Osaako joku neuvoa miten vaihdetaan 2004 Corollaan lämmityslaitteen säätimien valot?
Säätimien valot
5
10245
Vastaukset
- Keijo.
Oletko muistanut että niissä palaa valot vain jos ajovalot ovat "hämätäasennossa". Vaikea uskoa että olisivat kahdessa vuodessa palaneet ja sitä paitsi takuu kattaa korjauksen.
Provo?- Terra -03
Itsellä kärähti myös lämppärin säätimen lamppu alle kahdessa vuodessa. Silloin eivät suosiolla takuuseen halunneet vaihtaa! Pienellä väännöllä kuitenkin tekivät... tosin säädin asennettiin huomattavasti syvempään, kuin ennen.
Tuntuu olevan tuttu "ominaisuus". - ...
Terra -03 kirjoitti:
Itsellä kärähti myös lämppärin säätimen lamppu alle kahdessa vuodessa. Silloin eivät suosiolla takuuseen halunneet vaihtaa! Pienellä väännöllä kuitenkin tekivät... tosin säädin asennettiin huomattavasti syvempään, kuin ennen.
Tuntuu olevan tuttu "ominaisuus".-02 Sol sedan:
Itselläni ensimmäisen kerran kärähti n. 30 tkm säätimien toinen lamppu. Toisen kerran n. 75 tkm ja sama lamppu, kenties tuli laitettua huono lamppu.
Lampun vaihto:
-Keskimmäinen kiertosäädin vetämällä irti.
-Sieltä alta ruuvi irti.
-Hanskalokero pois jotta voi työntää takaa keskikonsolin etupaneelia.
-Vaihdekepin edestä paneeli irti kampeamalla.
-Sitten vain työntämään hanskalokeron kautta paneelia irti, sisäkiertoilman vipu hangoittelee vastaan, mutta irtoaa kyllä.
-Kampeamisessa voi käyttää tylppää esinettä avuksi, mutta varovasti ja aina suojattuna jos koskettaa muovipaneeleihin!
-Sitten voi irrottaa sähköliittimiä/met etupaneelista jotta se tulee enemmän irti.
-Sen jälkeen valkoinen säädinpaneeli on käsillä ja pitää kammeta siitä kynnet irti jotta sen takaosa aukeaa, tämä on hieman hankalaa. Sitten ne lamput ovatkin käsillä. Nehän ovat pieniä 1.2W lasikantapolttimoita.
Sitten homma takaisin kasaan. - Toby
... kirjoitti:
-02 Sol sedan:
Itselläni ensimmäisen kerran kärähti n. 30 tkm säätimien toinen lamppu. Toisen kerran n. 75 tkm ja sama lamppu, kenties tuli laitettua huono lamppu.
Lampun vaihto:
-Keskimmäinen kiertosäädin vetämällä irti.
-Sieltä alta ruuvi irti.
-Hanskalokero pois jotta voi työntää takaa keskikonsolin etupaneelia.
-Vaihdekepin edestä paneeli irti kampeamalla.
-Sitten vain työntämään hanskalokeron kautta paneelia irti, sisäkiertoilman vipu hangoittelee vastaan, mutta irtoaa kyllä.
-Kampeamisessa voi käyttää tylppää esinettä avuksi, mutta varovasti ja aina suojattuna jos koskettaa muovipaneeleihin!
-Sitten voi irrottaa sähköliittimiä/met etupaneelista jotta se tulee enemmän irti.
-Sen jälkeen valkoinen säädinpaneeli on käsillä ja pitää kammeta siitä kynnet irti jotta sen takaosa aukeaa, tämä on hieman hankalaa. Sitten ne lamput ovatkin käsillä. Nehän ovat pieniä 1.2W lasikantapolttimoita.
Sitten homma takaisin kasaan.Kiitos asiallisesta ohjeesta (luulisin), koska ehdin vasta kohtaan keskimmäisensäätimen irroitus niin valot syttyivät. Ilmeisesti kosketushäiriö vaivasi kyseistä yksilöä.
- Dzei
Ettei vaan olisi niin, että herrat tykkäävät loimottaa mittarivalaistusta täysillä, kun se näyttää niin hianolta? Kannattaa himmentää niitä mittarivaloja siten, etteivät häikäise pimeällä. Samalla pitenee polttimoiden ikäkin reippaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592