Vesipiippu...

Mikael

Olin viimekesänä lomailemassa eräässä arabimaassa ja pidin matkasta oikein paljon. Ja tottakai siellä tuli poltettua vesipiippua eli shishaa. Kysymykseni liittyy siihen. Onko Helsingissä tai yleensä pääkaupunkiseudulla baaria tai kahvilaa, jossa voisi poltttaa vesipiippua...? Olen itse kuullut, että Helsingin itäkeskusessa olisi jonkinlainen baari... En ole vain onnistunut löytämään sitä. Asiasta jotain tietävät, laittakaa viestiä tulemaan! Kiitos jo etukäteen!

9

3150

Vastaukset

• Mitäs siellä vesipiipussa poltellaa, suomessa ravintolassa tuskin ainakaan kannabista.

• Tupakkaa, ei luulisi olevan laitonta ainakaan vielä. Samanlaista löytyy muun muassa Eestistä ja Venäjältä.

• Kannattaa kysyä Mikonkadun Eatz-ravintolasta.

• oli tietääkseni vesipiippua saatavilla, nykyään kyseistä paikkaa ei taida olla enää olemassakaan!?->jos vaikka jatkaisivat perinteitä uudessa ;)

• Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..

• tyhmältä kirjoitti:

Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..

Vesipiipun alaosassa olemasssa vasitilassa oleva vesi viilentää sekä toimii filtterinä. Savusta karsiutuu osa paskoista pois ja polttamisesta tulee miellyttävämpää. Ja veden porina kuulostaa mukavalta.

• oletko vuorisen juhan kaveri?

myös vesipiiputtelua harrastavana, suosittelen hankkimaan oman piipun.
      ainakin tallinnassa niitä myydän useissa paikoisssa, tykötarpeineen (hiilet,tupakit,) 100eurolla saat jo komean tornin.
      mulla itsellä yli 2m korkea missä vilkkuu valot kun sitä tupruttelee.

t höyryttelijä

• Teatterissa on nykyaan shisha lounge

• MMM kirjoitti:

Teatterissa on nykyaan shisha lounge

vitun urpot. tottakai saat polttaa vesipiippua missä vaan tupakointi on sallittu, niin kauan kun piipussa palaa laillinen aine.

piippuja saa esim. www.piippu.com ja henkilökohtainen suosikkini www.valoverstas.com
        joka muuten myös edistää suomen tomaatinviljelyä..

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotisiivous vähintään 40e/h

Suomen kotityöpalveluyhdistys ry mukaan alin kannattava hinta siivouksesta on 40e/h. Tämä on outoa, koska puhdistusaineita ja vettä kuluu 1h aikana k
      Maailman menoa
      183
      3961
    2. Puma hakee uutta elättäjää.

Nyt on nahkahousut jalassa ja Kämpissä uuteen nousuun. Taitaa olla uus lompakko hakusessa kv-staralla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2031
    3. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      35
      1382