2006 läpimurto kausi!!!!

Veikkausliiga

2006 on läpilyönti kausi suomalaisessa futiksessa?!?! Mestari veikkauksia?! Itse veikkaan tamperetta!!

9

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789

      Olen samaa mieltä että ensi kausi on läpilyönti kausi.. Ja veikkaukseni menee samaan osoitteeseen elikkäs TamU:lle.

    • fruittis

      honka voittaa

      • jade

        voittaa!!!


      • TamU Fani

        Tampere United...


      • Jokitörmä
        jade kirjoitti:

        voittaa!!!

        Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
        TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa.


      • bgbv
        Jokitörmä kirjoitti:

        Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
        TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa.

        inter ei todellakaan tipu saakelin pelle


    • Johtaja1

      Jos kaikki vaan osuu kohdalleen, luen kyllä Jaron yhdeksi mahdollisuudeksi. Mutta kyllä Tampere Utd on ehdoton ennakkosuosikki, ei siitä pääse mihinkään. HJK:lla liian kapea ja nuori joukkue, ja lisäksi Mäkelän myynti Skotlantiin vei siltä saumat mestaruuteen. Nyt kun urheilutoimenjohtaja Saarnio tuo Brasiliasta vielä uuden Oliveiran niin paletti on kasassa. Toivottavasti hankinta onnistuu paremmin kuin viime vuoden ``huippubrassi``... Heh, taisi tulla kalliiksi HJK:lle palkata sellainen pelaaja! Mutta Tampu tai Jaro vie mestaruuden!

      • elämä on

        Tämän hetken kuntopuntari yllättävä

        KuPs ja KooTeePee ykkösinä
        Mypa ja Honka kakkosina
        Sitten tulee mifkiä, hakaa sun muuta
        Hjk viimeisten joukossa


    • HJK,ihan varmasti

      Veikkaus-lligan voittaja on HJK!Toisena on MyPa,kolmantena,TaMu,Neljäntenä,TPS,viidentenä FC-Lahti,kuudes Jaro,seitsemäs MIFK,kahdeksas,FC-Inter,yhdeksäs Kups,10:s Haka,11.s,12:s FC-KooTeePee,ja 13:s Honka,joka putoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe