Dna (ainakin satakunnan puhelimen alueella) on ruvennut blokkaamaan torrent saitteja.
Ainakin blokattuina ovat
http://www.nordicbits.org/
http://www.rautaportti.net/
Onko muita blokattuja?
Onko muualla DNA-alueilla sama juttu?
Vaihtuu sitten meinaan liittymä ja tosi pian, tuollaista sananvapauden rajoittamista.
Jos dna alkaa rajoittaa p2p liikennettä, kokevat ison asiakaskadon.
Asummeko me kiinassa, onko tämä poliisivaltio.
Jos maksamme nopeasta yhteydestä, niin silloin sitä on voitava käyttää.
DNA BLOKANNUT Torrent-sivuja
9
4974
Vastaukset
- härski
DNA on tehnyt tuota jo viime vuonna. Miksi maksat yhtiölle joka ei anna täyttä palvelua ??
- cameli69
onkos rautaportis jotai kutsuja???? jos on niin voisko joku lähettää mulle sellasen??
- Pave
Ottamatta sen enempää kantaa noihin itse Torrenteihin, mutta oletko soittanut niiden asiakaspalveluun ja kysynyt syytä moiseen?
Ja mikäli liittymäsi ei toimi toivotulla tavalla ainahan voit tehdä heille reklamaation asiasta ja vaatia hyvitystä liittymähinnasta sekä sen jälkeen vaihtaa liittymää mikäli alueellasi on muita palveluntarjoajia ja heillä palvelu pelaa.- sitten
ottamatta asiaan kantaa, olen tuolla
gsm puolella taistellut aikanaan dna:ta
vastaan ja lopputulos oli yli 400 €
ylimääräiset haamulaskut sekä toteamus,
että he ovat oikeassa ,asiakas väärässä.
eli pointtihan on että dna kusettaa edelleen
maksavia asiakkaitaan ,johon ei missään
nimessä pidä suostua! lykka till.
ps. eikö muka torrenttisivuilta myös voi
ladata laillistakin materiaalia??? - torrent?
sitten kirjoitti:
ottamatta asiaan kantaa, olen tuolla
gsm puolella taistellut aikanaan dna:ta
vastaan ja lopputulos oli yli 400 €
ylimääräiset haamulaskut sekä toteamus,
että he ovat oikeassa ,asiakas väärässä.
eli pointtihan on että dna kusettaa edelleen
maksavia asiakkaitaan ,johon ei missään
nimessä pidä suostua! lykka till.
ps. eikö muka torrenttisivuilta myös voi
ladata laillistakin materiaalia???itsellä dna laajakaista ja en tie mistä moinen kohu?mikä olsi "parempi" liittymä??
- dna:han
Lohjalla dna-yhteys katkeaa 10 - 30 minuutin välein, jos lataa tiedostoja. 2 megan yhteys toimii aina aluksi hetken ripeästi, mutta nyykähtää pian surkean hitaaksi. (Ei tällainen tietenkään häiritse nettiä vain satunnaisesti ja vähän käyttäviä.)
dna:lla on myös muita käsittämättömiä toimimattomuuksia, joita yritettiin syksyllä korjailla dna-tuen kanssa tuloksetta. Jos tarvitsee laajakaistaa yrityksessä, en voi suositella.
Olen jo vaihtanut Elisaan, mitä neuvon muillekin, joita dna ei tyydytä. Netissä toimenpide on helppo, mutta odottamaan joutuu n. 4 viikkoa.
Periaatteessa EN YMMÄRRÄ tätä maksujärjestelmää!
Jos ostan bensaa, maksan saamieni litrojen mukaan.
Jos ostan sähköä, maksan kilowatteja sähkömittarin mukaan. Jos soitan puhelimella, maksan sykäysten mukaan.
MUTTA, miksi ihmeessä laajakaistan käytössä ei veloiteta sen mukaan kuinka paljon bittejä linjassa välitetään? Tekniikka ei ole esteenä, vaan haluttomuus rehelliseen laskutusjärjestelmään, koska silloin paljastuisi tiedonsiirtopalvelun ja hintojen todellisuus.- sama kuin edellä
Nyt osoittautuikin, että dna:lla on 3 KUUKAUDEN irtisanomisaika!
Olis varmaan aihetta kuluttajansuojan ja vapaan kilpailun nimissä puuttua tähän. Eihän vastaava enää toimi sähköntuottajillakaan.
Sähköpostiosoitteenkin joutuu vaihtamaan palveluntarjoajan muutoksen yhteydessä, mistä koituu suurta haittaa kuluttajille. - tosiaankin
sama kuin edellä kirjoitti:
Nyt osoittautuikin, että dna:lla on 3 KUUKAUDEN irtisanomisaika!
Olis varmaan aihetta kuluttajansuojan ja vapaan kilpailun nimissä puuttua tähän. Eihän vastaava enää toimi sähköntuottajillakaan.
Sähköpostiosoitteenkin joutuu vaihtamaan palveluntarjoajan muutoksen yhteydessä, mistä koituu suurta haittaa kuluttajille.Täysin rahaa tavoitteleva yritys joka ei välitä asiakkaan hyvinvoinnista eikä viitsi kiinnostua yhteyksien toimivuudesta. ihmisiä huijataan 3kk irtisanomis ajoilla yms....
- Zaphodi
Täsmälleen samaa tekee oulussa, ongelman huomaa parhaiten kun katsoo torrent softan nopeus graafia, nolla-täydet-nolla-täydet... piirtää sahakuviota aina. (Ja nollan kohdalla yhteys menee käytännössä poikki) Soneralta saa samaan taloon myös yhteyden eli ei kun vaihtoon vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119