MUT AIJOTAAN HAKATA!!

pelokas tyttö

Mä oon vast mennyt seiskalle,ja yks uramolainen jengikin on mennyt seiskalle.Noh asia alkoi näin: Mä ja mun kaverit nähtiin että se jengi hakkas yhtä tyttö(saman ikänen)ne on ennenkin hakannut sitä ja sairaala kuntoon aina!On ne muitakin.jotkut jopa teho osastolle!Ne vaan on saanut varoituksia!Kun me nähtiin mitä tapahtu me soitettiin poliisit.Koska se kuka hakatiin oli mun kavereitten kaveri.Poliisit tuli ja jengi tuli suoraan poliisi auton eteen.Ne oli kai pelästynyt kun näki kytät tiellä ja juossu vahingossa niitten eteen.Se tyttö ketä hakattiin oli joutunut strippaamaan(mukana poikia pakottamassa)lyöty rayuta kepillä mahaan ja päähän.Tilanne olis pahentunut jos me ei oltais keskeytetty sitä.Olin ylpeä itsestäni¨mut tänään se jengi tuli ja sano meille:me hakataan teijät,ja pahasti!sit ne lähti.Ja aina kun ne uhkailee,niin se tapahtuu mitä ne sanoo!APUA! mä en halua tulla hakatuks.Ja kun ne on hakannut kaikki sairaala kuntoon!eikä täs vielä kaikki.Mun luokan valvoja täräytti jutun koko luokalle ja kiitti meitä.Eli kun jengi saa tietää että juttu meijän poliisien kutsunnasta levisi koulussa mä oon paljon pahemmassa kusessa.Mitä mä teen?opettajat ei auta!Ne vaan sanoo:ei ne niin tee.me vahitaan.No miten ne sit on ainakin viis ihmistä hakannut koulussa.Se tyttö kuka hakattiin muuttaa tän takia pois.Mitä MÄ ja mun KAVERIT TEHÄÄN!!!

37

9780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miliisi

      Mitä tarkoittaa uramolainen????

      • pelokas tyttö

        ...uramo on yks koulu!


      • PRKL
        pelokas tyttö kirjoitti:

        ...uramo on yks koulu!

        Nehän on nyt saatana mopoja vaan..! lökäri pellejä!
        vittu mene sanomaan jollekkin 9 Lk ja sano että pistaa turpaan kunnolla jos et uskalla niin missä päin toi jengi liikkuu voisin menna mottaan turpaan... musta vyö tkd;)


      • ><¤><
        PRKL kirjoitti:

        Nehän on nyt saatana mopoja vaan..! lökäri pellejä!
        vittu mene sanomaan jollekkin 9 Lk ja sano että pistaa turpaan kunnolla jos et uskalla niin missä päin toi jengi liikkuu voisin menna mottaan turpaan... musta vyö tkd;)

        mullaki on sininen vyö tkd:ssa,mutta mä en oo yhtä idiootti ku sä. säälin sinua...ja tuskin sulla mitään mustaa vyötä on.. ainakaan missään kamppailulajissa


    • equalizer

      sanotte vaan niille reilusti että lopettaa, tai turpaan tulee jos käy käsiks ja levität sanaa että muut tulis teijän puolelle jos ne jotain rupee...olkaa rohkeita elkääkä antako ankeille kiusaajille periks... poliisiltakin voi kysyä neuvoja,sitähän varten nekin on..

      chill out

    • tytzkä 85

      No niin... tollasia kovispellejä näkyyy vähän joka suunnassa. Varsinkin pääkaupunki seudulla. Sieltä olen itekin kotoisin ja kaikkea nähnyt. Yläasteella oli meillä vähän sama juttu.. oli jengi joka oli niiin kovaa.. hakkas kaikkia ja muutenkin teki vahinkoa. Yhtä syytettiin jopa tapon yrityksestä. Kaverini faija on poliisi ja sen kautta jouduttiin ystävieni kanssa sitten vaikeuksiin... No tämän ystäväni (jonka isä on kyttä) ne hakkasivat parikin kertaa.. Sen jälkeen emme kulkeneet yksin, vaan aina porukassa. Kun nämä pellet sitten kerran tulivat kovistelemaan (ovat samanikäisiä) emme jääneet siihen vaan hakattavaksi. Annoimme takaisin. Vaikka voimaa ei pahemmin ollut mutta autoimme toinen toisiamme. Kuten tiedätte, tyttöjä sattuu kun revitään hiuksista jne.. ja sitten vaan nyrkkiä perään ja potkittiin niin vitusti.. Ei kukaan ollu niille koskaan takasin antanut, aina vaan alistuneet hakattavaksi. Sen jälkeen jättivät mut ja ystäväni rauhaan. Kun tiesivät ettemme alistu siihen. Eli, jos sua todella pelottaa, niin päättäkää ystävienne kanssa että ette alistu. Laitatte vastaan. Pahempaa jälkeä tulee jos te ette laita vastaan!! Vaikka te ette olisi luonteeltanne tuollaisia, niin ei se tee teistä mitään pelleä.. sehän on itsepuolustusta! Ja jos tosiaan tuntuu että tämä jengi on liian suuri tai muuten pelkäätte liikaa laittaa vastaan, niin jos on jotain tuttuja yläluokilla niin mukaan vaan. Seiskat kuvittelee olevansa niin kovia, mutta paskat niillekin tulee housuun kun turpaansa saavat. Sitä on nähty. Kyllä se siitä =)

    • M85

      Kävin aikoina aika pahamaineista ylä-astetta, mutta ei sielläkään vittu mitään seiskaluokkalaisia hakkaaja jengejä ollut vielä. Nehän on vasta ihan kakaroita ja varmaan tulee itku simmmuun kun pyydätte vanhempia, isoveljeä tai poliisi-setiä hiukan kovistelemaan. Ei kenenkään tarvi tollaista kärsiä. Luulis nyt ihmisten puuttuvan tollaseen, jos mun pikkubroidia joku tollainen kakarajengi hakkais, niin tulis koviksille äkkiä äitiä ikävä...

    • jätkä

      mä voisin sanoa teille, et taistelkaa. taistelkaa vapaudestanne. jos ne saatanan vajukit tulee teille aukomaan niin joko tei siinä seisotte ja otatte osumaa tai sitten taistelette vastaan. vaikka tilanne näyttäis kuinka epätoivoiselta, pitää aina taistella tai ainakin yrittää tehdä vahinkoa vastustajaan. sillä te olette syntyneet vapaiksi eikä teitä saa kohdella niin. voittehan te karkuunkin juosta, mut sit te laitatte vaan vahingon kiertämään tavallaan...

    • Poika

      Hei!Sano niille pojille että saa selkäänsä.
      Nostan penkistä 77Kiloa ja olen 12.V.Asun Alahärmässä.T:tuntematon. kirjoita mulle!

    • ei likkoja saa lyödä

      tota voisikko ilmottaa mis se koulu on niin voitais tulla kaveri porukalla vähä jututtaan niitä...ei löis sen jälkee ketää

    • -

      puhu vanhemmilles,koulun terveydenhoitajalle,kuraattorille,etsi koulusta joku opettaja joka uskoo sua!!ehdota,jos vanhemmat soittaa vaik esim.kuntaan tai koulun reksille,et nää tyypit on mielisairaita tai ainaki ne pitäs erottaa koulust.liiku semmosis paikois mis on paljo muit ihmisii.älä vetäydy syrjään.älä mee hirveen myöhää pimeel illal ulos,varsinkaa viikonloppusin.

    • TIETTY

      Etsikää joku vanhempi sälli vetämään niitä turpaan kunnolla. Missä helvetissä muuten on Uramon koulu?

      • Anonyymi

        meidän koulussa oli rambo 🤣 ei sille kukaan vittuillut , oli lukio samassa rakennuksessa eli oli vanhempi.


    • Linnea

      Kukaan ei saa hakata tai pahoinpidellä sinua tai ystäviäsi.Tee rikosilmoitus.Jengin pitää saada mahdollinen rangaistus.Heillä ei ole oikeutta koskea teihin.Muistakaa se.Yritä saada vanhempasi ottamaan asia todesta.Muuten vastuu tulee olemaan myös heidän ja opettajien jos he eivät usko sinua, vaikka olet yrittänyt kertoa.
      Tuollaisessa tapauksessa minun vanhempani olisivat tehneet ilmoituksen poliisille ja ties mitä.Ainakin vakavasti he olisivat sen ottaneet.Silloin kun olin koulussa, minuakin kiusattiin mutta ei koskaan hakattu!

    • sylinalle

      tapa 1
      isket sen pomon, tai jonku muun jengistä ! enpä usko et sitte oot vaarassa ! :)

      toisaalta.. rähinäkundit ei aina kiinnosta, joten

      tapa 2
      oon aika lailla samaa mieltä muitten kans et voit turvautuu johonki/joihinki yseihin.. eihän sun niitä tarvi jengin kimppuun lähettää mut voit pyytää vaik kulkeen sun kans et jengi pysys kauempana.. mäkin oon ysillä ja auttasin varmasti jos jollain seiskalla/kasilla ois samanlaisii ongelmii !! kyl ne muutenki kohta jättää teijät rauhaan ku mieti, oottahan teki kohta ylemmillä luokilla eikä ne sitte enää teille pärjää ja voihan olla et ne aikuistuu itekkin :)

      tapa 3
      hankit oman jätkän, sellasen joka osaa puolustaa sua, mut en usko et siihen on tarvetta.. sen jo pitäs riittää et sul on jätkä mukana niin kyl niitten pitäs tajuta pysyy kauempana !

      • Anonyymi

        TAPA 🤣


    • EB

      mitenkäs tilanne on edistyny tällä välin? en oo huomannu uusia kirjoituksia sulta hetkeen.

      vaikka moni "avulias" näyttää antaneen vinkkejä, niin tosiaan kannattaa harkita muutamaan otteeseen eri vaihtoehtoja. noistsakin ehdotuksista vaan turhankin moni oli tasoltaan aika toteuttamiskelpoisia ja todennäköisesti aiheuttais sulle lisää harmia.

      mielenkiintoista nähdä, kuinka paljon löytyy meitä jotka on puolellasi tai jopa haluaa sua puolustaa. ryhmähenkeä löytyy, jos on kusiset paikat jollakulla. toivottavasti vaan ei mee liian väkivaltaiseksi - en halua lukea ilta-sanomista että miten tää juttu päättyi.

    • moi!

      kertoessasi asiasta poliisille! voit myos menna kertomaan hakkausuhkauksesta poliisille ja vanhemmillesi, ja kaikille kavereille jotka sinut tietavat. ja tama silta varalta JOS tekevat mita ovat uhanneet, niin ainakin poliisia myoten tiedetaan kuka hakkauksen on suorittanut, ja siten osataan tehda pojille (en tieda oliko mukana tyttoja) toimenpiteita mika heille kuuluu tuollaisesta kayttaytymisesta.

      ei voi kun ihmetella tuollaisten 13-vuotiaitten lasten kayttaytymista! mina olin itse koulukiusattu, mutta tilanne ei koskaan ollut noin paha, etta olisin potkittu ja hakattu, vaan kyse oli enemman haukkumisesta, sortamisesta ja tonimisesta. mutta ymmarran kuitenkin etta pelkosi on todellista, ja ehka aiheellistakin, jos he kertomasi mukaan tekevat kaiken mita uhkailevat.

      kuinka iso tuo jengi on? mielestani olisi tarkeaa, etta poliisi ilmoittaisi tasta asiasta jengilaisten vanhemmille jos jengilaisten nimet tiedetaan. taytyyhan tuollainen vakivaltainen kayttaytyminen saada loppumaan hyvanen aika, ja laittaa lapset/jengilaiset hoitoon!

      • Stargate

        Mä oikein ihmetelen sitä, että mitä niiden "hakkaajien" vanhemmat mahtaa olla asiasta mieltä? Mahtavatko tietää missä se oma kakara liikkuu ja mitä tekee? Valitettavasti usein on kuitenkin niin että joko vanhemmat ovat itse jotain alkoholisteja tai sitten ne sanovat että "ei meidän tyttö/poika tuollaista tee".


    • 24464

      Opettele tappelemaan, niin selviät.

      • Anonyymi

        ei kaikki ole fyysisesti 150kg penkkaajia , mutta älyllä voivat olla ylivoimaisia, eli käytä päätä 🤣


    • Selvisitkö43

      Selvisitkö siitä?

      • pelokas_tyttö

        Joo, me loppujen lopuksi hakattiin ne ja eivät enää ikinä tehnyt kenellekään mitään. Olen nykyään 26 vuotta, en tarvitse enää apua.

        Kiitos kuitenkin kaikille lukijoille :)


    • Gimmali

      "Joo, me loppujen lopuksi hakattiin ne ja eivät enää ikinä tehnyt kenellekään mitään. Olen nykyään 26 vuotta, en tarvitse enää apua. "

      Hakkaat varmaan lapsiasi

      • Anonyymi

        kukaan normaali ei hakkaa lapsiaan , mutta vajakkien lapsia tarviikin hakata


    • nimetön rikosilmoitus, ei siis omia nimiä, jengiläisten, varsinkin johtajan nimi ilmoon. Mutta jos ei auta (kuten näyttää) vetäkää jengin johtajaa kunnolla turpaan. Sen jälkeen ei muu jengi tule kimppuun.

      • Anonyymi

        vanhassa sarjakuvassa oli juuri tuo hyökkää lauman johtajan kimppuun niin jengi katoaa


    • oota tuun auttaa nopee!!1!

      eiku hemmetti tästähä on 20 vuotta aikaa

    • Anonyymi

      Soittakaa poliisille!

    • Anonyymi

      Ehkä ei kannata mennä kouluun ihan turvallisuudesta. Kerro huoltajilles ja opeille rehtoreille yms yms. Tuo homma sais päätyy oikeuteen oikeesti tuo menee jo liian vakavaksi

    • Anonyymi

      Ei sen opettajan olis pitänyt nimiä mainita vaan sanoa ainoastaan että ne jotka puuttuivat asiaan ja soittivat poliisin tekivät oikein.
      Miten voi olla noin että jengi hakkaa yhtämittaa ja saavat jäädä silti kouluun, kasvatus laitokseen ne kuuluu tuollaiset pedot . Kuka ne on oikein kasvattanut

    • Anonyymi

      Mitä pitä tehä jos joku haluaa hakaa minua huomenna koulun jälken

      • Anonyymi

        jos olet painavampi niin voitat , kun kaadut vain päälle
        jos olet kevyempi niin pääset juosten pakoon


    • Anonyymi

      muistan koulussa ennen tuntia luokassa joku debiili heitti sienellä takaraivoon
      nousin pulpetista ja painoin kaulasta seinälle ja huusin sille täyttä kurkkua päin naamaa , se inisi jotain en mä sua pelkää 🤣sen jälkeen ei koskaan enää perseillyt mulle
      eli häpäisin sen kaikkien luokkalaisten edessä 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Polta ensin heidän pyllykarvansa ja kiduta heitä kellarissa mutta työnnä ensin heidän pää pönttöön samalla kun vedät ripulit sitten sido heidät teipillä tolppaan alasti ja ammu päähän❤️🥰👳🏿‍♂️👳🏿‍♂️👳🏿‍♂️👳🏿‍♂️👳🏿‍♂️👳🏿‍♂️🤫🫵💫💙🐐😂💫😂🐐

    • Anonyymi

      Hakkaa se

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe