Kuumaa hunajaa

Kyrpä-Satu

Katselin hänen kaunista vartaloaan. Ajattelin jatkuvasti, miltä häntä tuntuisi suudella...

Olimme Jaken bileissä. Kukaan ei tiennyt seksuaalisesta suuntautumisestani, joten pelotti etsiä kaunista lesbo- ja bi -seuraaa. Itse totesin vastikään olevani bi. Poikaystävänikään ei tiedä asiasta, ellei hän ole ihmetellyt kannettavani taustakuvaa, jossa on vähä pukeinen nainen seksikkäästi kameraan tuijottaen. Sanoin kerran poikaystävälleni, että pidin naisen alusvaatteista. En tiedä nielikö hän hätävalheeni.

Musiikki soi kovaa. Tunsin outoja väreilyjä tämän maailman kauneimman tytön läheisyydessä. Hänellä oli kaunis hymy ja kapea vyötärö, joista nautin katseellani tavattoman paljon. Minua kuumotti, joten syöksyin vessaan. Vessan oven avatessani jähmetyin, kun siellä nai täyttä häkää minulle tuntematonta henkilöä. Suljin oven välittömästi kun toivuin näkemästäni ja kävelin tupakille. Jospa vaikka viileä ilma saisi minut viilentymään. Tajusin, etten muistanut edes ihastukseni nimeä. Bileissä ei ollut montaakaan tyttöä, joten kysyin ulkona eräältä pojalta, josko hän tuntisi ihastukseni. Poika oli selkeästi ala ikäinen ja hänen taskustaan pullotti kaljapullot. Hän silmäili minua päästä varpaisiin ja lopulta suuntasi katseensa silmiini ja sanoi: "Jasmin"
Olin pyörtyä. Miten hänellä voikin olla noin kaunis nimi. Poika tuijotti tarkkaan reaktiotani ja kysyi kuiskaten: "Oletko sää joku sen hoito vai? Tiedän miten noloa on myöhemmin kysyä nimeä."
Olin pakahtua onnesta, joten oli pakko sanoa: "en ole, mutta haluaisin olla. Onko hän tyttöihin suuntautunut... tai siis tarkoitan... kiinnostunut tytöistä..."

Kun revin tarpeeksi tietoja siltä pojalta, kävelin takaisin sisään. Suoraan ruskealle nahkasohvalle Jasminan viereen. Toisella puolellani vieressä istui iso hartiainen mies, joka näytti siltä kuin olisi 30 vuotias. Hänellä oli viinapullo kädessään. Katseli himoitsi pulloa ja kysyin saada juoda siitä huikan. Huikkani ei sitten ollutkaan vain pieni huikka. Huomasin Jasminan katsovat minua ja olin kuin sulaa vahaa. Tarkistin nopeasti, näkyykö poikaystävääni lähettyvillä tai bileiden pitäjää Jakea, jonka hyvä ystävä olen. Kumpaakaan ei näkynyt joten kuiskasin Jasminalle kuinka kaunis hän on. Tietenkin halusin huutaa kurkku suorana, että haluaisin tuon tytön petiini. Olin hieman ujo, enkä koskaan ole ollut naisen kanssa. Silti panetti ja tuo tyttö himotti.

Pian olin täyskännissä, sillä vieressä istuva mies tarjoili jos jonkinlaista pulloa Alkon kassistaan, joka hänellä oli. Huone tuntui pyörivän ja painoin pääni Jasminan olkapäätä vasten. Mikä tilaisuus! Muistan sanoneeni hänelle, että hän tuoksuu hyvälle ja jankutin sitä kuinka kaunis ja seksikäs hän oli. Toivon vain, ettei ympärillä olleet kuulleet. Sitten sammuin.

Heräsin. Jouduin hetken paikantamaan, missä olin. Huone oli valoisa eli taisi olla aamu. Päätäni särki ja oksetti. Katsoin pikaisesti kenen vieressä olin. Se oli Jasmina. Ja joku toinen blondi tyttö. He olivat alasti ja kietoutuneina toisiinsa. Tarkistin nopeasti, onko minulla vaatteet päällä ja olihan ne. Toisaalta olin hirmuisen pettynyt. Nuo tytöt olivat varmasti sekstailleet vieressäni ja minä en ollut päässyt mukaan. Tietenkin olin aivan sammuneena. En muista miten jouduin sinne. Sitten tuntui hirmuiselta vatsassa ja ryntäsin etsimään vessaa. Oksentaisin kohta. Onneksi vessan ovessa oli kyltti, josta pystyi päättelemään vessan olevan siinä. Laattasin ja kävelin keittiöön juomaan vettä. Asunto oli pieni ja siisti. Mitä nyt lattialla vaatteita, jotka ilmeisesti kuuluivat Jasminalle, ja hänen naisystävälleen. Siinä samassa Jasmin käveli keittiöön. Aivan alasti. Meinasi vesi mennä väärään kurkkuun. Miten kaunis Jasmin olikaan. Avan upeat rinnat ja pillu oli ajeltu posliiniksi. Tunsin käyväni kuumana. Jasmin käveli luokseni ja suuteli. Olin pyörtyä. Vesilasi putosi lattialle ja molemmat havahduimme.
"muistatkos mitä sanoit eilen?" Jasmin kysyi viettelevällä äänellä.
"e-en tiedä.. no mitä?"

Jasmin painoi kätensä rintani päälle. Kävin kuumana. Minua panetti. Jasminella oli selvästi se mielessä. Hän riisui hitaasti mutta päättäväisesti toppini pois. Pitsirintsikkani paljastuivat ja Jasmin kumartui nuolaisemaan rintaani. Henkäisin ihastuksesta. Avasin housuni ja heitin ne nopeasti pois. Halusin kovasti tätä naista. Jasmin tuli takaisin lähelleni ja painautui minuun kiinni puristaen rintojani. Minä suutelin häntä ja hyväilin hänen muotojaan. Jasminen blondi ystävätär ilmestyi keittiöön ja näin sivusilmällä, että hn hetken paikoillaan seistyään kääntyi pois. En halunnut ajatella, oliko hän suuttunut rakastajattarelleen hänen nuollessa toista. Jasminen käsi sukelsi pikkupöksyihini ja hän ohjasi minut keittiön pöydälle. Vittuni oli aivan märkänä. Jasmin riisui pikkupöksyni ja kumartui nuolemaan pilluani, joka oli kuuma ja märkä.
"Hmm... hunajaista..." Jasmin kuiskaili. Jasminen ystävä tuli takaisin stringit päällä ja hänellä oli kädessään tekokyrpä. "Pitäisikö meidän vähän leikkiä?" hän sanoi nuolaistessaan huultaan. Jasmin kaatoi minut selälleni ja otti blondin kädestä dildon. Se oli aivan aidon näköinen ja kostuin lisää sen näkemisestäkin. Jasmin ja blondi työnsivät sen sisääni molemmat siitä kiinni pitäen. Voihkaisin nautinnosta.
"Tästä saat senkin pikku huoramme. Tätähän sinä halusit.." blondi sanoi alkaessaan hyväillä rintojani. Autoin irrottamalla rintsikkani, jotka olivat vielä päälläni. Blondi nousi pöydälle ja nosti jalkansa ylitseni. Hän istui naamalleni ja alkoi huutaa: "nuole narttu, nuole!"
Hetken olin loukkaantunut, mutta huomasin kiihottuvani tämän tytön rivoista puheista. Blondi työnsi vittunsa naamalleni eikä siinä auttanut muu kuin nuolea. Se maistui makealta ja niin hyvältä. Suljin silmäni hetkeksi ja kun taas avasin, näin blondin hierovat kauniin muhkeita rintojaan. Jasmin puuhaili alapäässäni tekokyrvän kanssa. Olin taivaassa.

Juuri silloin ulko-ovi kävi ja yritin nähdä kuka tuli. Olin hieman säikähtänyt. Blondi kuitenkin otti päästäni kiinni enkä nähnyt mitään, sillä hänen reitensä oli edessä.Huomasin Jasminen katoavan johonkin ja ei kauaakaan kun kuului voihkintaa. Nyt halusin kyllä nähdä mitä oli tekeillä ja blondi nousikin juuri päältäni. Näin Jasminen tiskipöydällä pylly pystyssä ja häntä painoi joku komea mies, joka oli vetänyt vain housut alas. Olin märkänä ja ennen kuin huomasinkaan, blondi oli ottanut kiinni hartioistani ja nosti pois pöydältä. Hän itse meni selälleen makaamaan pöydälle ja alkoi kovin ottein työntää tekokyrpää vittuunsa. Keittiö oli täynnä voihkintaa ja himoa. Minun ei auttanut muu kuin katsella ja hieroin hieman kosteaa vittuani. En tiennyt oikein mitä tehdä. En ennen ole ollut vastaavassa tilanteessa. Äkkiä Jasmin huudahti kovaa ja mies otti kalunsa pois ja runkkasi spermat Jasminen alastomalle vartalolle. Jasmin huusi kiimasta.

Mies kääntyi katsomaan minua. "Kas kas, Olette löytäneet lisää pantavaa minulle. Kaipasinkin jo uutta huoraa."
Hetken mietin, mihin helvettiin olin joutunut. Joku ilotaloko tämä oli? Saatoin vain toivoa, että tämä oli jotain kiihotukseksi tarkoitettua puhetta. Huomasin miehen kyrvän olevan paljas ja säikähdin, ettei hänellä ollut kortsua. Tajusin sen vasta siinä. Hän mittaili minua päästä varpaisiin ja käveli kaapille ottaen sieltä jotain. Tunnistin sen kondomi paketiksi. Hän sujautti kumin suojakseen ja käveli himokkaasti minua kohti. Katsoin kun blondi ähki pöydällä tekokyrpänsä kanssa. Jasmin meni hieromaan hänen rintojaan.

En nähnyt enempää kun mies käänsi minut nopeasti toisinpäin ja käski mennä kontilleni maahan. Olin aivan pihalla, kun kaikki kävi niin nopeasti. Mies painoi minua takaa päin kovalla voimalla, niin että silmissä sumeni. Hän lätki minua pyllylle ja huusi rivoja kuten:
"Sinä pikku kiimapyllyni. Nain sinulta tajun kankaalle. Ah, miten tiukka vittu sulla onkaan. Tätä panee ihan mielellään..."
Olin aivan lähes tajuttomana kun mies huudahti, että nyt tulee ja veti kalun ulos pillustani.

En tiedä nukahdinko, mutta heräsin pian siihen, että Jasmin hyväili minua, eikä blondia ja miestä näkynyt lähimaillakaan. Vaistomaisesti vastasin hyväilyyn ja me molemmat koskettelimme toistemme pilluja. Jasminella oli märkänä vittu ja minulla hiukan arka äskeisen panon jälkeen. Työnsin sormeni Jasminen pilluun ja se tuntui molemmista hyvältä. Kuin piirakkaan olisin sormeni upottanut. Jasmin teki minulle samoin ja me molemmat inahtelimme hiljaa. Hän otti sormensa pois ja työnsi ne suuhunsa.
"Sä olet aivan hunajaa, kuumaa hunajaa..."

Sitä naintia ja hyväilyä jatkui kokonaisen viikonlopun. En tiennyt edelleenkään missä olin eikä minulle tullut edes mieleen katsoa puhelintani, jonka olinpaikasta ei ollut edes hajua.

Välillä Jasmin ja minä nautimme toisistamme, välillä mies ja blondi olivat mukana.
Jasmin mm. leikki suklaalla ja kermavaahdolla kanssani ja hän kutsui minua Hunajaisekseen.
Toivoin, että tämä olisi ikuista. Ehkä se olikin.

2

7570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhhöh

      aika hoono... ei sun fantasiasi ketään muuta kiinnosta

      • ...

        jos ei fantasiat kiinnosta nii mitä vittua sä täällä teet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe