Mikä olin entisessä elämässä?

pyhäkoulutyttö

Hei,

kysyisinpä vaan että sattuisko joku teistä tietämään mikä otus olin tosa edellisessä elämässä?

Odottelen innolla vastauksianne.

16

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjrjsr

aasi

• Tai-Pan

Katso eteenpäin elämässä - äläkä uhraa aikaasi ja energiaasi sen miettimiseen, mitä olit mahdollisesti aikaisemmassa elämässäsi!

• nähdää sinun

ammattitaitosi. Kyllä sitä saa etsiä itseään ja entistä elämäänsä. Valitettavasti tällä sektorilla se ei ikinä onnistu. Pitäsi mennä hypnotisoijan luokse ihan koko ihminen . mia

• Tai-Pan
        nähdää sinun kirjoitti:

ammattitaitosi. Kyllä sitä saa etsiä itseään ja entistä elämäänsä. Valitettavasti tällä sektorilla se ei ikinä onnistu. Pitäsi mennä hypnotisoijan luokse ihan koko ihminen . mia

Luuletko totuuden löytyvän sieltä? Apua saa ammattitaitoisilta hypnotisoijilta saa moneen vaivaan, mutta entisen elämän katsomiseen...

• Eräs joka aamulla heräs..
        Tai-Pan kirjoitti:

Luuletko totuuden löytyvän sieltä? Apua saa ammattitaitoisilta hypnotisoijilta saa moneen vaivaan, mutta entisen elämän katsomiseen...

miksi tuomitset hypnotisoimisen, sehän on todistettu juttu.
        Jotkut uskoo uudelleensyntymiseen, jotkut siihen,että Jumala välittää tietoja heidän kauttaan.
        Antaa kaikken kukkien kukkia..

• Tai-Pan
        Eräs joka aamulla heräs.. kirjoitti:

miksi tuomitset hypnotisoimisen, sehän on todistettu juttu.
        Jotkut uskoo uudelleensyntymiseen, jotkut siihen,että Jumala välittää tietoja heidän kauttaan.
        Antaa kaikken kukkien kukkia..

Sinut se sitten löytää, joka mutkan takaa! Mutta lukisit vastauksiani vähän tarkemmin, kiitos! Kirjoitin, että ammattikoulutetut hypnotisoijat ja reflektilogit (nimen kirjoitin varmaan väärin) tekevät erinomaista työtä esim. erilaisten addiktioiden hoidossa kuten tupakointi, alkoholismi.
        Mutta siihen suhtaudun kyllä skeptisesti, että hypnotisoijat saisivat toisen näkemään entiset elämänsä. Uskotko Sinä - eikö se olisi vakaumuksesi mukaan väärin!

• Lorimar
        Tai-Pan kirjoitti:

Sinut se sitten löytää, joka mutkan takaa! Mutta lukisit vastauksiani vähän tarkemmin, kiitos! Kirjoitin, että ammattikoulutetut hypnotisoijat ja reflektilogit (nimen kirjoitin varmaan väärin) tekevät erinomaista työtä esim. erilaisten addiktioiden hoidossa kuten tupakointi, alkoholismi.
        Mutta siihen suhtaudun kyllä skeptisesti, että hypnotisoijat saisivat toisen näkemään entiset elämänsä. Uskotko Sinä - eikö se olisi vakaumuksesi mukaan väärin!

...minäki luskani soppaan..Uskon, että entiset elämät, jos niitä on , voivat aueta hypnoosissa. Mutta kaikilla ei ole käsitykseni mukaan entistä elämää.
        Onko kukaan lukenu sellast kirjaa ku Life before birth. Siinä on tosikertomuksia niitten kertomana jokka on eläny ennenki. Siinä on monta uskomatonta juttua ja ne on yleensä pikkulapsia mikkä niitä juttelee.
        Kirjassa on myös niiden nimet ja osoitteet joita on käytetty, elikä ei ole vaan keksitty juttu.
        Ne lapset kertoo mitä ne on ollu ja sit ne ottaa selville sen ja niin on ollut.
        Mielenkiintoista. Todella, Mutta itse en oikein tiedä mikä on lopullinen totuus siittä , että miks näin olisi???xxxxxxL^^
        ottakaa kantaa.

• utopia
        Lorimar kirjoitti:

...minäki luskani soppaan..Uskon, että entiset elämät, jos niitä on , voivat aueta hypnoosissa. Mutta kaikilla ei ole käsitykseni mukaan entistä elämää.
        Onko kukaan lukenu sellast kirjaa ku Life before birth. Siinä on tosikertomuksia niitten kertomana jokka on eläny ennenki. Siinä on monta uskomatonta juttua ja ne on yleensä pikkulapsia mikkä niitä juttelee.
        Kirjassa on myös niiden nimet ja osoitteet joita on käytetty, elikä ei ole vaan keksitty juttu.
        Ne lapset kertoo mitä ne on ollu ja sit ne ottaa selville sen ja niin on ollut.
        Mielenkiintoista. Todella, Mutta itse en oikein tiedä mikä on lopullinen totuus siittä , että miks näin olisi???xxxxxxL^^
        ottakaa kantaa.

itse netisen elämäni ainakin yhden hyvin tarkasti, olen tiennyt lapsesta asti. Sain siihen vain varmistuksen eräässä rentoutustilaisuudessa.
        Kaikki näkijät joita olen tavannut kertovat heti entisen elämäni, sanovat sen olevan niin selvä jo ulkoisessa olemuksessa.
        Uskon monella olevan muistissa jotain ent. elämistä ja sen toimivan tässä elämässä tien näyttäjänä.
        pelkästään se että kaikki on energiaa ja aika ei välttämättä lineaarinen, mahdollistaa monia asioita, joita nyt pidämme vielä utopiana.

Tai-Pan kirjoitti:

Itse olit epäluuloisen oloinen liittyen hypnotismiin ja entisiin elämiin.
        Siitä vastaukseni noukin.
        Miksi olet vastahakoinen tuohon hypnotismiin?
        Yhtä lailla voi olla,että tänne synnytään uudestaan. Jotkut pitää sitä totuutena,niin kuin sinä sitä,että Jumala puhuu kauttasi.
        Itse en tietystikkään usko reinkorninaatioon,mutta en myöskään tuomitse niitä ketä siihen uskoo.
        Saanko sinulta vielä kysyä sen verran,että uskotko Jumalaan sekä Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikana?

• Tai-Pan
        Eräs joka aamulla heräs.. kirjoitti:

Itse olit epäluuloisen oloinen liittyen hypnotismiin ja entisiin elämiin.
        Siitä vastaukseni noukin.
        Miksi olet vastahakoinen tuohon hypnotismiin?
        Yhtä lailla voi olla,että tänne synnytään uudestaan. Jotkut pitää sitä totuutena,niin kuin sinä sitä,että Jumala puhuu kauttasi.
        Itse en tietystikkään usko reinkorninaatioon,mutta en myöskään tuomitse niitä ketä siihen uskoo.
        Saanko sinulta vielä kysyä sen verran,että uskotko Jumalaan sekä Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikana?

Tunnen hypnotismin ja erityisesti sen reflektologisen muodon. Olen ollut hynotisoituna ja harrastan itse viimeksi mainittua. Tekee hyvää itse kullekkin - suosittelen kääntymään ammattikoulutetun asiantuntijan puoleen.
        En kiellä uudesti syntymää - en vain ota siihen nyt kantaa - sen kai minulle suot, "eräs joka aamulla heräsi", vääräjalka edellä!

Tai-Pan kirjoitti:

Tunnen hypnotismin ja erityisesti sen reflektologisen muodon. Olen ollut hynotisoituna ja harrastan itse viimeksi mainittua. Tekee hyvää itse kullekkin - suosittelen kääntymään ammattikoulutetun asiantuntijan puoleen.
        En kiellä uudesti syntymää - en vain ota siihen nyt kantaa - sen kai minulle suot, "eräs joka aamulla heräsi", vääräjalka edellä!

en halua kokeilla hypnotismia,ei ole minun "lajini"

• utopia

Ihminen:)

• pyhäkoulutyttö

Olipa kiva nähdä että kysymykseni herätti suuren keskustelun. vaikka ei tästä nyt ihan selvinnyt tätä suurta ongelmaani. Ehkä se selviää jonain päivänä. En usko olleeni aasi.

Okei, heippa kaikki!

• utopia

Miksi se on sinulle ongelma? Onko sinulla jotain miksi haluaisit tietää?
        Minun tuntemukseni sinusta, näin pienen perusteella liittyy itään. Näen vain ratsastavan joukon, kasakoita, mies notkumassa hevosen selästä etukenossa, katsoen alas maahan ojentaen kättään...
        sellaisen tunteen sinusta saan. En tiedä oletko tuo mies vai lapsi jolle hän kättään ojentaa.

• 5 + 20 = ?

Nykyään kaikki tahtovat katsoa menneisyyteen.
      Mikä häpeä.
      Ihmisen kuuluisi suunata katse tulevaisuuteen.
      No vitsi vitsinä. Pitää myöntää itsekkin olevani kiinostunut asiasta.
      Onko kenelläkään tietoa omasta entisestä elämästään? Olisi mukava lukea.

• Hei

olen juuri kirjoittamassa tulkintaa entisistä elämistä, siksi halusin tähän nopeasti vastata. kyllä niitä voi selvittää, useat ihmiset kokevat itse dejavu-hetkiä, ne ovat usein kotoisin hyvin kaukaisesta ajasta.
      eipä sen enempää tällä kertaa.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe