Retket

Matkalainen

Heippa! voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä Samanassa voi puuhailla? Olen lähdössä viikon matkalle ja jollekkin retkelle olisi tarkoitus mennä, voisitteko suositella jotakin? Olen lukenut kaikkialta kaikkea negatiivistä dommareista voisitteko sanoa jotakin positiivistä? :) Kiitos kovasti vastanneille!!

3

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati

      Saonan saarelle ehdottomasti, maksaa paljon, mutta on sen väärti. Se on paratiisisaari, valkoista hiekkaa ja turkoosi meri. Ostimme sieltä dvd:n, joka kuvattiin meidän retkeltä, sitä on ihana katsella ja muistella! En koskaan unohda sitä päivää....
      Mukavaa ja nautinnollista matkaa, me nautimme ainakin...

    • lettipää

      Muista retkistä itselläni ei ole kokemusta paitsi saonan-saaren päivän pituisesta retkestä.. Arvokashan se on mutta joka euron väärtti.. Karibianmeren valkeat hiekkarannat ja turkoosi vesi olivat silmiä hivelevät, delfiinejä ja meritähtiä voit hyvällä onnella nähdä.. Retki oli hyvin järjestetty, ruokaa ja juomaa oli riittävästi. Muistoksi voit ko. retkeltä ostaa dvd:n joka on kuvattu päivän aikana.
      Ystäväni kävivät myös jeeppi-safarilla kehuivat myös sitä, sieltä sai kuulemma hyvän kuvan dominikaanien elämästä, tavoista, kulttuurista jne.
      Maistele paikallisia ruokia, yllättävän hyviä, niin ja tietysti rommia.. Muista ottaa mukaan rento loma-mieli, jätä kiire kotiin ja nauti auringosta.

      • viime kesältä

        Moi,

        Tuolla on kuvia Dominikaanisesta viime kesältä:
        http://personal.inet.fi/koti/jukka.siltanen/dominican_republic/

        Saonan saari oli todella upea; noissa kuvissa on sieltä aika monta. Lisäksi se sattui olemaan käytännössä tyhjä silloin kun kävimme siellä. Jeeppisafaria suosittelen myös lämpimästi. Caio Paraiso oli hieno snorklauskokemus. Se on puolenpäivän aikaan aivan täynnä turisteja, joten sinne kannattaa lähteä mahdollisimman aikaisin lähtevällä bussilla (me lähdimme kuudelta), jolloin siellä ei ole vielä hirveästi ihmisiä.

        Otimme kaikki retket paikallisilta matkanjärjestäjiltä. Hinnat olivat puolet matkanjärjestäjän hinnoista, ja kaikki järjestelyt toimivat hienosti.

        Hyvää matkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe