Miten puhelimeen asetetaan ryhmät? Eli miten saan asetettua eri ihmisille eri soittoäänet...? Osaisiko joku auttaa? :)
Vastaukset 3
Valitse yhteytiedoista nimi jolle soittarin tms. haluat. Valitse "tiedot", saat soittokellon ikonin esiin, ja jos nimi ja tiedot ovat vain sim:llä puhelin kysyy haluatko kopioida tiedot puhelimelle.Vastaa kyllä ja tämän jälkeen voit valita "muokkaa" ja lisätä soittajalle äänen, kuvan jne selaamalla tietoja . Työniloa! Itsellä samat edessä, tuli puhelin huollosta tänään, ja ilokseni(!!!!!?) on puhelin päivitetty ja kaikki tiedot poispyyhitty... :(
minä tumpelo erehdyin kännykästä...toi toimii tässä mun uudessa (530) joka siis kotiutui ensihuollosta:( - 3 kk käytön jäljiltä! En o varma onnistuuko siinä, kokeile, usein noi reitit on samoja perusjuttuja mallista riippumatta. Siis toi äänen lisäys. Sori kuitenkin sähläyksestä.
- Nina
tinttara61 kirjoitti:
minä tumpelo erehdyin kännykästä...toi toimii tässä mun uudessa (530) joka siis kotiutui ensihuollosta:( - 3 kk käytön jäljiltä! En o varma onnistuuko siinä, kokeile, usein noi reitit on samoja perusjuttuja mallista riippumatta. Siis toi äänen lisäys. Sori kuitenkin sähläyksestä.
Kyllä mä sain sen toimimaa...kiitti vinkeist.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160641Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516