Vesipiippu...

Mikael

Olin viimekesänä lomailemassa eräässä arabimaassa ja pidin matkasta oikein paljon. Ja tottakai siellä tuli poltettua vesipiippua eli shishaa. Kysymykseni liittyy siihen. Onko Helsingissä tai yleensä pääkaupunkiseudulla baaria tai kahvilaa, jossa voisi poltttaa vesipiippua...? Olen itse kuullut, että Helsingin itäkeskusessa olisi jonkinlainen baari... En ole vain onnistunut löytämään sitä. Asiasta jotain tietävät, laittakaa viestiä tulemaan! Kiitos jo etukäteen!

9

5701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Mitäs siellä vesipiipussa poltellaa, suomessa ravintolassa tuskin ainakaan kannabista.

• Mikael

Tupakkaa, ei luulisi olevan laitonta ainakaan vielä. Samanlaista löytyy muun muassa Eestistä ja Venäjältä.

• kljfösdgjö

Kannattaa kysyä Mikonkadun Eatz-ravintolasta.

• hiiop

oli tietääkseni vesipiippua saatavilla, nykyään kyseistä paikkaa ei taida olla enää olemassakaan!?->jos vaikka jatkaisivat perinteitä uudessa ;)

• tyhmältä

Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..

• Mikael
        tyhmältä kirjoitti:

Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..

Vesipiipun alaosassa olemasssa vasitilassa oleva vesi viilentää sekä toimii filtterinä. Savusta karsiutuu osa paskoista pois ja polttamisesta tulee miellyttävämpää. Ja veden porina kuulostaa mukavalta.

• mikael

oletko vuorisen juhan kaveri?

myös vesipiiputtelua harrastavana, suosittelen hankkimaan oman piipun.
      ainakin tallinnassa niitä myydän useissa paikoisssa, tykötarpeineen (hiilet,tupakit,) 100eurolla saat jo komean tornin.
      mulla itsellä yli 2m korkea missä vilkkuu valot kun sitä tupruttelee.

t höyryttelijä

• MMM

Teatterissa on nykyaan shisha lounge

• kopioija
        MMM kirjoitti:

Teatterissa on nykyaan shisha lounge

vitun urpot. tottakai saat polttaa vesipiippua missä vaan tupakointi on sallittu, niin kauan kun piipussa palaa laillinen aine.

piippuja saa esim. www.piippu.com ja henkilökohtainen suosikkini www.valoverstas.com
        joka muuten myös edistää suomen tomaatinviljelyä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      157
      4658
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4138
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      46
      3657
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2895
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      78
      2669
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2018
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1288
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      61
      1211
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      404
      1202
    Aihe