VAROITUS: EI TOSIKOILLE!
Kautta vuosituhansien ovat eläinlajit lisääntyneet luonnon ehdoilla. Heikoimmat ovat saaneet väistyä vahvempien tieltä. Joskus se on ollut aika raakaa touhua. Mutta nyt viime vuosikymmeninä ihminen (Homo Sapiens) on tullut niin viisaaksi, että se aikoo uhata luonnon lakeja lisääntymällä vaikka väkisin. Eli sellaiset jotka eivät olisi lisääntyneet esim. 30v. sitten, tänään he pystyvät siihen kiitos lääketieteen. Luonto on aina pitänyt huolen eri lajien elinoloista ja -tiloista, mutta nyt tämä ylen viisas ihminen(Homo Sapiens) yrittää kansoittaa koko maapallon ja siten vauhdittaa ympäristötuhoa. Tiedän, että jokaisella on oikeus lisääntymiseen, mutta jos luonto ei ole näin suonut onko meidän silti pakko yrittää? Mielestäni luonnon lakeihin ei pidä mennä puutumaan, seuraus voi olla esim. Aasian tsunami. Jokaisen tulisi itse tykönään miettiä tarkoin onko luonnon lakeja vastustaminen?
Ei en ole mikään hihhuli tuli vaan eräänä yönä mietittyä kun ei nukuttanu :p
Luomulla
mekin
3
676
Vastaukset
....hyvää vain sinulle!Suomessa mielipidevapaus!Ehkäpä elämä Sinuakin vielä joskus opettaa!:)
- minä8
!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750