VAROITUS: EI TOSIKOILLE!
Kautta vuosituhansien ovat eläinlajit lisääntyneet luonnon ehdoilla. Heikoimmat ovat saaneet väistyä vahvempien tieltä. Joskus se on ollut aika raakaa touhua. Mutta nyt viime vuosikymmeninä ihminen (Homo Sapiens) on tullut niin viisaaksi, että se aikoo uhata luonnon lakeja lisääntymällä vaikka väkisin. Eli sellaiset jotka eivät olisi lisääntyneet esim. 30v. sitten, tänään he pystyvät siihen kiitos lääketieteen. Luonto on aina pitänyt huolen eri lajien elinoloista ja -tiloista, mutta nyt tämä ylen viisas ihminen(Homo Sapiens) yrittää kansoittaa koko maapallon ja siten vauhdittaa ympäristötuhoa. Tiedän, että jokaisella on oikeus lisääntymiseen, mutta jos luonto ei ole näin suonut onko meidän silti pakko yrittää? Mielestäni luonnon lakeihin ei pidä mennä puutumaan, seuraus voi olla esim. Aasian tsunami. Jokaisen tulisi itse tykönään miettiä tarkoin onko luonnon lakeja vastustaminen?
Ei en ole mikään hihhuli tuli vaan eräänä yönä mietittyä kun ei nukuttanu :p
Luomulla
mekin
3
665
Vastaukset
....hyvää vain sinulle!Suomessa mielipidevapaus!Ehkäpä elämä Sinuakin vielä joskus opettaa!:)
- minä8
!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832