Löytyykö Kyprokselta suomalaisia nuoria??
Olisi mukava tutustua!!
suomalaisia Kyproksella?
12
2371
Vastaukset 12
- nas111
huhtikuussa limassoliin 3kuukaudeksi,.
- Kyproksella
Kypros on tyypillnen vanhusten paikka.
Nikosiasta löytyy mm. ukkokoti.- ......
Limassolissa tapasin ainakin yhden suomalaisen tytön... Oli töissä jossain ravintolassa.
- maikki
Hei, kyselit tammikuussa onko suomalaisia nuoria siellä..niin oletko itse vielä siellä??ja missä päin?? :)
- tyttö Larnakasta
Täällä ollaan, asun Larnakassa. Oletko itse Kyproksella vai onko suunnitelmissa tulla tänne?
- maikki
tyttö Larnakasta kirjoitti:
Täällä ollaan, asun Larnakassa. Oletko itse Kyproksella vai onko suunnitelmissa tulla tänne?
juups oon tulossa sinne :) minkä ikänen oot?ootko töissä siel ja iel kuinka kauan?? :)
- tyttö Larnakasta
maikki kirjoitti:
juups oon tulossa sinne :) minkä ikänen oot?ootko töissä siel ja iel kuinka kauan?? :)
Oon 25v. Olen töissä ja olen ollut täällä nyt 5 vuotta. Minkä ikäinen oot ja minne päin Kyprosta menossa?
- maikki
Oon 25v. Olen töissä ja olen ollut täällä nyt 5 vuotta. Minkä ikäinen oot ja minne päin Kyprosta menossa?
eli oon 20 v. ja oon menossa larnacaan. Oon kylläkin kesäkuun alussa tulossa sinne ja syyskuussa varmaankin pois.
- Luppakorva
Tulossa ollaaan tyttö Larnakasta ja Larnakaan minäkin,töihin talvex!
Kato mulle putkifirmasta jo paikka ni ei tarte rantakatua sahata.....mutta tulen kuitenkin....taas
29v putkari,sulavasti sutjakka kielinen.
- Ellllllllli
Onko vielä suomalaisia kyproksella?
- lkdfjkldfkljfgjdfkl
Ei ole. Se viimeinenkin lähti sieltä.
- Anonyymi
Ollaan täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41588
- 49580
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459