Vesipiippu...

Mikael

Olin viimekesänä lomailemassa eräässä arabimaassa ja pidin matkasta oikein paljon. Ja tottakai siellä tuli poltettua vesipiippua eli shishaa. Kysymykseni liittyy siihen. Onko Helsingissä tai yleensä pääkaupunkiseudulla baaria tai kahvilaa, jossa voisi poltttaa vesipiippua...? Olen itse kuullut, että Helsingin itäkeskusessa olisi jonkinlainen baari... En ole vain onnistunut löytämään sitä. Asiasta jotain tietävät, laittakaa viestiä tulemaan! Kiitos jo etukäteen!

9

5688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Mitäs siellä vesipiipussa poltellaa, suomessa ravintolassa tuskin ainakaan kannabista.

• Mikael

Tupakkaa, ei luulisi olevan laitonta ainakaan vielä. Samanlaista löytyy muun muassa Eestistä ja Venäjältä.

• kljfösdgjö

Kannattaa kysyä Mikonkadun Eatz-ravintolasta.

• hiiop

oli tietääkseni vesipiippua saatavilla, nykyään kyseistä paikkaa ei taida olla enää olemassakaan!?->jos vaikka jatkaisivat perinteitä uudessa ;)

• tyhmältä

Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..

• Mikael
        tyhmältä kirjoitti:

Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..

Vesipiipun alaosassa olemasssa vasitilassa oleva vesi viilentää sekä toimii filtterinä. Savusta karsiutuu osa paskoista pois ja polttamisesta tulee miellyttävämpää. Ja veden porina kuulostaa mukavalta.

• mikael

oletko vuorisen juhan kaveri?

myös vesipiiputtelua harrastavana, suosittelen hankkimaan oman piipun.
      ainakin tallinnassa niitä myydän useissa paikoisssa, tykötarpeineen (hiilet,tupakit,) 100eurolla saat jo komean tornin.
      mulla itsellä yli 2m korkea missä vilkkuu valot kun sitä tupruttelee.

t höyryttelijä

• MMM

Teatterissa on nykyaan shisha lounge

• kopioija
        MMM kirjoitti:

Teatterissa on nykyaan shisha lounge

vitun urpot. tottakai saat polttaa vesipiippua missä vaan tupakointi on sallittu, niin kauan kun piipussa palaa laillinen aine.

piippuja saa esim. www.piippu.com ja henkilökohtainen suosikkini www.valoverstas.com
        joka muuten myös edistää suomen tomaatinviljelyä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      118
      6864
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      47
      4552
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3702
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2754
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      28
      2441
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1916
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      200
      1428
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1234
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      37
      1032
    10. Pahastuisitko

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi? Miehelle
      Ikävä
      88
      888
    Aihe