Olemme suunnitelleet, että uudisrakennukseemme tulisi piippu saunan puolelle, josta sitten tehtäisiin hormiliitos väliseinän läpi olohuoneen puolella olevaan takkaan. Mikä olisi järkevin tapa jatkaa "elementtipiipun" hormiliitoskappaletta, kun sen pituus ei riitä menemään väliseinän läpi takkaan saakka. Liitoskappale on nelikulmainen ja itse ajattelin jatkokappaletta nelikulmaisesta teräsputkesta, joka muurattaisiin kiinni liitoskappaleeseen.
hormiliitoksen teko
Nimetön
1
742
Vastaukset
- luki laki
kun hyvin tehdään esim. 88 väliseinäharkoista ja hormi joko osaksi väliseinää tai sen viereen jommalle kummalle puolelle. Tällöin liitoskappaleet riittää tai takkamestari osaa jatkaa hormia "kiviaineilla".
Metalliputket kuuluvat lähinnä peltitakkojen ja kaminoiden varusteisiin.
Tuo hormi on rakennusluvassa esitettävä asia ja pätevän suunnitelijan heiniä, itse niitä ei pidä lähteä säveltämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122