Miten puhelimeen asetetaan ryhmät? Eli miten saan asetettua eri ihmisille eri soittoäänet...? Osaisiko joku auttaa? :)
e340e asetuksia..
3
359
Vastaukset
Valitse yhteytiedoista nimi jolle soittarin tms. haluat. Valitse "tiedot", saat soittokellon ikonin esiin, ja jos nimi ja tiedot ovat vain sim:llä puhelin kysyy haluatko kopioida tiedot puhelimelle.Vastaa kyllä ja tämän jälkeen voit valita "muokkaa" ja lisätä soittajalle äänen, kuvan jne selaamalla tietoja . Työniloa! Itsellä samat edessä, tuli puhelin huollosta tänään, ja ilokseni(!!!!!?) on puhelin päivitetty ja kaikki tiedot poispyyhitty... :(
minä tumpelo erehdyin kännykästä...toi toimii tässä mun uudessa (530) joka siis kotiutui ensihuollosta:( - 3 kk käytön jäljiltä! En o varma onnistuuko siinä, kokeile, usein noi reitit on samoja perusjuttuja mallista riippumatta. Siis toi äänen lisäys. Sori kuitenkin sähläyksestä.
- Nina
tinttara61 kirjoitti:
minä tumpelo erehdyin kännykästä...toi toimii tässä mun uudessa (530) joka siis kotiutui ensihuollosta:( - 3 kk käytön jäljiltä! En o varma onnistuuko siinä, kokeile, usein noi reitit on samoja perusjuttuja mallista riippumatta. Siis toi äänen lisäys. Sori kuitenkin sähläyksestä.
Kyllä mä sain sen toimimaa...kiitti vinkeist.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754331
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104069BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612681Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352142
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501983
- 631740
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551730