Tervetuloa automaattiseen puhelinpalveluumme.
Puhelun hinta on niin ja niin monta euroa paikallisverkkomaksu.
Henkilökuntamme on tällä hetkellä varattu,
mutta palvelemme teitä hetken kuluttua.
Samma på svenska ja muilla kielillä.
Taa tata da, daa… musiikkia.
Jos asianne koskee sitä painakaa numero 1
Jos asianne koskee tätä, painakaa numero 2
Jos asianne koskee sitä sun tätä painakaa numero 3
Ja asiakas painelee numeroita.
Kuuntelee musiikkia ja selostusta kaikilla kielillä.
Kauanko tuota on kuunneltava, ennen kuin herpaantuu
ja heittää kännyn seinää?
Mitenkä sen asiansa saisi toimitettua?
koneen kanssa keskustelu
14
899
Vastaukset
- Katleija
Minulla on paikallisen puhelinyhtiön kautta laajakaista. Asiakaspalvelu on ilmainen. Soitin tekniseen asiakaspalveluun, johon pääsin näppäilemällä yo. tavalla. Otin lankapuhelimeni tähän netin eteen ja kahvia termospulloon ja voileivän tietäen pitkistä jonotusajoista. Selailin Suomi 24:n palstoja ja pelasin Iltalehden pelejä ja hörpin kohveeta. Puolentoista tunnin kuluttua päästiin asiaan.
- aupA
Noin sitä pitää !
Jospa me kaikki sakilla osaisimme tuollaisia konsteja. Alkaisi parannuksia kehittyä.
Monessa puhelinpalvelupisteessä olemme heikossa asemassa.
Aika kuluu soittaessa palvelujonoon. - Katleija
aupA kirjoitti:
Noin sitä pitää !
Jospa me kaikki sakilla osaisimme tuollaisia konsteja. Alkaisi parannuksia kehittyä.
Monessa puhelinpalvelupisteessä olemme heikossa asemassa.
Aika kuluu soittaessa palvelujonoon.Parannukset olisi tultava sinne toiseen päähän. Minä vain paransin omaa odotusaikaani. Tuo kaiutin tulee olemaan seuraavassa puhelimessani.
- Kaino Untamoinen
...robotin kanssa.
- saara.dma
Kun ostatte seuraavan puhelinkoneen, katsokaa että siinä on kaiutin. Kun on käyty läpi nämä pakolliset kuviot, eli painettu 1, 2, 3 ja alkaa se taa tata daa daa -musiikki, voi siinä odotellessa tehdä kaikenlaisia askareita, kun kaiuttimesta kuuluu koko ajan, missä mennään.
Pisimmän ajan olen ollut jonossa noin puoli tuntia, kun soitin (onneksi maksuttomaan) asiakaspalveluun. Kun vihdoin sain neuvojan "langan" päähän, ihailin hänen selvää ajatuksenjuoksuaan, kun hän antoi hyvät ohjeet pulmaani.
Kun jonottaa johonkin virastoon, joutuu luullakseni maksamaan myös jonotusajasta. On se niin väärin!Tuo kaiutin olis hyvä juttu, ettei käsi kramppaa kännyä puristaessa.
Paitsi silloin, kun se maksaa joka minuutti,
silloin kramppaa tunnin aikana jo koko kroppa.
Joskus heti aamusta virka-ajan auettua onnistuu nopeammin.
Joku kertoi, että liittymäoperaattorilla, jonka numero on auki koko vuorokauden,
pääsee myöhään illalla ja yöllä heti suoraan ihmisäänen kanssa kommunikoimaan
ja asiat selkiää noissa liittymäasioissa.
Inhoja keksintöjä, en juttele koneen kanssa,
jopa vastaajaa vierastan ja lyön ”luurin” kiinni.- ii-li
beataBarbara kirjoitti:
Tuo kaiutin olis hyvä juttu, ettei käsi kramppaa kännyä puristaessa.
Paitsi silloin, kun se maksaa joka minuutti,
silloin kramppaa tunnin aikana jo koko kroppa.
Joskus heti aamusta virka-ajan auettua onnistuu nopeammin.
Joku kertoi, että liittymäoperaattorilla, jonka numero on auki koko vuorokauden,
pääsee myöhään illalla ja yöllä heti suoraan ihmisäänen kanssa kommunikoimaan
ja asiat selkiää noissa liittymäasioissa.
Inhoja keksintöjä, en juttele koneen kanssa,
jopa vastaajaa vierastan ja lyön ”luurin” kiinni....on luopunut siitä raivostuttavasta automaattikeskuksetaan. Nyt sieltä vastaa ihminen. Ennen oli toisin: Kun soitti ja soitti ja paineli nappuloita, niin lopulta vastasi eri ääni aivan yhtä konemaisesti. Piti kysyä, että puhunko nyt ihmisen vai koneen kanssa. - Tosin en tiedä, missä maassa tämä suomenkielinen Microsoftin palvelu on. On yrityksiä, joilla on aivan suomalainen puhelinnumero, ja suomenkielinen palvelu, mutta siihen vastataankin esimerkiksi Lontoossa.
Onneksi Suomessa automaattiset keskukset ovat harvinaisia. Vaikka usein sanotaan, että Suomessa palvelu on huonoa, niin tässä suhteessa yleensä palvelu pelaa: kun jonotus on ohi, niin pääsee heti puheisiin ihmisen eikä koneen kanssa.
Virastoihin soitettaessa odotusaika on maksutonta minun käsittääkseni. Sitävastoin joissakin kaupallisissa palvelupuhelimissa pitää odottaa minuuttikaupalla sitä, että automaatin hölötys loppuu ja voi päästä toimittamaan asiaansa. Koko ajan mittari raksuttaa. ii-li kirjoitti:
...on luopunut siitä raivostuttavasta automaattikeskuksetaan. Nyt sieltä vastaa ihminen. Ennen oli toisin: Kun soitti ja soitti ja paineli nappuloita, niin lopulta vastasi eri ääni aivan yhtä konemaisesti. Piti kysyä, että puhunko nyt ihmisen vai koneen kanssa. - Tosin en tiedä, missä maassa tämä suomenkielinen Microsoftin palvelu on. On yrityksiä, joilla on aivan suomalainen puhelinnumero, ja suomenkielinen palvelu, mutta siihen vastataankin esimerkiksi Lontoossa.
Onneksi Suomessa automaattiset keskukset ovat harvinaisia. Vaikka usein sanotaan, että Suomessa palvelu on huonoa, niin tässä suhteessa yleensä palvelu pelaa: kun jonotus on ohi, niin pääsee heti puheisiin ihmisen eikä koneen kanssa.
Virastoihin soitettaessa odotusaika on maksutonta minun käsittääkseni. Sitävastoin joissakin kaupallisissa palvelupuhelimissa pitää odottaa minuuttikaupalla sitä, että automaatin hölötys loppuu ja voi päästä toimittamaan asiaansa. Koko ajan mittari raksuttaa.ainakaan terveyskeskuksin soitettaessa.
Maksu menee ja joskus joutuu odottamaan pitkään.
Onneksi ainaki Lahdessa on se musiikki loppunut.- ii-li
muori67 kirjoitti:
ainakaan terveyskeskuksin soitettaessa.
Maksu menee ja joskus joutuu odottamaan pitkään.
Onneksi ainaki Lahdessa on se musiikki loppunut.Se musiikin loppuminen on minunkin mielestäni hyvä asia.
Saamme kiittää siitä Teostoa. Se kerää maksuja noista puhelimen musiikeista.
Monessa paikassa on luovuttu musiikista aivan periaatteellisista syistä. Teoston maksu on hyvin pieni, mutta monet eivät halua maksaa mitään.
Minusta se on helpotus, kun ei tarvitse kuunnella huonosti äänitettyä, koneella esitettyä musiikkia.
- señora lyyli
minnuu on myös harmittanu tuo asia ,ko pyyetää painamaa jottain numeroo jos asia koskee sitä ja toista numeroo , jos asia on sitä:)))
oon monast mänt sekasin ja saanu yrittää monta kertaa. minul nyt ei niin paljoo asioita ennää olekkaa että tarviin usein soitella.
teen nykyää niin että ko terveys asemalle pittää saaha aika , tilaan sen kaupunki reissulla ja samalviisii t toimitan ,verovirastot ja kansaneläke asiat ja pankki asiat, mänen henkilökohtasesti niihin toimistoihin.
naamatusten asiat usein selviääkin paremmin, puhelimessa on jotenkin vaikiampi saada monimutkasesta asiasta selkoo.:))
meinaskohan katleija että lankapuhelimmee on asennettu kovaääninen, ja site voip jättää puhelimen pöyälle ja touhuta muuta ootellessa.
aika mukava konsti.
mie en paljoo soittelekkaa mihinkää. ei ole juur puhelin laskuu. kännykkä on vaa sitä varten aina taskussa jos sattuu jokkuu kiipeli, vaik kaatumaa liukkaalla ,täällä korvessa ko ei ole ohikulkijaa joka autas ylös , jos niin huonost kävis ettei itse pääse. sillon on puhelin tarpeen.
alkaa olla maatemonen aika, kissat ja garbo pittää viel viiä pihalle, siin onkii sitten päivän viimeset hommat.:))
oikee hyvvää yöötä ja kauniita unia
terveisin lyyli - mirjamarja
Minua naurattaa puhelinvastaajat. Nehän keskustelevat sujuvasti keskenään.
Ensin A soittaa ja B:n puhelimessa on vastaaja päällä: "Emme ole nyt kotona. Jätä viesti."
No, A jättää viestin ja esittää lyhyesti asiansa.
B tulee kotiin ja soittaa A:lle, jonka puhelin lataa: "En ole juuri nyt kotona, mutta jätä viesti."
B sanoo kuunnelleensa A:n viestin ja samalla vastaa A:n asiaan, mutta sanoo: "Soitellaan nyt vielä, kun tulet kotiin".
Jne.
Puhelinvastaajat tuntevat jo varmaan hyvin toisensa.- MUMMELI1
muori67 kirjoitti:
Hyvä välähdys ;))
Just noin ;DDSoitin tässä vuosia sitten Soneran asiakas palveluun netin tökkimisen takia kännykällä.
Se oli maksuton palvelu.
Esittelin itseni tyhmäksi Savon mummuksi.Naisihminen neuvoi minua tosi tarkasti aste asteelta ,pykälä kerrallaan mitä minun piti tehdä ja kun asia ei korjaantunut sillä ,hän neuvoi uutta vaihtoehtoa. Aikaa meni lähes tunti.
Kun kiittelin häntä asian korjaannuttua ja sanoin että nyt en ihmettele miten teille pääsy kestää odottaa hän vastasi ,ettei hän tavallisesti näin pitkään neuvokkaan ,vaan kun te olitte niin persoonallinen avun saannin kanssa hän tuli auttaneeksi.
Yleensä isoista keskuksista saa lopulta hyvän palvelun ,mutta kaikilla ei ole maksuttomia palveluja. onnellisesti tai onnettomasti.
Henkilöt:
Puhelinvastaaja A ja
puhelinvastaaja B
B: "Emme ole nyt kotona. Jätä viesti…."
A: Tiedän että olet kotona, ota luuri ja vastaa heti.
B: ”Oh mistä sä sen muka tiedät?” Hypähtää hermostuneesti telineessään,
A: Olen tässä kadulla ja näin kun emäntäsi katsoi ikkunasta. Älä puolustele sitä!
B: ”Voi en minä sitä huomannut.” kiemurtelee hermostuneesti.
A: Sanon yhteistyömme irti.
B: ”Älä kultaseni, palan tosi kuumana sinun koneesi hyrinään, en muiden viestejä vastaanota.”
- punastuu niin että koko huone kirkastuu
miten jatkunee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172