Mikä olin entisessä elämässä?

pyhäkoulutyttö

Hei,

kysyisinpä vaan että sattuisko joku teistä tietämään mikä otus olin tosa edellisessä elämässä?

Odottelen innolla vastauksianne.

16

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjrjsr

      aasi

    • Tai-Pan

      Katso eteenpäin elämässä - äläkä uhraa aikaasi ja energiaasi sen miettimiseen, mitä olit mahdollisesti aikaisemmassa elämässäsi!

      • nähdää sinun

        ammattitaitosi. Kyllä sitä saa etsiä itseään ja entistä elämäänsä. Valitettavasti tällä sektorilla se ei ikinä onnistu. Pitäsi mennä hypnotisoijan luokse ihan koko ihminen . mia


      • Tai-Pan
        nähdää sinun kirjoitti:

        ammattitaitosi. Kyllä sitä saa etsiä itseään ja entistä elämäänsä. Valitettavasti tällä sektorilla se ei ikinä onnistu. Pitäsi mennä hypnotisoijan luokse ihan koko ihminen . mia

        Luuletko totuuden löytyvän sieltä? Apua saa ammattitaitoisilta hypnotisoijilta saa moneen vaivaan, mutta entisen elämän katsomiseen...


      • Eräs joka aamulla heräs..
        Tai-Pan kirjoitti:

        Luuletko totuuden löytyvän sieltä? Apua saa ammattitaitoisilta hypnotisoijilta saa moneen vaivaan, mutta entisen elämän katsomiseen...

        miksi tuomitset hypnotisoimisen, sehän on todistettu juttu.
        Jotkut uskoo uudelleensyntymiseen, jotkut siihen,että Jumala välittää tietoja heidän kauttaan.
        Antaa kaikken kukkien kukkia..


      • Tai-Pan
        Eräs joka aamulla heräs.. kirjoitti:

        miksi tuomitset hypnotisoimisen, sehän on todistettu juttu.
        Jotkut uskoo uudelleensyntymiseen, jotkut siihen,että Jumala välittää tietoja heidän kauttaan.
        Antaa kaikken kukkien kukkia..

        Sinut se sitten löytää, joka mutkan takaa! Mutta lukisit vastauksiani vähän tarkemmin, kiitos! Kirjoitin, että ammattikoulutetut hypnotisoijat ja reflektilogit (nimen kirjoitin varmaan väärin) tekevät erinomaista työtä esim. erilaisten addiktioiden hoidossa kuten tupakointi, alkoholismi.
        Mutta siihen suhtaudun kyllä skeptisesti, että hypnotisoijat saisivat toisen näkemään entiset elämänsä. Uskotko Sinä - eikö se olisi vakaumuksesi mukaan väärin!


      • Lorimar
        Tai-Pan kirjoitti:

        Sinut se sitten löytää, joka mutkan takaa! Mutta lukisit vastauksiani vähän tarkemmin, kiitos! Kirjoitin, että ammattikoulutetut hypnotisoijat ja reflektilogit (nimen kirjoitin varmaan väärin) tekevät erinomaista työtä esim. erilaisten addiktioiden hoidossa kuten tupakointi, alkoholismi.
        Mutta siihen suhtaudun kyllä skeptisesti, että hypnotisoijat saisivat toisen näkemään entiset elämänsä. Uskotko Sinä - eikö se olisi vakaumuksesi mukaan väärin!

        ...minäki luskani soppaan..Uskon, että entiset elämät, jos niitä on , voivat aueta hypnoosissa. Mutta kaikilla ei ole käsitykseni mukaan entistä elämää.
        Onko kukaan lukenu sellast kirjaa ku Life before birth. Siinä on tosikertomuksia niitten kertomana jokka on eläny ennenki. Siinä on monta uskomatonta juttua ja ne on yleensä pikkulapsia mikkä niitä juttelee.
        Kirjassa on myös niiden nimet ja osoitteet joita on käytetty, elikä ei ole vaan keksitty juttu.
        Ne lapset kertoo mitä ne on ollu ja sit ne ottaa selville sen ja niin on ollut.
        Mielenkiintoista. Todella, Mutta itse en oikein tiedä mikä on lopullinen totuus siittä , että miks näin olisi???xxxxxxL^^
        ottakaa kantaa.


      • utopia
        Lorimar kirjoitti:

        ...minäki luskani soppaan..Uskon, että entiset elämät, jos niitä on , voivat aueta hypnoosissa. Mutta kaikilla ei ole käsitykseni mukaan entistä elämää.
        Onko kukaan lukenu sellast kirjaa ku Life before birth. Siinä on tosikertomuksia niitten kertomana jokka on eläny ennenki. Siinä on monta uskomatonta juttua ja ne on yleensä pikkulapsia mikkä niitä juttelee.
        Kirjassa on myös niiden nimet ja osoitteet joita on käytetty, elikä ei ole vaan keksitty juttu.
        Ne lapset kertoo mitä ne on ollu ja sit ne ottaa selville sen ja niin on ollut.
        Mielenkiintoista. Todella, Mutta itse en oikein tiedä mikä on lopullinen totuus siittä , että miks näin olisi???xxxxxxL^^
        ottakaa kantaa.

        itse netisen elämäni ainakin yhden hyvin tarkasti, olen tiennyt lapsesta asti. Sain siihen vain varmistuksen eräässä rentoutustilaisuudessa.
        Kaikki näkijät joita olen tavannut kertovat heti entisen elämäni, sanovat sen olevan niin selvä jo ulkoisessa olemuksessa.
        Uskon monella olevan muistissa jotain ent. elämistä ja sen toimivan tässä elämässä tien näyttäjänä.
        pelkästään se että kaikki on energiaa ja aika ei välttämättä lineaarinen, mahdollistaa monia asioita, joita nyt pidämme vielä utopiana.


      • Eräs joka aamulla heräs..
        Tai-Pan kirjoitti:

        Sinut se sitten löytää, joka mutkan takaa! Mutta lukisit vastauksiani vähän tarkemmin, kiitos! Kirjoitin, että ammattikoulutetut hypnotisoijat ja reflektilogit (nimen kirjoitin varmaan väärin) tekevät erinomaista työtä esim. erilaisten addiktioiden hoidossa kuten tupakointi, alkoholismi.
        Mutta siihen suhtaudun kyllä skeptisesti, että hypnotisoijat saisivat toisen näkemään entiset elämänsä. Uskotko Sinä - eikö se olisi vakaumuksesi mukaan väärin!

        Itse olit epäluuloisen oloinen liittyen hypnotismiin ja entisiin elämiin.
        Siitä vastaukseni noukin.
        Miksi olet vastahakoinen tuohon hypnotismiin?
        Yhtä lailla voi olla,että tänne synnytään uudestaan. Jotkut pitää sitä totuutena,niin kuin sinä sitä,että Jumala puhuu kauttasi.
        Itse en tietystikkään usko reinkorninaatioon,mutta en myöskään tuomitse niitä ketä siihen uskoo.
        Saanko sinulta vielä kysyä sen verran,että uskotko Jumalaan sekä Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikana?


      • Tai-Pan
        Eräs joka aamulla heräs.. kirjoitti:

        Itse olit epäluuloisen oloinen liittyen hypnotismiin ja entisiin elämiin.
        Siitä vastaukseni noukin.
        Miksi olet vastahakoinen tuohon hypnotismiin?
        Yhtä lailla voi olla,että tänne synnytään uudestaan. Jotkut pitää sitä totuutena,niin kuin sinä sitä,että Jumala puhuu kauttasi.
        Itse en tietystikkään usko reinkorninaatioon,mutta en myöskään tuomitse niitä ketä siihen uskoo.
        Saanko sinulta vielä kysyä sen verran,että uskotko Jumalaan sekä Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikana?

        Tunnen hypnotismin ja erityisesti sen reflektologisen muodon. Olen ollut hynotisoituna ja harrastan itse viimeksi mainittua. Tekee hyvää itse kullekkin - suosittelen kääntymään ammattikoulutetun asiantuntijan puoleen.
        En kiellä uudesti syntymää - en vain ota siihen nyt kantaa - sen kai minulle suot, "eräs joka aamulla heräsi", vääräjalka edellä!


      • Eräs joka aamulla heräs..
        Tai-Pan kirjoitti:

        Tunnen hypnotismin ja erityisesti sen reflektologisen muodon. Olen ollut hynotisoituna ja harrastan itse viimeksi mainittua. Tekee hyvää itse kullekkin - suosittelen kääntymään ammattikoulutetun asiantuntijan puoleen.
        En kiellä uudesti syntymää - en vain ota siihen nyt kantaa - sen kai minulle suot, "eräs joka aamulla heräsi", vääräjalka edellä!

        en halua kokeilla hypnotismia,ei ole minun "lajini"


    • utopia

      Ihminen:)

    • pyhäkoulutyttö

      Olipa kiva nähdä että kysymykseni herätti suuren keskustelun. vaikka ei tästä nyt ihan selvinnyt tätä suurta ongelmaani. Ehkä se selviää jonain päivänä. En usko olleeni aasi.

      Okei, heippa kaikki!

      • utopia

        Miksi se on sinulle ongelma? Onko sinulla jotain miksi haluaisit tietää?
        Minun tuntemukseni sinusta, näin pienen perusteella liittyy itään. Näen vain ratsastavan joukon, kasakoita, mies notkumassa hevosen selästä etukenossa, katsoen alas maahan ojentaen kättään...
        sellaisen tunteen sinusta saan. En tiedä oletko tuo mies vai lapsi jolle hän kättään ojentaa.


    • 5 + 20 = ?

      Nykyään kaikki tahtovat katsoa menneisyyteen.
      Mikä häpeä.
      Ihmisen kuuluisi suunata katse tulevaisuuteen.
      No vitsi vitsinä. Pitää myöntää itsekkin olevani kiinostunut asiasta.
      Onko kenelläkään tietoa omasta entisestä elämästään? Olisi mukava lukea.

    • Hei

      olen juuri kirjoittamassa tulkintaa entisistä elämistä, siksi halusin tähän nopeasti vastata. kyllä niitä voi selvittää, useat ihmiset kokevat itse dejavu-hetkiä, ne ovat usein kotoisin hyvin kaukaisesta ajasta.
      eipä sen enempää tällä kertaa.

      t. Keskiyö

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe