hei pliis kertokaa!!

t i e t ä m ä t ö n

mitä tarkoittaa se kun visualisoi siis wiccalaisuudessa pliis vastatkaa sillä mä en tiedä..

5

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t i e t ä m ä t ö n

ja sitten vielä että mitä ne pentaakkellit ja riimut on ja mistä niitä voi hankkia ja mistä voi hankkia tarot-kortteja.

• shadow

tämänkin foorumin viestiketjuja. Ja tartu vaikkapa kirjaan scot cunningham ihan suomeksi tai sitten se wiches bible...tai jokin niistä muista. Kaikesta täsät on täälläkin juteltu ja samaa aihetta kyselty monesti:) Ei muuta kuin tutkimaan ja lukemaan...

• murmelinpapana

olen itsekin vasta tieni alkupäässä ja olen mukavasti unohtanut juttuja, kun olen keskittynyt muihin juttuihin, mutta visualisointi käsittääkseni tarkoittaa sitä, että "näet" jotain, vaikka sitä ei oikeasti näy (ja yleensä se siis on oikeasti näkymätöntä energiaa yms.)hyvä esimekki tästä on pyhän tilan luominen, jossa ympyrä visualisoidaan käsistä/työvälineestä tulevaksi...

paras tapa hankkia pentakkeli on varmaankin itse tekeminen. en ole missään nähnyt myytävän pentakkeleita (nehän ovat niitä suuria ja alttarille asetettavia pentagrammeja). vai olenko väärässä?

riimut voi itse tehdä tai ostaa valmiina esimerkiksi jotain verkkokaupasta. samoin tarot kortit. :)

• luminara

Visualisointi on mielikuvituksen käyttämistä kaikkien aistien avulla. Ensin se opetellaan (yleensä) vain näköaistilla ja sen jälkeen voi ottaa muut aistit mukaan. Visualisoidessa esine, paikka, asia tai tapahtuma kuvitellaan yhtä todelliseksi kuin se olisi oikeasti olemassa.

Pentaakkeli (eli myös pentagrammi) On viisisakarainen tähti joka on ympyrän sisällä. Tähden sakarat kuvaavat eri elementtejä (maa, ilma, vesi, tuli ja henki)ympyrä on voiman ja jatkuvuuden symboli, tähden sakarat eivät koskaan saa ulottua ympyrän ulkopuolellle.

Riimut on tikkukirjaimia muistuttavia piirroksia joita mm. viikingit käyttivät kirjoittamiseen. Ne tarkoittavat jotain asiaa, sanaa tai yksittäistä kirjainta. Riinuja voi käyttää tulevan katsomiseen (siis ennustamiseen, jos sitä sanaa haluaa käyttää)loitsuissa/magiassa tai salaisten viestien/ vastaavien kirjoittamiseen... Kun asiaa ei haluta saattaa ulkopuolisten tietoon...

Niitä kuten tarotkorttejakin löytyy kyllä joistain kirjakaupoista ja netistä kuten uniomysticalta tai Athanaton Tmi:stä

• AROSUSI-09

Sisar Luminara tuossa jo olennaisimmat kertoikin,mihin nyt lisäisin vain yhden käytännön harjoituksen...Mieti,mitä teet tunnin kuluttua.Ei sen kummempaa.Se on visualisointia,se:)/Tekisi mieli kertoa enemmänkin,mutta ylisistä tuli komento,että ei tässä vaiheessa,sorry:)/Kesytä pahas,älä katso mustia kaloja silmiin ja joo...Tervetuloa noidaksi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      74
      6439
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      145
      5957
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      496
      3793
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      122
      2240
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      40
      1455
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      408
      1399
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1235
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1064
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      119
      994
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      980
    Aihe