Olin viimekesänä lomailemassa eräässä arabimaassa ja pidin matkasta oikein paljon. Ja tottakai siellä tuli poltettua vesipiippua eli shishaa. Kysymykseni liittyy siihen. Onko Helsingissä tai yleensä pääkaupunkiseudulla baaria tai kahvilaa, jossa voisi poltttaa vesipiippua...? Olen itse kuullut, että Helsingin itäkeskusessa olisi jonkinlainen baari... En ole vain onnistunut löytämään sitä. Asiasta jotain tietävät, laittakaa viestiä tulemaan! Kiitos jo etukäteen!
Vastaukset 9
- ................
Mitäs siellä vesipiipussa poltellaa, suomessa ravintolassa tuskin ainakaan kannabista.
- Mikael
Tupakkaa, ei luulisi olevan laitonta ainakaan vielä. Samanlaista löytyy muun muassa Eestistä ja Venäjältä.
- kljfösdgjö
Kannattaa kysyä Mikonkadun Eatz-ravintolasta.
- hiiop
oli tietääkseni vesipiippua saatavilla, nykyään kyseistä paikkaa ei taida olla enää olemassakaan!?->jos vaikka jatkaisivat perinteitä uudessa ;)
- tyhmältä
Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..
- Mikael
tyhmältä kirjoitti:
Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..
Vesipiipun alaosassa olemasssa vasitilassa oleva vesi viilentää sekä toimii filtterinä. Savusta karsiutuu osa paskoista pois ja polttamisesta tulee miellyttävämpää. Ja veden porina kuulostaa mukavalta.
- mikael
oletko vuorisen juhan kaveri?
myös vesipiiputtelua harrastavana, suosittelen hankkimaan oman piipun.
ainakin tallinnassa niitä myydän useissa paikoisssa, tykötarpeineen (hiilet,tupakit,) 100eurolla saat jo komean tornin.
mulla itsellä yli 2m korkea missä vilkkuu valot kun sitä tupruttelee.
t höyryttelijä- MMM
Teatterissa on nykyaan shisha lounge
- kopioija
MMM kirjoitti:
Teatterissa on nykyaan shisha lounge
vitun urpot. tottakai saat polttaa vesipiippua missä vaan tupakointi on sallittu, niin kauan kun piipussa palaa laillinen aine.
piippuja saa esim. www.piippu.com ja henkilökohtainen suosikkini www.valoverstas.com
joka muuten myös edistää suomen tomaatinviljelyä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35619- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52383
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338