jääsaha

JÄÄNLÄPI

Haluaisin kuulla kokemuksia verkkoavantojen teosta jääsahalla, onko ostamisen arvoinen laite?

9

12998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä on

Kun et ota halpamalleja,on aivan ehdoton kapistus,ei tartu verkot kiinni avannon alareunaan (on sileä)3 :n talven kokemus.

• Kumpiko

Minkälaisesta vimpaimesta tässä on kysymys, kone- vai käsipelillä toimivasta? Mikä hintaluokka?

• erehtynyt

Ostin itse ns. halpahalli jääsahan sillä ei saa mitään aikaseksi ja teräväksi niitä piikkejä ei saa. Eli tässäkin pätee vanha viisaus halvalla ei hyvää saa. Kalliimpia ei ole tullu kokeiltua, kun sain vanhan moottorisahan joka jouti jääsahaksi, tosin siinä ei saa olla ketjuöljyä, ettei vesistö likaaannu.

• sahannut

Kyllä tekee,itte kokeilin viime talvena ja kätevä laite on!!!

• avantoon

Enemmän kuin hintansa arvoinen. En enää ikinä ala tekemään avantoa tuuralla.

• Liipete

Jääsaha on verkkojen pitäjälle oivallinen väline,itse tien vanhasta raaminterästä sellaisen ja hyvin pystyy jäähän,suosittelen.

• Anonyymi

Jos haluaa hyvän niin Laxsteömin jääsaha kannattaa ostaa. Maksaa enenmän mutta kerran se vain kirpaisee. Eikä tarvi sen jälkeen rimpuilla halppissahojen kanssa. Itselle aina premiumia :)

• Anonyymi

Eiköhän alkuperäinen kysyjä ole sahapäätöksen jo tehnyt, kun aikaa on yli 17 vuotta kulunut kysymyksestä..... Haloo!

• Anonyymi

Jääsaha ei kestä kovaa käyttöä. Lisäksi se sulaa keväällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22