Miten puhelimeen asetetaan ryhmät? Eli miten saan asetettua eri ihmisille eri soittoäänet...? Osaisiko joku auttaa? :)
e340e asetuksia..
3
358
Vastaukset
Valitse yhteytiedoista nimi jolle soittarin tms. haluat. Valitse "tiedot", saat soittokellon ikonin esiin, ja jos nimi ja tiedot ovat vain sim:llä puhelin kysyy haluatko kopioida tiedot puhelimelle.Vastaa kyllä ja tämän jälkeen voit valita "muokkaa" ja lisätä soittajalle äänen, kuvan jne selaamalla tietoja . Työniloa! Itsellä samat edessä, tuli puhelin huollosta tänään, ja ilokseni(!!!!!?) on puhelin päivitetty ja kaikki tiedot poispyyhitty... :(
minä tumpelo erehdyin kännykästä...toi toimii tässä mun uudessa (530) joka siis kotiutui ensihuollosta:( - 3 kk käytön jäljiltä! En o varma onnistuuko siinä, kokeile, usein noi reitit on samoja perusjuttuja mallista riippumatta. Siis toi äänen lisäys. Sori kuitenkin sähläyksestä.
- Nina
tinttara61 kirjoitti:
minä tumpelo erehdyin kännykästä...toi toimii tässä mun uudessa (530) joka siis kotiutui ensihuollosta:( - 3 kk käytön jäljiltä! En o varma onnistuuko siinä, kokeile, usein noi reitit on samoja perusjuttuja mallista riippumatta. Siis toi äänen lisäys. Sori kuitenkin sähläyksestä.
Kyllä mä sain sen toimimaa...kiitti vinkeist.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420