2006 läpimurto kausi!!!!

Veikkausliiga

2006 on läpilyönti kausi suomalaisessa futiksessa?!?! Mestari veikkauksia?! Itse veikkaan tamperetta!!

9

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789

Olen samaa mieltä että ensi kausi on läpilyönti kausi.. Ja veikkaukseni menee samaan osoitteeseen elikkäs TamU:lle.

• fruittis

honka voittaa

• jade

voittaa!!!

• TamU Fani

Tampere United...

• Jokitörmä
        jade kirjoitti:

voittaa!!!

Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
        TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa.

• bgbv
        Jokitörmä kirjoitti:

Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
        TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa.

inter ei todellakaan tipu saakelin pelle

• Johtaja1

Jos kaikki vaan osuu kohdalleen, luen kyllä Jaron yhdeksi mahdollisuudeksi. Mutta kyllä Tampere Utd on ehdoton ennakkosuosikki, ei siitä pääse mihinkään. HJK:lla liian kapea ja nuori joukkue, ja lisäksi Mäkelän myynti Skotlantiin vei siltä saumat mestaruuteen. Nyt kun urheilutoimenjohtaja Saarnio tuo Brasiliasta vielä uuden Oliveiran niin paletti on kasassa. Toivottavasti hankinta onnistuu paremmin kuin viime vuoden ``huippubrassi``... Heh, taisi tulla kalliiksi HJK:lle palkata sellainen pelaaja! Mutta Tampu tai Jaro vie mestaruuden!

• elämä on

Tämän hetken kuntopuntari yllättävä

KuPs ja KooTeePee ykkösinä
        Mypa ja Honka kakkosina
        Sitten tulee mifkiä, hakaa sun muuta
        Hjk viimeisten joukossa

• HJK,ihan varmasti

Veikkaus-lligan voittaja on HJK!Toisena on MyPa,kolmantena,TaMu,Neljäntenä,TPS,viidentenä FC-Lahti,kuudes Jaro,seitsemäs MIFK,kahdeksas,FC-Inter,yhdeksäs Kups,10:s Haka,11.s,12:s FC-KooTeePee,ja 13:s Honka,joka putoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      278
      14573
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      155
      4058
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      130
      3831
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1728
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      410
      1715
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1659
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1346
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1111
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      63
      1099
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      121
      1096
    Aihe