2006 läpimurto kausi!!!!

Veikkausliiga

2006 on läpilyönti kausi suomalaisessa futiksessa?!?! Mestari veikkauksia?! Itse veikkaan tamperetta!!

9

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789

Olen samaa mieltä että ensi kausi on läpilyönti kausi.. Ja veikkaukseni menee samaan osoitteeseen elikkäs TamU:lle.

• fruittis

honka voittaa

• jade

voittaa!!!

• TamU Fani

Tampere United...

• Jokitörmä
        jade kirjoitti:

voittaa!!!

Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
        TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa.

• bgbv
        Jokitörmä kirjoitti:

Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
        TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa.

inter ei todellakaan tipu saakelin pelle

• Johtaja1

Jos kaikki vaan osuu kohdalleen, luen kyllä Jaron yhdeksi mahdollisuudeksi. Mutta kyllä Tampere Utd on ehdoton ennakkosuosikki, ei siitä pääse mihinkään. HJK:lla liian kapea ja nuori joukkue, ja lisäksi Mäkelän myynti Skotlantiin vei siltä saumat mestaruuteen. Nyt kun urheilutoimenjohtaja Saarnio tuo Brasiliasta vielä uuden Oliveiran niin paletti on kasassa. Toivottavasti hankinta onnistuu paremmin kuin viime vuoden ``huippubrassi``... Heh, taisi tulla kalliiksi HJK:lle palkata sellainen pelaaja! Mutta Tampu tai Jaro vie mestaruuden!

• elämä on

Tämän hetken kuntopuntari yllättävä

KuPs ja KooTeePee ykkösinä
        Mypa ja Honka kakkosina
        Sitten tulee mifkiä, hakaa sun muuta
        Hjk viimeisten joukossa

• HJK,ihan varmasti

Veikkaus-lligan voittaja on HJK!Toisena on MyPa,kolmantena,TaMu,Neljäntenä,TPS,viidentenä FC-Lahti,kuudes Jaro,seitsemäs MIFK,kahdeksas,FC-Inter,yhdeksäs Kups,10:s Haka,11.s,12:s FC-KooTeePee,ja 13:s Honka,joka putoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      123
      1845
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1579
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1365
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1312
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      127
      1146
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      48
      1035
    7. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      987
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      858
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      783
    Aihe