alistun sinulle

alistajaa?

olin sopinut netissä tapaamisesta tuntemattoman miehen kanssa. Etukäteen kerroin hänelle että pidän alistamisesta, kivusta, sitomisesta, nöyryyttämisestä ja haluan olla orjana pari yötä pientä maksua vastaan. Ja kerroin hänelle mittani, 176/66/13.

Hän halusi heti nähdä minut ja kertoi etukäteen että hänellä on 19cm kalu ja pitää alistamisesta, varsinkin nuorien poikien. koska olen 18v ja pidän vanhemmista..

Sitten pääsin hänen luokse ja söimme ensin ja sitten hän käski minut suihkuun. Tein työtä käskettyä. Kun tulin suihkusta hän sitoi minut sänkyyn selälleen, kädet sängynpäätyyn ja jalat käsistä lähteviin naruihin. Ilman mitään liukastetta hän alkoi työntää isoa kaluaan minun todella tiukkaan peppuun ja se sattui aivan valtavasti ja samalla hän läpsi reisiäni. Kalu upposi tuskallisen hitaasti sisääni ja hetken kuluttua hän pani minua jo lujaa niin että kivun kyyneleet valuivat silmiltäni.

Sitten hän otti kalunsa pois sisältäni ja haki ruoskan ja alkoi ruoskimaan minua pepulle, hän laittoi minut anelemaan kaikkea. Peppuni oli aivan punainen. Sitten hän työnsi kurkun peppuuni siksi aikaa kun tuli naimaan minua suuhun. Hän nai minua lujaa suuhun, upotti kullinsa pohjaan asti vaikka kuinka kaoin ja yritin laittaa vastaan. Hetken kuluttua hän laukesi kasvoille. Seuraavat kaksi päivää hän nussi minua ja kidutti minua ja nöyryytti minua.

Haluaako joku jatkoa tarinalle? ja haluaisiko joku nähdä tälläisen pojan oikeasti ja tehdä tälläisiä asioita hänelle?

4

5083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alistaja 55v

      Minullakin on kokemuksa nuorten poikien alistamisesta. On mukava katsella kuinka kova kiihko niillä on ensimmäisillä kerroilla. Kerrankin kun alistin aika nuorta poikaa ja se oli saanut maistaa kaluani enkä ollut tyytyväinen suuhoitoon sanoin rankaisevani siitä piiskaamalla munia ja kalua. Poika rukoili armoa mutta kun olin lyönyt muutaman kerran niin se laukesi sen jälkeen alkoi nielukin aukeamaan niin ettei heti tarvinnut piiskata. Tätä piokaa joka on jo mies minä piiskaan vieläkin ja nykyisin sen kalu ja kivekset tarvitsee huomattavasti enemmän piiskaa ennenkuin se laukeaa.

      • @Alistaja 55v Ota ihmeessä yhteyttä jos kaipailet uutta piiskattavaa ;-)


    • Haba 32 cm

      Onko tuollainen kaverin piiskaaminen voima- vai tekniikkalaji. Entä jos kuritettava alkaa pistää kampoihin tosissaan, eikö siinä ole vaara, että setä tuleekin itse piiskatuksi. Onkohan kenellekään sattunut sellaitsa työtapaturmaa?

    • ultramariinitaivas

      Kuinka näitä ikivanhoja jaksetaan aina nostaa esiin... Kuluttakaa aikaanne mieluummin uusien tuotosten kehittelemiseen, kiitos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe