Nintendogs koodeja?

Koodeja??

Niin onko Nintendogsille mitään koodeja esim, miten ne sais vanhenemaan, olisko täällä ihania kilttejä immeisiä jotka niitä kertois? xD

164

8869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrMario

      koodeja, mutta veikkaan, että ihan vanhenemiskoodia tuskin on. olisi kyllä ihan ihme koodausjuttu.

    • helkkuli

      mä luulwen että siihen ei oo ainaskaan vanhenemis koodia.

    • Hopea Huskyn Onnellinen Omi...

      Nintendogs koirat pysyy pentuina koko ikänsä. Vaikka oishan aikuinen husky hieno mut mä parkuisin kaksi ja puol vuotta jos mun rakas pikku mussukka Hopea kuolisi, byaa byaa :'(

      • Nintendogs hullu

        Kai tiedät sen, että koirasi voi saada pentuja???!!!
        Ensin sinun pitää ostaa kaksi saman rotuista koiraa, tyytö ja poika. Anna heille ruoaksi vain kuiva ruokaa ja juomaksi pelkkää maitoa. Vie vain urosta (ppikaa) lenkille. Huom! Se kestää aika kauan, että saa niitä pentuja. Voi esim kestää viikon tai kaksi. Ole kärsivällinen.

        Ne ei kuitenkaan kasva aikuisiksi ne pennut niin kuin sanoit.


      • :)
        Nintendogs hullu kirjoitti:

        Kai tiedät sen, että koirasi voi saada pentuja???!!!
        Ensin sinun pitää ostaa kaksi saman rotuista koiraa, tyytö ja poika. Anna heille ruoaksi vain kuiva ruokaa ja juomaksi pelkkää maitoa. Vie vain urosta (ppikaa) lenkille. Huom! Se kestää aika kauan, että saa niitä pentuja. Voi esim kestää viikon tai kaksi. Ole kärsivällinen.

        Ne ei kuitenkaan kasva aikuisiksi ne pennut niin kuin sanoit.

        Kiitti tiedost!!! Muute mistä sä sen tiesit???


      • Peppe nintendogs
        Nintendogs hullu kirjoitti:

        Kai tiedät sen, että koirasi voi saada pentuja???!!!
        Ensin sinun pitää ostaa kaksi saman rotuista koiraa, tyytö ja poika. Anna heille ruoaksi vain kuiva ruokaa ja juomaksi pelkkää maitoa. Vie vain urosta (ppikaa) lenkille. Huom! Se kestää aika kauan, että saa niitä pentuja. Voi esim kestää viikon tai kaksi. Ole kärsivällinen.

        Ne ei kuitenkaan kasva aikuisiksi ne pennut niin kuin sanoit.

        Yritin saada pentuja mutta annoin niille kuivaruokaa mutta en tienyt että niille pitää antaa maitoa joten annoin niille vettä harmi pitää aloittaa uudestaan


      • pentu:D
        Nintendogs hullu kirjoitti:

        Kai tiedät sen, että koirasi voi saada pentuja???!!!
        Ensin sinun pitää ostaa kaksi saman rotuista koiraa, tyytö ja poika. Anna heille ruoaksi vain kuiva ruokaa ja juomaksi pelkkää maitoa. Vie vain urosta (ppikaa) lenkille. Huom! Se kestää aika kauan, että saa niitä pentuja. Voi esim kestää viikon tai kaksi. Ole kärsivällinen.

        Ne ei kuitenkaan kasva aikuisiksi ne pennut niin kuin sanoit.

        pennut saa pentuja :D


      • Ei voi saada pentuja
        Nintendogs hullu kirjoitti:

        Kai tiedät sen, että koirasi voi saada pentuja???!!!
        Ensin sinun pitää ostaa kaksi saman rotuista koiraa, tyytö ja poika. Anna heille ruoaksi vain kuiva ruokaa ja juomaksi pelkkää maitoa. Vie vain urosta (ppikaa) lenkille. Huom! Se kestää aika kauan, että saa niitä pentuja. Voi esim kestää viikon tai kaksi. Ole kärsivällinen.

        Ne ei kuitenkaan kasva aikuisiksi ne pennut niin kuin sanoit.

        Nintendon pelin koirat ei kasva aikuisiksi eikä ne voi saada pentuja


      • heeh3
        Nintendogs hullu kirjoitti:

        Kai tiedät sen, että koirasi voi saada pentuja???!!!
        Ensin sinun pitää ostaa kaksi saman rotuista koiraa, tyytö ja poika. Anna heille ruoaksi vain kuiva ruokaa ja juomaksi pelkkää maitoa. Vie vain urosta (ppikaa) lenkille. Huom! Se kestää aika kauan, että saa niitä pentuja. Voi esim kestää viikon tai kaksi. Ole kärsivällinen.

        Ne ei kuitenkaan kasva aikuisiksi ne pennut niin kuin sanoit.

        Yritän tehdä kohta shelttipentuja, mutta kaupassa ei ole vielä maitoa =(.
        Haittaako jos vien Roope-uroksen lenkille JA Nilla-nartun tottelevaisuuskisoihin, eli vaikuttaako kisoihin meneminen urakkaan?


    • willer

      eli tietyistä kaupoista saa epävirallisen lisäversion jossa saa valmiiksi kaikki tavarat,koirarodut,talot ja 999.999,99 rahaa

      siin on ehkä viel muutakin,mut en muista. järvenpään megaswapista saa sellaisen ainakin...

      • newfoundlandinkoira

        kuulekan hopea hysky multa on kuollu kolme oikeeta koiraa ja yks on tosi vanha meil on kolme koiraa nyt !!!nii et yks suree virtuaali koirasta:/


      • VENU <3
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        kuulekan hopea hysky multa on kuollu kolme oikeeta koiraa ja yks on tosi vanha meil on kolme koiraa nyt !!!nii et yks suree virtuaali koirasta:/

        No ketään nyt ei varmastikaan kiinnosta että sulla on ollu kolme OIKEETA koiraa eli AHA!! Sorry mut kaikilla lapsilla ei vaan oo mahollisuutta siihen koiraan, mut niillä on nintendogs, sehän on tosi lähellä oikeen koiran käyttäytmistapoja ja näin.. Eli jos jollain muulla ei oo ollu ennen koiraa tai ei oo mahollisuutta siihen, niin sen NINTENDOKS koira voi olla sille ihmiselle jopa tärkeempi koira sille ihmiselle, kun sun koirat on sulle koskaan ollu että sanonpa vaan HAHA !


      • Minävainfry56u7u76u4

        kukakohan totaki uskoo? xD


      • ei ole
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        kuulekan hopea hysky multa on kuollu kolme oikeeta koiraa ja yks on tosi vanha meil on kolme koiraa nyt !!!nii et yks suree virtuaali koirasta:/

        miettisit vähän mitä kirjotat!Jos joku haluu itkee virtuaali koirasta ni antaa itkee vaa, ei sillä oo mitään väliä.


      • koirapelkääjä
        VENU <3 kirjoitti:

        No ketään nyt ei varmastikaan kiinnosta että sulla on ollu kolme OIKEETA koiraa eli AHA!! Sorry mut kaikilla lapsilla ei vaan oo mahollisuutta siihen koiraan, mut niillä on nintendogs, sehän on tosi lähellä oikeen koiran käyttäytmistapoja ja näin.. Eli jos jollain muulla ei oo ollu ennen koiraa tai ei oo mahollisuutta siihen, niin sen NINTENDOKS koira voi olla sille ihmiselle jopa tärkeempi koira sille ihmiselle, kun sun koirat on sulle koskaan ollu että sanonpa vaan HAHA !

        Musta kyllä on oikein et itkee jos nintendogs koira kuolis koska mun äiti on allerginen lemmikeille ja sen takii en saa lemmikkii ja myös sen takia oon tottunu PELKÄÄMÄÄN OIKEITA KOIRIA ne on ihanii mut pelottavii nintendogs koiria mun ei tarvii pelätä koska ne ei voi purra, niinkuin kaikki koirat mulle yleensä tekee Huomioikaa että pelkään jopa chihuahua koiria jos se niin nyt kirjoitetaankaan. ongelma mun elämässä on että kaikilla kamuilla melkein on koira...


      • XDMoiXD

        Sehän ois tylsää jos olis kaikki tavarat, kodit, rodut ja rahaa noin paljo! :OO


      • joonatsiki
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        kuulekan hopea hysky multa on kuollu kolme oikeeta koiraa ja yks on tosi vanha meil on kolme koiraa nyt !!!nii et yks suree virtuaali koirasta:/

        oon niin samaa mieltä :) meillä oli puolvuotta sitte kultanenoutaja ja sillä oli joku ''asennevamma'' ja se puri naapurin lasta nii se lopetettiin :(


      • Welsh corgi pembroke
        VENU <3 kirjoitti:

        No ketään nyt ei varmastikaan kiinnosta että sulla on ollu kolme OIKEETA koiraa eli AHA!! Sorry mut kaikilla lapsilla ei vaan oo mahollisuutta siihen koiraan, mut niillä on nintendogs, sehän on tosi lähellä oikeen koiran käyttäytmistapoja ja näin.. Eli jos jollain muulla ei oo ollu ennen koiraa tai ei oo mahollisuutta siihen, niin sen NINTENDOKS koira voi olla sille ihmiselle jopa tärkeempi koira sille ihmiselle, kun sun koirat on sulle koskaan ollu että sanonpa vaan HAHA !

        aivan esimerkiksi mulla ei oo mahdollisuutta oikeeseen koiraan koska äitillä on astma joten sanonpa vaan että lol newfoundlandinkoira hahhah. mun nintendogs koirat on mulle todella tärkeitä ne on mun elämä. ite et ole samaa kokenut koska sulla on oikeita koiria joten et voi tietää.


      • Welsh corgi pembroke
        Welsh corgi pembroke kirjoitti:

        aivan esimerkiksi mulla ei oo mahdollisuutta oikeeseen koiraan koska äitillä on astma joten sanonpa vaan että lol newfoundlandinkoira hahhah. mun nintendogs koirat on mulle todella tärkeitä ne on mun elämä. ite et ole samaa kokenut koska sulla on oikeita koiria joten et voi tietää.

        kyllä mää ainakin itkisin jos mun nintendogs koira kuolis. mitä pahaa siinä on??????? kyllä siita saa itkeä että se ei oo mikään laki sori nyt vaan newfoundlandinkoira mut sää et tunnu vaan ymmärtävän sitä


      • Chihuahuat jyrää
        Minävainfry56u7u76u4 kirjoitti:

        kukakohan totaki uskoo? xD

        Mäpä uskon! Kyl monelle on käynyt noin joten miks ei uskottais=?


      • nintendogsi.fani
        ei ole kirjoitti:

        miettisit vähän mitä kirjotat!Jos joku haluu itkee virtuaali koirasta ni antaa itkee vaa, ei sillä oo mitään väliä.

        Miettikää nyt miltä newfounlandinkoirasta tuntuu! Ajatelkaa että teiltä ois kuollu kolme NintenDogs koiraa jos se ois mahdollista ja yks ois kuolemaisillaan ja menisitte koira keskusteluihin ja kertoisitte NintenDogs koirista ja sit teille sanottas: Ai sä itke et sult on kuollu kolme virtuaali koiraa ku meilt on kuollu oikeita! Samalta tuntuu newfounlandin koirasta!


      • eeerrriiikkkaaa
        joonatsiki kirjoitti:

        oon niin samaa mieltä :) meillä oli puolvuotta sitte kultanenoutaja ja sillä oli joku ''asennevamma'' ja se puri naapurin lasta nii se lopetettiin :(

        Voi harmi. Meilläkin on nytten mutta se ei pure.


      • i ♥Calle,Titi ja Aku
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        kuulekan hopea hysky multa on kuollu kolme oikeeta koiraa ja yks on tosi vanha meil on kolme koiraa nyt !!!nii et yks suree virtuaali koirasta:/

        Meil on kuollu yks koira, ja sen jälkeen kun me EIIII saada toista koiraa, niin nintendogsin koirani Titi,Calle ja Aku on vieny mun sydämen. Et kyl saa itkee virtuaalikoirista!1 oikeesti aattele jos et ikinä sais koiraa esim oisit allerginen ja rakastaisit koirii mut saisit nintendogsis koirii ni varmaan itkisit jos ne kuolis ;/


    • nintendog
      • Minä.....

        Ja mistäs tuolta sivulta ne löytää? Ja mihin ne laitetaan?


      • kakka-apina

    • Lucky Husky

      Mullakin on Nintendogsissa Lucky niminen Husky. Se on tosi söpö, mutta itsepäinen. Silti se osaa jo 10 temppua.

      Siitä vanhenemisesta. Nintendogs-koira ei vanhene eikä kuole. Se on pentu ja pentuna pysyy. Mitään vanhenemiskoodia ei varmastikaan löydy.

      • I <3 nintendo :D

        HEi! Nintendo koirat voivat kuolla,jos niitä ei hoida yli 1 kuukauteen,itselleni kävi niin,koska Nintendoni hukkui auton takapenkin taakse, (D:) ja löysin sen vasta muutama viikko sitten,eli ne voivat kuolla. :D


      • Ei kuole
        I <3 nintendo :D kirjoitti:

        HEi! Nintendo koirat voivat kuolla,jos niitä ei hoida yli 1 kuukauteen,itselleni kävi niin,koska Nintendoni hukkui auton takapenkin taakse, (D:) ja löysin sen vasta muutama viikko sitten,eli ne voivat kuolla. :D

        Ei voi kuolla mulla on ollut kolme vuotta koirapeli kateissa ekä ne oo vielä kuollut et sori vaan


    • nintendo DS

      Ei sitä saa vanhenemaan mutta tiiän yhen koodin se on :aloita peli alusta. paina a,b,y,x ja r,l pohjassa muita koodeja mä en tiiä

      • kakka-apina

      • dogi hullu

      • lol

        tuo ei onnistunut ulla


    • Nintendogs_Turre

      No moi mulla on nintendogs peli, mut voiko muka siihen peliin olla koodeja? Aikast outoo jos on. xD

      • dogi hullu

        siihen on koooodeja


      • koodikoira
        dogi hullu kirjoitti:

        siihen on koooodeja

        mitä koodeja siihen on Dogihullu??? ja mitä ne on???....


      • :)

      • LakanaKana
        koodikoira kirjoitti:

        mitä koodeja siihen on Dogihullu??? ja mitä ne on???....

        itse käytin pari vuotta sitten rahakoodia, en kyl enää muista miten se laitetaan...


    • rousku1210

      Osta koodikortti, siinä on kaikkiin nintendopeleihin koodit! Ei muistaakseni tarvi edes asentaa.... Mut siinä on nintendogspelille VAAN 2koodia!!!!!!!! Eli täydet rahat ja "Traineripointsit"....

      • diggi hullu

        mikä on täydet rahat koodi


    • sisisisisisiinie

      Nintendogs koirapeliin ei ole minkäänlaisia koodeja, lisäksi koiria ei saa vanhenemaan, ne pysyvät aina pentuina.

      Ps: Katsohan lisää koirapelisi ohjekirjasta!

      • Outoukkeli

        Mmm.. täällä sanottiin että ne voi saada pentuja. O.o


      • you tube
        Outoukkeli kirjoitti:

        Mmm.. täällä sanottiin että ne voi saada pentuja. O.o

        nii voi ja on videoitki you tubes kirjota sinne vaik et nintendos koodit ja eti nii löytä kaiken laisii koodeija ymmärrät ne jos osaat enkkuu


    • dogi hullu

      tosi tylsää ku mun lemmikki varastettiin lemmikki hotelliin

      • ...

        Ei niitä voi varastaa koira hotelliin


      • qwert56

        Ei niitä voi varastaa koirahotelliin, siellä on nappulat delete dog niin voit poistaa koirasi, change niin voit vaihtaa koiries paikkaa ja sit kaks muuta nappii, toisella voi ottaa koiran sieltä ja toisella voi jättää.


      • :)

        MITEN??? TYHMÄÄ ET KOIRII EI VOI MYYDÄ =I


    • Nintendogs hullu

      Nintendo ds pelille nintendogs on minusta koodeja. En vain itse tiedä niitä. Kai tiedät sen, että jos jollain kaverillais on nintedogs peli, niin voit yhdistää häneen oman koneesi ja silloin se koira millä menet tapaamaan hähtä, tulee kaverillesi ostettavaksi. Eikö olekin kiva asia?!
      Noh, anteeksi etten oikein vastannut kysymykseesi!

      • Ei kuulu sulle!

        No ei tod oo kiva asia!!!


    • Sensku98

      Ei ole olemassa "vanhemis" koodia.

      Mutta koirat voivat saada (ehkä!) pentuja,toisen esim:frendin koiran kaa pentui.Ite oon ny testannu sitä noi pari päivää mun frendin kaa.Sekin voi kestää vaikka kuukausia,mutta olkaa kärsivällisiä.

      (ja sinulle joka kerroit että sinulla on kuollut kolme koiraa ja se on muka noloo itkee virtuaali koiraa, virtuaali koiran itkeminen ei OLE yhtään noloo!ja tänne kuuluis vaan nintendogs jutut eikä mitkään "oikeet koirajutut")

      PPS: Käykää tääl: www.ninten.suntuubi.com

      • Koirahullu98

        Ei nintendogsissa ole koodeja! Ne on vaan käytännön vinkkejä. Tässä nyt kuitenkin pari.

        - Kun meet harjaamaan koiraa niin jätä se läppä auki niin saat joka minuutilta trailerpointseja.

        - Pentuja saa kun ostaa kaks samaarotua olevaa koiraa (kantsii olla kilttejä) ja ruoki niitä vaan kuivaruualla ja maidolla. Vie lenkille ainoastaan poikakoiraa. Niitten pitää halia pari kertaa,mutta kestää kauan ennen kuin mitään tapahtuu.


      • F-town.
        Koirahullu98 kirjoitti:

        Ei nintendogsissa ole koodeja! Ne on vaan käytännön vinkkejä. Tässä nyt kuitenkin pari.

        - Kun meet harjaamaan koiraa niin jätä se läppä auki niin saat joka minuutilta trailerpointseja.

        - Pentuja saa kun ostaa kaks samaarotua olevaa koiraa (kantsii olla kilttejä) ja ruoki niitä vaan kuivaruualla ja maidolla. Vie lenkille ainoastaan poikakoiraa. Niitten pitää halia pari kertaa,mutta kestää kauan ennen kuin mitään tapahtuu.

        Pakko koittaa noita!


      • ihkut koirat
        F-town. kirjoitti:

        Pakko koittaa noita!

        Tietääks joku miten voi saada jakrusselin ja dalmiksen? Kitti jos vastaatte!


      • -
        Koirahullu98 kirjoitti:

        Ei nintendogsissa ole koodeja! Ne on vaan käytännön vinkkejä. Tässä nyt kuitenkin pari.

        - Kun meet harjaamaan koiraa niin jätä se läppä auki niin saat joka minuutilta trailerpointseja.

        - Pentuja saa kun ostaa kaks samaarotua olevaa koiraa (kantsii olla kilttejä) ja ruoki niitä vaan kuivaruualla ja maidolla. Vie lenkille ainoastaan poikakoiraa. Niitten pitää halia pari kertaa,mutta kestää kauan ennen kuin mitään tapahtuu.

        Kyselisin vielä että voiko sekä narttu että uros koira käydä kilpailuissa, vaikka niille yrittää saada pentuja?
        Kiitos etukäteen vastauksesta.


      • Cavagirl
        ihkut koirat kirjoitti:

        Tietääks joku miten voi saada jakrusselin ja dalmiksen? Kitti jos vastaatte!

        Eli siis Dalmiksen saa sinne koirarotuihin, jos löytää lenkiltä (siis sieltä lahjasta) palomiehenhatun :) Ja sitten Jackrusselin saa samalla tavalla, mutta pitää löytää Jackrussel-kirja. Toivottavasti auttoi. Noita kutsutaan salaroduiksi.

        PS. Niitä on sitten vaan aika vaikeeta saada, mutta lenkkeilemään vaan!


      • koirahullu998
        - kirjoitti:

        Kyselisin vielä että voiko sekä narttu että uros koira käydä kilpailuissa, vaikka niille yrittää saada pentuja?
        Kiitos etukäteen vastauksesta.

        Voit viedä ainoastaan POIKAKOIRAA ulos ja kisoihin. ÄLÄ VIE TYTTÖKOIRAA! Ja muista antaa niitten leikkiä rauhassa! :)


      • iihkut koirat
        Cavagirl kirjoitti:

        Eli siis Dalmiksen saa sinne koirarotuihin, jos löytää lenkiltä (siis sieltä lahjasta) palomiehenhatun :) Ja sitten Jackrusselin saa samalla tavalla, mutta pitää löytää Jackrussel-kirja. Toivottavasti auttoi. Noita kutsutaan salaroduiksi.

        PS. Niitä on sitten vaan aika vaikeeta saada, mutta lenkkeilemään vaan!

        Mulla ja mun kaverilla on oma nintendogs sivu (www.ninten.suntuubi.com) jossa on kaikkee tietoo.


      • kaikesta kiinnostunu
        koirahullu998 kirjoitti:

        Voit viedä ainoastaan POIKAKOIRAA ulos ja kisoihin. ÄLÄ VIE TYTTÖKOIRAA! Ja muista antaa niitten leikkiä rauhassa! :)

        Kauan siinä siis kestää että saa pentuja Huom(pennnuille eli niille isommille?) ku oon vähän aikaa sitten alottanu pelaamaan sitä peliä oikein ja onko olemassa huijauskoodeja ois aika tosi MAGEETA.


      • koirahullu989
        kaikesta kiinnostunu kirjoitti:

        Kauan siinä siis kestää että saa pentuja Huom(pennnuille eli niille isommille?) ku oon vähän aikaa sitten alottanu pelaamaan sitä peliä oikein ja onko olemassa huijauskoodeja ois aika tosi MAGEETA.

        Mee www.ninten.suntuubi.com siel kerrotaan kaikkei koodei ja pentujen tekeminen kestää TOSI kauan.


      • :)
        F-town. kirjoitti:

        Pakko koittaa noita!

        NII


      • OON HULLU
        koirahullu989 kirjoitti:

        Mee www.ninten.suntuubi.com siel kerrotaan kaikkei koodei ja pentujen tekeminen kestää TOSI kauan.

        KUKA ON OSTANU TALON JOKA MAKSAA 50.000.00 (MINÄ OLEN) JOS OLETTE OSTANUT SEN TALON NIIN ÄLKÄÄ SUUTTUKO PELIIN KOSKA SE TALO EI TUU HETI TaLO TULEE KAHEN PÄIVÄN PÄÄST


      • ytdtdjyt
        Koirahullu98 kirjoitti:

        Ei nintendogsissa ole koodeja! Ne on vaan käytännön vinkkejä. Tässä nyt kuitenkin pari.

        - Kun meet harjaamaan koiraa niin jätä se läppä auki niin saat joka minuutilta trailerpointseja.

        - Pentuja saa kun ostaa kaks samaarotua olevaa koiraa (kantsii olla kilttejä) ja ruoki niitä vaan kuivaruualla ja maidolla. Vie lenkille ainoastaan poikakoiraa. Niitten pitää halia pari kertaa,mutta kestää kauan ennen kuin mitään tapahtuu.

        Voiks ne saada pentuja jos ne on ennen syöny muuta ruokaa ja juomaa


      • Sakemanni itsekkin<3
        ihkut koirat kirjoitti:

        Tietääks joku miten voi saada jakrusselin ja dalmiksen? Kitti jos vastaatte!

        Jackrusselin saat kun kuulet kotona koiran haukuntaa ja menet ulos ja keräät nopeasti niin monta kysymysmerkkilaatikkoa kuin mahdollista ja jostain niistä pitäisi tulla Jackrussel Book jolla saat jackrusselin kenneliisi!
        Dalmiksen saat kun kuulet kotona paloauton ääntä ja menet ulos ja keräät niin monta kysymysmerkkilaatikkoa kuin mahdollista ja jostakin kysymysmerkkilaatikosta pitäisi tulla Fireman's hat jolla saat Dalmiksen kenneliisi. Minulla itselläni on myös havannankoira (Bichon havanais) jonka saat kun menet vain joskus lenkille ja löydät Pink Scarfin josta saat havannalaisen kenneliin! Niitä on mustia, kermanvärisiä ja valkoisia! Toivottavasti tästä oli sinulle apua!


      • Sakemanni itsekkin<3
        - kirjoitti:

        Kyselisin vielä että voiko sekä narttu että uros koira käydä kilpailuissa, vaikka niille yrittää saada pentuja?
        Kiitos etukäteen vastauksesta.

        Kumpaakaan koiraa ei saa viedä kisoihin kun teet niillä pentuja, mutta urosta voit viedä lenkille.


      • nintendogsi.fani
        OON HULLU kirjoitti:

        KUKA ON OSTANU TALON JOKA MAKSAA 50.000.00 (MINÄ OLEN) JOS OLETTE OSTANUT SEN TALON NIIN ÄLKÄÄ SUUTTUKO PELIIN KOSKA SE TALO EI TUU HETI TaLO TULEE KAHEN PÄIVÄN PÄÄST

        Mä oon saanut outer spacen eli sen talon joka maksaa 100.000.00£.


    • Nitendogs_

      Olisko olemassa rahakoodeja kun haluaisin toisen koiran...??? KERTOKAA JOS TIEDÄTTE!!!! KIIIIITOS!

      • KOIRAHULLU223+

        Tietääkseni ei ole rahakoodeja ja jos ois se lukis täällä www.ninten.suntuubi.com


      • Liltsu
        KOIRAHULLU223+ kirjoitti:

        Tietääkseni ei ole rahakoodeja ja jos ois se lukis täällä www.ninten.suntuubi.com

        Mä haluun sen hyppynarun ku oon sitä halunnu jo alusta asti. Mistä semmosen saa, kaupasta vai kävelyiltä?!
        Oon menny kävelyille ja sieltä niihin kauppoihin eikä sieltäkää ikinä löydy..
        Vastatkaa,please


      • :)
        Liltsu kirjoitti:

        Mä haluun sen hyppynarun ku oon sitä halunnu jo alusta asti. Mistä semmosen saa, kaupasta vai kävelyiltä?!
        Oon menny kävelyille ja sieltä niihin kauppoihin eikä sieltäkää ikinä löydy..
        Vastatkaa,please

        mä sain sellasen hyppynarun lenkillä jostain lahjapaketista.


      • Nominävaan

        Nitendogs_, Saat lisää rahaa jos menet koirasi kanssa lenkille ja menet sen kanssa vaikka agilitypuistoon ja harjoittelet kaikki esteet mitä siellä on, sitten menet kilpailuihin ja jos tulet kolmoseks kakkoseks tai ykkökses saat rahaa mutta pääset vain 3 kertaa kisoihin päivässä joten sinun pitää mennä usein kisoihin. :)


      • hyppis
        Liltsu kirjoitti:

        Mä haluun sen hyppynarun ku oon sitä halunnu jo alusta asti. Mistä semmosen saa, kaupasta vai kävelyiltä?!
        Oon menny kävelyille ja sieltä niihin kauppoihin eikä sieltäkää ikinä löydy..
        Vastatkaa,please

        mie muistaakseni ostin sellasen hyppy naru =)


      • Sakemanni itsekkin<3
        Liltsu kirjoitti:

        Mä haluun sen hyppynarun ku oon sitä halunnu jo alusta asti. Mistä semmosen saa, kaupasta vai kävelyiltä?!
        Oon menny kävelyille ja sieltä niihin kauppoihin eikä sieltäkää ikinä löydy..
        Vastatkaa,please

        Saat hyppynarun joskus kun menet lenkeillä "lenkkikauppoihin" (toivottavasti tajusit sanan lenkkikauppa eli siis lenkkejen varrella olevia kauppoja) Niistä olen itse ostanut hyppynarun, lelurobotin, pianon ja vetolelun :) Ole kärsivällinen kyllä se vielä tulee! Onnea sinulle!


      • nintendogsi.fani
        Liltsu kirjoitti:

        Mä haluun sen hyppynarun ku oon sitä halunnu jo alusta asti. Mistä semmosen saa, kaupasta vai kävelyiltä?!
        Oon menny kävelyille ja sieltä niihin kauppoihin eikä sieltäkää ikinä löydy..
        Vastatkaa,please

        Saat hyppynarun kaupasta kun sinulla on 300 trainer pojoa.


    • >:(

      Ei ole koodeja. Tätä samaa on kysytty ties kuinka monta kertaa. Koodeja ei siis ole nintendogsiin.

      • Koirahullubella

        Niin ei ole koodjeja! Ne on vain käytännön vinkkejä!Esim harjausjuttu on vain käytännönvinkki!
        Tietty voi ostaa pakkauksen josta saa rahakoodin...


      • :)
        Koirahullubella kirjoitti:

        Niin ei ole koodjeja! Ne on vain käytännön vinkkejä!Esim harjausjuttu on vain käytännönvinkki!
        Tietty voi ostaa pakkauksen josta saa rahakoodin...

        Mutta niitähän ei myydä enään?

        Mutta sain tänä aamuna uuden koiran sinne kenneliin, kun menin harjaamaan yhtä koiraani ja jätin sen päälle yön ajaksi läppä auki niin aamulla sain uuden rodun sinne. :) Kannattaa kokeilla.


      • Liltsu
        :) kirjoitti:

        Mutta niitähän ei myydä enään?

        Mutta sain tänä aamuna uuden koiran sinne kenneliin, kun menin harjaamaan yhtä koiraani ja jätin sen päälle yön ajaksi läppä auki niin aamulla sain uuden rodun sinne. :) Kannattaa kokeilla.

        Jejejejjejejj, sain sen hyppynarun kaupasta :)


      • Koiranpelkääjä
        Liltsu kirjoitti:

        Jejejejjejejj, sain sen hyppynarun kaupasta :)

        Olkaa kilttejä ja vastatkaa mulle. Tarvitsen apuanne! En tiedä kannattaisiko minun aloittaa alusta kun mull on 5 koiraa kiva asunto ja sillee, mutta jotenkin tekisi mieli aloittaa alusta. Auttakaa mua päättämäänolkaa kilttejä. Kaikki jotka voi vastata ja kertoa kannattaisiko minun aloittaa alusta, ovat PARHAITA (myös ne jotka ei vastaa on ;)) KIITOS kaikille!


      • koiranpelkääjä
        Liltsu kirjoitti:

        Jejejejjejejj, sain sen hyppynarun kaupasta :)

        Kiva nähdä kuin joku tulee onnelliseksi hyppynarusta (tarkoittaako tuo nintendogsin hyppynarua :D)
        Onnea sinulle liltsu :D


      • koiranpelkääjä
        koiranpelkääjä kirjoitti:

        Kiva nähdä kuin joku tulee onnelliseksi hyppynarusta (tarkoittaako tuo nintendogsin hyppynarua :D)
        Onnea sinulle liltsu :D

        mulla ei suostu piostumaan seivit tai se peli sillee et vvoin alkaa aalusta


      • valkonenpaimenkoira
        Koiranpelkääjä kirjoitti:

        Olkaa kilttejä ja vastatkaa mulle. Tarvitsen apuanne! En tiedä kannattaisiko minun aloittaa alusta kun mull on 5 koiraa kiva asunto ja sillee, mutta jotenkin tekisi mieli aloittaa alusta. Auttakaa mua päättämäänolkaa kilttejä. Kaikki jotka voi vastata ja kertoa kannattaisiko minun aloittaa alusta, ovat PARHAITA (myös ne jotka ei vastaa on ;)) KIITOS kaikille!

        ei kannata jos halut myyä koiria/kissoja nii laita hotelliin nii niitä ei saa pois


    • StUrMa~

      Hei. Kyseiseen "Nintendogs" peliin löytyy toimiva ja helppo vanhenemis ns. "kikka". Itse käytän sitä aina, koska näyttäväthän koirat todella mihekkeemmältä isoina. Esimerkiksi Boxer on minun lempparini, se on isona juuri sellainen unelma köriläs, jonka voisi haluta jopa kotiinkin. Myös huskykin on upea. Pienet koirat ovat pentuina parempia ja söpömpiä niinkuin niiden kuuluukin olla. Itselläni on yksi iso Boxeri ja yksi iso Husky ja yksi pieni dalmatialainen. Koirahotellissa minulla on muutama aikuinen ja muutama pentu. Koodia kannattaa käyttää, koska silloin koira jaksaa loputtoman lenkin ja oppii kaikki agilityn temput ja kaiken muun koulutuksen huomattavasti nopeammin kuin säälittävät pennut. Isona koira myös saa pentuja nopeammin ja koiria pystyy myös risteyttää ja tätä myötä saa sekarotuisia koiria. Ensimmäisen "aikuiskoiran" omattuaan, myös kauppaan tulee kaikkea uutta mm. huonekaluja, koirankoppeja, ulkoilutushihnoja ja koirille vaatteita mm. pelastusliivit. Kun pentu on kasvanut isoksi (kikan avulla) saat myös uuden ulkoiluttamis radan jossa on uima-allas, koirien kampaamo, kauppakeskus, kuntosali joka pistää koiran näyttämään lihaksikkaammalta ja mahdollistaa juoksulenkin.
      Toivottavasti tästä oli apua, kiitos kun jaksoit lukea, onnea matkaan ! :)

      • ereer

        toi kikka on ehdottomasti PARAS !!


      • outokoiratyhm

        ja mikäköhän tämä kyseinen koodi mahtaa olla StUrMa?


      • outokoiratyhm
        outokoiratyhm kirjoitti:

        ja mikäköhän tämä kyseinen koodi mahtaa olla StUrMa?

        tai kikka?


      • Welsh corgi pembroke

        kukakohan suaki uskoo lol ei oo vanhemis koodeja että haloo


      • Welsh corgi pembroke
        Welsh corgi pembroke kirjoitti:

        kukakohan suaki uskoo lol ei oo vanhemis koodeja että haloo

        jos oiski nii kaikki nintendogs sivut olis ihan täynnä niitä että ei oo. ottakaa kantaaa


      • g

        niin ja mikäköhän se ns. ''kikka'' sitten on sturma?


      • h

        voisitko kertoo sen jos kerta tiiät sen kikan?


      • Martuli.

        Mutta onks siinä joku koodi? Miten se toimii?


      • VUF VUF!

        Siitä vanhenemis koodista. Kyllähän sä StUrMa kerroit mitä siinä on mutta et kertonut mikä se koodi on ja miten se laitetaan? Voisitko kertoa?


      • VUF VUF
        ereer kirjoitti:

        toi kikka on ehdottomasti PARAS !!

        Tiiät sä ton koodin ereer? kun sä kerran sanoit että toi kikka on ehdottomasti paras.Jos tiiät nii kerro pliis?


      • Vuf vuf
        VUF VUF! kirjoitti:

        Siitä vanhenemis koodista. Kyllähän sä StUrMa kerroit mitä siinä on mutta et kertonut mikä se koodi on ja miten se laitetaan? Voisitko kertoa?

        Voiks olla niin että omat koirat ei tykkää toisistaan?


      • HERKULES123

        VOISITKO NIIKU STURMA KERTOO SEN KOODIINNN !!!!!!!??????????


      • Teletappi Fani <3 <3
        HERKULES123 kirjoitti:

        VOISITKO NIIKU STURMA KERTOO SEN KOODIINNN !!!!!!!??????????

        herkules123 on aivan OIKEASSA :) Voisitko siis kertoa sen koodin meille kaikille ihmisille STURMA !erk


      • Haisuli = HAISEE
        Teletappi Fani <3 <3 kirjoitti:

        herkules123 on aivan OIKEASSA :) Voisitko siis kertoa sen koodin meille kaikille ihmisille STURMA !erk

        kerrotko sen koodin meille kaikille tässä ja nyt PS: mä oikeesti haisen niiku haisuli :D


      • emmis100000000000000

        Siis mikä se kikka on?


      • pokale.p

        voikko sturma pliis kertoo sen koodin


      • Koirafani00

        No StUrMa, mikä se kikka on? Siitä ei ollut yhtään apua, koska sä et kertonu sitä kikkaa!


      • Koirafani00
        ereer kirjoitti:

        toi kikka on ehdottomasti PARAS !!

        Siis tiiätsä oikeesti ton kikan ereer? Voisko joku edes kertoa, mä haluisin niiiiiin kovasti sekarotusta...


      • valkonenpiamenkoira

        no ja mitenköhän ja mitä pitää tehä et ssa sen koodin??????


      • auttakaa!!!

        kertokaa toi kikka tartten sitä iha oikeesti ku mulla on kolme shiba inua ja kaks saksapaimen koiraa ja ykspiigle sekä yks kultanen noutaja!!! se joka tietää ja osaa auttaa nii kiittän ja kummaaran


      • Mikä nintendogs peli sulla oikein on???


      • love dogs

        siis hei haloo!! StUrMa miten voi tehä koiran isoks jos kerran et kertonu sitä koodii?!
        onko kyseessä unohdus vai pelkkä VITSI!!!!!!! !!!


    • joku-poika2

      haluisin nintendogsille raha koodin mut luulen et sellast ei oo D:

    • tietämätöm,,

      Tää on todella tyyhmä kysymys, mutta onko se kuivamuona sitä ruokaa joka on ruskeessa pussissa vai onko se sitä joka on siinä purkissa, kiitos jos vastaatte :D ja siis ostin tuon pelin vasta niin olis kiva tietää (:

      • ohhoohhoh

        puhutko paskasta?


      • DOGsilvery

        kuivamuona eli dry(=kuiva) food(=ruoka/muona) on sitä joka on punaisessa pussissa.


      • Mätty
        ohhoohhoh kirjoitti:

        puhutko paskasta?

        ohhoohhoh, ei voi olla noin hauskaa, lol.


      • doggitaja

        se on sitä mitä on siinä pussisssa:)


    • sakemanni008

      Kun sie nintendon takana on se koodi niin mihin sitä tarvii ja mihin se pitää pistää pliis auttakaa? ja voiks ne oikeesti saada pentuja?

      • 3+5

        Koodista en tiedä, kai se vaan on sen koneen oma sarjanumero tms. Ja oentuja ei voi saada, ne koirat on itse pentuja. Ja kyllä, tiedän että netti on täynnä videoita pennuista ja miten niitä saa, mutta ne on kaikki huijausta.
        Jos sulla on koodilaite ds:ään, esim action replay, niin voit laittaa peliin koodin jolla saa muutettua koirien kokoa, näin saadaan aikaan erikokoisia yksilöitä, eli ns "pentuja"


      • nintendogsi.fani
        3+5 kirjoitti:

        Koodista en tiedä, kai se vaan on sen koneen oma sarjanumero tms. Ja oentuja ei voi saada, ne koirat on itse pentuja. Ja kyllä, tiedän että netti on täynnä videoita pennuista ja miten niitä saa, mutta ne on kaikki huijausta.
        Jos sulla on koodilaite ds:ään, esim action replay, niin voit laittaa peliin koodin jolla saa muutettua koirien kokoa, näin saadaan aikaan erikokoisia yksilöitä, eli ns "pentuja"

        Niit pentuj voi saada! netis on neljä videoo jos on pentuj ei kaikki voi olla huijausta! Sitä pelii pelaa joku pikkutyttö joka on tehny sen pennun ohjeiden mukaan!


    • nintendogs hullu =)

      Olis vähän kysyttävää =)
      1. mistä niitä koodei saa?
      2. mihin ne pistetään?
      3. mitä niistä tapahtuu?
      sori en tiiä mitään

    • Koirafani00

      Onko se pentujuttu totta, ja jos on niin:
      1. Jos haluu pentuja niin voiko niitä koiria pestä?
      2. Voiko niitten kanssa leikkiä ihan tavallisesti?
      3. Voiko niitä harjata?
      4. Voiko kotona olla esim. kaks urosta (poikakoiraa) tai kaks narttua(tyttökoiraa) samaan aikaan?
      Siis eli voiko näitä juttuja tehdä ilman että ne koirat joilla haluu pentuja häiriintyy(siis jos se ylipäätään on totta)?
      Tämmöisiä kysymyksiä mä kusyin nut ja ehkä myöhemmin jotain muuta.
      Vastatkaa pliis!

      • nintendogsi.fani

        On totta. Niiden pentujen kaa voi tehä sitä mitä aikusetki tekee. Jopa kilpailuja!


    • Koirafani00

      Ai niin sturma mikä se "kikka" oikein on? Mä luulen että kaikki haluu tietää sen miten koirat saa vanhenemaan. Mä kerroin mun kaverille ja se sano että se haluu tietää sen kikan. Sturma sä vaan kiusaat meitä kun me halutaan tietää ja sitten sä et kerro! Ei kai se oo niin kauheeta jos muutkin tietää!? Entä jos sä keksit koko jutun omasta päästäs! Kohta suhun ei enää kukaan täällä varmaan luota, en mä ainakaan kun sä et kerro.

    • Koirafani00

      Ai niin ja siitä pentujutusta niin että voiko niille antaa keksejä(siis niille joilta haluu pentuja)?

    • Koirafani00

      Eikö kukaan käy täällä kun mä en saa vastausta mun kysymyksiin?

    • thedarkwolf4040

      Ei voi. Et voi ruokkia millään muulla kuin maidolla ja kuivamuonalla.

    • AfriPafri

      - Koodeja ei tietääkseni ole.
      - Pelin voi aloittaa alusta.
      - Pentuja en ole itse koskaan tehnyt koirillani (en tosin ole edes yrittänyt), mutta se kai sitten on mahdollista (?)
      - Lenkillä vastaan tulevat koirat voi tutustuttaa oman koiran kanssa.
      - Lenkkikaupoissa tavarat ovat yleensä halvemmpia ja sieltä löytyy joskus tavaroita joita ei PET SUPLYssa ole.
      - Lenkillä koiran ulostaessa jätökset voi siivota sitä klikkaamalla.
      - Agility kilpailusta saa MAX 1 000 pelin rahaa ensimmäiseksi sijoittuneena.
      - Lenkillä koira voi napata vastaan tulevan lahjan (joka ei varsinaisessa kartassa näy).

    • Pentuja haluava

      Saako käyttää pentujen teossa kilpailuissa?

    • Chelsea/Pentuja halu

      Ouh,Sorry,tuo oliki jo vastaus!

    • Koirafani00

      Äh, pentuja voi mun tietääkseni saada vaan Shiba-versiossa, mut en oo kyllä ihan varma, sillä annoin niille koirille keksejä myös. Kysyn nyt uudestaan, että jos yrittäis pentuja niin voiko sillon olla kaks narttua tai kaks urosta samaan aikaan kotona?

      • 5+4

        Shiba versio on sama versio kuin labradori versio. Se nimi(ja kannen kuva) vaan vaihdettiin lapukaksi muihin maihin koska aateltiin että se on suositumpi rotu muissa maissa kuin shiba.


    • I.MI

      mie kans yritän tällä hetkellä tehä pentuja yritin ensin saksan painen koirilla mutta kun se toinen oli mun eka koira ja en ollu kattonu et minkälainen sen käytös on ja sit ku käytin nii pitkil lenkeil sitä urosta.... eli epä onnistu ja nyt yritän sitä shibi inuilla ja en oo käyttäny nii pitkil len keil ja luulen et nyt onnistuu

    • nintendogs fani

      Mäki yritän ny t tehä pentuja ja mä kattoin netistä semmosen videon että koiran maha alkaa näyttää isommalta ja et se niinku tulee raskaaks mut siin kestää jotai 4-päivää mut en mä tie onks se totta oon ny yrittäny kaks päivää.Mä en kyl usko siihen vanhenemisjuttuu

    • Bokser

      Jos te ette kerro sitä kikkaanne, niin mistä muut voi tietää onko mitään kikkaa ees olemassa?

    • suomenlapinkoirat<3

      Kysymyksiäni:

      1) Jos teen koirillani pentuja, kasvaako ne isoiksi joskus, voiko ne poistaa jos kyllästyy ( :D ) ja voiko ne olla siinä pelissä erillään emonsa kanssa?
      2) Onko sellaista koodia, että saisin rahaa ja koiran '' lenkkimittarin '' täyteen?
      3) Kuinka saisin kaikki koirarodut nopeasti? Multa puuttuu dalmatialainen ja joku puhu, et siihen vois saada jonkun tosiharvinaisen rodun, joka ei edes oo missään pelin takakannes..
      4) Voiko chihuahoja lihottaa, et ne painais enemmän? Se on rasittavaa kisois, kun ne painaa vaan gramman, eikä se keinu mee alas nopeesti.
      5) Kuinka voin opettaa koiralleni temppuja? Ei niitä istu, tassu, maahan... yms. Vaan esim. jotakin tanssi ja niitä.
      6) Onko tavarakoodia? Että saisin kaikki tavarat.

      Kiitos jos vastaisit =) Ja niinjoo. Voitteko laittaa jonkun linkin, mis olis jotaki koodeja.

    • Koirafani00

      1)En tiedä voiko kasvaa isoiksi, ja jos tarkotat kaikkia koiria mitä joskus ostat, niin totta kai ne voi poistaa. Mulla on ollu varmaan miljoona koiraa, ja oon poistanu, kun esim. tuli kenneliin uus rotu eikä ollut tilaa ostaa.
      2)On, mutta siihen tarvitaan kans Action Replay.
      3) Se tosiharvinainen rotu on varmaan se jackrusselinterrieri, dalmiksen saa, jos kamu antaa sulle bark modessa palomieshatun, tai sä voit ite löytää sen kun meet lenkille sillon kun kotona taustalla kuuluu paloauton ääni ja ne sun koirat nostaa pään ylös ja haukkuu silleen jänskästi. jackrussellin saa samalla tavalla, mutta etsittävä esine on Jackrussel book senlöytää kun kuuluu taustalla koiran haukuntaa ja koirat haukkuu samalla tavalla kun palomiesjutussakin.
      4)ei. chihuja ei voi lihottaa eikä kyllä muitakaan koiria
      5)ihan helposti. esim.istu: koira seisoo, ja sitten pitää vaan vetää sen päätä alas kynällä niin se istuu. sitten yläkulmaan tulee semmonen lamppu ja kun sitä painaa, niin pitää sanoa sille se komento.
      6)varmasti on, tai ainakin täydet trainerpointsit, kun on täydetkouluttajapisteet niin sillonhan sä saat kaikki tavarat
      etsi koodeja haulla cheats and codes action raplay nintendogs noin mä ainakin löysin pari sivua

      • Koirafani00

        Ja muuten! Tää on hyvä pointti, lukekaa kaikki tää! JOS KISOISSA RAHA ON SE, JOKA RATKAISEE, NIIN KÄYKÄÄ TOTTELEVAISUUSKISOISSA, SIELLÄ CHAMPIONSIPISTÄ VOITTAA 2000!
        Oon testannu!


    • Suomenlapinkoira<3 2

      Ok, kiitti koirafani00. Mulla on jo se jackrusselinterrieri, mutta ihansama. Mulla olis vielä yx kysymys... Että jos on niissä ihimehe kisaennätydlistoissa on niiden koirien ennätyksiä, jotka on jo poistanut, niin saako niitä tavallaan "nollattua" en jaksaisi kartalla niitä :p

    • Älkää viittikö tapel

      Kyl mä itkin muutama vuos sit ku mä myin vahingos mun Nintendogs koiran, enhän mä viel enkkuu tajunnu. Joku saattaa itkee virtuaalikoiran takia koska IRL:issä ei saa jostain syystä oikeeta koiraa. Pelikoira voi tuntua ihan samalta kun oikee koira jos sen on pitkään pitäny.

      • Koirafani00

        Olet aivan oikeassa, kyllä virtuaalikoirasta saa itkeä.
        Kyllä mäkin varmaan itkisin jos myisin vahingossa Nipen...
        Ja meille ei esim. saa ottaa oikeeta koiraa, kun asutaan kerrostalossa. Ja jos haluun koiran, nii pitäis muuttaa johonki missä kavereitten luo on kauheen pitkä matka...
        Mulla on vaikee päätös... Koira vai kaverit?


    • Koirafani00

      Ja kaikki varmaan muistaa StUrMan "vanhenemiskikan"?
      Se kuulostaa aivan samalta kuin kaverini nintendogs catsissa, paitsi että ne koirat ei siinä vanhene.
      Eli siinä voi ostaa huonekaluja ja kaikkea muuta kivaa mitä StUrMa kertoili...
      Kampaamosta en kyllä oikeen tiedä, enkä usko että sellasta on, mutta todellakin kuulostaa eri peliltä!

      • nintendogsi.fani

        Ihan eri peliltä kuulosti. Sitäpaitsi eikö jonkuun muunkin NintenDogs keskusteluissa likkuvan olisi pitänyt tietää siitä? NintenDogsissa on jo niin paljon muitakin hommia tehtävänä.


    • Chihuahuat jyrää!!

      No mullakaan eii oo koiraa koska meillä on pieni koti. Mulla on normaali nintendo Ds light ja Nintendo3D. Tietääkö kukaan nintendo3D:lle mitään koodeja. Voiko joku ystävällinen kertoo. Ja huom tiedän ´sen raha koodin mut siin ei oo järkee ku sit ei voi käydä seuraavan päivän kisoissa

    • I <3 KOIRAT

      Moi! Oon kans sitä mieltä että nintendogs koirast saa itkee. Oon yrittänyt kinua mun äidiltä koiraa mutta ei. Jos tiedät lisää koodeja nintendogs tai nintendogs cats peliin kertoisitko niistä täällä Foorumilla kiitus

    • Nintendogsi.fani

      Hei! Käykää kaikki kattoo mun sivuja! Googlatkaa NintenDOGSIfani. Sielt ei kyl löydy koodeja, mut vinkkejä siel kumminki on!

    • Koirafani00

      Okei, pitääpä käydä kattomassa!

    • Koirafani00

      Ai voiko ne siis karatakkin??
      Ihan lopullisesti??
      En mä ainakaan uskois, että Nintendogsissa sellasta tapahtuu,
      mut kai sitä on uskottava.
      Onko täällä keltäkään karannut Nintendogs koira,
      eikä se ole enää tullut takasin?
      Kauheeta, enää en jätä Nippeä virransäästötilaan vartioimatta!

      • nintendogsi.fani

        Isosiskol karkas. Itki aikas kauvan. Ne voi karata myös harjaus jutusta mut vaa sillee et sul on kaks koiraa kotona ja sä laitat toisen harjaustilaan nii se joka ei oo harjaustilassa saattaa karata. PS. Noi sivustot on mun tekemät että rekistöröitymään vaan!


      • Koirafani00
        nintendogsi.fani kirjoitti:

        Isosiskol karkas. Itki aikas kauvan. Ne voi karata myös harjaus jutusta mut vaa sillee et sul on kaks koiraa kotona ja sä laitat toisen harjaustilaan nii se joka ei oo harjaustilassa saattaa karata. PS. Noi sivustot on mun tekemät että rekistöröitymään vaan!

        Hui!
        Pitää tosiaan varoa...


    • Koirafani00

      Ja täs viel niille, jotka ei kunnolla tajuu enkkuu:
      Kun meet tottelevaisuuskisoihin, niin kannattaa ennen sitä pestä ja harjata se koira jolla oot menossa kisaan.
      Miksi? Koska se selostaja, nimeltään Archie Hubbs, sanoo jossain vaiheessa
      jotain sen suuntaista kuin "tuomarit eivät kovin paljon katso komentoja, vaan turkkia"
      Oon kokeillut, ja sain enemmän pisteitä!

    • määäääääääää

      Mä en saa tota pelii alotettuu alusta...
      Mitä täytyis tehä? Mul on dalmatialais versio.

      • Koirafani00

        Helppoa!
        Kun tulee Nintendogs- kuva näytölle, niin painat vaan yhtäaikaa A, B, X, Y, L ja R
        ja painat vielä yes, niin peli alkaa alusta.


    • nintendogsi.fani

      Koirafani00 on aktiivinen vastailija voisiksä rekistöröityy mun sivuille? Se ois tosi kivaa!

      • Koirafani00

        Mitkäs ne sun sivut on?
        Voisin vaikka rekisteröityäkkin.
        Mitä tietoja sinne tarvitaan?


    • Koirafani00

      Katsotaan! :)
      Ja tosiaan, pyrin käymään täällä niin usein kuin mahdollista.

    • nintendogsi.fani

      Se on se sivusto mis sanotaan et koirat voi karata. Siel ylä kulmas on rekistöröidy nappi rekistöröitymiseen tarvitaan nimi, sukunimi, email, salasana ja käyttäjänimi. Samalla tulee myös mahdollisuus tehdä oma blogi. Kuvien kommentoimiseen ja tähdillä arvosteluun tarvitaan ainakin yksi kuva omassa blogissasi. Kirjoitusten kommentoimiseen sinun pitää laittaa ''kirjaudu sisään'' kohtaan käyttäjänimi ja salasana. Muuten anteeks et kehuin mun blogia.

    • nintendogsi.fani

      Oletko se ''kulkukoira'' niminen keskustelija vai kuka sä oot?

    • Sasuke

      Voiko lemmikit opppii tässä pelissä ite mitä haluu opettaa???:O

    • Nintendogs♥

      Ne ei kuole koskaan ja pentujen tekeminen kestää jopa kuukausiakin.

    • nipsuliini

      Mä testaan nyt tätä harjaus-lisää-trainerpointseja -kikkaa, niin mitä noi taustalla kuuluvat äänet merkitsee; esim. joku iha ku ankka ääntelis sillee kvaak kvaak kvaak :D Ei kai mitään vakavaa? Tai koko aika kuuluu myös auton tööttäilyy ymsyms.

      Voiko joku koira karata jos koittaa tätä harjaus-lisää-trainerpointseja -kikkaa ja on kaks koiraa kotona?

      • ~Nenya

        Pelkkää perus liikenteen ääntä, ei siis mitään vakavaa:) Ja lisätrainerpointseissa kannattaa pitää vain yhtä koiraa, jonka ottaa harjaustilaan ettei kukaan voi karata, jos kotona on toinen, se voi karata


    • miltsulover

      Välillä kun harjaan Miltsuani päästä harjalla, se murisee? Vai "kehrääkse"? :D Joo olen tietämätön. Pitääkö lopettaa jos se murisee/kehrää? MUT SIIS KUN HARJAAN PÄÄSTÄ (se sillee kääntää sen pään musta pois päin ja sit harjaan sitä ja sit se murisee/kehrää). KOIRAFANI00 MISSÄ OLET?! TARVIIN SUA JA SUN NEUVOO! Ja muutkin hei auttakaa jos osaatte

      • ~Nenya

        Se on murinaa, kaikki tietämäni koirat murisevat silloin


    • Lauha<3Leevi

      Mulla ois pari kysymystä, joihin toivon hartaasti saavani vastaukset. Luulen että se on mahdollista kun tänään on lisätty jopa kaksi uutta kommenttia :o

      1. Jos koirilla saa niitä pentuja, niin kun ne syntyy, viekö ne yhden koiran paikan vai emon kanssa yhden paikan? Vai saako pentuja edes pitää itsellään?
      2. Kun on sanottu, että koirat "haukkuvat sillei jännästi" kun kuuluu se paloauton ääni tai sen koiran haukunta (en muista rotua, mutta se toinen salarotu, ei dalmis), niin kuka osaa selittää edes vähän tarkemmin mitä tarkoittaa "sillei jännästi haukkuminen", eli miten koirat käyttäytyvät kun alkaa kuulua edellä mainittuja ääniä?
      3. On sanottu, että jos aikoo tehdä pentuja, uroksen ja naaraan pitää olla samaa rotua. Ensinnäkin, onko tämä totta? Ja toiseksi, pitääkö koirien olla myös saman värisiä?

      Yritän tätä pentuprosessia kahdella rakkaalla kääpiöpinserilläni, ja kaipaan vastauksia. Kiitos jo etukäteen vastanneille (jos niitä edes tulee :o).

    • jackrussel fani

      Moi! Sain tänään yllättäen shiba inu rodun, eikä mulle ilmoitettu mitään siitä. En oo myöskään saanut sitä bark moden avulla. Onko shiba inuun mitään ''tavaraa'' kuten vaikka jackrusseliin on jackrussel book? Mulla on 15000 trainer pointsia ja dalmatian & friends versio.

    • kadjgakldgjadgakdgja

      haluaisin saaha siin ton seaside- talon mut ei oo tarpeeks rahaa :c en tuu ikin saamaa sitä. :d mut siis mul on kaks koiraa siin, shiba inu Sirppu ja pincheri Candy. :) ja mulla on se labradorinnoutaja- versiojutska :) ja sit mulla on 2 muutaki versioo :> ja sitte yks minkä haluun kipeesti saaha on toi jackrussel- kirja mistä saa sen koiran sit :):) ♥

    • nintendogsi

      Nintendogs koirat voi kuolla... Eli olen kuullut joltain ulkomaalaiselta foorumilta että nintendogsissa voi saada puukon jos koiraa ei hoida vuoteen. Ja jos sitten sen vuoden jälkeen lähtee taas kävelylle hoitamatta ensin koiraa saa puukon ja koira pitää puukottaa. Tämä on vain kuhu

    • Iloinen nintendogsin
    • ~Nenya

      Olisi yksi kysymys, että voiko niitä pentuja teettää mäyrisversiolla?
      Ja ketkä muut on opettanut koiransa seisomaan etujaloilla?

    • moi2

      Labratorilla saa pentuja ainakib

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe