Jos muissa eu maissa suositaan "kotimaista" pienemmällä verotuksella ja tulleilla niin ei ole ihme että niitä myydään enemmän. Olen sitä mieltä että keskieurooppalaiset ovat typeriä muutenkin. Otetaan esim berlusconi.(tai ihan joku vaan) Se jätkä on ihan perseestä. Niin myös FIAT, Seat, opel ja ford. Älkäämme unohtako ranskalaiset merkit. Audi osaa tehdä vain kalliita autoja. esim rs6 a8 jne. Bmw:n kalliimmat mallit kelpaavat kyllä mutta nämä köyhille tarkoitetut 300 sarjalaiset on sitten laadultaan heikompia. Mersu osaa tehdä autoja mutta suomessa harvalla on sitä extraa laittaa autoon. Mutta kyllä ne mesetkin menee suomen oloissa rikki. Itselläni mulla on nyt ajokkina kolmas toyota. Eka auto oli peltoautona toiminut lada 1200s. Sen jälkeen opel kadett, sitten corolla 87 sitä seurasi opel ascona vm 88. sen jälkeen VW jetta. Sitten 94 corolla. Sitten -96 micra. Sen jälkeen polo -00 ja nyt taas corolla. Eurooppalaisista vähiten ongelmia mulla oli ladan kanssa. Toyotat ovat toimineet kun sweitsiläiset kellot. Ajokortti mulla on ollut 15vuotta. ´Sitä vaan halusin sanoa että jos mersut maksaisi yhtä vähän meillä kun saksassa ajaisin mersulla. mutta tiedämme että asia on toisin. Toyota ei ole yhtä mukava kulkupelinä mutta yhtä luotettava matkakumppani. Muiden saksalaisten laadusta mulla on mitta täynnä. Mut ehkä tykkäävät vierailla korjaamolla mutta minä tykkään ajaa. Niin taitaa muutkin toyo kuskit tykätä. Loppujen lopuksi asian ydin keskusteluissa eri merkkien paremmuudesta on että kummalla on pidempi. :)
My toyota is fantastic
12
465
Vastaukset
- ola
Mulla on kokemuksia Opel Kadetista ja Toyota Corollasta. Opelilla ajoin 6 vuotta ja nyt olen ajanut kahdella Corollalla yht 8 vuotta. Omien kokemuksieni perusteella Corolla on huomattavasti luotettavampi käyttöauto kuin Kadett. Erilaiset sähköpuolen ongelmat vaivasivat aivan liikaa Kadetissa. Corollassa ei ole ollut mitään vastaavaa stressitekijää. Paljon puhutuissa ajo-ominaisuuksissa ei ole mitään eroja - ainoastaan se, että Kadetista (1.3S -89) oli erittäin huono näkyvyys. Ei ihme, että Toyotaan luotetaan, moni on oppinut sen kantapään kautta.
- elonvihaaja
Miten corolla voi? Oletko koittanyt kadetin jälkeen Astraa? Se on hiljaisempi kuin corolla ainakin.
- Turhaa.Silittelyä
Suomalaiset ostavat Yariksia ja Auriksia, kun ei rahat muuhun riitä.
- vanha-toyota-äijä
Kyll maar Toyota paras auto o.
- speguloinen
Ei ole kyllä. 70-luvun vertailussa Corolla hävisi ajo-ominaisuusksissa jopa Simcalle. Toyotaa ei voi puolustella millään tavalla.
- SiinäpäYdin
Kyllä se aloituksen ydin on tässä:
"Muiden saksalaisten laadusta mulla on mitta täynnä. Mut ehkä tykkäävät vierailla korjaamolla mutta minä tykkään ajaa. Niin taitaa muutkin toyo kuskit tykätä." - stadinkundi
Kyllä ihmettelen tätä Tojota palstaa, minkä takia pitää kehua jatkuvasti omaa Tojotaansa.
Kyllä kaikki tietää mikä perusauto on kyseessä, halpis, ukkoauto, menee maalaisiin kuin häkä, lopettakaa jo uskovaiset.- SatananSaatana
Perkele, täällä ei kehuisi kukaan Toyotaansa tai oikeammin ei oikoisi niitä jumalattomia valheiden määriä mitä täällä Toyotasta esitetään. Lopeta ensin sinä nuo lapselliset valheesi, joita tuokin tekstisi on täynnä niin tänne ei kirjoita kukaan enää mitään kehuja Toyotasta. Täällä oiotaan ainoastaan sinun jatkuvat valheesi. Näin on saatana.
- harminpaikkataas
," menee maalaisiin kuin häkä, lopettakaa jo uskovaiset." Mitä horiset luuseri, onhan se hesankin yleisin kakkosauto ja eniten myyty suomenkin kaupungeissa. Hesalaiset vihervassarit vaan ostavat uutena taaviskodan kun se sopii paremmin aatteen väriin.
- Dggjj
harminpaikkataas kirjoitti:
," menee maalaisiin kuin häkä, lopettakaa jo uskovaiset." Mitä horiset luuseri, onhan se hesankin yleisin kakkosauto ja eniten myyty suomenkin kaupungeissa. Hesalaiset vihervassarit vaan ostavat uutena taaviskodan kun se sopii paremmin aatteen väriin.
Myydään myydään, Ladaa kun ei enää oikein saa.
- stadinkundi
No,no,nuijat, kyse on oman laitteen kehumisesta, ei muiden automerkkien omistajilla ole näin suurta tarvetta ylistää omaa autonsa kuin tojoukoilla lippalakkineen.
- luotamme.palkintoon
Elämä on ihmisen kärsimyksen aikaa, siksi ajamme Tojoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883