Vesipiippu...

Mikael

Olin viimekesänä lomailemassa eräässä arabimaassa ja pidin matkasta oikein paljon. Ja tottakai siellä tuli poltettua vesipiippua eli shishaa. Kysymykseni liittyy siihen. Onko Helsingissä tai yleensä pääkaupunkiseudulla baaria tai kahvilaa, jossa voisi poltttaa vesipiippua...? Olen itse kuullut, että Helsingin itäkeskusessa olisi jonkinlainen baari... En ole vain onnistunut löytämään sitä. Asiasta jotain tietävät, laittakaa viestiä tulemaan! Kiitos jo etukäteen!

9

5223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      Mitäs siellä vesipiipussa poltellaa, suomessa ravintolassa tuskin ainakaan kannabista.

      • Mikael

        Tupakkaa, ei luulisi olevan laitonta ainakaan vielä. Samanlaista löytyy muun muassa Eestistä ja Venäjältä.


    • kljfösdgjö

      Kannattaa kysyä Mikonkadun Eatz-ravintolasta.

    • hiiop

      oli tietääkseni vesipiippua saatavilla, nykyään kyseistä paikkaa ei taida olla enää olemassakaan!?->jos vaikka jatkaisivat perinteitä uudessa ;)

      • tyhmältä

        Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..


      • Mikael
        tyhmältä kirjoitti:

        Mikä juttu tää vesipiippu on?Olen nähnyt telkussa poltettavan moista...mutta mikä ero siinä on tavalliseen polttamiseen muutakin kuin se veden rulputus...?..

        Vesipiipun alaosassa olemasssa vasitilassa oleva vesi viilentää sekä toimii filtterinä. Savusta karsiutuu osa paskoista pois ja polttamisesta tulee miellyttävämpää. Ja veden porina kuulostaa mukavalta.


    • mikael

      oletko vuorisen juhan kaveri?

      myös vesipiiputtelua harrastavana, suosittelen hankkimaan oman piipun.
      ainakin tallinnassa niitä myydän useissa paikoisssa, tykötarpeineen (hiilet,tupakit,) 100eurolla saat jo komean tornin.
      mulla itsellä yli 2m korkea missä vilkkuu valot kun sitä tupruttelee.

      t höyryttelijä

      • MMM

        Teatterissa on nykyaan shisha lounge


      • kopioija
        MMM kirjoitti:

        Teatterissa on nykyaan shisha lounge

        vitun urpot. tottakai saat polttaa vesipiippua missä vaan tupakointi on sallittu, niin kauan kun piipussa palaa laillinen aine.

        piippuja saa esim. www.piippu.com ja henkilökohtainen suosikkini www.valoverstas.com
        joka muuten myös edistää suomen tomaatinviljelyä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe