö hanskat tiskiin ja toteaa, että olkoon enkeit, jumala ja muut, josseivat ole olemasssa minulle."

      No ei ole kylla minun ongelmani....painvastoin - olen joutunut viime aikoina pyytamaan henkimaailmalta "rauhaa", ettei homma menisi ihan rauhattomaksi...

      • haluan päteä

        tuonkin mutinan olisit voinut pitää pyllyssäsi.
        elämässäsi ei ilmeisesti ole mitään sisältöä kun pitää nassutella "kyvyistään" kokoajan ja yrittää päteä dorkamaisen nikin takana vielä.

        jos jollain olisi ihan oikeita kykyjä, tuskin kokisi välttämättömäksi leijuskella netissä ja opastaa muita.
        wannabe "noitia" kuten sinä on vähintään joka toinen yksinelävä vanhapiika joka yksinäisyydessään kuulee omasta päästään ääniä ja pitää ulkomaailmaan yhteyttä internetin "henkioppaana".

        ananasakäämää vaan sinnepäin sekä hokkus pokkkus vielä päälle


      • Noita-Nainen
        haluan päteä kirjoitti:

        tuonkin mutinan olisit voinut pitää pyllyssäsi.
        elämässäsi ei ilmeisesti ole mitään sisältöä kun pitää nassutella "kyvyistään" kokoajan ja yrittää päteä dorkamaisen nikin takana vielä.

        jos jollain olisi ihan oikeita kykyjä, tuskin kokisi välttämättömäksi leijuskella netissä ja opastaa muita.
        wannabe "noitia" kuten sinä on vähintään joka toinen yksinelävä vanhapiika joka yksinäisyydessään kuulee omasta päästään ääniä ja pitää ulkomaailmaan yhteyttä internetin "henkioppaana".

        ananasakäämää vaan sinnepäin sekä hokkus pokkkus vielä päälle

        Voi jee - nyt mua OIKEESTI NAURATTAA!

        "...jos jollain olisi ihan oikeita kykyjä, tuskin kokisi välttämättömäksi leijuskella netissä ja opastaa muita.
        wannabe "noitia" kuten sinä on vähintään joka toinen yksinelävä vanhapiika joka yksinäisyydessään kuulee omasta päästään ääniä ja pitää ulkomaailmaan yhteyttä internetin "henkioppaana"."

        MIKSI ihmeessa me "noidat" emme muka voisi vaihtaa mielipiteita webin valityksella??

        Ja et naemma tieda yhtaan mitaan henkioppaista, niin etta asiasta lienee turha kiistella...


      • heheheheheheeeeeee
        Noita-Nainen kirjoitti:

        Voi jee - nyt mua OIKEESTI NAURATTAA!

        "...jos jollain olisi ihan oikeita kykyjä, tuskin kokisi välttämättömäksi leijuskella netissä ja opastaa muita.
        wannabe "noitia" kuten sinä on vähintään joka toinen yksinelävä vanhapiika joka yksinäisyydessään kuulee omasta päästään ääniä ja pitää ulkomaailmaan yhteyttä internetin "henkioppaana"."

        MIKSI ihmeessa me "noidat" emme muka voisi vaihtaa mielipiteita webin valityksella??

        Ja et naemma tieda yhtaan mitaan henkioppaista, niin etta asiasta lienee turha kiistella...

        ei ymmärryksesi näemmä toimi edes tässä maailmassa.
        edellinen heppu varmaan tarkotti että jos joku esim. osaa oikeasti lukea ajatuksia, tai vaikka ajatuksen voimalla lennättä kupin seinille, hän tuskin haluaisi leikkiä kaltaistasi nerotietäjää internetissä.

        sinä esität niin tietäjää, niin tietäjää että.
        saat kai jonkinlaista sisältöä elämääsi leikkiessäsi omaavasi jotain kykyjä.

        ainoa kykysi on itsepetos.sen huomasin teksteistäsi jo minäkin.


      • Noita-Nainen
        heheheheheheeeeeee kirjoitti:

        ei ymmärryksesi näemmä toimi edes tässä maailmassa.
        edellinen heppu varmaan tarkotti että jos joku esim. osaa oikeasti lukea ajatuksia, tai vaikka ajatuksen voimalla lennättä kupin seinille, hän tuskin haluaisi leikkiä kaltaistasi nerotietäjää internetissä.

        sinä esität niin tietäjää, niin tietäjää että.
        saat kai jonkinlaista sisältöä elämääsi leikkiessäsi omaavasi jotain kykyjä.

        ainoa kykysi on itsepetos.sen huomasin teksteistäsi jo minäkin.

        "ei ymmärryksesi näemmä toimi edes tässä maailmassa.
        edellinen heppu varmaan tarkotti että jos joku esim. osaa oikeasti lukea ajatuksia, tai vaikka ajatuksen voimalla lennättä kupin seinille, hän tuskin haluaisi leikkiä kaltaistasi nerotietäjää internetissä."

        Tajusin kylla OIKEIN hyvin, mita han tarkoitti. Ja jokaisellahan on oikeus mielipiteeseen.

        "sinä esität niin tietäjää, niin tietäjää että.
        saat kai jonkinlaista sisältöä elämääsi leikkiessäsi omaavasi jotain kykyjä."

        Elaman sisalto minulle on ELAMA ITSE. Sille en voi mitaan, jos onnistun jotenkin "luontaisesti arsyttamaan sinua".

        "ainoa kykysi on itsepetos.sen huomasin teksteistäsi jo minäkin."

        Kuten sanottu, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Se ei siltikaan tarkoita, etta olisin samaa mielta kanssasi.:)


    • Polestar

      Kiitos sinullekkin noitanainen!
      iloitkaamme myös siitä, etttä joku poloinen on saanut elämäänsä "väriä ja sisältöä" moisella kommentillaan. Toivottavasti hänkin sai jotakin hyvää oloa ja mielensä iloiseksi vahvalla kannanotollaan.

      Heh, iloista kevättä! On mukava kuulla ja lukea , että jollain ihmisillä on kokemuksia ja jopa "liikaakin" yhteyksiä. Jospa ehkä minäkin joskus, ajattelin "ottaa vähän lomaa" henkimaailman kanssa ja keskittyä yritykseen olla parempi ihminen läheisilleni ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      141
      8624
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      64
      1221
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      140
      1038
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      805
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 45
      737
    Aihe